Teacher

Július 28. — Augusztus 30.

Brand Management a gyakorlatban

Az Unilever, Egis és Kifli.hu marketing vezetője bevezet a márkaépítés rejtelmeibe

Egy vállalkozás sikeres márkaépítésével kapcsolatban a legelső, amit meg kell érteni az, hogy a brand egy mély és erős kapcsolaton alapszik a fogyasztóval. Mint minden kapcsolat, ez sem működik bizalom és érzelmi kötelék nélkül. Ezek hiányában a márkánk nem lesz hiteles. Szinte minden szervezet és vállalkozás egy brand is egyben, amelynek a hírnevét ápolni kell. Hogyan határozd meg jól a stratégiai márkaidentitást és a víziót úgy, hogy hatékonyan és hosszú távon elérd a fogyasztókat? Ezen a kurzuson megtanulhatod, hogy miként alkalmazd a marketing és kommunikációs eszközöket a márkaépítésben.

A márka nem csak létezik, hanem meg is szólal!

 
 
Szakmai fejlődés

Az előadóval együtt lépésről lépésre fogod létrehozni a saját márkádat: célcsoport elemzése, pozicionálás kidolgozása, reklámkampányok elemzése. A kurzus végére létrehozzuk a márkafejlesztési tervet, amit prezentálhatsz a vállalatnak.

Támogatunk

A képzésen végigkísér az előadó és a LABA csapata. Személyes visszajelzést és támogatást nyújtunk a házi feladatok elkészítése során. Ezen kívül tagja leszel a kurzus zárt Facebook-csoportjának, ahol tapasztalatot cserélhetsz a többiekkel.

Teacher

A kurzusról

Mit, mikor és hogyan?

Mit fogunk tanulni?

Piackutatás

Mit kell tudni az ügyfélről? Hogyan kommunikál a konkurenciád? Hol a helyed a piacon? Együtt megismerjük a piackutatás minden részletét, meghatározzuk a célközönséged felépítését, amely alapján az ügyfeleidnek jobb ajánlatot tudsz adni.

Márkaépítés

Miért nem lesz minden vállalatból márka? Elmagyarázzuk, hogyan emelkedj ki a versenytársak közül. Megtanulod, hogyan igazodhatsz a fogyasztói igényekhez, érzelmekhez és a versenyképes üzleti környezethez, és azt, hogyan növeld a termék iránti lojalitást.

Út a sikerhez

A termék nem csak létezik, hanem meg is szólal. Meghatározzuk az optimális kommunikációs csatornákat, a reklám céljait és a KPI-okat. Együtt kielemezzük az ügyféladatbázist és megfogalmazzuk az ügyfelek megtartásának módszerét. Megvizsgáljuk a brand építésével, mérésével és kezelésével kapcsolatos témákat és különféle stratégiai eszközöket, ideértve a márkaérték mérését, a márkaismereti struktúrát és a támogató marketing folyamatok fejlesztését.

Mikor és hogyan?

KEZDET
  • július 28.
FORMÁTUM
  • webinárium
  • házi feladatok
  • visszajelzések/értékelések
MENETREND
  • 5 hét
  • 10 alkalom
  • 15 óra

Az előadóról

Teacher

Bencsik Győző

Marketing igazgató

Az előadóról
  • Több mint 15 éves tapasztalattal rendelkező marketing orientáltságú felsővezető.
  • Három multinacionális vállalatnálnál töltött be vezetői pozíciót (Unilever, Egis, Ascendis Health).
  • Több mint 15 ország piacára dolgozott, többek között: magyar, lengyel, orosz, angol, német és dél-afrikai piacokra.
  • Tapasztalat startup elindításában (Kifli.hu), és a helyi kkv-k marketing munkájának a strukturálásában.
  • Három szegmensben is tevékenykedett: FMCG / OTC / E-com kereskedelem
  • Több mint 30 márkán dolgozott már (például Carte d’Or, Knorr, Domestos, Hellmann’s, Betadine, Cralex, Suprastinex, Kifli.hu).
  • A teljes marketing spektrum ismerete: pozicionálás, bevezetés, újrabevezetés, termékfejlesztés, kreatív fejlesztés, ATL kommunikáció, Performance Marketing, BTL kommunikáció.
  • egy arany Effie (Lipton tea) és egy egy ezüst Effie (Magnum jégkrém) díjjal kitüntetett szakember

Kurzus programja

  • Időtartam:

    Július 28. 18:00 —  Augusztus 30.

  • Előadások száma:

    12

Részletes program + Regisztrálok

Kurzus programja

  • július 29. 18:00

    Alkalom 1

    Értékteremtés márkákon keresztül
    • Marketing definíciója, alapjai, 6P.
    • Marketing szerepe a szervezetben.
    • Márkaérték & erő, ismertség. „Distinctiveness & Salience” koncepciója.
  • augusztus 3. 18:00

    Alkalom 2

    Diagnózis (1) – Piac és versenytársak
    • Helyzetelemzés, piackutatási típusok, módszertanok.
    • Eszközök a kérdések megválaszolására.
    • Átfutási idők, költségek.
    • Tanulságok értelmezése.
  • augusztus 5. 18:00

    Alkalom 3

    Diagnózis (2) – Fogyasztók & vásárlók
    • Helyzetelemzés, piackutatási típusok, módszertanok.
    • Eszközök a kérdések megválaszolására.
    • Átfutási idők, költségek.
    • Tanulságok értelmezése.
  • augusztus 10. 18:00

    Alkalom 4

    Célmeghatározás
    • Üzleti célok, marketing és kommunikációs célok közötti különbség, azok megfogalmazása
    • Éves aktivitás terv koncepciója.
    • Volumen & disztribúció tervezés.
  • augusztus 12. 18:00

    Alkalom 5

    Termék- és csomagolásfejlesztés
    • Briefelés és kritikus sikertényezők.
    • Ügynökségek – szakértők kiválasztása, kapcsolat menedzsmentje.
    • Átfutási idők & költségek.
  • augusztus 17. 18:00

    Alkalom 6

    Árazás & Disztribúció
    • Stratégiai és taktikai árazás meghatározása.
    • Csatorna stratégia és prioritások.
    • Portfólió lehetőségek.
  • augusztus 19. 18:00

    Alkalom 7

    ATL Kommunikáció
    • Célkitűzések és budget meghatározása.
    • Briefelés & szolgáltatók, egyéb megoldások.
    • Átfutási idők & költségek.
  • augusztus 24. 18:00

    Alkalom 8

    Digitális kommunikáció & Performance marketing
    • Célkitűzések és budget meghatározása.
    • Briefelés & Szolgáltatók, egyéb megoldások.
    • Átfutási idők & költségek.
  • augusztus 26. 18:00

    Alkalom 9

    BTL aktivitások: event, promóció, in-store, aktivációk
    • Célkitűzések és eszközök.
    • Briefelés & Szolgáltatók, egyéb megoldások
    • Átfutási idők & költségek.
  • augusztus 31. 18:00

    Alkalom 10

    Kiértékelés
    • Eredmények visszamérése.
    • ROI számítások.
    • Inputok a következő aktivitás ciklusra.

Így tanítunk

 
 
   
LABA
Felhasználói fiókom

Lépj be a Google Classroom rendszerébe - itt találod a személyes fiókod. Nézd az órákat élő közvetítésben vagy felvételről, oszd meg ötleteidet az előadóval, és teljesítsd a feladatokat - mindent megteszünk, hogy kényelmesen tanulhass.

Regisztrálok
Mindig elérhető és mindig segít
Mindig elérhető és mindig segít

Az ügyfelek értékelik a támogatást. Az előadók és a LABA csapat minden kérdésedre választ ad. Ne félj kérdezni!

Regisztrálok
Eredmény
Tanulni nem egyszerű, de megéri

A házi feladatokat és teszteket az előadók metodológusokkal közösen tervezik meg. Muszáj tanulnod, hogy sikeresen teljesíts és elvégezd a feladatokat. Senki sem ígérte, hogy könnyű lesz, igaz? De ne aggódj, az itt megszerzett tudással már semmi sem lesz lehetetlen.

Regisztrálok
Oklevél
Elismert oklevél a képzésről

A kurzus alatt pontokat szerezhetsz a házi feladatok és tesztek megoldásával. Minél több pontot szerzel, annál jobb értékelést és oklevelet kapsz a kurzus végén.

Regisztrálok

Nézd meg, hogy fog kinézni az önéletrajzod a kurzus elvégzését követően. Megnézem

Támogató anyagok:
Támogató anyagok:
Támogató anyagok:

Prezentációk, fájlok, cikkek, videók, esettanulmányok - minden elérhető egy helyen.

Regisztrálok

Itt tudsz jelentkezni

A kurzussal és a részvételi díjjal kapcsolatos bővebb tájékoztatásért kérjük regisztráljon!

Töltsd ki a jelentkezési ívet

Kötelező mező

Add meg a telefonszámod

A "Jelentkezem" gomb megnyomásával és a regisztrációm elküldésével elfogadom az Adatkezelési tájékoztatót és az Általános szerződési feltételeket.

A piacvezető cégek munkatársai is nálunk tanulnak

 
Google
Burger King
Coca-Cola
Delloite
Mercedes
Renault
Shell
Pepsi
Arval
Pepsico
beeline
Burger king
Coca cola
Delloite
Epam
Google
Isida
Kyivstar
Mercedes
Pepsi

Oldalunk sütiket (cookie-kat) használ a weboldal megfelelő működtetése, elemzése és használatának megkönnyítése érdekében. Az oldal használatával Ön beleegyezik a cookie-k használatába. További információért kérjük, olvassa el az Adatkezelési szabályzatunkat és Adatkezelési tájékoztatónkat.