decor
  decor
    decor
  decor
Online kurzus

Brand Management

Görgess tovább  

Sajátítsd el egy brand manager mindennapi munkájának fortélyait egyedülálló kurzusunkon! Nemcsak a stabil elméleti alapokat tanulhatod meg, hanem olyan gyakorlati ismereteket is megszerezhetsz, amelyekkel a való életben is sikeres lehetsz. Fedezd fel a digitális marketing szerepét, és tanulj meg hatékonyan fejleszteni egy márkát! Csatlakozz most, és válj profi brand manager szakemberré!

június 28. – július 31. (5 hét)

A kurzusról

Program
📔  10 alkalom
  15 óra oktatás
  1. 2023.06.28. 18:00–19.30
    Brand Management 101
    • A marketing definíciója, alapjai, a 6P
    • A marketing szerepe a szervezetben
    • Márkaérték és erő, ismertség. A „Distinctiveness & Salience” koncepciója
    • A Maslow-piramis
  2. 2023.07.03. 18:00–19.30
    Üzleti célokon alapuló növekedési stratégia
    • Stratégiai és taktikai célok közötti különbség meghatározása
    • Döntési célok áttekintése
    • Piackutatási típusok, módszertanok
  3. 2023.07.05. 18:00–19.30
    Analízisek, kihívások, lehetőségek
    • Piacrajutási analízis
    • Márkaérték-analízis
    • Pozicionálási opciók vizsgálata
    • Árazási opciók vizsgálata
    • Profitabilitás felvázolása
    • Főbb kihívások és főbb lehetőségek összegzése
  4. 2023.07.10. 18:00–19.30
    Hogyan valósítsam meg a céljaimat? / Megközelítések és lehetőségek kiaknázása
    • Megvalósítási verziók felvázolása
    • Megközelítési alternatívák
    • Piaci lehetőség kiaknázása
    • Információk összegzése és analizálása
    • Megvalósítási opciók kidolgozása
    • Megtérülés
    • Rizikóvizsgálat
  5. 2023.07.12. 18:00–19.30
    Brand identity – brand book
    • Névalkotás, márkaélmény
    • Logóalkotás és implementálás
    • Layout
    • Touchpointok
    • Színek használata
    • Termék és image fotó alapelvek
    • Textúrák és anyagok használata
    • Tipográfia
    • Tone Of Voice
    • Márkaüzenetek, szlogen
  6. 2023.07.17. 18:00–19.30
    Termék- és csomagolásfejlesztés
    • Technikai elődiagnosztika
    • Termék- és csomagolásdesign
    • Gyártásmenedzsment
  1. 2023.07.19. 18:00–19.30
    Portfólió és árazás
    • Portfólió lehetőségek
    • Stratégiai és taktikai árazás meghatározása
  2. 2023.07.24. 18:00–19.30
    ATL-kommunikáció, digitális kommunikáció és performance marketing
    • Médiafogyasztási szokások és a kommunikációs csatornák tulajdonságai
    • Célkitűzések és budget meghatározása
    • Briefelés és szolgáltatók, egyéb megoldások
    • Átfutási idők és költségek
  3. 2023.07.26. 18:00–19.30
    BTL-aktivitások: event, promóció, in-store, aktivációk
    • BTL kommunikációs csatornák és azok tulajdonságai
    • Célkitűzések és eszközök
    • Briefelés és szolgáltatók, egyéb megoldások
    • Átfutási idők és költségek
  4. 2023.07.31. 18:00–19.30
    Kurzusértékelés, összefoglaló
    • Eredmények visszamérése
    • ROI-számítások
    • Inputok a következő aktivitásciklusra
   

Oktató

Haász Dömötör, Senior Brand Communication ManagerNestlé Nespresso

„Célom vezetőként fellépni az innovatív és előremutató gondolkodás ösztönzésével, inspirálni és bátorítani másokat a különleges megoldások létrehozására.”

Debora Blaumann
  • 1

    Több mint 12 éves szakmai múltja során olyan hazai és nemzetközi márkák jelenét és jövőjét formálta, mint a Nespresso, a Fundango, vagy a Rézangyal.

  • Oakley

    Számos hazai és nemzetközi díj fűződik a nevéhez mind hatékonysági, mind kreatív megközelítésű projektek kapcsán, rendszeresen zsűrizik márkaélmény és aktiválási versenyeken.

Ezt a képzést neked ajánljuk, ha:
Audience icon
125 résztvevőből
40 résztvevő
Tulajdonos vagy vállalkozó vagy,
és szeretnél átfogó képet kapni a marketingről, hogy célzottan és hatékonyan tudd promotálni a termékedet.
35 résztvevő
Kezdő vagy junior marketinges vagy,
akinek egy tapasztaltabb marketingvezető felügyeli a munkája stratégiai elemeit, és szeretnél szintet lépni.
25 résztvevő
Kkv-ban dolgozó marketinges vagy,
aki szeretné az elméleti tudását fejleszteni, valamint szeretne rálátni, hogyan működik a marketing nagyobb vállalatoknál.
25 résztvevő
Reklám, média vagy kommunikációs ügynökségnél dolgozol,
és szeretnéd az ügyféloldal napi szintű munkafolyamatait megismerni.

Pillants a kulisszák mögé

A kurzusról
  • Mit fogsz tanulni
    Építs nulláról márkát és menedzseld tudatosan a branded

      A kurzus 3 fő téma köré szerveződik

    • Az üzleti célokon alapuló stratégia
    • A professzionális brand management
    • A professzionális brand production
    Identity
  • Kommunikáció és kampányok
    Válaszd ki a márkád számára a legmegfelelőbb kommunikációs eszköztárat
    • Gyakorlati példákon keresztül értelmezheted a márkád mindenkori helyzetét, hogy a megfelelő módon és a megfelelő csatornák használatával cselekedj.
    Communication and campaigns
  • Teljesítmény
    Azonosítsd az akadályokat, és tervezd meg a sikert!
    • Új megközelítési alternatívákat dolgozhatsz ki a beazonosíthatóság és megkülönböztethetőség érdekében, úgy hogy végigkövetjük, az üzleti tervezési és végrehajtási ciklust marketing szempontból.
    Perfomance

Regisztrálok

A kurzussal és részvételi díjjal kapcsolatos bővebb tájékoztatásért, kérjük, regisztrálj!
Kötelező mező
Kötelező mező
Kötelező mező
A „Jelentkezem” gomb megnyomásával és a regisztrációm elküldésével elfogadom az
Adatkezelési szabályzatot, az Adatkezelési tájékoztatót és az Általános szerződési feltételeket.
Regisztrálok