Topmenedzser élő online képzés: megtanítjuk, hogyan növeld a vállalat versenyképességét | Laba
 
Teacher

Augusztus 5. — Szeptember 21.

Topmenedzser

A hatékony cégvezetés eszközei vezetőknek

Készen állsz használni az eddig összegyűjtött tapasztalataidat, elszakadni a berögzült szokásoktól és magasabb szintre emelni a vezetési módszereidet? Akkor ez a tanfolyam neked szól! Mindebben egy 30 éves vezetői tapasztalattal rendelkező mentor lesz a segítségedre. A képzés gyakorlatias, valós és sikeresen alkalmazott példákat mutat be az elméleti megközelítéseket is magába foglalva.

Egy kurzus vezetőkre szabva

 
 
Válj menedzserből, sikeres vezetővé

Az előadó célja, hogy a kurzus során megossza a 30 év alatt összegyűjtött szakmai- és vezetői tapasztalatát, mindezt az üzleti értékteremtés szűrőjén keresztül. A „simplicity” elvének alkalmazásával áttekinti a teljes üzleti- és működési modelleket. Mindezt olyan gyakorlati példák bemutatásával és hasznos eszközök átadásával, amelyek a való életben is sikeresek, mérhetők és eredményesek. Business unplugged - csak a lényeg, semmi más!

Mi a jó vezető ismérve?

Az alkalmazott egy vállalat legfőbb tőkéje. A vezetés egy eszköz, amely kezeli ezt a tőkét. Ha a csapatnak van célja és motivációja, akkor az üzlet is növekedni fog, hiszen csak motivált emberekkel tudja a vállalat megfelelően kezelni a hullámvölgyeket. A képzésen elsajátíthatod, hogyan ösztönözd a csapatot, hogyan ismerd fel az esetleges problémákat, és hogyan javíts a mindennapi működésen. Ezek mellet elsajátíthatod, hogy határozd meg és hogyan alkalmazd tudatosan a vezetői technikákat és alakítsd ki a saját vezetői öndefiníciódat.

Teacher

A kurzusról

Mit, mikor és hogyan?

Mit fogunk tanulni?

Stratégia alkotás

Hogyan lehetsz mindig egy lépéssel a versenytársaid előtt? Úgy, hogy elemzed őket, azonnal reagálsz a változásokra és kész vagy akár 180 fokos fordulatot venni. A képzés során a vállalkozásod vagy a részleged valódi ügyein dolgozhatsz. Ennek része a külső környezet és az alapvető pénzügyi kimutatások elemzése, továbbá az üzleti folyamatok felépítésének megkezdése.

Pénzügyi teljesítmény

A vezető bármely döntését a nyereség tükrözi, a munkavállaló kiválasztásától kezdve egészen az új piacokra történő belépésig. A kurzus során megtanítjuk az adatok megfelelő felhasználását a jelenlegi tevékenységek biztosításához, a jövőbeli bevételek előrejelzéséhez, és az üzleti fejlődés legjobb forgatókönyveinek meghatározásához.

Menedzsment

A kurzus leszámol az önigazolás és a mellébeszélés kultúrájával. Vezetői szempontból csoportosítja és értékeli a kihívásokat, mutatja be az alkalmazott eszközöket.

Mikor és hogyan?

KEZDET
  • Augusztus 5.
FORMÁTUM
  • webinárium
  • házi feladatok
  • visszajelzések / értékelések
MENETREND
  • 6 hét
  • 12 alkalom
  • 18 óra

Az előadóról

Teacher

Bárány Tamás

General Manager és Regional Director

Az előadóról
  • 30 év vezetői tapasztalattal rendelkezik.
  • 7 évig a Pernod Ricard magyarországi leányvállalatának ügyvezető igazgatója és részben alapító tulajdonosa volt.
  • 17 évig a Kotányi magyar leányvállalatának ügyvezető igazgatója. Ez alatt a cég egy közepes forgalmú importőrből a fűszerpiac domináns, 4 milliárd forgalmú vezetőjévé vált.
  • A Kotányi nemzetközi Modern Trade és Key Account excellence vezetője, több országban számtalan éves kereskedelmi tárgyalás felügyeletét és levezénylését végezte.
  • A Kotányi lengyelországi leányvállalatánál végzett sikeres krízismenedzsmentjének köszönhetően közel 2 millió euró veszteség eltüntetése és a cég megmentése fűződik a nevéhez.
  • A Kotányi Executive Board tagja és az Innovációs Board alapítója tagja volt.
  • 4 évig a 100%-osan magyar tulajdonban lévő, piacvezető Mogyi Kft. üzletfejlesztési igazgatója és bizalmi tanácsadója volt.

Kurzus programja

  • Időtartam:

    Augusztus 5. 18:00 —  Szeptember 21.

  • Előadások száma:

    12

Részletes program + Regisztrálok

Kurzus programja

  • Augusztus 5. 18:00

    Alkalom 1

    A vállalatvezetés alapjai
    • Vállalatvezetési és szervezeti modellek
    • Érdekcsoportok és szervezeti hierarchiák
    • Az értékteremtés fogalma és eszközrendszere
    • A vezetői dilemmák archetípusai
    • A vezető öndefiníciója, személyiségének tudatos és ösztönös elemei
  • Augusztus 10. 18:00

    Alkalom 2

    Vezetői kompetenciák
    • Leadership elméletek Mintzberg-től napjainkig
    • Kőművesből építész, az átváltozás fázisai
    • Az excellence fogalma és gyakorlata
    • Az érzelmi intelligencia szerepe, Goleman 5 komponense
    • Önmagunk menedzselése
  • Augusztus 12. 18:00

    Alkalom 3

    Üzleti stratégia felépítése
    • Stratégiai elméletek és tervezési folyamatok: melyiket válasszam?
    • Adatok, analízisek: miben segít a Porter5 és a SWOT?
    • Holisztikus szemlélet és az egyszerűsítés tudománya
    • Kompetencia alapú stratégiaalkotás
    • “Semmi sem gyakorlatiasabb, mint egy jó elmélet” (Kurt Lewin)
  • Augusztus 17. 18:00

    Alkalom 4

    Szervezeti kultúra és munkavállalói motiváció
    • A legmélyebb gyökerek: Maslow piramis a mindennapokban
    • Pályamodellek, ösztönző és értékelő rendszerek
    • Optimális platformok a szervezeten belül
    • Feladatmátrix. Pozíció helyett feladat alapú munkamegosztás
    • A kiváló munkakapcsolat 4+1 pillére
    • Compliance a mindennapokban
  • Augusztus 19. 18:00

    Alkalom 5

    Key Account mesterfogások
    • Kulcs definíciók a key account-tól a reinvestment-ig
    • Trade value fogalma a B2B és B2C csatornákban
    • Az expanzió és a profitnövelés eszközei
    • Vevőkapcsolatok és tárgyalási technikák
    • A Modern Trade teljesítmény auditálása, a KPI mező
  • Augusztus 24. 18:00

    Alkalom 6

    Az export alapjai
    • Kulcs definíciók a szerződéstől a kintlévőség biztosításáig
    • Piacok feltérképezése, belépési lehetőségek és korlátok
    • Piacralépés optimális formái, disztribútorok auditálása
    • Disztribútorok és leányvállalatok menedzselése
    • Az export számokban, a KPI mező
  • Augusztus 26. 18:00

    Alkalom 7

    Kereskedelmi bolti munka
    • Kulcs definíciók a súlyozott disztribúciótól a planogramig
    • A coverage és a frequency összefüggései és tervezése
    • Bolti jelenlét fejlesztése és in-store aktiválás
    • Sales force automatizálási rendszerek előnyei és korlátai
    • Mérhetőség a területi munkában, a KPI mező
  • Augusztus 31. 18:00

    Alkalom 8

    Marketing és fogyasztói stratégia
    • Kutatás és BCG elemzés, jelentőségük és korlátaik
    • Misszió és vízió. Marketingstratégia és célhierarchia kialakítása
    • Pozicionálás, USP, 4P, 5P és társaik: tartalmuk és a használhatóságuk
    • A Buyer’s Persona és a Buyer’s Journey megalkotása
    • A tradicionális és a digitális marketing alapjai és szinergiái
    • Mérhetőség a marketing területén, a KPI mező
  • Szeptember 2. 18:00

    Alkalom 9

    Innováció
    • Az innováció módszertana és alapvető definíciói
    • Az innovatív szervezet, a cégre szabott strukturális felépítmény
    • Kreativitás kontra racionalitás, az innovációs folyamat és buktatói
    • Az innováció hozzáadott értéke és az érték realizálása
    • A mérhető innováció, a KPI mező
  • Szeptember 7. 18:00

    Alkalom 10

    Pénzügy
    • A P&L egyes elemei közötti összefüggések és hatásuk az eredményre
    • Változó és fix költségek hatása a csatorna profitra
    • A BI rendszerek előnyei és korlátai
    • Cash szükséglet és megtérülési modellek
    • Pénzügyi teljesítmény, és a KPI mező
  • Szeptember 9. 18:00

    Alkalom 11

    Kockázat - és válságkezelés
    • Krízisek típusai és diagnosztikájuk
    • Krízismenedzsment eszköztára: lehetőségek és korlátok
    • Contingency Planning és Continuity Planning
    • Krízisek és a social media
    • Hogyan csökkentsük a válságok kialakulásának esélyét?
  • Szeptember 21. 18:00

    Alkalom 12

    Személyre szabott vezetői profil
    • Személyes vezetői credo, story és profil megalkotása
    • Személyes vezetői rutin és a KPI mező meghatározása
    • A megfelelő kollégák megtalálása, beépítése a rendszerbe
    • Személyes vezetői, emberi, és jogi felelősség
    • Benn vagyok a mátrixban, hogyan tovább?

Így tanítunk

 
 
   
LABA
Felhasználói fiókom

Lépj be a Google Classroom rendszerébe - itt találod a személyes fiókod. Nézd az órákat élő közvetítésben vagy felvételről, oszd meg ötleteidet az előadóval, és teljesítsd a feladatokat - mindent megteszünk, hogy kényelmesen tanulhass.

Regisztrálok
Mindig elérhető és mindig segít
Mindig elérhető és mindig segít

Az ügyfelek értékelik a támogatást. Az előadók és a LABA csapat minden kérdésedre választ ad. Ne félj kérdezni!

Regisztrálok
Eredmény
Tanulni nem egyszerű, de megéri

A házi feladatokat és teszteket az előadók metodológusokkal közösen tervezik meg. Muszáj tanulnod, hogy sikeresen teljesíts és elvégezd a feladatokat. Senki sem ígérte, hogy könnyű lesz, igaz? De ne aggódj, az itt megszerzett tudással már semmi sem lesz lehetetlen.

Regisztrálok
Oklevél
Elismert oklevél a képzésről

A kurzus alatt pontokat szerezhetsz a házi feladatok és tesztek megoldásával. Minél több pontot szerzel, annál jobb értékelést és oklevelet kapsz a kurzus végén.

Regisztrálok

Nézd meg, hogy fog kinézni az önéletrajzod a kurzus elvégzését követően. Megnézem

Támogató anyagok:
Támogató anyagok:
Támogató anyagok:

Prezentációk, fájlok, cikkek, videók, esettanulmányok - minden elérhető egy helyen.

Regisztrálok

Semen Berezovsky

 

Tudom, hogyan kell:
  • megalapozott vezetői döntéseket hozni
  • kielemezni a teljes üzleti folyamatot az értékteremtés szempontjából
  • alakítsak ki hatékonyan működő csapatokat
  • építsek fel egy marketing üzleti stratégiát
  • kezeljem a vállalkozás pénzügyi teljesítményét

Itt tudsz jelentkezni

A kurzussal és a részvételi díjjal kapcsolatos bővebb tájékoztatásért kérjük regisztráljon!

Töltsd ki a jelentkezési ívet

Kötelező mező

Add meg a telefonszámod

Szeretnénk kapcsolatban maradni veled és tájékoztatni a LABA legfrissebb híreiről és ajánlatairól. Legyél a közösségünk tagja! 
A "Jelentkezem" gomb megnyomásával és a regisztrációm elküldésével elfogadom az Adatkezelési tájékoztatót és az Általános szerződési feltételeket.

A piacvezető cégek munkatársai is nálunk tanulnak

Google
Burger King
Coca-Cola
Delloite
Mercedes
Renault
Shell
Pepsi
Arval
Pepsico
beeline
Burger king
Coca cola
Delloite
Epam
Google
Isida
Mercedes
Pepsi