
szeptember 1. - október 6.
PPC a gyakorlatban
Sikeres és megtérülő online kampányok
szeptember 1. - október 6.
Sikeres és megtérülő online kampányok
Mikor mit és hogyan?
A PPC-marketing elméleti alapjainak és eszközkészletének bemutatásán túl bevezetünk a hirdetési beállítások alapvető működésébe (Google Ads, Youtube, Facebook, Instagram). Meghatározzuk a különböző platformok sajátosságait, beleértve az opcionális hirdetési célokat, büdzsékalkulációt, optimalizációt, hatékonyságmérést, reporting lehetőségeit.
Megtanítunk a számok között olvasni. Segítünk a konverzió növelésében a digitális marketing kampányokhoz kapcsolódó analitikai és egyéb optimalizációs eszközök alapvető lehetőségeinek bemutatásával: Google Analytics, Google Tag Manager, Google Data Studio, Google Search Console, konverziós beállítások, e-kereskedelmi hatékonyságmérés, kampány paraméterezés.
A kurzuson az e-kereskedelmi célú (pl.: Google Ads Shopping, Facebook Conversion) kampányokhoz és más, ezekhez kapcsolódó digitális eszközök használatába is betekintést nyerhetsz (Google Merchant Center, Facebook Commerce Manager és product feed menedzsment).
Head of Marketing, PPC Expert
szeptember 1. — október 6.
11
Kurzus programja
szeptember 1. 18:00
Alkalom 1
szeptember 6. 18:00
Alkalom 2
szeptember 8. 18:00
Alkalom 3
szeptember 13. 18:00
Alkalom 4
szeptember 15. 18:00
Alkalom 5
szeptember 20. 18:00
Alkalom 6
szeptember 22. 18:00
Alkalom 7
szeptember 27. 18:00
Alkalom 8
szeptember 29. 18:00
Alkalom 9
október 4. 18:00
Alkalom 10
Ismert brandek szemszögéből esettanulmányokat nézünk az alábbi platformokon futott, nagy sikerű kampányokból:
október 6. 18:00
Alkalom 11