Élő online kurzus Bárány Tamással, a Mogyi és Kotányi felsővezetőjével.
Időpont:
2022.02.24. - 2022.04.07.
Menetrend:
6 hét
keddi és csütörtöki napokon
18:00-19:30

Tudtad, hogy akár egyetlen jó döntéssel is növelhető a vállalatod versenyképessége?

A kurzuson olyan bevált eszközökkel ismerkedhetsz meg, amelyek segítenek a versenyképes stratégia felépítésében, krízis helyzetek megoldásában és vezetői kompetenciák fejlesztésében.

Magadra ismertél?
Neked ajánljuk a kurzust, ha:

  • Kereskedelemben dolgozó menedzser vagy

    Átfogó szemlélettel tekintesz a munkádra és új, a gyakorlatban sikeres és bevált módszereket szeretnél elsajátítani, megismerni.

  • Start-up vállalkozás menedzsere vagy

    Az üzleti modellek, a hatékonyság és a gyorsaság számodra létkérdés. Itt számos olyan módszerrel ismerkedsz meg, amelyek segíteni fognak a gyors és jövedelmező döntések meghozatalában.

  • Hazai kis- és középvállalkozás tulajdonosa vagy

    Céged teljesítményét szeretnéd rövid távon javítani, esetleg felkészíteni cégedet a generáció váltásra.

  • Nemzetközi vagy magyar vállalat középvezetője vagy

    Olyan átfogó vezetői eszközkészletre van szükséged, amely elősegít egy vezetői pozíció megszerzésére.

A hatékony cégvezetés eszközei vezetőknek

Válj menedzserből, sikeres vezetővé!

Az előadó célja, hogy a kurzus során megossza a 30 év alatt összegyűjtött szakmai- és vezetői tapasztalatát, mindezt az üzleti értékteremtés szűrőjén keresztül. Mindezt olyan gyakorlati példák bemutatásával és hasznos eszközök átadásával, amelyek a való életben is sikeresek, mérhetők és eredményesek.

Mi a jó vezető ismérve?

Az alkalmazott egy vállalat legfőbb tőkéje. A vezetés egy eszköz, amely kezeli ezt a tőkét. Ha a csapatnak van célja és motivációja, akkor az üzlet is növekedni fog. A képzésen elsajátíthatod, hogyan ösztönözd a csapatot. Ezek mellet elsajátíthatod, hogyan határozd meg és alkalmazd tudatosan a vezetői technikákat és alakítsd ki a saját vezetői öndefiníciódat.

A kurzusról
01
Stratégiaalkotás
Hogyan lehetsz mindig egy lépéssel a versenytársaid előtt? Úgy, hogy elemzed őket, azonnal reagálsz a változásokra és kész vagy akár 180 fokos fordulatot venni. A képzés során a vállalkozásod vagy a részleged valódi ügyein dolgozhatsz. Ennek része a külső környezet és az alapvető pénzügyi kimutatások elemzése, továbbá az üzleti folyamatok felépítésének megkezdése.
02
Pénzügyi teljesítmény
A vezető bármely döntését a nyereség tükrözi, a munkavállaló kiválasztásától kezdve egészen az új piacokra történő belépésig. A kurzus során megtanítjuk az adatok megfelelő felhasználását a jelenlegi tevékenységek biztosításához, a jövőbeli bevételek előrejelzéséhez, és az üzleti fejlődés legjobb forgatókönyveinek meghatározásához.
03
Menedzsment

A kurzus leszámol az önigazolás és a mellébeszélés kultúrájával. Vezetői szempontból csoportosítja és értékeli a kihívásokat, mutatja be az alkalmazott eszközöket.

ELŐADÓ
Bárány
Tamás
LinkedIn Profile
  • 30 év vezetői tapasztalattal rendelkezik.
  • 7 évig a Pernod Ricard magyarországi leányvállalatának ügyvezető igazgatója és részben alapító tulajdonosa volt.
  • 17 évig a Kotányi magyar leányvállalatának ügyvezető igazgatója. Ez alatt a cég egy közepes forgalmú importőrből a fűszerpiac domináns, 4 milliárd forgalmú vezetőjévé vált.
  • A Kotányi nemzetközi Modern Trade és Key Account excellence vezetője, több országban számtalan éves kereskedelmi tárgyalás felügyeletét és levezénylését végezte.
  • A Kotányi lengyelországi leányvállalatánál végzett sikeres krízismenedzsmentjének köszönhetően közel 2 millió euró veszteség eltüntetése és a cég megmentése fűződik a nevéhez.
  • A Kotányi Executive Board tagja és az Innovációs Board alapítója tagja volt.
  • 4 évig a 100%-osan magyar tulajdonban lévő, piacvezető Mogyi Kft. üzletfejlesztési igazgatója és bizalmi tanácsadója volt.
Program
01
február 24. 18:00
A vállalatvezetés alapjai
  • Vállalatvezetési és szervezeti modellek
  • Érdekcsoportok és szervezeti hierarchiák
  • Az értékteremtés fogalma és eszközrendszere
  • A vezetői dilemmák archetípusai
  • A vezető öndefiníciója, személyiségének tudatos és ösztönös elemei
more
02
március 1. 18:00
Vezetői kompetenciák
  • Leadership elméletek Mintzberg-től napjainkig
  • Kőművesből építész, az átváltozás fázisai
  • Az excellence fogalma és gyakorlata
  • Az érzelmi intelligencia szerepe, Goleman 5 komponense
  • Önmagunk menedzselése
more
03
március 3. 18:00
Üzleti stratégia felépítése
  • Stratégiai elméletek és tervezési folyamatok: melyiket válasszam?
  • Adatok, analízisek: miben segít a Porter5 és a SWOT?
  • Holisztikus szemlélet és az egyszerűsítés tudománya
  • Kompetencia alapú stratégiaalkotás
  • “Semmi sem gyakorlatiasabb, mint egy jó elmélet” (Kurt Lewin)
more
04
március 8. 18:00
Szervezeti kultúra és munkavállalói motiváció
  • A legmélyebb gyökerek: Maslow piramis a mindennapokban
  • Pályamodellek, ösztönző és értékelő rendszerek
  • Optimális platformok a szervezeten belül
  • Feladatmátrix. Pozíció helyett feladat alapú munkamegosztás
  • A kiváló munkakapcsolat 4+1 pillére
  • Compliance a mindennapokban
more
05
március 10. 18:00
Key Account mesterfogások
  • Kulcs definíciók a key account-tól a reinvestment-ig
  • Trade value fogalma a B2B és B2C csatornákban
  • Az expanzió és a profitnövelés eszközei
  • Vevőkapcsolatok és tárgyalási technikák
  • A Modern Trade teljesítmény auditálása, a KPI mező
more
06
március 17. 18:00
Az export alapjai
  • Kulcs definíciók a szerződéstől a kintlévőség biztosításáig
  • Piacok feltérképezése, belépési lehetőségek és korlátok
  • Piacralépés optimális formái, disztribútorok auditálása
  • Disztribútorok és leányvállalatok menedzselése
  • Az export számokban, a KPI mező
more
07
március 22. 18:00
Kereskedelmi bolti munka
  • Kulcs definíciók a súlyozott disztribúciótól a planogramig
  • A coverage és a frequency összefüggései és tervezése
  • Bolti jelenlét fejlesztése és in-store aktiválás
  • Sales force automatizálási rendszerek előnyei és korlátai
  • Mérhetőség a területi munkában, a KPI mező
more
08
március 24. 18:00
Marketing és fogyasztói stratégia
  • Kutatás és BCG elemzés, jelentőségük és korlátaik
  • Misszió és vízió. Marketingstratégia és célhierarchia kialakítása
  • Pozicionálás, USP, 4P, 5P és társaik: tartalmuk és a használhatóságuk
  • A Buyer’s Persona és a Buyer’s Journey megalkotása
  • A tradicionális és a digitális marketing alapjai és szinergiái
  • Mérhetőség a marketing területén, a KPI mező
more
09
március 29. 18:00
Innováció
  • Az innováció módszertana és alapvető definíciói
  • Az innovatív szervezet, a cégre szabott strukturális felépítmény
  • Kreativitás kontra racionalitás, az innovációs folyamat és buktatói
  • Az innováció hozzáadott értéke és az érték realizálása
  • A mérhető innováció, a KPI mező
more
10
március 31. 18:00
Pénzügy
  • A P&L egyes elemei közötti összefüggések és hatásuk az eredményre
  • Változó és fix költségek hatása a csatorna profitra
  • A BI rendszerek előnyei és korlátai
  • Cash szükséglet és megtérülési modellek
  • Pénzügyi teljesítmény, és a KPI mező
more
11
április 5. 18:00
Kockázat - és válságkezelés
  • Krízisek típusai és diagnosztikájuk
  • Krízismenedzsment eszköztára: lehetőségek és korlátok
  • Contingency Planning és Continuity Planning
  • Krízisek és a social media
  • Hogyan csökkentsük a válságok kialakulásának esélyét?
more
12
április 7. 18:00
Személyre szabott vezetői profil
  • Személyes vezetői credo, story és profil megalkotása
  • Személyes vezetői rutin és a KPI mező meghatározása
  • A megfelelő kollégák megtalálása, beépítése a rendszerbe
  • Személyes vezetői, emberi, és jogi felelősség
  • Benn vagyok a mátrixban, hogyan tovább?
more
REGISZTRÁCIÓ
A kurzussal és a részvételi díjjal kapcsolatos bővebb tájékoztatásért kérjük regisztrálj!
Név
This is required field!
E-mail
This is required field!
Telefonszám
This is required field!
A "Jelentkezem" gomb megnyomásával és a regisztrációm elküldésével elfogadom az
Adatkezelési szabályzatunkat az Adatkezelési tájékoztatónkat és az Általános szerződési feltételeket..
Done
You have been signed up successfully. Please, check your inbox.

Oldalunk sütiket (cookie-kat) használ a weboldal megfelelő működtetése, elemzése és használatának megkönnyítése érdekében. Az oldal használatával Ön beleegyezik a cookie-k használatába. További információért kérjük, olvassa el az Adatkezelési szabályzatunkat és Adatkezelési tájékoztatónkat.