Termék - menedzsment | Laba
ÉLŐ, ONLINE KURZUS

Termék - menedzsment

A sikeres termékbevezetéshez többre van szükség, mint egy nagyszerű, új ötletre. A teljes körű termékmenedzsment is fontos – az ügyfelek igényeitől kezdve a siker nyomon követésén át, a lehetséges kockázatok kezeléséig mindent figyelembe kell venni.

Csatlakozz Manjula Iyerhez, a MICROSOFT volt vezető termékmenedzseréhez, és ismerd meg a sikeres termékmenedzsment alapjait a termék teljes életciklusa során.
Tegyél érte, hogy a termék életciklusának minden szakasza sikeres legyen
Tanulj meg termékmenedzserként hatalom nélkül befolyásolni
Készíts olyan MVP-t, amely lehetővé teszi a gyors alkalmazkodást
Készülj fel a következő karriered felépítésére a termékmenedzsment- keretrendszerek és stratégiák eszköztárának kialakításával
Hasznosítsd a kurzus során szerzett karrier-tanácsokat a termékmenedzseri siker eléréséhez
Tanulj egy világhírű vállalat vezető szakértőjétől, aki megosztja tapasztalatait a nemzetközi közönséggel:
Manjula Iyer
A MICROSOFT volt vezető termékmenedzsere
A 98point6 egészségügyi technológiai vállalat termékmenedzsmentért felelős alelnöke.
Termékmenedzsment-csapatokat vezetett olyan nagyvállalatoknál, mint a Microsoft, a GE Healthcare és a Sears Home Services, valamint sikeres startupoknál is.
Tapasztalatot szerzett a termékek alapoktól történő bevezetésében, a meglévő termékek skálázásában és a sikertelen termékek sikerre vitelében.
> Bizonyított képességekkel rendelkezik a multidiszciplináris csapatok vezetésében különböző földrajzi területeken, a növekedés és a nyereségesség ösztönzésében, a folyamatok és a hatékonyság javításában, valamint a nagy költségvetések kezelésében.
> Tudományos háttérrel rendelkezik az informatikában, több szabadalom és publikáció köthető a nevéhez a nagy teljesítményű számítástechnika és a matematikai modellezés területén.
A mi megközelítésünk az, hogy ne csak elméletet, hanem hasznos tudást nyújtsunk, amelyet a munkád során alkalmazhatsz, és segítségével elérheted szakmai céljaid.
A kurzusról
VÉGPONTTÓL VÉGPONTIG TARTÓ TERVEZÉS
Tanuld meg, hogyan tervezz meg és indíts el egy terméket az alapoktól. A világos stratégiák és a siker mérésének segítségével megtudhatod, mi szükséges ahhoz, hogy olyan terméket hozz létre, amelyet az ügyfelek szeretnek.
ESZKÖZÖK ÉS STRATÉGIÁK
Fejleszd ki a saját eszköztárad a termékmenedzsment-technikákhoz és keretrendszerekhez, amiket majd a karriered során is használhatsz. Megtanulod, hogyan építs fel egy robusztus termékstratégiát, árképzési modelleket, kockázatkezelési terveket, sikerességi mérőszámokat és még sok minden mást.
PÁLYAORIENTÁCIÓ
Készülj fel arra, hogy a tanfolyam végi bónusz próbainterjúval megszerezd álmaid állását a termékmenedzsment területén! Manjula személyes visszajelzést ad, és segít felépíteni a saját termékmenedzseri énmárkádat.
Kezdés:
Február 21.
Időtartam:
6 hét
13 óra
Minden kedden és csütörtökön
18:00 CET
Formátum:
Élő előadások
+ Workshopok
+ Személyes visszajelzés a házi feladatról
A kurzus nyelve:
Angol
A LABA azt szeretné, hogy a legjobb tanulási élményben legyen részed:
Gyakorlati tudást adunk
A tanfolyam során az oktató vezetésével innovatív módokat találsz arra, hogy kapcsolatba lépj az ügyfeleiddel, és meghatározd a márkád egyedi értékesítési pontját, jövőképét és alapvető értékeit.
Mindenkit támogatunk
A tanfolyam teljes időtartama alatt az oktató és a csapatunk kísér téged. Támogatást kapsz a házi feladatod elkészítése közben, valamint egyéni visszajelzést és választ kapsz a kérdéseidre az irodai órákon és a tanórákon.
PROGRAM
1.
Mi a termékmenedzsment?
KEDD (2.21., 18:00 CET)

Merülj el a termékmenedzsment világában, és ismerd meg a termékmenedzser mindennapi feladatait, valamint azt, hogy miért van szükség erre a szerepre.

  • - A termékmenedzsment fontossága
  • - A termékmenedzser szerepe
  • - A termék életciklusának különböző fázisai
  • - Funkcióközi vezetés és az érdekelt felek kezelése
2.
Értékek a termékmenedzsmentben
CSÜTÖRTÖK (2.23., 18:00 CET)

Ismerd meg a termékmenedzserként való sikeres működéshez szükséges technikai készségeket és a hatékony termékcsapat építőköveit.

  • - Befolyásolás tekintély nélkül
  • - A szerepek és felelősségi körök tisztázása
  • - A döntéshozatal fontossága
  • - Hatékony megbeszélések lefolytatása

01. feladat:
Gondold át, hogyan teremtenél hitelességet a csapat vezető tagjainál új termékmenedzserként. Írd le a cselekvési terved az új szerepköröd első hetében, hónapjában és negyedévében.

3.
A termékmenedzsment alapjai
KEDD (2.28, 18:00 CET)

Ismerd meg a termék meghatározásának alapjait (szemben egy nagyszerű technológiai ötlettel).

  • - Mi a termék?
  • - Az ügyfelek fájdalompontjainak azonosítása
  • - SWOT-elemzés
4.
MVP a termékmenedzsmentben
CSÜTÖRTÖK (3.2.), 18:00 CET

Ne akarj többet markolni, mint amennyit meg tudsz fogni! Tanuld meg, hogyan hozz létre egy MVP-t (életképes prototípust), aminél megengedhető a kudarc és lehetőséget ad az alkalmazkodásra.

  • - Feltételezések és hipotézisek
  • - Előzetes fázisok: alfa, béta, belső és nyilvános
  • - Kezdeti felhasználói és vásárlói kör kialakítása

02. feladat:
Gondold végig egy fájlmegosztó szolgáltatás fejlesztését egy szabályozott iparágban, például az egészségügyben vagy a pénzügyi területen. Határozd meg a termék MVP-jét, feltételezések és hipotézisek megfogalmazásával.

5.
A termék felépítése
KEDD (3.7., 18:00 CET)

Tanuld meg, hogyan hozz létre egy termékvíziót és ütemtervet – a mérnökcsapatokkal együttműködve.

  • - Termékjellemzők, -követelmények és -történetek
  • - Roadmapek és priorizálás
  • - Termékmenedzsment-módszerek
  • - Fejezetek, specifikációk, ütemtervek és backlogok használata

03. feladat:
Egyéves ütemterv kidolgozása a fájlmegosztó szolgáltatáshoz. Készíts backlogot Q1-hez, Q2-höz és H2-höz. Válassz ki egy funkciót, és írj egy egyoldalas leírást a követelményekről.

6.
Megvalósíthatósági elemzés
CSÜTÖRTÖK (3.9., 18:00 CET)

Építsd fel az ügyfeleidet és alakíts ki perszónákat, hogy jobban megértsd az igényeiket.

  • - Egy ügyfélszegmens megértése és értékelése
  • - A személyiségek és igényeik meghatározása
  • - Ügyfélfejlesztés

04. feladat:
Nézd meg a 2. feladathoz kifejlesztett MVP-t. Írd le az ügyfélszegmenst és határozd meg a célperszónákat.

7.
A megoldás koncepciójának kidolgozása
KEDD (3.14., 18:00 CET)

Itt az ideje, hogy elkezdjünk gondolkodni a megoldáson. Hogyan néz ki a megoldás? A felhasználók könnyen meg tudják csinálni, amit szeretnének?

  • - Vázlatok, makettek és prototípusok.
  • - Felhasználói tanulmányok valódi ügyfelekkel
  • - Műhelymunka: A/B tesztelés

05. feladat:
Válaszd ki az egyik célperszónát. Készíts egy drótvázat egy felhasználó felhasználói élményéről, aki több felhasználóval oszt meg egy fájlt. Vedd figyelembe az engedélyeket, a hitelesítést, a biztonságot és az érvényesítést.

8.
Mérőszámok a termékmenedzsment számára
CSÜTÖRTÖK (3.16., 18:00 CET)

Hogyan definiálhatod a sikert? Tanuld meg a kritériumok meghatározását és a belső stakeholderekkel való összehangolást.

  • - A termékmetrikák kiválasztása
  • - Népszerű mérési keretrendszerek
  • - A mérőszámok nyomon követése
  • - A mérőszámok összehangolása a szervezeten belül

06. feladat:
Határozd meg az általad létrehozott fájlmegosztó szolgáltatás mérőszámait. Hogyan követnéd nyomon ezeket a metrikákat? Ezután válaszd ki a kedvenc okostelefonos alkalmazásodat, és képzeld el, hogy te vagy a termékmenedzser. Határozz meg 3-5 olyan mérőszámot, amelyet követni szeretnél az alkalmazással kapcsolatban.

9.
Termékstratégia kialakítása
KEDD (3.21., 18:00 CET)

Tudd meg, hogyan lehet egy terméket piacra vinni, beleértve ebbe az ügyfélbevezetés és a támogatás lényeges elemeit.

  • - A piacralépési stratégia megtervezése
  • - Globális bevezetés
  • - A felhasználók képzése és onboardingja
  • - Támogatás, dokumentáció és GYIK biztosítása
10.
Pénzügyi alapok termékmenedzsereknek
CSÜTÖRTÖK (3.23., 18:00 CET)

Ismerd meg a pénzügyek alapjait termékmenedzserek számára, és értsd meg, hogyan kell olvasni egy eredménykimutatást.

  • - A pénzügyi kimutatások és a mérleg megértése
  • - Üzleti terv készítése
  • - Az eredménykimutatás kezelése
  • - Árképzési modellek meghatározása

07. feladat:
Készíts többszintű árképzési modellt a fájlmegosztó szolgáltatásodhoz.

11.
Kockázatkezelés
KEDD (3.28., 18:00 CET)

Mindenki legjobb erőfeszítései ellenére a termékek néha kudarcot vallanak. Megtudhatod, mit kell tenned, ha ez megtörténik – és milyen lépéseket tehetsz, hogy ezt elkerüld.

  • - Miért buknak meg a termékek?
  • - Kockázatkezelési terv kidolgozása
  • - Tesztelés, auditok és ellenőrzés
  • - Minőségellenőrzés és minőségbiztosítás

08. feladat:
Kockázatkezelési terv kidolgozása fájlmegosztó szolgáltatásod számára (nem kötelező).

12.
Siker a PM-világban
CSÜTÖRTÖK (3.30., 18:00 CET)

Ezen az utolsó órán karrier-tanácsokat és tippeket kaphatsz a termékmenedzsmentben való elhelyezkedéshez vagy előrelépéshez. Megtanulod, hogyan mutasd meg az értékeidet.

  • - Énmárkaépítés termékmenedzserként
  • - Termékmenedzseri állás megszerzése
  • - Termékmenedzserekből álló csapat irányítása
  • - A bizalom és a hitelesség fenntartása
+
Bónusz óra: expressz interjú gyakorlat
KEDD (4.4., 17.00 CET)

Minden hallgatónak öt perc áll rendelkezésére Manjulával egy próbainterjúra (egy kérdés), és van idő a visszajelzésre.

AZ ONLINE OKTATÁS PIACVEZETŐI
A szakmai célok elérését segítjük, már 7 éve
60 ezer diákot oktattunk eddig, és ezzel még nincs vége!
A Laba nemzetközi szervezetek által – HRCI (USA), IIBA (Kanada), PMI (USA) – akkreditált iskola
Célunk a te szakmai fejlődésed. Tanfolyamaink nem csupán előadások.
Minden órád egy helyen.
Saját online fiókodból férhetsz hozzá minden anyaghoz.
Értékes tanúsítvány
Tudásod megerősítéseként.
Egy év hozzáférés az anyagokhoz
Az előadások, esettanulmányok és cikkek strukturáltak és egy évig hozzáférhetők.
Házi és gyakorlati feladatok
Hogy a legtöbbet hozhasd ki a tanfolyamból.
Mindig kapcsolatban
Az oktató és csapatunk mindig készen áll segítséget nyújtani, csak kérdezz!
Jelentkezz most!
A tanfolyamra való beiratkozáshoz töltsd ki az űrlapot