Laba Summer Sale Laba Summer Sale Laba Summer Sale Laba Summer Sale Laba Summer Sale Laba Summer Sale Laba Summer Sale Laba Summer Sale Laba Summer Sale Laba Summer Sale Laba Summer Sale
smile
2 kurzus, most 1 áráért!*
Teacher

szeptember 1. - október 6.

PPC a gyakorlatban

Sikeres és megtérülő online kampányok

Másfél évtizede azt mondták, ha nincs honlapod, nem létezel, 10 éve pedig ugyanazt a Facebookra. Ma meg azt mondják, ha nem hirdetsz digitálisan, egyszerűen láthatatlan maradsz. A PPC-marketing a digitális hirdetési stratégiák egyik leggyakrabban alkalmazott területe, amely az online láthatóság növelésére és digitális üzleti célok megvalósítására alkalmas. A megfelelően beállított PPC-kampányokkal szinte azonnal üzleti eredményeket és online ügyfeleket lehet elérni. A kurzuson segítséget nyújtunk a terület elsajátításához és menedzsmentjéhez, illetve megmutatjuk, hogyan érdemes nekiállni a stratégia megalkotásának és a költségkalkulációnak.

A mérés beállítása csak az első lépés

Vállalkozásoknak

A vállalkozás üzleti teljesítményének fenntartásához a hosszú távú megtérülés kulcsát az új ügyfelek megtalálása és a meglévő ügyfélkör folyamatos visszahívása jelenti. A PPC hirdetési stratégiák alkalmazása egyike azon hatékony módszereknek, amelyek a vállakozások üzleti fellendítését és az ügyfélkör növelését, stabilizálását szolgálják. A kurzuson megtanulod, hogyan tartsd biztonságos mederben a hirdetési büdzsét, és hogyan használd a különböző hirdetési felületeket.

Marketing szakembereknek

A jelenlegi üzleti környezetben már rég nem elég beállítani egy-egy hirdetést anélkül, hogy ismernénk az ügyfelünk büdzséjét, üzleti céljait. Éppen ezért, PPC-menedzsernek lenni sokkal többet jelent puszta “kampány-bindzsizésnél”. Ideális esetben az üzlet tervezéséhez és fejlesztéséhez nyújtasz szakmai támogatást.

Teacher

A kurzusról

Mikor mit és hogyan?

Mit fogunk tanulni?

PPC hirdetési platformok

A PPC-marketing elméleti alapjainak és eszközkészletének bemutatásán túl bevezetünk a hirdetési beállítások alapvető működésébe (Google Ads, Youtube, Facebook, Instagram). Meghatározzuk a különböző platformok sajátosságait, beleértve az opcionális hirdetési célokat, büdzsékalkulációt, optimalizációt, hatékonyságmérést, reporting lehetőségeit.

Analitika és hatékonyságmérés

Megtanítunk a számok között olvasni. Segítünk a konverzió növelésében a digitális marketing kampányokhoz kapcsolódó analitikai és egyéb optimalizációs eszközök alapvető lehetőségeinek bemutatásával: Google Analytics, Google Tag Manager, Google Data Studio, Google Search Console, konverziós beállítások, e-kereskedelmi hatékonyságmérés, kampány paraméterezés.

E-kereskedelem

A kurzuson az e-kereskedelmi célú (pl.: Google Ads Shopping, Facebook Conversion) kampányokhoz és más, ezekhez kapcsolódó digitális eszközök használatába is betekintést nyerhetsz (Google Merchant Center, Facebook Commerce Manager és product feed menedzsment).

Mikor és hogyan?

Kezdet
  • szeptember 1.
Menetrend
  • 6 hét
  • 11 alkalom
  • 17 óra
Formátum
  • webinárium
  • házi feladatok
  • visszajelzések/értékelések

Az előadóról

Teacher

Berta Zsuzsi

Head of Marketing, PPC Expert

Az előadóról
  • 10 éve dolgozik digitális marketing területen, 7 éve kifejezetten PPC- és performance marketing specializációval.
  • 6 Google minősítéssel rendelkező PPC-tanácsadó.
  • 6 éve szabadúszóként tevékenykedik saját ügyfélkörrel
  • Pályája elején a kiemelt Google Partner ügynökségeinél szerzett szakmai tapasztalatot.
  • Az A38 Hajó marketing vezetője, ahol projektgazdája volt a több szakmai díjat is nyert arculatváltásának és a digitális hirdetési stratégia data-driven módszerek mentén történő átalakításának. Ezek közvetetten 12%-os bevételnövekedést hoztak az A38 paid és social media forgalmi forrású csatornáin (ebből 85%-os volt csak a Facebook mobil hirdetési forgalom) az utána mért értékesítési időszakokban.
  • 6 éve a butopea.hu online bútorkereskedő start-up PPC-tanácsadója, ahol nemcsak médiaköltésben, de éves PPC-vonatkozású bevételi forgalomban is tizenkétszeres növekedést sikerült elérnie.
  • A PR Agent ügynökséggel való együttműködésben olyan brandek lokális PPC-kampányait menedzseli, mint a Volvo Trucks, a Renault Trucks és a Suzuki Magyarország.

A kurzus programja

  • Időtartam:

    szeptember 1. —  október 6.

  • Előadások száma:

    11

Részletes program + Regisztrálok

Kurzus programja

  • szeptember 1. 18:00

    Alkalom 1

    PPC-kampánytervezés alapjai
    • PPC eszközök és csatornák
    • Üzleti körülmények és Magyarországi “körkép”
    • PPC-marketing, mint szolgáltatás
    • Leggyakrabban használt hirdetési platformok és eszközök
    • PPC-marketing helye(i) a marketing mixben
    • Hogyan támogatja a PPC a többi digitális marketing csatornát (pl.: social media, e-mail marketing)
    • Smart KPI-ok meghatározása a PPC-ben
    • Alapvető online marketing metrikák
  • szeptember 6. 18:00

    Alkalom 2

    PPC marketing eszközök
    • PPC-marketing helye(i) a marketing mixben
    • Hogyan támogatja a PPC a többi digitális marketing csatornát (pl.: social media, e-mail marketing)
    • Smart KPI-ok meghatározása a PPC-ben
    • Bevezetés alapvető online marketing metrikákba
    • Kampánytervezési keretrendszerek
  • szeptember 8. 18:00

    Alkalom 3

    Google Ads a gyakorlatban I.
    • Google Ads
    • Google Analytics
    • Google Tag Manager
    • Google Search Console
    • Google Merchant Center
    • Facebook, Instagram
    • Google Data Studio
    • TikTok
    • Dinamikus remarketing toolok, pl.: Criteo
  • szeptember 13. 18:00

    Alkalom 4

    Google Ads a gyakorlatban II.
    • Fiókstruktúra bemutatása
    • Kampánytípusok bemutatása - Search, Display, Video (YouTube), Discovery, Shopping
    • Közönségmenedzsment - remarketing és similar to közönségek
    • Ajánlattételi stratégiák és alkalmazásuk
    • Szkriptek és automatizációs lehetőségek
  • szeptember 15. 18:00

    Alkalom 5

    Facebook + Instagram Ads I.
    • A kulcsszókutatás eszközei: Google Ads Keyword Planner, Google Search Console, Google Analytics és egyéb online toolok
    • Kulcsszó egyezések és alkalmazásuk a Search kampányokban
    • Keyword pool készítés
    • Budget kalkuláció
    • Keyword pool alkalmazása Search, Video, Display és Felfedezési kampányokban
  • szeptember 20. 18:00

    Alkalom 6

    Facebook + Instagram Ads II.
    • Fiókstruktúra bemutatása
    • A Facebook ökoszisztéma elemei
    • Business Manager, Ads Manager, Audience Manager, Facebook Pixel + Conversion Api, Facebook Commerce Manager
  • szeptember 22. 18:00

    Alkalom 7

    PPC-fiókok használata a gyakorlatban
    • Google Ads kampányépítés a gyakorlatban
    • Facebook Ads kampányépítés a gyakorlatban
    • Legelterjedtebb kampánytípusok és gyakorlati alkalmazásuk
  • szeptember 27. 18:00

    Alkalom 8

    Hatékonyságmérés - Google Analytics tracking alapjai
    • Kód implementáció
    • Google Analytics fiók setup
    • Alapvető fiókbeállítások egy “ideális starthoz”
    • Legfontosabb metrikák bemutatása kampánytípusok és üzleti célok szerint
    • “Nem minden konverzió tranzakció, de minden tranzakció konverzió.” - (Hagyományos) konverzió-beállítások
  • szeptember 29. 18:00

    Alkalom 9

    Hatékonyságmérés - E-kereskedelem
    • E-kereskedelmi metrikák és KPI-ok
    • E-kereskedelmi tracking setup
    • UTM-tagelés
    • Egyedi Google Analytics dashboardok
    • ROAS mérése
    • Multi-channel funnel reporting, segített konverziók, attribúciós modell
  • október 4. 18:00

    Alkalom 10

    Esettanulmányok, példák

      Ismert brandek szemszögéből esettanulmányokat nézünk az alábbi platformokon futott, nagy sikerű kampányokból:

    • Google Ads
    • Facebook
    • TikTok
    • +1 DRM példa
    • Kreatív vs. kampánycél vs. platformválasztás - tudatos tervezés a gyakorlatban
  • október 6. 18:00

    Alkalom 11

    Ügyfél-kommunikáció és -menedzsment
    • Szakmai felkészülés, ügyfél-kommunikáció
    • Üzletmenedzsment, a PPC-marketing mint szolgáltatás kiajánlása, az audittól az accesseken és a fejlesztők briefing-jén keresztül a kampánymenedzsmentig, analitikáig
    • Platformok és eszközök
    • Hasznos útravalók (“íratlan szabályok”, amik segítenek megtartani egy ügyfelet)

Így tanítunk

LABA
Felhasználói fiókom

Lépj be a Google Classroom rendszerébe - itt találod a személyes fiókod. Nézd az órákat élő közvetítésben vagy felvételről, oszd meg ötleteidet az előadóval, és teljesítsd a feladatokat - mindent megteszünk, hogy kényelmesen tanulhass.

Regisztrálok
Mindig elérhető és mindig segít
Mindig elérhető és mindig segít

Az ügyfelek értékelik a támogatást. Az előadók és a LABA csapat minden kérdésedre választ ad. Ne félj kérdezni!

Regisztrálok
Eredmény
Tanulni nem egyszerű, de megéri

A házi feladatokat és teszteket az előadók metodológusokkal közösen tervezik meg. Muszáj tanulnod, hogy sikeresen teljesíts és elvégezd a feladatokat. Senki sem ígérte, hogy könnyű lesz, igaz? De ne aggódj, az itt megszerzett tudással már semmi sem lesz lehetetlen.

Regisztrálok
Oklevél
Elismert oklevél a képzésről

A kurzus alatt pontokat szerezhetsz a házi feladatok és tesztek megoldásával. Minél több pontot szerzel, annál jobb értékelést és oklevelet kapsz a kurzus végén.

Regisztrálok

Nézd meg, hogy fog kinézni az önéletrajzod a kurzus elvégzését követően. Megnézem

Támogató anyagok:
Támogató anyagok:
Támogató anyagok:

Prezentációk, fájlok, cikkek, videók, esettanulmányok - minden elérhető egy helyen.

Regisztrálok

Itt tudsz jelentkezni

A kurzussal és a részvételi díjjal kapcsolatos bővebb tájékoztatásért kérjük regisztráljon!

Töltsd ki a jelentkezési ívet

Kötelező mező

Add meg a telefonszámod

Szeretnénk kapcsolatban maradni veled és tájékoztatni a LABA legfrissebb híreiről és ajánlatairól. Legyél a közösségünk tagja! 
A "Jelentkezem" gomb megnyomásával és a regisztrációm elküldésével elfogadom az Adatkezelési tájékoztatót és az Általános szerződési feltételeket.

A piacvezető cégek munkatársai is nálunk tanulnak

Google
Burger King
Coca-Cola
Delloite
Mercedes
Renault
Shell
Pepsi
Arval
Pepsico
beeline
Burger king
Coca cola
Delloite
Epam
Google
Isida
Mercedes
Pepsi

Oldalunk sütiket (cookie-kat) használ a weboldal megfelelő működtetése, elemzése és használatának megkönnyítése érdekében. Az oldal használatával Ön beleegyezik a cookie-k használatába. További információért kérjük, olvassa el az Adatkezelési szabályzatunkat és Adatkezelési tájékoztatónkat.