Brand management a gyakorlatban élő online képzés: megtanítunk kitűnni a versenytársak közül | Laba
Élő online kurzus

Brand Management a gyakorlatban

Bővebben
ONLINE KURZUS AZ UNILEVER, EGIS ÉS KIFLI.HU MARKETINGVEZETŐJÉVEL.
Időpont:
2022.02.23. - 2022.03.30.
Menetrend:
5 hét
hétfői és szerdai napokon
18:00-19:30

Hogyan tűnj ki a versenytársaid közül?
Ne a terméket add el, hanem a márkád!

Egy vállalkozás sikeres márkaépítésével kapcsolatban a legelső, amit meg kell érteni, hogy a brand egy mély és erős kapcsolaton alapszik a fogyasztóval. Mint minden kapcsolat, ez sem működik bizalom és érzelmi kötődés nélkül.

A márka nem csak létezik, hanem meg is szólal!

Szakmai fejlődés

Az előadóval együtt lépésről lépésre fogod létrehozni a saját márkádat: célcsoport elemzése, pozicionálás kidolgozása, reklámkampányok elemzése. A kurzus végére létrehozzuk a márkafejlesztési tervet, amit prezentálhatsz a döntéshozóknak vagy tulajdonosként a csapatodnak.

Támogatunk

A képzésen végigkísér az előadó és a LABA csapata. Személyes visszajelzést és támogatást nyújtunk a házi feladatok elkészítése során. Ezen kívül tagja leszel a kurzus zárt Facebook-csoportjának, ahol tapasztalatot cserélhetsz a többiekkel.

A kurzusról
01
Piackutatás
Mit kell tudni az ügyfélről? Hogyan kommunikál a konkurenciád? Hol a helyed a piacon?
Együtt megismerjük a piackutatás minden részletét, meghatározzuk a célközönséged felépítését.
02
Márkaépítés
Miért nem lesz minden vállalatból márka?
Elmagyarázzuk, hogyan emelkedj ki a versenytársak közül. Megtanulod, hogyan igazodhatsz a fogyasztói igényekhez, érzelmekhez és a versenyképes üzleti környezethez, és azt, hogyan növeld a termék iránti lojalitást.
03
Út a sikerhez

A termék nem csak létezik, hanem meg is szólal. Meghatározzuk az optimális kommunikációs csatornákat és a reklám céljait. Együtt kielemezzük az ügyféladatbázist és megfogalmazzuk az ügyfelek megtartásának módszerét. Megvizsgáljuk a brand építésével, mérésével és kezelésével kapcsolatos témákat és különféle stratégiai eszközöket

Magadra ismertél?
Neked ajánljuk a kurzust, ha:

  • Vállalkozó vagy egyéni vállalkozó vagy

    Kifejezetten fontos számodra, hogy célzottan és hatékonyan népszerűsítsd az általad kínált terméket vagy szolgáltatást.

  • Kommunikációval és e-kommunikációval foglalkozol

    Fontos számodra, hogy hatékonyan érd el a célközönséged, szeretnél bizalmi kapcsolatot kiépíteni a márka és a fogyasztó között.

  • Kis- és középvállalkozás marketing szakembere vagy

    Ha egy kisebb cégnél önállóan végzed a marketing tevékenységet és szükséged van egy jól strukturált rendszerre a mindennapi munkavégzéshez.

  • Reklám, média vagy kommunikációs ügynökségnél dolgozol

    Szeretnéd megérteni, hogy ügyféloldalon hogyan zajlanak a napi szintű munkafolyamatok, ezzel is elősegítve a tökéletes marketing stratégia megalkotását.

ELŐADÓ
Bencsik
Győző
LinkedIn Profile
  • +15 éves szakmai tapasztalattal rendelkező marketing orientáltságú felsővezető.
  • Három multinacionális vállalatnálnál töltött be vezetői pozíciót (Unilever, Egis, Ascendis Health).
  • +15 ország piacára dolgozott, többek között: magyar, lengyel, orosz, angol, német és dél-afrikai piacokra.
  • Tapasztalat startup elindításában (Kifli.hu), és a helyi kkv-k marketing munkájának a strukturálásában.
  • Három szegmensben is tevékenykedett: FMCG, OTC, e-kereskedelem.
  • +30 márkán dolgozott már (Carte d’Or, Knorr, Domestos, Hellmann’s, Betadine, Cralex, Suprastinex, Kifli.hu).
  • A teljes marketing spektrum ismerete: pozicionálás, bevezetés, újra-bevezetés, termékfejlesztés, kreatív fejlesztés, ATL kommunikáció, Performance Marketing, BTL kommunikáció.
  • egy arany Effie (Lipton tea) és egy ezüst Effie (Magnum jégkrém) díjjal kitüntetett szakember
Program
01
szerda (02.24.) 18:00
Értékteremtés márkákon keresztül
  • Marketing definíciója, alapjai, 6P.
  • Marketing szerepe a szervezetben.
  • Márkaérték & erő, ismertség. „Distinctiveness & Salience” koncepciója.
more
02
hétfő (02.28.) 18:00
Diagnózis (1) – Piac és versenytársak
  • Helyzetelemzés, piackutatási típusok, módszertanok.
  • Eszközök a kérdések megválaszolására.
  • Átfutási idők, költségek.
  • Tanulságok értelmezése.
more
03
szerda (03.02.) 18:00
Diagnózis (2) – Fogyasztók & vásárlók
  • Helyzetelemzés, piackutatási típusok, módszertanok.
  • Eszközök a kérdések megválaszolására.
  • Átfutási idők, költségek.
  • Tanulságok értelmezése.
more
04
hétfő (03.07.) 18:00
Célmeghatározás
  • Üzleti célok, marketing és kommunikációs célok közötti különbség, azok megfogalmazása
  • Éves aktivitás terv koncepciója.
  • Volumen & disztribúció tervezés.
more
05
szerda (03.09.) 18:00
Termék- és csomagolásfejlesztés
  • Briefelés és kritikus sikertényezők.
  • Ügynökségek – szakértők kiválasztása, kapcsolat menedzsmentje.
  • Átfutási idők & költségek.
more
06
szerda (03.16.) 18:00
Árazás & Disztribúció
  • Stratégiai és taktikai árazás meghatározása.
  • Csatorna stratégia és prioritások.
  • Portfólió lehetőségek.
more
07
hétfő (03.21.) 18:00
ATL Kommunikáció
  • Célkitűzések és budget meghatározása.
  • Briefelés & szolgáltatók, egyéb megoldások.
  • Átfutási idők & költségek.
more
08
szerda (03.23.) 18:00
Digitális kommunikáció & Performance marketing
  • Célkitűzések és budget meghatározása.
  • Briefelés & Szolgáltatók, egyéb megoldások.
  • Átfutási idők & költségek.
more
09
hétfő (03.28.) 18:00
BTL aktivitások: event, promóció, in-store, aktivációk
  • Célkitűzések és eszközök.
  • Briefelés & Szolgáltatók, egyéb megoldások
  • Átfutási idők & költségek.
more
10
szerda (03.30.) 18:00
Kiértékelés
  • Eredmények visszamérése.
  • ROI számítások.
  • Inputok a következő aktivitás ciklusra.
more
REGISZTRÁCIÓ
A kurzussal és a részvételi díjjal kapcsolatos bővebb tájékoztatásért kérjük regisztrálj!
Név
This is required field!
E-mail
This is required field!
Telefonszám
This is required field!
A "Jelentkezem" gomb megnyomásával és a regisztrációm elküldésével elfogadom az
Adatkezelési szabályzatot és az Általános szerződési feltételeket..
Done
You have been signed up successfully. Please, check your inbox.