Legyél art director | LABA üzleti iskola

ÉLŐ ONLINE KURZUS

LEGYÉL
ART DIRECTOR

Joy Li De Meulemeester Kreatívigazgató
McCann New York

ÉLŐ, ONLINE KURZUS A KREATIVITÁSOD KIAKNÁZÁSÁRÓL

IDŐPONT:

2023 március 2. – 2023 április 11.

MENETREND:

6 HÉT
Kedd és csütörtök
18:00 CET

AZ OKTATÁS NYELVE:

ANGOL

Tanuld meg, hogyan hozhatsz létre eredeti és erőteljes kampányokat. Csatlakozz Joy Li De Meulemeesterhez, a McCann New York kreatív igazgatójához egy 6 hetes online tanfolyamra, amelynek segítségével a hirdetéseid vírusszerűen fognak terjedni.

A tanfolyamot neked ajánljuk, ha:

  • BELÉPNÉL A REKLÁM VILÁGÁBA

    Tele van az agyad kreatív ötletekkel, de nehezen tudod megvalósítani őket? Fejlessz ki egy kész, integrált kampányt, bővítsd a portfóliódat, és közben megtanulhatod a koncepcióalkotás kulcsát is.

  • SZERETNÉD FELFEDEZNI A KREATÍV OLDALAD

    Kreatívnak érzed magad, de túl kevés a tapasztalatod? Tanulj a gyakorlatban, miközben Joy Li De Meulemeester irányít! Ez a tanfolyam közvetlenül felkészít az első munkádra, megtanítva, hogyan keltsd fel az érdeklődést az ötleteid iránt, és végigvezet egy virális reklám elkészítésének minden egyes lépésén.

  • GYAKORLATI MÓDSZEREKET SZERETNÉL TANULNI A KREATÍV POZÍCIÓKHOZ

    Alkotni könnyű! De irányítani... nem annyira. Fedezd fel, hogyan hozza össze egy egész csapat kreatív ötleteit Joy, aki már a világ minden táján élt és alkotott. Gyakoroljátok ezeket a módszereket a tanfolyam során, miközben csapatokban dolgozva építő kritikát fogalmaztok meg, javítjátok a prezentációs készségeiteket és kreatív anyagokat készítetek.

A FELEMELKEDÉSED ITT KEZDŐDIK

  • „Mindössze egy kis inspirációra lesz szükséged”

    Ez az a mondat, amit egyetlen komoly szakember sem mondana neked. A virális hirdetések mögött álló emberek a briefingre, az ötletelésre, a technikákra és az együttműködésre összpontosítanak. Engedd meg, hogy bemutassuk az oktatódat, aki megtanítja neked, hogy mit csinálnak valójában a szakértők.

  • Valószínűleg belefáradtál már az online tanfolyamokba, amelyek hatalmas ígéreteket tesznek, de utána cserbenhagynak. Mi azért vagyunk itt, hogy ezt helyrehozzuk.

    A házi feladataidat szakmai szemmel átnézzük, alkalmad lesz a közösségi hálód bővítésére, és mindvégig szoros kapcsolatban leszel egy elismert art directorral.

A KURZUSRÓL

  1. TÖRTÉNETMESÉLÉS

    Az út a brieftől a nagy ötleten át a kampányig nem mindig egyértelmű. Tanuld meg, hogyan hidalhatod át a hirdetésekben lévő összes szakadékot Joy Li De Meulemeester díjnyertes stratégiáival!

  2. VIRALITÁS

    A reklám mindig fejlődik. Ismerd meg a legújabb módszereket, amelyek minden kampányt sikeressé tesznek! Sajátítsd el az ügynökségek féltve őrzött technikáit, amelyekkel az ügyfeleik virálissá válnak, majd alkalmazd ezeket a kreatív eszközöket a saját kampányaidban!

  3. KARRIERÚT

    Készíts egy szemet gyönyörködtető portfóliót, amellyel megkaphatod álmaid munkáját! Joy eligazít, hogyan keress olyan ügynökségeket, amelyek összhangban vannak a stílusoddal, és hogyan tartsd fenn a személyes márkád következetességét.

AZ ELŐADÓRÓL

Joy Li De
Meulemeester

 
  • A McCann New York társ-kreatív igazgatója.
  • Ismerik és nagyra becsülik a legjelentősebb médiavállalatoknál az olyan kiadványokban megjelent cikkeiért, mint például az Adweek, az AdAge, a The Drum, a Campaign, a StopPress vagy a Fast Company.
  • Több, mint 13 éve áll a különböző kreatív projektek élén, ügyfelei az FMCG-től a pénzügyekig, a divattól a sportig terjednek, helyi és nemzetközi szinten.
  • A nomád életmóddal kapcsolatos tapasztalatai révén Joy elég kulturális tapasztalattal rendelkezik ahhoz, hogy olyan sokszínű és befogadó csapatokat hozzon létre, amikben sokféle háttérrel és élettörténettel rendelkező ember kap helyet.
  • Autodidakta, konceptuális kreatívigazgató, aki a One Club mentora volt, többszörös Drum Awards-díj nyertes, zsűrizett New York-i fesztiválokon, alkotásai pedig megjelentek az Illustrious Worlds művészeti ügynökség gondozásában.

JOY LI DE MEULEMEESTER COURSE INTRODUCTION

INSTRUCTOR'S WORKS

1 / 4
FEE FREE FRIDAYS
2 / 4
COLOURFUL DIRT
3 / 4
DRAMA LIKE NO OTHER
4 / 4
ABSOLUT RABBIT
View Joy's full portfolio

KURZUSPROGRAM

  • 01

    2023. március 2. 18:00

    Az art director munkájának meghatározása

    Bújj egy reklámügynökség art directorának bőrébe, hogy mélyebben megértsd a szerepkörhöz szükséges készségeket.

    • Art director vs. más kreatív pozíciók
    • Művészeti rendezés a reklámszakmában és más iparágakban
    • Alapvető készségek és standard eszközök
    • Kreatív inspirációs források

    01. feladat:
    Keress 1-2 olyan alkotást, amely inspirál, és add hozzá a közös kreatív inspirációs felülethez. Hivatkozhatsz blogokra és más művészekre, de próbálj meg kreatívan gondolkodni, és kerüld az Instagramot, a Pinterestet és a Behance-t.

  • 02

    2023. március 7. 18:00

    Kreatív hirdetés: Az elejétől a végéig

    Az art director szemszögéből követheted végig a reklámkampányok kidolgozásának minden egyes lépését, miközben megismered azokat a szempontokat, amelyek a jóból nagyszerűvé teszik azokat.

    • Reklámkampány-elemzés
    • A médiacsatornák típusai
    • A kreatív folyamat az elejétől a végéig
    • Esettanulmányok: különböző kategóriák legjobb hirdetései
     
  • 03

    2023. március 9. 18:00

    A brief

    Tanuld meg gyakorlati példákból, hogy hogyan kell megfejteni a briefet. Olyan meglátásokat és márkastratégiákat ismerhetsz meg, amelyeket a kreatív folyamat során is alkalmazhatsz.

     
    • USP-k, célközönség és a márkát meghatározó ötletek
    • A helyes kérdések feltevése
    • Az inspiráció forrásai
    • Klisé kontra trend: kerülendő témák
     
  • 04

    2023. március 14., 18:00

    Koncepcióalkotás 101

    Tanuld meg gyorsan a koncepcióalkotás művészetét, miközben megismered a kulturális elemzés és az ötletek közötti különbségeket.

    • Hasonlítsd össze a jó ötleteket a nagyszerű ötletekkel
    • Kivitelezés: nyomtatott anyagok, közösségi oldalak, TV, film, köztéri hirdetések, aktivizálás
    • Hogyan használjuk a koncepcióalkotási technikákat?
    • Esettanulmány: klasszikus technikák és a legjobbak munkái
    • Műhelymunka: válaszok brainstormingja a briefre

    02. feladat:
    Tekintsd át egy új reklámkampány briefjét, és dolgozz ki 3-5 ötletet. Foglald őket össze prezentációban, vagy egy írásos összefoglalóban.

  • 05

    2023. március 16., 18:00

    Koncepcióalkotás a gyakorlatban

    Használd az új koncepcióalkotási készségeidet, hogy történetvezérelt ötleteket hozz létre. Fedezz fel több koncepcióalkotási technikát, és tanulj meg harcolni a gyakori buktatók ellen.

    • Kitörni a megszokott kerékvágásból
    • Egy meggyőző történet megalkotása
    • Díjnyertes kampányok
    • Esettanulmányok: Klasszikus technikák és a legjobb munkák (folytatás)

    03. feladat:
    Folytasd az ötletek felülvizsgálatát és a kivitelezés kidolgozását a kampányában. Találj ki 1 fő ötletet, és készíts 1-2 olyan nyomtatott kivitelezést, amelyről határozottan úgy érzed, hogy megvalósítható (akár papíron, akár digitális szoftver segítségével).

  • 06

    2023. március 21., 18:00

    Visszajelzés és mentorálás

    A visszajelzés és az alkotás kéz a kézben jár. Tanuld meg, hogyan adj, fogadj és hogyan kezeld a különböző forrásokból érkező visszajelzéseket és kritikákat.

    • Hatékony visszajelzési módszerek
    • Visszajelzés adása a csapatnak
    • Más kreatívok mentorálása
    • Visszajelzés fogadása az ügyfelektől
    • Workshop: álljatok össze 3-4 fős csoportokba, hogy így pitcheljetek ötleteket és adjatok visszajelzést.
     
  • 07

    2023. március 23., 18:00

    Az ötlettől a prezentációig

    Készíts olyan prezentációt, amivel eladhatsz egy kreatív ötletet!

    • A jó prezentáció elemei
    • Ötleteid átültetése a dizájnba
    • Márkaidentitás létrehozása
    • Esettanulmányok: példák a vizuális márkaidentitásra
     

    04. feladat:
    Alkalmazd az előző heti workshopon kapott visszajelzéseket az eszközeid javítására. Állíts össze egy 3-5 diás prezentációt, egy moodboardot, hogy bemutathasd kreatív ötletedet társaidnak.

  • 08

    2023. március 28., 18:00

    A nagy pitch

    Tanuld meg, hogyan pitchelj ötleteket a vezetőségnek, és hogyan adj el kreatív tartalmat az ügyfeleknek.

    • Jó ötletekből nagy ötletek
    • Eladás az ügyfélnek vs. eladás a főnöknek
    • Prezentációs keretrendszer
    • A sajátos prezentációs stílus megtalálása
    • Workshop: Csoportokra bontva gyakoroljátok a pitchelést. Készüljetek fel arra, hogy meg kell osztanotok a pitch decket másokkal.
     

    05. feladat: Kurzusprojekt: 360° reklámkampány
    Folytassátok a fő ötletetek kidolgozását és formálását a mockupok átdolgozásával, a szöveg finomításával és a kivitelezés kreatívabbá tételével. Küldd be a 360°-os kampányt tartalmazó decket, amely tartalmazza a meglátásokat, az ötlet nevét és leírását, 1-2 nyomtatott hirdetést, legalább 1 további kivitelezést és egy moodboardot.
    Alternatív lehetőség: készítsd el a kampányt saját eset vagy brief alapján.

  • 09

    2023. március 30, 18:00

    Tökéletesítés és gyártás

    Fókuszálj arra, hogy a kreatív ötletek hogyan kelnek életre a fogyasztók előtt, miközben elemzed a legkiválóbb art directorok által készített kampányokat.

    • A craft fontossága
    • Az art director szerepe a gyártási folyamatban
    • PR-hook létrehozása
    • Esettanulmányok: nagyszerű PR-kampányok

    06. feladat:
    Az órán tárgyalt példa alapján készíts egy PR-headline-t a kampányodhoz. (extra kreditért)

  • 10

    2023. április 4., 18:00

    Az együttműködés kulcsa

    Ismerd meg az ügynökségen belüli és kívüli együttműködés módszereit más kreatívokkal.

    • A kreatív vezető szerepe és funkciója
    • Együttműködés más művészekkel
    • Együttműködés egy szövegíróval
    • Részlegek egy reklámügynökségen belül
  • 11

    2023. április 6., 18:00

    Portfólió összeállítása

    Fedezd fel a saját stílusodat art directorként, amely tükröződik majd a portfóliódban is.

    • A Cannes Board formátuma és példák
    • Digitális portfólió építése
    • A portfólió vizsgálatának kezelése
    • Gyakori csapdák, amelyeken a toborzók átlátnak

    07. feladat:
    Értékeld a portfóliód, és határozd meg a fejlesztendő területeket. Ha elkészült, egészítsd ki a portfóliód a kurzusprojekttel.
    Küldd be a portfóliódat felülvizsgálatra, és mondd el, hogy szerinted mi az, ami javításra szorul, illetve mi az, amin már javítottál. (extra kreditért)

  • 12

    2023. április 11., 18:00

    Az interjúzás és a kapcsolatépítés receptje

    Az óra végére tudni fogod, hogyan navigálj a kapcsolati hálódban, hogyan bővítsd azt, és hogyan használj megbízható technikákat a következő interjún való sikeres szerepléshez.

    • Karrierlehetőségek
    • Interjútrükkök
    • Navigáció a kapcsolati hálóban
    • Önéletrajz készítése

JELENTKEZÉS

A kurzussal és a részvételi díjjal kapcsolatos bővebb tájékoztatásért, kérjük, regisztrálj!

A "Jelentkezem" gomb megnyomásával és a regisztrációm elküldésével elfogadom az Adatkezelési tájékoztatót és az Általános szerződési feltételeket.