Hogyan tűnj ki a versenytársaid közül?
Ne a terméket add el, hanem a márkád!
Egy vállalkozás sikeres márkaépítésével kapcsolatban a legelső, amit meg kell érteni, hogy a brand egy mély és erős kapcsolaton alapszik a fogyasztóval. Mint minden kapcsolat, ez sem működik bizalom és érzelmi kötődés nélkül.
Az előadóval együtt lépésről lépésre fogod létrehozni a saját márkádat: célcsoport elemzése, pozicionálás kidolgozása, reklámkampányok elemzése. A kurzus végére létrehozzuk a márkafejlesztési tervet, amit prezentálhatsz a döntéshozóknak vagy tulajdonosként a csapatodnak.
A képzésen végigkísér az előadó és a LABA csapata. Személyes visszajelzést és támogatást nyújtunk a házi feladatok elkészítése során. Ezen kívül tagja leszel a kurzus zárt Facebook-csoportjának, ahol tapasztalatot cserélhetsz a többiekkel.
A termék nem csak létezik, hanem meg is szólal. Meghatározzuk az optimális kommunikációs csatornákat és a reklám céljait. Együtt kielemezzük az ügyféladatbázist és megfogalmazzuk az ügyfelek megtartásának módszerét. Megvizsgáljuk a brand építésével, mérésével és kezelésével kapcsolatos témákat és különféle stratégiai eszközöket
Kifejezetten fontos számodra, hogy célzottan és hatékonyan népszerűsítsd az általad kínált terméket vagy szolgáltatást.
Fontos számodra, hogy hatékonyan érd el a célközönséged, szeretnél bizalmi kapcsolatot kiépíteni a márka és a fogyasztó között.
Ha egy kisebb cégnél önállóan végzed a marketing tevékenységet és szükséged van egy jól strukturált rendszerre a mindennapi munkavégzéshez.
Szeretnéd megérteni, hogy ügyféloldalon hogyan zajlanak a napi szintű munkafolyamatok, ezzel is elősegítve a tökéletes marketing stratégia megalkotását.