Brand management élő online képzés — eszköztárat adunk a márkaépítéshez, a marketinghez és a termékfejlesztéshez | Laba üzleti iskola
  decor
  decor
    decor
  decor
Online kurzus

Brand management

Görgess tovább  

Ha személyes útmutatással akarod elsajátítani a brandépítés, a marketing, az árazási stratégia és a márkahű termékfejlesztés eszközeit, akkor ezt a kurzust neked találták ki. Építsd fel a márkád három kulcsfontosságú alappillérét, és ismerd meg, hogyan tökéletesíthető a márkaüzenet és a marketingstratégia az archetipizálás módszerével! Együtt felfedjük a partnerkommunikáció buktatóit, és megtudod, hogyan készíts precízen briefet az ügynökségek számára.

december 5. — január 18.

A kurzusról

Program
  12 alkalom
  18 óra oktatás
  1. december 5. 18:00–19.30
    A brand management alapjai
    • Marketingalapozó: definíció, szerep, és a 6P koncepciója
    • Márkaérték, márkaerő, márkaismertség
    • Distinctiveness & salience
    • Maslow és a márkád
  2. december 7. 18:00–19.30
    Márkastratégia és márkataktika
    • Hogyan határozd meg a márkád stratégiai céljait?
    • Hogyan határozd meg a márkád taktikai céljait?
    • Döntési célok a márkamenedzsmentben
  3. december 12. 18:00–19.30
    Lépjünk a tények talajára, tanuljunk meg elemezni!
    • Ismerd az ellenfeleidet: versenytárselemzés
    • Ismerd a környezetedet: piacelemzés
    • Ismerd a lehetőségeidet: piacrajutási analízis
    • Ismerd magadat: márkaérték-analízis
    • Ismerd az eszközeidet: kampányanalízis
    • Ismerd a hatókörödet: pozicionálási opciók
  4. december 14. 18:00–19.30
    A márkacélok megvalósítása I.: Modellek és alternatívák
    • Interaktív óra
    • Ismerjük meg a legfőbb márkastartégia típusokat
    • Gondolkozzunk közösen, hogy kik, miért és milyen márkastratégiát használnak?
  5. december 19. 18:00–19.30
    A márkacélok megvalósítása II.: Ügyféléletciklus, szegmentálás, perszonalizálás és kockázatok
    • Hogyan kezeljük az újoncokat, és ki a mi „jó vendégünk”?
    • Biztos, hogy mindenkihez ugyanúgy szólnál? Vagyis hogyan szegmentáljuk és perszonalizáljuk a mondandónkat?
    • Ne lépj csapdába, ismerd meg a rizikótípusokat
  6. december 21. 18:00–19.30
    A márkacélok megvalósítása III.: Termék- és márkaportfólió, valamint az árazás témaköre
    • Hogyan alakítsd ki a megfelelő termék- és/vagy márkaportfóliód?
    • Mi az a stratégiai, és mi az a taktikai árazás?
    • Hogyan függ össze az árazás és a márkakommunikáció?
    Félidő! Interaktív alkalom 1.: Interaktív szakmai beszélgetés az oktatóval – tedd fel a kérdéseidet!
  1. január 2. 18:00–19.30
    A márkaidentitás és a brand book építőkockái
    • Névalkotás és márkaélmény
    • Logó, layout, touchpointok
    • Színhasználat és tipográfia
    • Termék- és image fotók használata
    • Textúrák és anyagok használata
    • Tone of Voice
    • Szlogen és márkaüzenetek
  2. január 4. 18:00–19.30
    Termék- és csomagolásfejlesztés
    • Technikai elődiagnosztika
    • Termék- és csomagolásdizájn
    • Gyártásmenedzsment a gyakorlatban
  3. január 9. 18:00–19.30
    Márka- és termékportfólió a gyakorlatban
    • A márkaportfólióban rejlő lehetőségek
    • A termékportfólió kialakítása
    • Stratégiai és taktikai árazás
  4. január 11. 18:00–19.30
    Média, digitális kommunikáció és performance marketing
    • Hogyan változnak a médiafogyasztási szokások?
    • Mik azok az ATL és TTL kommunikációs csatornák, és mik a tulajdonságaik?
    • Hogyan tűzz ki célokat, és miképp határozd meg a budgeted?
    • Briefelés és partnerek
    • Hogyan kalkulálj? Mi mennyi idő, és mi mennyibe kerül?
  5. január 16. 18:00–19.30
    Események, promóciók, in-store és aktivációk
    • BTL kommunikációs csatornák A-tól Z-ig
    • Célkitűzések és a budget meghatározása
    • Briefelés és partnerek
    • Hogyan kalkulálj? Átfutási idők és költségek
  6. január 18. 18:00–19.30
    Egy ütős marketingkampány receptje
    • Fontos szempontok: költség, időszak, csatornák, célcsoport, frekvencia és a többi
    • A kampány nyomon követése
    • Kampányelemzés és a tanulságok levonása
    Kurzuszárás! Interaktív alkalom 2.: Interaktív szakmai beszélgetés az oktatóval – tedd fel a kérdéseidet!
   

Oktató

Haász Dömötör, ex. Senior Brand Communication Manager atNestlé Nespresso

„Célom vezetőként fellépni az innovatív és előremutató gondolkodás ösztönzésével, inspirálni és bátorítani másokat a különleges megoldások létrehozására.”

Haász Dömötör
  • 1

    Több mint 12 éves szakmai múltja során olyan hazai és nemzetközi márkák jelenét és jövőjét formálta, mint a Nespresso, a Fundango, vagy a Rézangyal.

  • Oakley

    Számos hazai és nemzetközi díj fűződik a nevéhez mind hatékonysági, mind kreatív megközelítésű projektek kapcsán, rendszeresen zsűrizik márkaélmény és aktiválási versenyeken.

Ezt a képzést neked ajánljuk, ha:
40 résztvevő
Tulajdonos vagy vállalkozó vagy,
és szeretnél átfogó képet kapni a marketingről, hogy célzottan és hatékonyan tudd promotálni a termékedet.
35 résztvevő
Kezdő vagy junior marketinges vagy,
akinek egy tapasztaltabb marketingvezető felügyeli a munkája stratégiai elemeit, és szeretnél szintet lépni.
25 résztvevő
Kkv-ban dolgozó marketinges vagy,
aki szeretné az elméleti tudását fejleszteni, valamint szeretne rálátni, hogyan működik a marketing nagyobb vállalatoknál.
25 résztvevő
Reklám, média vagy kommunikációs ügynökségnél dolgozol,
és szeretnéd az ügyféloldal napi szintű munkafolyamatait megismerni.

Pillants a kulisszák mögé

A kurzusról
  • Mit fogsz tanulni
    Építs nulláról márkát és menedzseld tudatosan a branded

    A kurzus 3 fő téma köré szerveződik

    • Az üzleti célokon alapuló stratégia
    • A professzionális brand management
    • A professzionális brand production
    Identity
  • Kommunikáció és kampányok
    Válaszd ki a márkád számára a legmegfelelőbb kommunikációs eszköztárat
    • Gyakorlati példákon keresztül értelmezheted a márkád mindenkori helyzetét, hogy a megfelelő módon és a megfelelő csatornák használatával cselekedj.
    Communication and campaigns
  • Teljesítmény
    Azonosítsd az akadályokat, és tervezd meg a sikert!
    • Új megközelítési alternatívákat dolgozhatsz ki a beazonosíthatóság és megkülönböztethetőség érdekében úgy, hogy végigkövetjük az üzleti tervezési és végrehajtási ciklust marketing szempontból.
    Perfomance

Tudj meg többet

A kurzussal kapcsolatos további információkért töltsd ki az űrlapot, és munkatársunk a lehető leghamarabb felveszi veled a kapcsolatot, hogy bővebb tájékoztatást adjon a kurzus részleteiről és áráról.
Kötelező mező
Kötelező mező
Kötelező mező
Pole obowiązkowe
Tudj meg többet