ÉLŐ, ONLINE KURZUS A KREATIVITÁSOD KIAKNÁZÁSÁRÓL
IDŐPONT:
2023 március 2. – 2023 április 11.
MENETREND:
6 HÉT
Kedd és csütörtök
18:00 CET
AZ OKTATÁS NYELVE:
ANGOL
Tanuld meg, hogyan hozhatsz létre eredeti és erőteljes kampányokat. Csatlakozz Joy Li De Meulemeesterhez, a McCann New York kreatív igazgatójához egy 6 hetes online tanfolyamra, amelynek segítségével a hirdetéseid vírusszerűen fognak terjedni.
A tanfolyamot neked ajánljuk, ha:
-
BELÉPNÉL A REKLÁM VILÁGÁBA
Tele van az agyad kreatív ötletekkel, de nehezen tudod megvalósítani őket? Fejlessz ki egy kész, integrált kampányt, bővítsd a portfóliódat, és közben megtanulhatod a koncepcióalkotás kulcsát is.
-
SZERETNÉD FELFEDEZNI A KREATÍV OLDALAD
Kreatívnak érzed magad, de túl kevés a tapasztalatod? Tanulj a gyakorlatban, miközben Joy Li De Meulemeester irányít! Ez a tanfolyam közvetlenül felkészít az első munkádra, megtanítva, hogyan keltsd fel az érdeklődést az ötleteid iránt, és végigvezet egy virális reklám elkészítésének minden egyes lépésén.
-
GYAKORLATI MÓDSZEREKET SZERETNÉL TANULNI A KREATÍV POZÍCIÓKHOZ
Alkotni könnyű! De irányítani... nem annyira. Fedezd fel, hogyan hozza össze egy egész csapat kreatív ötleteit Joy, aki már a világ minden táján élt és alkotott. Gyakoroljátok ezeket a módszereket a tanfolyam során, miközben csapatokban dolgozva építő kritikát fogalmaztok meg, javítjátok a prezentációs készségeiteket és kreatív anyagokat készítetek.
A FELEMELKEDÉSED ITT KEZDŐDIK
-
„Mindössze egy kis inspirációra lesz szükséged”
Ez az a mondat, amit egyetlen komoly szakember sem mondana neked. A virális hirdetések mögött álló emberek a briefingre, az ötletelésre, a technikákra és az együttműködésre összpontosítanak. Engedd meg, hogy bemutassuk az oktatódat, aki megtanítja neked, hogy mit csinálnak valójában a szakértők.
-
Valószínűleg belefáradtál már az online tanfolyamokba, amelyek hatalmas ígéreteket tesznek, de utána cserbenhagynak. Mi azért vagyunk itt, hogy ezt helyrehozzuk.
A házi feladataidat szakmai szemmel átnézzük, alkalmad lesz a közösségi hálód bővítésére, és mindvégig szoros kapcsolatban leszel egy elismert art directorral.
A KURZUSRÓL
-
TÖRTÉNETMESÉLÉS Az út a brieftől a nagy ötleten át a kampányig nem mindig egyértelmű. Tanuld meg, hogyan hidalhatod át a hirdetésekben lévő összes szakadékot Joy Li De Meulemeester díjnyertes stratégiáival!
-
VIRALITÁS A reklám mindig fejlődik. Ismerd meg a legújabb módszereket, amelyek minden kampányt sikeressé tesznek! Sajátítsd el az ügynökségek féltve őrzött technikáit, amelyekkel az ügyfeleik virálissá válnak, majd alkalmazd ezeket a kreatív eszközöket a saját kampányaidban!
-
KARRIERÚT Készíts egy szemet gyönyörködtető portfóliót, amellyel megkaphatod álmaid munkáját! Joy eligazít, hogyan keress olyan ügynökségeket, amelyek összhangban vannak a stílusoddal, és hogyan tartsd fenn a személyes márkád következetességét.
AZ ELŐADÓRÓL
Joy Li De
Meulemeester
- A McCann New York társ-kreatív igazgatója.
- Ismerik és nagyra becsülik a legjelentősebb médiavállalatoknál az olyan kiadványokban megjelent cikkeiért, mint például az Adweek, az AdAge, a The Drum, a Campaign, a StopPress vagy a Fast Company.
- Több, mint 13 éve áll a különböző kreatív projektek élén, ügyfelei az FMCG-től a pénzügyekig, a divattól a sportig terjednek, helyi és nemzetközi szinten.
- A nomád életmóddal kapcsolatos tapasztalatai révén Joy elég kulturális tapasztalattal rendelkezik ahhoz, hogy olyan sokszínű és befogadó csapatokat hozzon létre, amikben sokféle háttérrel és élettörténettel rendelkező ember kap helyet.
- Autodidakta, konceptuális kreatívigazgató, aki a One Club mentora volt, többszörös Drum Awards-díj nyertes, zsűrizett New York-i fesztiválokon, alkotásai pedig megjelentek az Illustrious Worlds művészeti ügynökség gondozásában.
JOY LI DE MEULEMEESTER COURSE INTRODUCTION
INSTRUCTOR'S WORKS
KURZUSPROGRAM
-
01
2023. március 2. 18:00
Az art director munkájának meghatározása
Bújj egy reklámügynökség art directorának bőrébe, hogy mélyebben megértsd a szerepkörhöz szükséges készségeket.
- Art director vs. más kreatív pozíciók
- Művészeti rendezés a reklámszakmában és más iparágakban
- Alapvető készségek és standard eszközök
- Kreatív inspirációs források
01. feladat:
Keress 1-2 olyan alkotást, amely inspirál, és add hozzá a közös kreatív inspirációs felülethez. Hivatkozhatsz blogokra és más művészekre, de próbálj meg kreatívan gondolkodni, és kerüld az Instagramot, a Pinterestet és a Behance-t. -
02
2023. március 7. 18:00
Kreatív hirdetés: Az elejétől a végéig
Az art director szemszögéből követheted végig a reklámkampányok kidolgozásának minden egyes lépését, miközben megismered azokat a szempontokat, amelyek a jóból nagyszerűvé teszik azokat.
- Reklámkampány-elemzés
- A médiacsatornák típusai
- A kreatív folyamat az elejétől a végéig
- Esettanulmányok: különböző kategóriák legjobb hirdetései
-
03
2023. március 9. 18:00
A brief
Tanuld meg gyakorlati példákból, hogy hogyan kell megfejteni a briefet. Olyan meglátásokat és márkastratégiákat ismerhetsz meg, amelyeket a kreatív folyamat során is alkalmazhatsz.
- USP-k, célközönség és a márkát meghatározó ötletek
- A helyes kérdések feltevése
- Az inspiráció forrásai
- Klisé kontra trend: kerülendő témák
-
04
2023. március 14., 18:00
Koncepcióalkotás 101
Tanuld meg gyorsan a koncepcióalkotás művészetét, miközben megismered a kulturális elemzés és az ötletek közötti különbségeket.
- Hasonlítsd össze a jó ötleteket a nagyszerű ötletekkel
- Kivitelezés: nyomtatott anyagok, közösségi oldalak, TV, film, köztéri hirdetések, aktivizálás
- Hogyan használjuk a koncepcióalkotási technikákat?
- Esettanulmány: klasszikus technikák és a legjobbak munkái
- Műhelymunka: válaszok brainstormingja a briefre
02. feladat:
Tekintsd át egy új reklámkampány briefjét, és dolgozz ki 3-5 ötletet. Foglald őket össze prezentációban, vagy egy írásos összefoglalóban. -
05
2023. március 16., 18:00
Koncepcióalkotás a gyakorlatban
Használd az új koncepcióalkotási készségeidet, hogy történetvezérelt ötleteket hozz létre. Fedezz fel több koncepcióalkotási technikát, és tanulj meg harcolni a gyakori buktatók ellen.
- Kitörni a megszokott kerékvágásból
- Egy meggyőző történet megalkotása
- Díjnyertes kampányok
- Esettanulmányok: Klasszikus technikák és a legjobb munkák (folytatás)
03. feladat:
Folytasd az ötletek felülvizsgálatát és a kivitelezés kidolgozását a kampányában. Találj ki 1 fő ötletet, és készíts 1-2 olyan nyomtatott kivitelezést, amelyről határozottan úgy érzed, hogy megvalósítható (akár papíron, akár digitális szoftver segítségével). -
06
2023. március 21., 18:00
Visszajelzés és mentorálás
A visszajelzés és az alkotás kéz a kézben jár. Tanuld meg, hogyan adj, fogadj és hogyan kezeld a különböző forrásokból érkező visszajelzéseket és kritikákat.
- Hatékony visszajelzési módszerek
- Visszajelzés adása a csapatnak
- Más kreatívok mentorálása
- Visszajelzés fogadása az ügyfelektől
- Workshop: álljatok össze 3-4 fős csoportokba, hogy így pitcheljetek ötleteket és adjatok visszajelzést.
-
07
2023. március 23., 18:00
Az ötlettől a prezentációig
Készíts olyan prezentációt, amivel eladhatsz egy kreatív ötletet!
- A jó prezentáció elemei
- Ötleteid átültetése a dizájnba
- Márkaidentitás létrehozása
- Esettanulmányok: példák a vizuális márkaidentitásra
04. feladat:
Alkalmazd az előző heti workshopon kapott visszajelzéseket az eszközeid javítására. Állíts össze egy 3-5 diás prezentációt, egy moodboardot, hogy bemutathasd kreatív ötletedet társaidnak. -
08
2023. március 28., 18:00
A nagy pitch
Tanuld meg, hogyan pitchelj ötleteket a vezetőségnek, és hogyan adj el kreatív tartalmat az ügyfeleknek.
- Jó ötletekből nagy ötletek
- Eladás az ügyfélnek vs. eladás a főnöknek
- Prezentációs keretrendszer
- A sajátos prezentációs stílus megtalálása
- Workshop: Csoportokra bontva gyakoroljátok a pitchelést. Készüljetek fel arra, hogy meg kell osztanotok a pitch decket másokkal.
05. feladat: Kurzusprojekt: 360° reklámkampány
Folytassátok a fő ötletetek kidolgozását és formálását a mockupok átdolgozásával, a szöveg finomításával és a kivitelezés kreatívabbá tételével. Küldd be a 360°-os kampányt tartalmazó decket, amely tartalmazza a meglátásokat, az ötlet nevét és leírását, 1-2 nyomtatott hirdetést, legalább 1 további kivitelezést és egy moodboardot.
Alternatív lehetőség: készítsd el a kampányt saját eset vagy brief alapján. -
09
2023. március 30, 18:00
Tökéletesítés és gyártás
Fókuszálj arra, hogy a kreatív ötletek hogyan kelnek életre a fogyasztók előtt, miközben elemzed a legkiválóbb art directorok által készített kampányokat.
- A craft fontossága
- Az art director szerepe a gyártási folyamatban
- PR-hook létrehozása
- Esettanulmányok: nagyszerű PR-kampányok
06. feladat:
Az órán tárgyalt példa alapján készíts egy PR-headline-t a kampányodhoz. (extra kreditért) -
10
2023. április 4., 18:00
Az együttműködés kulcsa
Ismerd meg az ügynökségen belüli és kívüli együttműködés módszereit más kreatívokkal.
- A kreatív vezető szerepe és funkciója
- Együttműködés más művészekkel
- Együttműködés egy szövegíróval
- Részlegek egy reklámügynökségen belül
-
11
2023. április 6., 18:00
Portfólió összeállítása
Fedezd fel a saját stílusodat art directorként, amely tükröződik majd a portfóliódban is.
- A Cannes Board formátuma és példák
- Digitális portfólió építése
- A portfólió vizsgálatának kezelése
- Gyakori csapdák, amelyeken a toborzók átlátnak
07. feladat:
Értékeld a portfóliód, és határozd meg a fejlesztendő területeket. Ha elkészült, egészítsd ki a portfóliód a kurzusprojekttel.
Küldd be a portfóliódat felülvizsgálatra, és mondd el, hogy szerinted mi az, ami javításra szorul, illetve mi az, amin már javítottál. (extra kreditért) -
12
2023. április 11., 18:00
Az interjúzás és a kapcsolatépítés receptje
Az óra végére tudni fogod, hogyan navigálj a kapcsolati hálódban, hogyan bővítsd azt, és hogyan használj megbízható technikákat a következő interjún való sikeres szerepléshez.
- Karrierlehetőségek
- Interjútrükkök
- Navigáció a kapcsolati hálóban
- Önéletrajz készítése
JELENTKEZÉS
A kurzussal és a részvételi díjjal kapcsolatos bővebb tájékoztatásért, kérjük, regisztrálj!