
→ Ismerik és nagyra becsülik a legjelentősebb médiavállalatoknál az olyan kiadványokban megjelent cikkeiért, mint például az Adweek, az AdAge, a The Drum, a Campaign, a StopPress vagy a Fast Company.
→ Több, mint 13 éve áll a különböző kreatív projektek élén, ügyfelei az FMCG-től a pénzügyekig, a divattól a sportig terjednek, helyi és nemzetközi szinten.
→ A nomád életmóddal kapcsolatos tapasztalatai révén Joy elég kulturális tapasztalattal rendelkezik ahhoz, hogy olyan sokszínű és befogadó csapatokat hozzon létre, amikben sokféle háttérrel és élettörténettel rendelkező ember kap helyet.
→ Autodidakta, konceptuális kreatívigazgató, aki a One Club mentora volt, többszörös Drum Awards-díj nyertes, zsűrizett New York-i fesztiválokon, alkotásai pedig megjelentek az Illustrious Worlds művészeti ügynökség gondozásában.
Szakmai tapasztalata:
