Laba Summer Sale Laba Summer Sale Laba Summer Sale Laba Summer Sale Laba Summer Sale Laba Summer Sale Laba Summer Sale Laba Summer Sale Laba Summer Sale Laba Summer Sale Laba Summer Sale
smile
2 kurzus, most 1 áráért!*
 
Teacher

február 23. - március 30.

Brand Management a gyakorlatban

Az Unilever, Egis és Kifli.hu marketing vezetője bevezet a márkaépítés rejtelmeibe

Egy vállalkozás sikeres márkaépítésével kapcsolatban a legelső, amit meg kell érteni az, hogy a brand egy mély és erős kapcsolaton alapszik a fogyasztóval. Mint minden kapcsolat, ez sem működik bizalom és érzelmi kötelék nélkül. Ezek hiányában a márkánk nem lesz hiteles. Szinte minden szervezet és vállalkozás egy brand is egyben, amelynek a hírnevét ápolni kell. Hogyan határozd meg jól a stratégiai márkaidentitást és a víziót úgy, hogy hatékonyan és hosszú távon elérd a fogyasztókat? Ezen a kurzuson megtanulhatod, hogy miként alkalmazd a marketing és kommunikációs eszközöket a márkaépítésben.

A márka nem csak létezik, hanem meg is szólal!

 
 
Szakmai fejlődés

Az előadóval együtt lépésről lépésre fogod létrehozni a saját márkádat: célcsoport elemzése, pozicionálás kidolgozása, reklámkampányok elemzése. A kurzus végére létrehozzuk a márkafejlesztési tervet, amit prezentálhatsz a vállalatnak.

Támogatunk

A képzésen végigkísér az előadó és a LABA csapata. Személyes visszajelzést és támogatást nyújtunk a házi feladatok elkészítése során. Ezen kívül tagja leszel a kurzus zárt Facebook-csoportjának, ahol tapasztalatot cserélhetsz a többiekkel.

Teacher

A kurzusról

Mit, mikor és hogyan?

Mit fogunk tanulni?

Piackutatás

Mit kell tudni az ügyfélről? Hogyan kommunikál a konkurenciád? Hol a helyed a piacon? Együtt megismerjük a piackutatás minden részletét, meghatározzuk a célközönséged felépítését, amely alapján az ügyfeleidnek jobb ajánlatot tudsz adni.

Márkaépítés

Miért nem lesz minden vállalatból márka? Elmagyarázzuk, hogyan emelkedj ki a versenytársak közül. Megtanulod, hogyan igazodhatsz a fogyasztói igényekhez, érzelmekhez és a versenyképes üzleti környezethez, és azt, hogyan növeld a termék iránti lojalitást.

Út a sikerhez

A termék nem csak létezik, hanem meg is szólal. Meghatározzuk az optimális kommunikációs csatornákat, a reklám céljait és a KPI-okat. Együtt kielemezzük az ügyféladatbázist és megfogalmazzuk az ügyfelek megtartásának módszerét. Megvizsgáljuk a brand építésével, mérésével és kezelésével kapcsolatos témákat és különféle stratégiai eszközöket, ideértve a márkaérték mérését, a márkaismereti struktúrát és a támogató marketing folyamatok fejlesztését.

Mikor és hogyan?

KEZDET
  • február 23.
FORMÁTUM
  • webinárium
  • házi feladatok
  • visszajelzések/értékelések
MENETREND
  • 5 hét
  • 10 alkalom
  • 15 óra

Az előadóról

Teacher

Bencsik Győző

Marketing igazgató

Az előadóról
  • Több mint 15 éves tapasztalattal rendelkező marketing orientáltságú felsővezető.
  • Három multinacionális vállalatnálnál töltött be vezetői pozíciót (Unilever, Egis, Ascendis Health).
  • Több mint 15 ország piacára dolgozott, többek között: magyar, lengyel, orosz, angol, német és dél-afrikai piacokra.
  • Tapasztalat startup elindításában (Kifli.hu), és a helyi kkv-k marketing munkájának a strukturálásában.
  • Három szegmensben is tevékenykedett: FMCG / OTC / E-com kereskedelem
  • Több mint 30 márkán dolgozott már (például Carte d’Or, Knorr, Domestos, Hellmann’s, Betadine, Cralex, Suprastinex, Kifli.hu).
  • A teljes marketing spektrum ismerete: pozicionálás, bevezetés, újrabevezetés, termékfejlesztés, kreatív fejlesztés, ATL kommunikáció, Performance Marketing, BTL kommunikáció.
  • egy arany Effie (Lipton tea) és egy egy ezüst Effie (Magnum jégkrém) díjjal kitüntetett szakember

Kurzus programja

  • Időtartam:

    Február 23. 18:00 —  Március 30.

  • Előadások száma:

    12

Részletes program + Regisztrálok

Kurzus programja

  • Február 23. 18:00

    Alkalom 1

    Értékteremtés márkákon keresztül
    • Marketing definíciója, alapjai, 6P.
    • Marketing szerepe a szervezetben.
    • Márkaérték & erő, ismertség. „Distinctiveness & Salience” koncepciója.
  • február 28. 18:00

    Alkalom 2

    Diagnózis (1) – Piac és versenytársak
    • Helyzetelemzés, piackutatási típusok, módszertanok.
    • Eszközök a kérdések megválaszolására.
    • Átfutási idők, költségek.
    • Tanulságok értelmezése.
  • Március 2. 18:00

    Alkalom 3

    Diagnózis (2) – Fogyasztók & vásárlók
    • Helyzetelemzés, piackutatási típusok, módszertanok.
    • Eszközök a kérdések megválaszolására.
    • Átfutási idők, költségek.
    • Tanulságok értelmezése.
  • Március 7. 18:00

    Alkalom 4

    Célmeghatározás
    • Üzleti célok, marketing és kommunikációs célok közötti különbség, azok megfogalmazása
    • Éves aktivitás terv koncepciója.
    • Volumen & disztribúció tervezés.
  • Március 9. 18:00

    Alkalom 5

    Termék- és csomagolásfejlesztés
    • Briefelés és kritikus sikertényezők.
    • Ügynökségek – szakértők kiválasztása, kapcsolat menedzsmentje.
    • Átfutási idők & költségek.
  • Március 16. 18:00

    Alkalom 6

    Árazás & Disztribúció
    • Stratégiai és taktikai árazás meghatározása.
    • Csatorna stratégia és prioritások.
    • Portfólió lehetőségek.
  • Március 21. 18:00

    Alkalom 7

    ATL Kommunikáció
    • Célkitűzések és budget meghatározása.
    • Briefelés & szolgáltatók, egyéb megoldások.
    • Átfutási idők & költségek.
  • Március 23. 18:00

    Alkalom 8

    Digitális kommunikáció & Performance marketing
    • Célkitűzések és budget meghatározása.
    • Briefelés & Szolgáltatók, egyéb megoldások.
    • Átfutási idők & költségek.
  • Március 28. 18:00

    Alkalom 9

    BTL aktivitások: event, promóció, in-store, aktivációk
    • Célkitűzések és eszközök.
    • Briefelés & Szolgáltatók, egyéb megoldások
    • Átfutási idők & költségek.
  • Március 30. 18:00

    Alkalom 10

    Kiértékelés
    • Eredmények visszamérése.
    • ROI számítások.
    • Inputok a következő aktivitás ciklusra.

Így tanítunk

LABA
Felhasználói fiókom

Lépj be a Google Classroom rendszerébe - itt találod a személyes fiókod. Nézd az órákat élő közvetítésben vagy felvételről, oszd meg ötleteidet az előadóval, és teljesítsd a feladatokat - mindent megteszünk, hogy kényelmesen tanulhass.

Regisztrálok
Mindig elérhető és mindig segít
Mindig elérhető és mindig segít

Az ügyfelek értékelik a támogatást. Az előadók és a LABA csapat minden kérdésedre választ ad. Ne félj kérdezni!

Regisztrálok
Eredmény
Tanulni nem egyszerű, de megéri

A házi feladatokat és teszteket az előadók metodológusokkal közösen tervezik meg. Muszáj tanulnod, hogy sikeresen teljesíts és elvégezd a feladatokat. Senki sem ígérte, hogy könnyű lesz, igaz? De ne aggódj, az itt megszerzett tudással már semmi sem lesz lehetetlen.

Regisztrálok
Oklevél
Elismert oklevél a képzésről

A kurzus alatt pontokat szerezhetsz a házi feladatok és tesztek megoldásával. Minél több pontot szerzel, annál jobb értékelést és oklevelet kapsz a kurzus végén.

Regisztrálok

Nézd meg, hogy fog kinézni az önéletrajzod a kurzus elvégzését követően. Megnézem

Támogató anyagok:
Támogató anyagok:
Támogató anyagok:

Prezentációk, fájlok, cikkek, videók, esettanulmányok - minden elérhető egy helyen.

Regisztrálok

Itt tudsz jelentkezni

A kurzussal és a részvételi díjjal kapcsolatos bővebb tájékoztatásért kérjük regisztráljon!

Töltsd ki a jelentkezési ívet

Kötelező mező

Add meg a telefonszámod

Szeretnénk kapcsolatban maradni veled és tájékoztatni a LABA legfrissebb híreiről és ajánlatairól. Legyél a közösségünk tagja! 
A "Jelentkezem" gomb megnyomásával és a regisztrációm elküldésével elfogadom az Adatkezelési tájékoztatót és az Általános szerződési feltételeket.

A piacvezető cégek munkatársai is nálunk tanulnak

Google
Burger King
Coca-Cola
Delloite
Mercedes
Renault
Shell
Pepsi
Arval
Pepsico
beeline
Burger king
Coca cola
Delloite
Epam
Google
Isida
Mercedes
Pepsi

Oldalunk sütiket (cookie-kat) használ a weboldal megfelelő működtetése, elemzése és használatának megkönnyítése érdekében. Az oldal használatával Ön beleegyezik a cookie-k használatába. További információért kérjük, olvassa el az Adatkezelési szabályzatunkat és Adatkezelési tájékoztatónkat.