Legyél art director | Laba
ÉLŐ, ONLINE KURZUS

Legyél art director

Tanuld meg, hogyan hozz létre emlékezetes és erőteljes kampányokat! Csatlakozz Joy Li De Meulemeesterhez, a McCann New York kreatív igazgatójához egy 6 hetes online tanfolyamra, ahol megtudhatod, hogyan kell vírusszerűen terjedő hirdetéseket készíteni.
Dolgozz ki kreatív briefeket a kommunikációs és kreatív folyamatok racionalizálása érdekében!
Állj elő eredeti, kreatív és a brief alapján készült ötletekkel!
Készíts moodboadokat és szerkesztési útmutatókat a vizuális márkaidentitás (VBI) megerősítése érdekében!
Mesélj el történeteket, indíts el virális kampányokat és töltsd ki a digitális teret!
Hozz létre integrált kampányokat, hogy elérd a közönséged minden lehetséges csatornán!
Tanulj egy világhírű cég vezető szakértőjétől, aki megosztja tapasztalatait a nemzetközi közönséggel:
Joy Li De Meulemeester
Kreatívigazgató
McCann New York
Ismerik és nagyra becsülik a legjelentősebb médiavállalatoknál az olyan kiadványokban megjelent cikkeiért, mint például az Adweek, az AdAge, a The Drum, a Campaign, a StopPress vagy a Fast Company.
Több, mint 13 éve áll a különböző kreatív projektek élén, ügyfelei az FMCG-től a pénzügyekig, a divattól a sportig terjednek, helyi és nemzetközi szinten.
A nomád életmóddal kapcsolatos tapasztalatai révén Joy elég kulturális tapasztalattal rendelkezik ahhoz, hogy olyan sokszínű és befogadó csapatokat hozzon létre, amikben sokféle háttérrel és élettörténettel rendelkező ember kap helyet.
> Autodidakta, konceptuális kreatívigazgató, aki a One Club mentora volt, többszörös Drum Awards-díj nyertes, zsűrizett New York-i fesztiválokon, alkotásai pedig megjelentek az Illustrious Worlds művészeti ügynökség gondozásában.
Filozófiánk az, hogy ne csak elméletet, hanem hasznos ismereteket nyújtsunk, melyeket munkád során alkalmazni tudsz, és így elérheted a szakmai céljaidat.
A kurzusról
Történetmesélés
Az út a brieftől a nagy ötleten át a kampányig nem mindig egyértelmű. Tanuld meg, hogyan hidalhatod át a hirdetésekben lévő összes szakadékot Joy Li De Meulemeester díjnyertes stratégiáival!
Viralitás
A reklám mindig fejlődik. Ismerd meg a legújabb módszereket, amelyek minden kampányt sikeressé tesznek! Sajátítsd el az ügynökségek féltve őrzött technikáit, amelyekkel az ügyfeleik virálissá válnak, majd alkalmazd ezeket a kreatív eszközöket a saját kampányaidban!
Karrierút
Készíts egy szemet gyönyörködtető portfóliót, amellyel megkaphatod álmaid munkáját! Joy eligazít, hogyan keress olyan ügynökségeket, amelyek összhangban vannak a stílusoddal, és hogyan tartsd fenn a személyes márkád következetességét.
Kezdés:
2023. március 2.
Időtartam:
6 hét
12 alkalom
Minden kedden és csütörtökön
18:00 CET
Formátum:
Élő előadások
+ Workshopok
+ Személyes visszajelzés a házi feladatról
A kurzus nyelve:
Angol
A LABA azt szeretné, ha a legjobb tanulási élményben lenne részed:
Gyakorlati ismereteket adunk
A kurzus során innovatív módszereket kaphatsz a vásárlóiddal való kapcsolattartáshoz, és az oktató irányítása mellett meghatározhatod a USP-det, a jövőképedet és a márkád alapértékeit.
Mindenkit támogatunk
A tanfolyam teljes ideje alatt az oktató és csapatunk kísér el. Támogatást kapsz a házi feladat elkészítése során, valamint egyéni visszajelzést és választ kapsz kérdéseidre munkaidőben bármikor, és a tanórákon is.
KURZUSPORGRAM
1.
Az art director munkájának meghatározása
2023. március 2. 18:00

Bújj egy reklámügynökség art directorának bőrébe, hogy mélyebben megértsd a szerepkörhöz szükséges készségeket.

  • - Art director vs. más kreatív pozíciók
  • - Művészeti rendezés a reklámszakmában és más iparágakban
  • - Alapvető készségek és standard eszközök
  • - Kreatív inspirációs források

01. feladat:
Keress 1-2 olyan alkotást, amely inspirál, és add hozzá a közös kreatív inspirációs felülethez. Hivatkozhatsz blogokra és más művészekre, de próbálj meg kreatívan gondolkodni, és kerüld az Instagramot, a Pinterestet és a Behance-t.

2.
Kreatív hirdetés: Az elejétől a végéig
2023. március 7. 18:00

Az art director szemszögéből követheted végig a reklámkampányok kidolgozásának minden egyes lépését, miközben megismered azokat a szempontokat, amelyek a jóból nagyszerűvé teszik azokat.

  • - Reklámkampány-elemzés
  • - A médiacsatornák típusai
  • - A kreatív folyamat az elejétől a végéig
  • - Esettanulmányok: különböző kategóriák legjobb hirdetései
3.
A brief
2023. március 9. 18:00

Tanuld meg gyakorlati példákból, hogy hogyan kell megfejteni a briefet. Olyan meglátásokat és márkastratégiákat ismerhetsz meg, amelyeket a kreatív folyamat során is alkalmazhatsz.

  • - USP-k, célközönség és a márkát meghatározó ötletek
  • - A helyes kérdések feltevése
  • - Az inspiráció forrásai
  • - Klisé kontra trend: kerülendő témák
4.
Koncepcióalkotás 101
2023. március 14., 18:00

Tanuld meg gyorsan a koncepcióalkotás művészetét, miközben megismered a kulturális elemzés és az ötletek közötti különbségeket.

  • - Hasonlítsd össze a jó ötleteket a nagyszerű ötletekkel
  • - Kivitelezés: nyomtatott anyagok, közösségi oldalak, TV, film, köztéri hirdetések, aktivizálás
  • - Hogyan használjuk a koncepcióalkotási technikákat?
  • - Esettanulmány: klasszikus technikák és a legjobbak munkái
  • - Műhelymunka: válaszok brainstormingja a briefre

02. feladat:
Tekintsd át egy új reklámkampány briefjét, és dolgozz ki 3-5 ötletet. Foglald őket össze prezentációban, vagy egy írásos összefoglalóban.

5.
Koncepcióalkotás a gyakorlatban
2023. március 16., 18:00

Használd az új koncepcióalkotási készségeidet, hogy történetvezérelt ötleteket hozz létre. Fedezz fel több koncepcióalkotási technikát, és tanulj meg harcolni a gyakori buktatók ellen.

  • - Kitörni a megszokott kerékvágásból
  • - Egy meggyőző történet megalkotása
  • - Díjnyertes kampányok
  • - Esettanulmányok: Klasszikus technikák és a legjobb munkák (folytatás)

03. feladat:
Folytasd az ötletek felülvizsgálatát és a kivitelezés kidolgozását a kampányában. Találj ki 1 fő ötletet, és készíts 1-2 olyan nyomtatott kivitelezést, amelyről határozottan úgy érzed, hogy megvalósítható (akár papíron, akár digitális szoftver segítségével).

6.
Visszajelzés és mentorálás
2023. március 21., 18:00

A visszajelzés és az alkotás kéz a kézben jár. Tanuld meg, hogyan adj, fogadj és hogyan kezeld a különböző forrásokból érkező visszajelzéseket és kritikákat.

  • - Hatékony visszajelzési módszerek
  • - Visszajelzés adása a csapatnak
  • - Más kreatívok mentorálása
  • - Visszajelzés fogadása az ügyfelektől
  • - Workshop: álljatok össze 3-4 fős csoportokba, hogy így pitcheljetek ötleteket és adjatok visszajelzést.
7.
Az ötlettől a prezentációig
2023. március 23., 18:00

Készíts olyan prezentációt, amivel eladhatsz egy kreatív ötletet!

  • - A jó prezentáció elemei
  • - Ötleteid átültetése a dizájnba
  • - Márkaidentitás létrehozása
  • - Esettanulmányok: példák a vizuális márkaidentitásra

04. feladat:
Alkalmazd az előző heti workshopon kapott visszajelzéseket az eszközeid javítására. Állíts össze egy 3-5 diás prezentációt, egy moodboardot, hogy bemutathasd kreatív ötletedet társaidnak.

8.
A nagy pitch
2023. március 28., 18:00

Tanuld meg, hogyan pitchelj ötleteket a vezetőségnek, és hogyan adj el kreatív tartalmat az ügyfeleknek.

  • - Jó ötletekből nagy ötletek
  • - Eladás az ügyfélnek vs. eladás a főnöknek
  • - Prezentációs keretrendszer
  • - A sajátos prezentációs stílus megtalálása
  • - Workshop: Csoportokra bontva gyakoroljátok a pitchelést. Készüljetek fel arra, hogy meg kell osztanotok a pitch decket másokkal.

05. feladat: Kurzusprojekt: 360° reklámkampány
Folytassátok a fő ötletetek kidolgozását és formálását a mockupok átdolgozásával, a szöveg finomításával és a kivitelezés kreatívabbá tételével. Küldd be a 360°-os kampányt tartalmazó decket, amely tartalmazza a meglátásokat, az ötlet nevét és leírását, 1-2 nyomtatott hirdetést, legalább 1 további kivitelezést és egy moodboardot.
Alternatív lehetőség: készítsd el a kampányt saját eset vagy brief alapján.

9.
Tökéletesítés és gyártás
2023. március 30, 18:00

Fókuszálj arra, hogy a kreatív ötletek hogyan kelnek életre a fogyasztók előtt, miközben elemzed a legkiválóbb art directorok által készített kampányokat.

  • - A craft fontossága
  • - Az art director szerepe a gyártási folyamatban
  • - PR-hook létrehozása
  • - Esettanulmányok: nagyszerű PR-kampányok

06. feladat:
Az órán tárgyalt példa alapján készíts egy PR-headline-t a kampányodhoz. (extra kreditért)

10.
Az együttműködés kulcsa
2023. április 4., 18:00

Ismerd meg az ügynökségen belüli és kívüli együttműködés módszereit más kreatívokkal.

  • - A kreatív vezető szerepe és funkciója
  • - Együttműködés más művészekkel
  • - Együttműködés egy szövegíróval
  • - Részlegek egy reklámügynökségen belül
11.
Portfólió összeállítása
2023. április 6., 18:00

Fedezd fel a saját stílusodat art directorként, amely tükröződik majd a portfóliódban is.

  • - A Cannes Board formátuma és példák
  • - Digitális portfólió építése
  • - A portfólió vizsgálatának kezelése
  • - Gyakori csapdák, amelyeken a toborzók átlátnak

07. feladat:
Értékeld a portfóliód, és határozd meg a fejlesztendő területeket. Ha elkészült, egészítsd ki a portfóliód a kurzusprojekttel.
Küldd be a portfóliódat felülvizsgálatra, és mondd el, hogy szerinted mi az, ami javításra szorul, illetve mi az, amin már javítottál. (extra kreditért)

12.
Az interjúzás és a kapcsolatépítés receptje
2023. április 11., 18:00

Az óra végére tudni fogod, hogyan navigálj a kapcsolati hálódban, hogyan bővítsd azt, és hogyan használj megbízható technikákat a következő interjún való sikeres szerepléshez.

  • - Karrierlehetőségek
  • - Interjútrükkök
  • - Navigáció a kapcsolati hálóban
  • - Önéletrajz készítése
AZ ONLINE OKTATÁS PIACVEZETŐI
A szakmai célok elérését segítjük, már 7 éve
60 ezer diákot oktattunk eddig, és ezzel még nincs vége!
A Laba nemzetközi szervezetek által – HRCI (USA), IIBA (Kanada), PMI (USA) – akkreditált iskola
Célunk a te szakmai fejlődésed. Tanfolyamaink nem csupán előadások.
Minden órád egy helyen.
Saját online fiókodból férhetsz hozzá minden anyaghoz.
Értékes tanúsítvány
Tudásod megerősítéseként.
Egy év hozzáférés az anyagokhoz
Az előadások, esettanulmányok és cikkek strukturáltak és egy évig hozzáférhetők.
Házi és gyakorlati feladatok
Hogy a legtöbbet hozhasd ki a tanfolyamból.
Mindig kapcsolatban
Az oktató és csapatunk mindig készen áll segítséget nyújtani, csak kérdezz!
Jelentkezz most!
A tanfolyamra való beiratkozáshoz töltsd ki az űrlapot