Apple, Google, Netflix - mi a közös bennük? Az ott dolgozó szakemberek olyan szoftvereket építenek, amiket emberek százmilliói használnak és szeretnek. Mi a titkuk? Manapság egy szoftver termék akkor lehet igazán sikeres, ha a felhasználói számára értéket teremt, egy számukra fontos problémára nyújt magas minőségű megoldást. A kurzus során betekintést nyerhetsz a legmodernebb termékmenedzsment módszerekbe. Megtanulod hogyan lehet megismerni a piaci lehetőségeket és felhasználó igényeket, és hogyan tudnak ezekre valóban sikeres termékeket építeni. Aki képes a felhasználóközpontú gondolkodásmódra, annak a csapata kevesebb energiát tesz majd felesleges funkciók építésébe.
A kurzus során megtanulod hogyan állítsd fel a hipotézist és a termék üzleti modelljét. Ha minden stimmel, áttérünk a dizájnra, prototipus készítésre és az MVP kidolgozására. Beszélünk a különböző kvalitatív kutatási módszerek és az A/B tesztelés használatáról. Menedzserként meg fogod tanulni priorizálni a feladatokat, kidolgozni a termék backlogot és irányítani a fejlesztői csapatot. A hosszú távok sikerek elérése érdekében foglalkozunk a product vízió kidolgozásával, az OKR módszer használatával és a roadmap készítésével is.
Hogyan kell pontosan megtervezni a termékbevezetést és nyomonkövetni az eredményeket? Mi megmutatjuk, hogy mi történik a termékkel bevezetés után és elemzések alapján hogyan növeljük a termék hatékonyságát. Megtanulhatod, milyen az ideális csapat, milyen szakterületek bevonására van szükség a termék működtetéséhez és továbbfejlesztéséhez.