



Brand management
Görgess továbbHa személyes útmutatással akarod elsajátítani a brandépítés, a marketing, az árazási stratégia és a márkahű termékfejlesztés eszközeit, akkor ezt a kurzust neked találták ki. Építsd fel a márkád három kulcsfontosságú alappillérét, és ismerd meg, hogyan tökéletesíthető a márkaüzenet és a marketingstratégia az archetipizálás módszerével! Együtt felfedjük a partnerkommunikáció buktatóit, és megtudod, hogyan készíts precízen briefet az ügynökségek számára.
A kurzusról
-
december 7. 18:00–19.30Márkastratégia és márkataktika
- Hogyan határozd meg a márkád stratégiai céljait?
- Hogyan határozd meg a márkád taktikai céljait?
- Döntési célok a márkamenedzsmentben
-
december 12. 18:00–19.30Lépjünk a tények talajára, tanuljunk meg elemezni!
- Ismerd az ellenfeleidet: versenytárselemzés
- Ismerd a környezetedet: piacelemzés
- Ismerd a lehetőségeidet: piacrajutási analízis
- Ismerd magadat: márkaérték-analízis
- Ismerd az eszközeidet: kampányanalízis
- Ismerd a hatókörödet: pozicionálási opciók
-
december 14. 18:00–19.30A márkacélok megvalósítása I.: Modellek és alternatívák
- Interaktív óra
- Ismerjük meg a legfőbb márkastartégia típusokat
- Gondolkozzunk közösen, hogy kik, miért és milyen márkastratégiát használnak?
-
december 19. 18:00–19.30A márkacélok megvalósítása II.: Ügyféléletciklus, szegmentálás, perszonalizálás és kockázatok
- Hogyan kezeljük az újoncokat, és ki a mi „jó vendégünk”?
- Biztos, hogy mindenkihez ugyanúgy szólnál? Vagyis hogyan szegmentáljuk és perszonalizáljuk a mondandónkat?
- Ne lépj csapdába, ismerd meg a rizikótípusokat
-
december 21. 18:00–19.30A márkacélok megvalósítása III.: Termék- és márkaportfólió, valamint az árazás témaköre
- Hogyan alakítsd ki a megfelelő termék- és/vagy márkaportfóliód?
- Mi az a stratégiai, és mi az a taktikai árazás?
- Hogyan függ össze az árazás és a márkakommunikáció?
-
január 2. 18:00–19.30A márkaidentitás és a brand book építőkockái
- Névalkotás és márkaélmény
- Logó, layout, touchpointok
- Színhasználat és tipográfia
- Termék- és image fotók használata
- Textúrák és anyagok használata
- Tone of Voice
- Szlogen és márkaüzenetek
-
január 4. 18:00–19.30Termék- és csomagolásfejlesztés
- Technikai elődiagnosztika
- Termék- és csomagolásdizájn
- Gyártásmenedzsment a gyakorlatban
-
január 9. 18:00–19.30Márka- és termékportfólió a gyakorlatban
- A márkaportfólióban rejlő lehetőségek
- A termékportfólió kialakítása
- Stratégiai és taktikai árazás
-
január 11. 18:00–19.30Média, digitális kommunikáció és performance marketing
- Hogyan változnak a médiafogyasztási szokások?
- Mik azok az ATL és TTL kommunikációs csatornák, és mik a tulajdonságaik?
- Hogyan tűzz ki célokat, és miképp határozd meg a budgeted?
- Briefelés és partnerek
- Hogyan kalkulálj? Mi mennyi idő, és mi mennyibe kerül?
-
január 16. 18:00–19.30Események, promóciók, in-store és aktivációk
- BTL kommunikációs csatornák A-tól Z-ig
- Célkitűzések és a budget meghatározása
- Briefelés és partnerek
- Hogyan kalkulálj? Átfutási idők és költségek
-
január 18. 18:00–19.30Egy ütős marketingkampány receptje
- Fontos szempontok: költség, időszak, csatornák, célcsoport, frekvencia és a többi
- A kampány nyomon követése
- Kampányelemzés és a tanulságok levonása
Oktató
Haász Dömötör, ex. Senior Brand Communication Manager atNestlé Nespresso
„Célom vezetőként fellépni az innovatív és előremutató gondolkodás ösztönzésével, inspirálni és bátorítani másokat a különleges megoldások létrehozására.”

-
Több mint 12 éves szakmai múltja során olyan hazai és nemzetközi márkák jelenét és jövőjét formálta, mint a Nespresso, a Fundango, vagy a Rézangyal.
-
Számos hazai és nemzetközi díj fűződik a nevéhez mind hatékonysági, mind kreatív megközelítésű projektek kapcsán, rendszeresen zsűrizik márkaélmény és aktiválási versenyeken.
Pillants a kulisszák mögé
-
Mit fogsz tanulniÉpíts nulláról márkát és menedzseld tudatosan a branded
A kurzus 3 fő téma köré szerveződik
- Az üzleti célokon alapuló stratégia
- A professzionális brand management
- A professzionális brand production
-
Kommunikáció és kampányokVálaszd ki a márkád számára a legmegfelelőbb kommunikációs eszköztárat
- Gyakorlati példákon keresztül értelmezheted a márkád mindenkori helyzetét, hogy a megfelelő módon és a megfelelő csatornák használatával cselekedj.
-
TeljesítményAzonosítsd az akadályokat, és tervezd meg a sikert!
- Új megközelítési alternatívákat dolgozhatsz ki a beazonosíthatóság és megkülönböztethetőség érdekében úgy, hogy végigkövetjük az üzleti tervezési és végrehajtási ciklust marketing szempontból.