Employer Branding stratégia | LABA üzleti iskola
Élő, online kurzus

Employer Branding Stratégia

Vass Melinda

Head of employee experience
communication - Volvo Group

BŐVEBBEN
Időpont: 2023.02.23 – 2023.03.28
Menetrend:

5 hét

Kedd & Csütörtök

18:00

Élő, online kurzus egy tapasztalt Employer Branding specialista vezetésével

A munkáltatói márka sokkal több, mint egy hangzatos szlogen egy álláshirdetésben. A jó munkáltatói márka üzleti célokat szolgál, megalapozott, hiteles, megszólítja a jelenlegi és a leendő kollégákat. Vonzó, de valósághű képet fest egy munkáltatóról.


A sikeres munkáltatói márka pedig minden esetben előre definiált célok és stratégia mentén épül, mérhető eredményekkel, változatos csatornákon és eszközökkel teljesedik ki.

Magadra ismertél?
Neked ajánljuk a kurzust, ha:
Te felelsz az Employer Branding-ért, HR területen dolgozol, Recruiter vagy

Munkád során kapcsolódsz a munkáltatói márkaépítéshez és egy új, stratégiai szemléletet, praktikus eszköztárat szeretnél elsajátítani.

A belső kommunikációért felelsz

Mindennapi feladataid között szerepel a belső kommunikációs csatornák menedzselése, kollégákkal aktív kapcsolattartás és építés a szervezet részéről, illetve közösségépítés. Megérted, hogyan segíti a munkád egy jó Employer Branding stratégia.

PR szakember vagy

Ügynökségi vagy vállalati oldalon felelsz a munkáltatók külső megítélésének alakításáért? A munkáltatói márka jelentősen eltér egy termék, szolgáltatás vagy brand építésétől, így sok hasznos információt gyűjthetsz!

Cégvezető, Marketing Menedzser vagy

Szeretnéd megérteni az Employer Branding folyamatait és szeretnéd ezeket stratégiai szinten beépíteni üzleti folyamatokba.

Lépj szintet!
Tudatos tervezés

Minden cég rendelkezik munkáltatói márkával, függetlenül attól, hogy aktívan dolgozik-e érte vagy sem. A munkáltatói márkaépítés egy olyan folyamat, amely hitelesen mutatja be a leendő és már meglévő kollégák számára a cég identitását, és azt, hogy miért jó ott dolgozni, miközben támogatja a vállalat üzleti céljait. A kurzus célja, hogy belevesd magad a munkáltatói értékek felfedezésébe és végigsétálj velünk a munkáltatói élményfolyamon, a bevonzástól a megtartásig.

Mérhető eredmények

Talán sosem volt ekkora a verseny a cégek között a munkaerőpiacon, mint manapság: tehetségekért, új jelöltek megszólításáért és a szakemberek megtartásáért folyik a mindennapi harc. Ha már van egy jól felépített stratégia, az eredmények adatalapú mérése elengedhetetlen. Marketingkommunikációs ismeretekkel, mérési és visszamérési módszerekkel vértezünk fel a megfelelő kampánymenedzsment érdekében, hogy a kurzus elvégzése után azonnal használható eszköztárral rendelkezz az Employer Branding területén.

A kurzusról
01
Employer Branding alapok

Az első néhány alkalom az Employer Branding jelentőségéről, a szervezetben betöltött szerepéről, a fogalmak tisztázásáról, valamint a külső és belső stakeholderek menedzsmentjéről fog szólni. Kitérünk továbbá az alapvető piackutatási eszközökre és módszerekre, hogy minél komplexebb rálátásod legyen a cég jelenlegi megítélésére, a célcsoportok munkahelyválasztási szokásaira és a versenytársak jó gyakorlataira.

02
EVP és stratégiaalkotás

A kurzus második felének fókuszában egyrészt, a szervezet munkáltatói erősségeinek feltárása, az Employer Branding kampányok központjában álló munkáltatói értékígéret (EVP) megfogalmazása és validálása áll. Másrészt, bemutatjuk a munkáltatói márka stratégiaalkotásának folyamatát, valamint azt, hogy miként tudod összehangolni ezt az üzleti célokkal.

03
Kampánytervezés

Az utolsó alkalmak során olyan gyakorlati tudásra és eszköztárra tehetsz szert, amellyel magabiztosan tervezhetsz külső és belső munkáltatói márka-kampányokat: csökkentheted a toborzási költségeiteket és a fluktuációt, valamint vonzó munkáltatóként emelkedhettek ki a munkaerőpiaci zajban.

Előadó
Vass Melinda
Több mint 9 év tapasztalattal rendelkezik Employer Branding, Employee Experience és Belső Kommunikáció fókuszú szerepkörökben
Jelenleg Svédországban a Volvo Group - Head of Employee Experience Communication pozíciójában építi nemzetközi csapatát
Több éves folyamatfejlesztésti és stratégiatervezési szerepkörökben felelt, budapesti- országos- és Adria régiós szinteken
Szakmai koordinációja alatt a Bosch csoport visszatérően évek óta a legvonzóbb munkáltató és a fiatalok egyik legnépszerűbb munkahelye
A Bosch budapesti Fejlesztés Központjának dinamikus növekedésének támogatását látta el csapatával, +3000 kolléga bevonzása a mérnöki- SW/IT célcsoportokból köthető pályafutásának ezen szakaszához
Globális kampány implementációs folyamatokat koordinált sikeresen csapatával a magyarországi piacra és igényekre, külön fókuszként kiemelve a Diversity és CSR tevékenységeket
Sok éves rutinja van a vezetői kommunikáció támogatásában, a pandémia alatt pedig a kríziskommunikációban szerzett tapasztalatot
12 éve önkéntese és középvezetője a Bátor Tábor Alapítvány táborainak, a társadalmi felelősségvállalás elkötelezett nagykövete
PROGRAM
REGISZTRÁCIÓ
Kötelezően kitöltendő mező
A "Jelentkezem" gomb megnyomásával és a regisztrációm elküldésével elfogadom az Adatkezelési szabályzatunkat és az Adatkezelési tájékoztatónkat és az Általános szerződési feltételeket.