Online
kurzus
Lépj szintet!

Digitális folyamatfejlesztés a gyakorlatban

A digitális átalakulás népszerű és vitatott téma – de mi ez pontosan és mit is jelent a vállalatok számára? Képzésünkön szakértő mentorunk, Koralewsky Márk segítségével elsajátíthatod azokat a digitális eszközöket és képességeket, melyek segítségével lépést tarthatsz a folyamatosan változó piaci igényekkel, és felzárkózhatsz az igazi 21. századi vállalatok versenyében. Készen állsz a változásra?
Mozgósítsd az egész vállalatot az agilitás és a hatékonyság növelése érdekében
Használd fel a rendelkezésedre álló adatokat a döntéshozás folyamatában
Alkalmazd a legmodernebb digitalizációs eszközöket a szervezet sikeres átalakításához
Digitalizáld az ügyfélélményt és az értékesítési folyamatokat
Fejlessz korszerű weboldalt és alkalmazást akár házon belül
Ismerd meg az előadónkat
Koralewsky Márk
Global Head of Digital&Data, Mobilfox.com
15+ éves tapasztalat a digitális szektorban változatos pozíciókban.
Részt vett a Vodafone első e-commerce megoldásának megalkotásában, a Samsung omnichannel stratégiájában, és a Nissan európai digitális ökoszisztémájának kialakításában.
Szerepet vállalt az első magyarországi PPC ügynökség felépítésében.
Csapatával a Deutsche Telekomon belül egy Európán átívelő adat/KPI rendszert és alkalmazást valósított meg.
Ügynökségi oldalon egyaránt nagy tapasztalattal rendelkezik (Mito, ACG, GROUPM).
Több mint 5 cég digitális átalakulása köthető a nevéhez.
Neked ajánljuk a kurzust, ha:
Témák, amiről a képzés során beszélünk:
Témák, amiről a képzés során beszélünk:
Folyamatok
A tanfolyam során megtudhatod, milyen üzleti folyamatokat lehet digitalizálni egy cégen belül, hogyan indukálj digitális átalakulást és ez hogyan érinti majd a vállalat szervezeti felépítését. Megismerkedsz a hagyományos és digitális üzleti modellekkel, a termékek és szolgáltatások elosztásában bekövetkezett változásokkal, valamint az új piacokkal és fogyasztói szokásokkal.
Adatelemzés
Miért olyan fontosak az adatok, hogyan gyűjtsük össze és hol tároljuk őket? Megismered, milyen információkat kell begyűjtened, hogyan készíts előrejelzést általuk, és hogyan vizualizálhatod őket. Emellett beszélünk majd a nagy mennyiségű adatfeldolgozásról, az anomáliák felderítéséről és a kiberbiztonságról is.
Eszközök
Megismerheted a mindennapi feladatok elvégzéséhez használt modern eszközöket, mint az MS Teams, a Slack, a Notion, a G-Suite, vagy a Miro. Megtanítunk, hogyan készíts dasboard-okat a Power BI, a Tableau vagy a Google Data Studio segítségével. Emellett össze tudod majd hasonlítani a CRM-et a CDP-vel és a DMP-vel, miközben a CRM fontosságára is rávilágítunk.
A kurzus tartalmaz:
12 élő online webináriumot
  • Gyakorlatias házi feladatokat
  • Személyes visszajelzést az oktatótól
  • Kiegészítő anyagokat, amelyek egy életre veled maradnak
Regisztrálok
A kurzus programja:
Alkalom 1
Hogyan változtatta meg a technológia az üzleti életet?
  • - Hagyományos vs. digitális üzleti modellek
  • - Klasszikus brick & mortar vs online pure player és az omnichannel megközelítés
  • - Termék és szolgáltatás disztribúciós változások
  • - Új piacok és fogyasztási szokások (Apple Music, Netflix, Uber)
  • - A digitális gazdaság új típusai: sharing (Airbnb), direct to customers, fair trade coffee, előfizetések
  • - A consumer facing csatornák és inhouse csatornák, folyamatok
  • - A user experience, mint a transzformáció motorja
Alkalom 2
Hogyan változtak a felhasználói elvárások és vásárlói szokások?
  • - Az omnichannel élmény hatása a vásárlásra
  • - A “digitális világ és a now” mit és hogyan befolyásol?
  • - Mi a különbség a fizikai és digitális elvárások között?
Alkalom 3
Hogyan lehet elindítani a digitális átalakulást egy vállalatnál?
  • - Miért szükséges a digitális átalakulás?
  • - Milyen üzleti folyamatok digitalizálhatók a vállalatban?
  • - Hogyan befolyásolja a digitális átalakulás a vállalat szervezeti felépítését
  • - Felhő megoldások- előnyök és hátrányok
  • - Milyen üzleti területeken kezdődik a transzformáció?
Alkalom 4
Emberek és a folyamatok
  • - Munkafolyamatok a vállalat méretéhez és céljaihoz igazítva (OKR, Agile, Lean, BSC, Six Sigma)
  • - Korszerű megoldások a mindennapi feladatok elvégzéséhez: MS Teams, Slack, Notion, G-Suite, Miro
  • - Self-learning fontossága: hogyan, miként fogjunk neki és hogyan motiváljunk?
Alkalom 5
Az adat az új arany?
  • - Miért annyira fontosak az adatok, hogyan gyűjtsük be és hol tároljuk őket?
  • - Strukturált vs data lake
  • - Adatfeldolgozás lépései
  • - Nevezéktan, mint mindennek az alapja
  • - Az adatok feldolgozása: Big Data Engineering
  • - Machine learning vs AI
  • - Neurális hálózatok: kép- és hangfelismerés, nagy mennyiségű adat feldolgozása, anomáliák keresése, kiberbiztonság, pontozási modellek
Alkalom 6
Data utilization
  • - Elemzés és statisztika: milyen információkat érdemes gyűjteni?
  • - Mutatók a vállalkozás teljesítményének mérésére
  • - Példák egy p&l termék felépítésére és a változások hatékonyságának kiszámítására
  • - Előrejelzés készítése adatok alapján
  • - Automatikus jelentések generálása üzleti célokra
  • - Dashboard építése IT -szakértő nélkül (Power BI, Tableau, Google Data Studio)
Alkalom 7
Az ügyfélélmény digitalizálása
  • - Mit tanulhatunk a digital native cégektől (neobankok, fintech)?
  • - Gyorsaság és technológiai fejlettség startupoknál: mit csinálnak másképp?
  • - Hogyan lehet olyan termékeket létrehozni, amelyek megoldják az ügyfelek problémáit?
  • - Vásárlói részvétel a termék életciklusának minden szakaszában: mélyinterjúk, A/B tesztek, lemaradások, session recording, analytics
Alkalom 8
Weboldal és alkalmazás
  • - Hibák minimalizálása, költségcsökkentés weboldal fejlesztésekor
  • - Népszerű platformok weboldalak fejlesztéséhez
  • - Alkalmazás vagy a webhely mobil verziója?
  • - Native alkalmazások vs. cross-platform
  • - Backend alkalmazások
  • - Kész megoldások vagy saját fejlesztés: előnyök és hátrányok
Alkalom 9
Az értékesítés digitalizálása
  • - E-commerce: meglévő szolgáltató vagy saját fejlesztés, netán opensource?
  • - Az értékesítés kiszélesítése: külföld, dropshipping, marketplace-k, affiliate
  • - Mire való a CRM?
  • - CRM vs CDP vs DMP
  • - Kész CRM megoldások: SAP, Dynamics, Salesforce
  • - Landing page, ami vásárlásra ösztönöz
  • - Platformok a landing page létrehozásához (Webflow, Wix, Instapage, Elementor, Squarespace)
  • - Megközelítések a konverzió növelésére: AIDA
Alkalom 10
IT-megoldások fejlesztése a vállalaton belül
  • - In-house vs outsourced
  • - All-in-one (SAP) vs microservice
  • - Az innováció megvalósításának 3 típusa: vállalati kockázati tőke felhasználása, együttműködés inkubátorokkal, innovációs laboratóriumok létrehozása
  • - Milyen terméket kell létrehozni? (vállalati weboldal és alkalmazás az ügyfelek számára, belső használatú alkalmazások stb.)
  • - Hogyan toborozhatunk csapatot az IT megoldás fejlesztésére?
Alkalom 11
A termékek működése és működtetése, a transzformáció folytonossága
  • - Egyensúly a "régi" termékek támogatása és az új termékek fejlesztése között
  • - Változások a vállalat szervezeti felépítésében egy új termék bevezetésekor
  • - Mikor érdemes kivonni egy terméket a piacról?
  • - Projekt roadmap és összehangolása (alignment)
  • - Visszatekintés: összegzés, hibák elemzése
Alkalom 12
Best practices
  • - Nemzetközi példák
  • - Hogyan lehet jól csinálni?
  • - Hogyan lehet elrontani?
Mutass többet

Az üzleti oktatás piacvezetői

A LABA egy nemzetközi vállalat, nagy ambíciókkal és magas növekedési ütemmel:
2015
Több mint 100 kurzust indítottunk el és 52 ezer diákot oktattunk
2019
Irodát nyitottunk Magyarországon
2020
Irodát nyitottunk az Egyesült Államokban
2021
Irodákat nyitottunk Lengyelországban és Törökországban

Így jelentkezhetsz képzésünkre:

1
Add meg adataidat
Kollégáink az adatok feldolgozása után megkeresnek a pontos részletekkel.
2
Oszd meg velünk üzleti céljaidat
Megismerve jelenlegi képességeidet segítünk eldönteni, releváns-e a képzés a számodra. Amennyiben úgy látjuk a te tudásszintedhez nem ez illik, másik tanfolyamot javaslunk.
3
Megegyezünk a fizetési módban
A képzéshez részletfizetési tervet biztosítunk, lehetőséged van a kurzus díját két részletben teljesíteni. Így már csak a számodra kényelmes fizetési formátum kiválasztása marad.
4
Megismerkedünk
Megismerheted az oktatódat, valamint a kurzus kurátorát, aki végigkísér majd a képzés során.
Itt tudsz jelentkezni
Szeretnénk kapcsolatban maradni veled és tájékoztatni a LABA legfrissebb híreiről és ajánlatairól. Legyél a közösségünk tagja! 
A "Jelentkezem" gomb megnyomásával és a regisztrációm elküldésével elfogadom az Adatkezelési szabályzatunkat, az Adatkezelési tájékoztatónkat és az Általános szerződési feltételeket.
A tanulás, az új tudás megszerzése az első lépcső a karriered fejlesztésében. Diákjaink már vezető cégeknél dolgoznak top pozíciókban.
Legyél te a következő!
okosnak lenni jó

Oldalunk sütiket (cookie-kat) használ a weboldal megfelelő működtetése, elemzése és használatának megkönnyítése érdekében. Az oldal használatával Ön beleegyezik a cookie-k használatába. További információért kérjük, olvassa el az Adatkezelési szabályzatunkat és Adatkezelési tájékoztatónkat.