



Brand Management
Görgess továbbSajátítsd el egy brand manager mindennapi munkájának fortélyait egyedülálló kurzusunkon! Nemcsak a stabil elméleti alapokat tanulhatod meg, hanem olyan gyakorlati ismereteket is megszerezhetsz, amelyekkel a való életben is sikeres lehetsz. Fedezd fel a digitális marketing szerepét, és tanulj meg hatékonyan fejleszteni egy márkát! Csatlakozz most, és válj profi brand manager szakemberré!
A kurzusról
-
2023.07.03. 18:00–19.30Üzleti célokon alapuló növekedési stratégia
- Stratégiai és taktikai célok közötti különbség meghatározása
- Döntési célok áttekintése
- Piackutatási típusok, módszertanok
-
2023.07.05. 18:00–19.30Analízisek, kihívások, lehetőségek
- Piacrajutási analízis
- Márkaérték-analízis
- Pozicionálási opciók vizsgálata
- Árazási opciók vizsgálata
- Profitabilitás felvázolása
- Főbb kihívások és főbb lehetőségek összegzése
-
2023.07.10. 18:00–19.30Hogyan valósítsam meg a céljaimat? / Megközelítések és lehetőségek kiaknázása
- Megvalósítási verziók felvázolása
- Megközelítési alternatívák
- Piaci lehetőség kiaknázása
- Információk összegzése és analizálása
- Megvalósítási opciók kidolgozása
- Megtérülés
- Rizikóvizsgálat
-
2023.07.12. 18:00–19.30Brand identity – brand book
- Névalkotás, márkaélmény
- Logóalkotás és implementálás
- Layout
- Touchpointok
- Színek használata
- Termék és image fotó alapelvek
- Textúrák és anyagok használata
- Tipográfia
- Tone Of Voice
- Márkaüzenetek, szlogen
-
2023.07.17. 18:00–19.30Termék- és csomagolásfejlesztés
- Technikai elődiagnosztika
- Termék- és csomagolásdesign
- Gyártásmenedzsment
-
2023.07.19. 18:00–19.30Portfólió és árazás
- Portfólió lehetőségek
- Stratégiai és taktikai árazás meghatározása
-
2023.07.24. 18:00–19.30ATL-kommunikáció, digitális kommunikáció és performance marketing
- Médiafogyasztási szokások és a kommunikációs csatornák tulajdonságai
- Célkitűzések és budget meghatározása
- Briefelés és szolgáltatók, egyéb megoldások
- Átfutási idők és költségek
-
2023.07.26. 18:00–19.30BTL-aktivitások: event, promóció, in-store, aktivációk
- BTL kommunikációs csatornák és azok tulajdonságai
- Célkitűzések és eszközök
- Briefelés és szolgáltatók, egyéb megoldások
- Átfutási idők és költségek
-
2023.07.31. 18:00–19.30Kurzusértékelés, összefoglaló
- Eredmények visszamérése
- ROI-számítások
- Inputok a következő aktivitásciklusra
Oktató
Haász Dömötör, Senior Brand Communication ManagerNestlé Nespresso
„Célom vezetőként fellépni az innovatív és előremutató gondolkodás ösztönzésével, inspirálni és bátorítani másokat a különleges megoldások létrehozására.”

-
Több mint 12 éves szakmai múltja során olyan hazai és nemzetközi márkák jelenét és jövőjét formálta, mint a Nespresso, a Fundango, vagy a Rézangyal.
-
Számos hazai és nemzetközi díj fűződik a nevéhez mind hatékonysági, mind kreatív megközelítésű projektek kapcsán, rendszeresen zsűrizik márkaélmény és aktiválási versenyeken.

Pillants a kulisszák mögé
-
Mit fogsz tanulniÉpíts nulláról márkát és menedzseld tudatosan a branded
- Az üzleti célokon alapuló stratégia
- A professzionális brand management
- A professzionális brand production
A kurzus 3 fő téma köré szerveződik
-
Kommunikáció és kampányokVálaszd ki a márkád számára a legmegfelelőbb kommunikációs eszköztárat
- Gyakorlati példákon keresztül értelmezheted a márkád mindenkori helyzetét, hogy a megfelelő módon és a megfelelő csatornák használatával cselekedj.
-
TeljesítményAzonosítsd az akadályokat, és tervezd meg a sikert!
- Új megközelítési alternatívákat dolgozhatsz ki a beazonosíthatóság és megkülönböztethetőség érdekében, úgy hogy végigkövetjük, az üzleti tervezési és végrehajtási ciklust marketing szempontból.
Regisztrálok
Adatkezelési szabályzatot, az Adatkezelési tájékoztatót és az Általános szerződési feltételeket.