
március 23. - április 27.
PPC a gyakorlatban
Sikeres és megtérülő online kampányok
március 23. - április 27.
Sikeres és megtérülő online kampányok
Miről fogsz tanulni nálunk?
A PPC-marketing elméleti alapjainak és eszközkészletének bemutatásán túl bevezetünk a hirdetési beállítások alapvető működésébe (Google Ads, Youtube, Facebook, Instagram). Meghatározzuk a különböző platformok sajátosságait, beleértve az opcionális hirdetési célokat, büdzsékalkulációt, optimalizációt, hatékonyságmérést, reporting lehetőségeit.
Megtanítunk a számok között olvasni. Segítünk a konverzió növelésében a digitális marketing kampányokhoz kapcsolódó analitikai és egyéb optimalizációs eszközök alapvető lehetőségeinek bemutatásával: Google Analytics, Google Tag Manager, Google Data Studio, Google Search Console, konverziós beállítások, e-kereskedelmi hatékonyságmérés, kampány paraméterezés.
A kurzuson az e-kereskedelmi célú (pl.: Google Ads Shopping, Facebook Conversion) kampányokhoz és más, ezekhez kapcsolódó digitális eszközök használatába is betekintést nyerhetsz (Google Merchant Center, Facebook Commerce Manager és product feed menedzsment).
Head of Marketing, PPC Expert
március 23. - április 27.
11
Kurzus programja
március 23. 18:00
Alkalom 1
március 28. 18:00
Alkalom 2
március 30. 18:00
Alkalom 3
április 4. 18:00
Alkalom 4
április 6. 18:00
Alkalom 5
április 11. 18:00
Alkalom 6
április 13. 18:00
Alkalom 7
április 18. 18:00
Alkalom 8
április 20. 18:00
Alkalom 9
április 25. 18:00
Alkalom 10
április 27. 18:00
Alkalom 11