Teacher

március 23. - április 27.

PPC a gyakorlatban

Sikeres és megtérülő online kampányok

Másfél évtizede azt mondták, ha nincs honlapod, nem létezel, 10 éve pedig ugyanazt a Facebookra. Ma meg azt mondják, ha nem hirdetsz digitálisan, egyszerűen láthatatlan maradsz. A PPC-marketing a digitális hirdetési stratégiák egyik leggyakrabban alkalmazott területe, amely az online láthatóság növelésére és a digitális üzleti célok megvalósítására alkalmas. A megfelelően beállított PPC-kampányokkal szinte azonnal üzleti eredményeket és online ügyfeleket lehet elérni. A kurzuson segítséget nyújtunk a terület elsajátításához és menedzsmentjéhez, illetve megmutatjuk, hogyan érdemes elkezdeni a stratégia megalkotását és a költségkalkuláció kidolgozását.

A mérés beállítása csak az első lépés

Vállalkozásoknak

Egy vállalkozás üzleti teljesítményének fenntartásához a hosszú távú megtérülés kulcsát az új ügyfelek megtalálása és a meglévő ügyfélkör megtartása jelenti. A PPC hirdetési stratégiák alkalmazása egyike azon marketingmódszereknek, amelyek a vállakozások üzleti fellendítését és az ügyfélkör bővítését, stabilizálását szolgálják. A kurzuson megtanulod, hogyan tartsd biztonságos mederben a hirdetési büdzsét, és hogyan használd a különböző hirdetési felületeket.

Marketing szakembereknek

A jelenlegi üzleti környezetben már régen nem elég beállítani egy-egy hirdetést anélkül, hogy ismernénk az ügyfelünk büdzséjét, üzleti céljait. Éppen ezért, PPC-menedzsernek lenni sokkal többet jelent puszta “kampány-bindzsizésnél”. Ideális esetben az üzlet tervezéséhez és fejlesztéséhez nyújtasz szakmai támogatást.

Teacher

A kurzusról

Miről fogsz tanulni nálunk?

Miről fogsz tanulni nálunk?

PPC hirdetési platformok

A PPC-marketing elméleti alapjainak és eszközkészletének bemutatásán túl bevezetünk a hirdetési beállítások alapvető működésébe (Google Ads, Youtube, Facebook, Instagram). Meghatározzuk a különböző platformok sajátosságait, beleértve az opcionális hirdetési célokat, büdzsékalkulációt, optimalizációt, hatékonyságmérést, reporting lehetőségeit.

Analitika és hatékonyságmérés

Megtanítunk a számok között olvasni. Segítünk a konverzió növelésében a digitális marketing kampányokhoz kapcsolódó analitikai és egyéb optimalizációs eszközök alapvető lehetőségeinek bemutatásával: Google Analytics, Google Tag Manager, Google Data Studio, Google Search Console, konverziós beállítások, e-kereskedelmi hatékonyságmérés, kampány paraméterezés.

E-kereskedelem

A kurzuson az e-kereskedelmi célú (pl.: Google Ads Shopping, Facebook Conversion) kampányokhoz és más, ezekhez kapcsolódó digitális eszközök használatába is betekintést nyerhetsz (Google Merchant Center, Facebook Commerce Manager és product feed menedzsment).

Mikor és hogyan?

Kezdet
  • március 23.
Menetrend
  • 6 hét
  • 11 alkalom
  • 17 óra
Formátum
  • webinárium
  • házi feladatok
  • visszajelzések/értékelések

Az előadóról

Teacher

Berta Zsuzsi

Head of Marketing, PPC Expert

Az előadóról
  • 10 éve dolgozik digitális marketing területen, 7 éve kifejezetten PPC- és performance marketing specializációval.
  • 6 Google minősítéssel rendelkező PPC-tanácsadó.
  • 6 éve szabadúszóként tevékenykedik saját ügyfélkörrel.
  • Pályája elején a kiemelt Google Partner ügynökségeinél szerzett szakmai tapasztalatot.
  • Az A38 Hajó marketingvezetője, ahol projektgazdája volt a több szakmai díjat is nyert arculatváltásának és a digitális hirdetési stratégia data-driven módszerek mentén történő átalakításának. Ezek közvetetten 12%-os bevételnövekedést hoztak az A38 paid és social media forgalmi forrású csatornáin (ebből 85%-os volt csak a Facebook mobil hirdetési forgalom) az utána mért értékesítési időszakokban.
  • 6 éve a butopea.hu online bútorkereskedő start-up PPC-tanácsadója, ahol nemcsak médiaköltésben, de éves PPC-vonatkozású bevételi forgalomban is tizenkétszeres növekedést sikerült elérnie.
  • A PR Agent ügynökséggel való együttműködésben olyan brandek lokális PPC-kampányait menedzseli, mint a Volvo Trucks, a Renault Trucks és a Suzuki Magyarország.

A kurzus programja

  • Időtartam:

    március 23. - április 27.

  • Előadások száma:

    11

Részletes program + Regisztrálok

Kurzus programja

  • március 23. 18:00

    Alkalom 1

    PPC-kampánytervezés alapjai
    • PPC eszközök és csatornák
    • Üzleti körülmények és Magyarországi “körkép”
    • PPC-marketing, mint szolgáltatás
    • Leggyakrabban használt hirdetési platformok és eszközök
    • PPC-marketing helye(i) a marketing mixben
    • Hogyan támogatja a PPC a többi digitális marketing csatornát (pl.: social media, e-mail marketing)
    • Smart KPI-ok meghatározása a PPC-ben
    • Alapvető online marketing metrikák
  • március 28. 18:00

    Alkalom 2

    PPC marketing eszközök
    • Google Ads
    • Google Analytics
    • Google Tag Manager
    • Google Search Console
    • Google Merchant Center
    • Facebook, Instagram
    • Google Data Studio
    • TikTok
    • Dinamikus remarketing toolok, pl.: Criteo
  • március 30. 18:00

    Alkalom 3

    Google Ads a gyakorlatban I.
    • Fiókstruktúra bemutatása
    • Kampánytípusok bemutatása
    • Search, Display, Video (YouTube), Discovery, Shopping
    • Közönségmenedzsment / remarketing és similar to közönségek és alkalmazásuk
    • Ajánlattételi stratégiák és alkalmazásuk
    • Szkriptek és automatizációs lehetőségek
  • április 4. 18:00

    Alkalom 4

    Google Ads a gyakorlatban II.
    • A kulcsszókutatás eszközei: Google Ads Keyword Planner, Google Search Console, Google Analytics és egyéb online toolok
    • Kulcsszóegyezések és alkalmazásuk Search kampányokban
    • Keyword pool készítés
    • Budget kalkuláció
    • Keyword pool alkalmazása Search, Video, Display és Felfedezési kampányokban
  • április 6. 18:00

    Alkalom 5

    Facebook + Instagram Ads I.
    • Fiókstruktúra bemutatása
    • A Facebook ökoszisztéma elemei
    • Business Manager, Ads Manager, Audience Manager, Facebook Pixel + Conversion Api, Catalogue Manager
  • április 11. 18:00

    Alkalom 6

    Facebook + Instagram Ads II.
    • Kampánytípusok
    • Post engagement, Traffic, Reach, E-commerce/Conversion, Video
    • Hirdetések optimalizációja
    • Hirdetési kreatívok jelentősége és esettanulmányok
    • Kampányparaméterezés
  • április 13. 18:00

    Alkalom 7

    PPC-fiókok használata a gyakorlatban
    • Google Ads kampányépítés a gyakorlatban
    • Facebook Ads kampányépítés a gyakorlatban
    • Legelterjedtebb kampánytípusok és gyakorlati alkalmazásuk
  • április 18. 18:00

    Alkalom 8

    Hatékonyságmérés - Google Analytics tracking alapjai
    • Kód implementáció
    • Google Analytics fiók setup
    • Alapvető fiókbeállítások egy “ideális starthoz”
    • Legfontosabb metrikák bemutatása kampánytípusok és üzleti célok szerint,
    • “Nem minden konverzió tranzakció, de minden tranzakció konverzió.”
    • (Hagyományos) konverzióbeállítások
  • április 20. 18:00

    Alkalom 9

    Hatékonyságmérés - E-kereskedelem
    • E-kereskedelmi metrikák és KPI-ok
    • E-kereskedelmi tracking setup
    • UTM-tagelés
    • Egyedi Google Analytics dashboardok
    • ROAS
    • Multi-channel funnel reporting, segített konverziók, attribúciós modellek
  • április 25. 18:00

    Alkalom 10

    Esettanulmányok, példák
    • Google Ads
    • Facebook
    • TikTok
    • +1 DRM példa
    • Kreatív vs. kampánycél vs. platformválasztás - tudatos tervezés a gyakorlatban
  • április 27. 18:00

    Alkalom 11

    Ügyfél-kommunikáció és -menedzsment
    • Szakmai felkészülés, ügyfél-kommunikáció
    • Üzletmenedzsment, a PPC-marketing mint szolgáltatás kiajánlása, az audittól az access-eken és a fejlesztők briefing-jén keresztül a kampánymenedzsmentig és analitikáig
    • Platformok és eszközök
    • Hasznos útravalók (“íratlan szabályok”, amik segítenek megtartani egy ügyfelet)

Így tanítunk

LABA
Felhasználói fiókom

Lépj be a Google Classroom rendszerébe - itt találod a személyes fiókod. Nézd az órákat élő közvetítésben vagy felvételről, oszd meg ötleteidet az előadóval, és teljesítsd a feladatokat - mindent megteszünk, hogy kényelmesen tanulhass.

Regisztrálok
Mindig elérhető és mindig segít
Mindig elérhető és mindig segít

Az ügyfelek értékelik a támogatást. Az előadók és a LABA csapat minden kérdésedre választ ad. Ne félj kérdezni!

Regisztrálok
Eredmény
Tanulni nem egyszerű, de megéri

A házi feladatokat és teszteket az előadók metodológusokkal közösen tervezik meg. Muszáj tanulnod, hogy sikeresen teljesíts és elvégezd a feladatokat. Senki sem ígérte, hogy könnyű lesz, igaz? De ne aggódj, az itt megszerzett tudással már semmi sem lesz lehetetlen.

Regisztrálok
Oklevél
Elismert oklevél a képzésről

A kurzus alatt pontokat szerezhetsz a házi feladatok és tesztek megoldásával. Minél több pontot szerzel, annál jobb értékelést és oklevelet kapsz a kurzus végén.

Regisztrálok

Nézd meg, hogy fog kinézni az önéletrajzod a kurzus elvégzését követően. Megnézem

Támogató anyagok:
Támogató anyagok:
Támogató anyagok:

Prezentációk, fájlok, cikkek, videók, esettanulmányok - minden elérhető egy helyen.

Regisztrálok

Itt tudsz jelentkezni

A kurzussal és a részvételi díjjal kapcsolatos bővebb tájékoztatásért kérjük regisztráljon!

Töltsd ki a jelentkezési ívet

Kötelező mező

Add meg a telefonszámod

Szeretnénk kapcsolatban maradni veled és tájékoztatni a LABA legfrissebb híreiről és ajánlatairól. Legyél a közösségünk tagja! 
A "Jelentkezem" gomb megnyomásával és a regisztrációm elküldésével elfogadom az Adatkezelési tájékoztatót és az Általános szerződési feltételeket.

A piacvezető cégek munkatársai is nálunk tanulnak

Google
Burger King
Coca-Cola
Delloite
Mercedes
Renault
Shell
Pepsi
Arval
Pepsico
beeline
Burger king
Coca cola
Delloite
Epam
Google
Isida
Mercedes
Pepsi

Oldalunk sütiket (cookie-kat) használ a weboldal megfelelő működtetése, elemzése és használatának megkönnyítése érdekében. Az oldal használatával Ön beleegyezik a cookie-k használatába. További információért kérjük, olvassa el az Adatkezelési szabályzatunkat és Adatkezelési tájékoztatónkat.