Modern PR & kommunikáció élő online képzés: megtanítunk a kommunikációs stratégia kidolgozására és a krízishelyzetek megfelelő kezelésére | Laba
Élő online kurzus

Modern PR & kommunikáció

Bővebben
Élő online kurzus egy tapasztalt stratégiai vezetővel
Időpont:
2022. április 21. - május 26.
Menetrend:
6 hét
kedd & csütörtök
18:00

A PR-nek nem csak üzeneteket kell közvetítenie, hanem értéket is. A vállalati értékeket közvetítő kommunikációra pedig minden cégnek szüksége van. A legkisebbtől a legnagyobbig minden szervezetnek fontos, hogy megjelenjen a médiában, mert aki kimarad, az lemarad.

Ennek az értékalapú vállalati kommunikációnak a kialakításához és megvalósításához nyújtunk szakmai segítséget.

Magadra ismertél?
Neked ajánljuk a kurzust, ha:

  • Kommunikációs szakember vagy

    Pár éve dolgozol a szakmában, és növelnéd a szaktudásodat. Célod az új eszközök elsajátítása a PR dinamikusan változó területén

  • PR-vezető vagy

    Rendszerezni szeretnéd a tapasztalataidat, frissíteni az ismereteidet, és elemezni az iparág legújabb eseteit, trendjeit

  • Vezető, felsővezető, board tag vagy

    A kommunikáció nem a fő tevékenységed, de felelős vagy ezért a területért is, és szeretnél megfelelő szakmai biztonsággal nyúlni a felmerülő feladatokhoz

  • Tulajdonos vagy

    A kurzuson átvesszük azokat az eszközöket, amelyek segítenek a vállalkozásod nyilvánossággal való kapcsolatának hatékony kezelésében

Kommunikáció: az üzleti célok elérésének eszköze

A közvélemény jó barát, de ezt a barátságot ápolni kell

Egy vállalat sosem maradhat csendben. Megtanítjuk, hogyan építs ki jó kapcsolatot a média képviselőivel és influencerekkel, illetve hogyan reagálj a megváltozott igényekre, felhasználói szokásokra. A vállalat ismertsége és megítélése hatással van az üzleti életre és jelentősen meghatározza a cég sikereit. A kurzus után képes leszel a megfelelő tartalmakon keresztül alakítani és formálni a cégről alkotott képet a közvéleményben. Ha nem irányítod a vállalat kommunikációját, ki vagy téve a vállalat hírnevére veszélyt jelentő tényezőknek.

Narratíva - Ha a márkád beszélni tudna

A kurzuson megmutatjuk, hogyan lehet izgalmas narratívát kialakítani egy adott márkáról, és hogyan lehet megfogalmazni a történeteket röviden, de érdekfeszítően. A hitelesség egyik mércéje, hogy a márkád vajon azon a hangon szól-e a közönségéhez, ami azzal teljesen harmóniában van.

A kurzusról
01
Tartalom
Az elérhető tartalom folyamatosan változik és átalakul. Mitől lesz érdekes egy hír a média számára? Mitől lesz jó egy közlemény vagy cikk? A szövegnek mindig célja van, és ezeket a célokat aszerint kell meghatározni, hogy ki fogja olvasni a szöveget. A kurzuson eszközöket kapsz arra, hogy gyorsabban és hatékonyabban írj kommunikációs anyagokat: a szöveg felépítésén át a kulcsmondatok meghatározásáig, az érdekes headline és az igazán erős cím megalkotásáig.
02
Kommunikációs stratégia kialakítása
A kommunikációs stratégia a munkád alapját képezi. Megtanítjuk, hogyan kell megfelelően használni a kutatásokat, meghatározni a célközönséget, kialakítani a vállalati kommunikációhoz tartozó költségvetést és projekttervet. A kurzus után képes leszel meghatározni a vállalat kommunikációs céljait és megfelelő eszköztárat rendelni hozzájuk.
03
Krízis-
kommunikáció

A kurzuson megtanítjuk, hogyan lehet felkészülni a váratlan eseményekre, és mi a gyors és hatékony kríziskommunikáció alapja. Megtanítjuk, hogy a nehéz helyzetekben milyen előre meghatározott stratégia mentén cselekedj és kommunikálj cégen belül és kívül. Hatékony módszereket fogsz elsajátítani a krízishelyzetek, álhírek és kommentháborúk kezelésére.

ELŐADÓ
Ozoli
Gábor
LinkedIn Profile
  • PR vezető szakértő, MOL Group
  • 20+ év tapasztalat a vállalati kommunikáció területén
  • Magyarország meghatározó multinacionális vállalatainak (Magyar Telekom, Richter Gedeon és MOL) kommunikációs csapatában dolgozott kommunikációs szakértőként
  • Jelenleg a MOL Magyarország PR vezető szakértője
  • Felelőssége alá tartozott a korona vírussal kapcsolatos átfogó belső- és külső vállalati kommunikáció kialakítása és felügyelete
  • Számos nagy, hazai ipari beruházás kommunikációs stratégiájának kialakítása és sajtókommunikációja fűződik a nevéhez
  • Az ELTE és a Corvinus egyetemek oktatója (tantárgya: Vállalati kommunikáció)
Program
01
április 21., 18:00-19:30 GMT+2 / csütörtök
Vállalati kommunikáció és hírérték
  • A vállalati kommunikáció alapjai
  • Miért fontos a vállalati kommunikáció, tartalom és reputáció
  • A kommunikáció, mint az üzleti célok elérésének eszköze
  • PR-trendek a nagyvilágban és Magyarországon
  • Karrierutak a vállalati kommunikációban
  • Hírérték - mitől és miért érdekes egy hír
  • Stakeholderek jelentősége
more
02
április 26., 18:00-19:30 GMT+2 / kedd
A vállalati kommunikációs szakember feladatai
  • Kommunikációs stratégia kialakítása
  • Média kapcsolatok
  • Szövegírás
  • Szerkesztőkészségek, hírérzékenység
  • Médiaismeret, trendsetting
  • Sajtófigyelés
  • Belső- és külső hálózatépítés
  • Vállalati szolgáltatói szemlélet
more
03
április 28., 18:00-19:30 GMT+2 / csütörtök
Üzleti PR - reputáció
  • Miért fontos az ismertség?
  • Mikor van szükség egy kkv-nak kommunikációs stratégiára?
  • Kommunikáció és üzlet - miért érdemes befektetni a kommunikációban?
  • Vállalati reputáció
  • Mennyibe kerülnek az üzletnek a reputációs hibák?
more
04
május 3., 18:00-19:30 GMT+2 / kedd
Kommunikációs stratégia
  • Belső igény megfogalmazása - szolgáltatói szemlélet
  • Célközönség meghatározása
  • Kutatások használata
  • Célok megfogalmazása
  • Kommunikációs eszköztár
  • Budget kialakítása
  • Timeline jelentősége
  • Projektvezetés jelentősége
more
05
május 5., 18:00-19:30 GMT+2 / csütörtök
Médiakapcsolatok
  • Sajtó, mint a kommunikáció klasszikus eszköze
  • Ideális médiaszolgálat létrehozása
  • A sajtó eszközei: sajtóközlemény, press kit stb.
  • Együttműködés a sajtóval: személyes kommunikáció, média- és egyéb speciális esemény, interjúk és speciális projektek
  • Előadók kezelése és felkészítés sajtótájékoztatóra, interjúkra
  • Új sajtókommunikációs csatornák
more
06
május 8., 18:00-19:30 GMT+2 / kedd
Előkészítő folyamatok
  • Felkészülés, a vállalati kommunikáció kulcsa
  • Felkészítő anyagok készítése
  • Q&A jelentősége
  • Proaktív / reaktív kommentek jelentősége
  • Médiafigyelés jelentősége
  • Sajtókapcsolat /médiakapcsolat jelentősége
more
07
május 12., 18:00-19:30 GMT+2 / csütörtök
Társadalmi felelősségvállalás (CSR)
  • Miért van szüksége a cégnek CSR tevékenységre?
  • CSR és PR kapcsolata
  • Társadalmi trendek és PR
  • A szociális partnerség modelljei. Hogyan válasszuk ki a megfelelő megközelítést?
  • Szponzori és partneri együttműködések
  • Jótékonyság és mecénáskodás
  • Vállalati önkéntesség
  • Társadalmi felelősségvállalás és Covid-19
more
08
május 17., 18:00-19:30 GMT+2 / kedd
Employer branding: HR-brand és belső kommunikáció
  • Employer branding és a belső folyamatok
  • Misszió, álláspont, értékek
  • Dolgozók: kockázatok és lehetőségek
  • Vállalati kódex és információpolitika
  • A belső hallgatóság kezelésének eszközei: vállalati honlap, közösségi média oldalak
more
09
május 19., 18:00-19:30 GMT+2 / csütörtök
Válságkezelő kommunikáció
  • Kríziskommunikáció – hogyan álljunk mindig készen a váratlan eseményekre?
  • A krízis elkerülése – a reputációs kockázatok
  • Információs támadás, fake news
  • Narratíva jelentősége
  • Belső kommunikáció jelentősége a válság alatt
  • Személyes kommunikáció
  • Kompromisszum (mérlegelt hozzáállás a válság alatti kommunikációhoz)
more
10
május 24., 18:00-19:30 GMT+2 / kedd
Integrált PR-kampányok
  • A kommunikációs kampányok és stratégiák
  • Költségtervezés
  • Kontent vs. PR
  • Médiataktika és médiatervezés
  • Product-placement és native advertising
  • Együttműködés vállalkozókkal: PR-ügynökségek, design irodák, video-production
  • Az osztály tagjainak keresése, kiválasztása
more
11
május 26., 18:00-19:30 GMT+2 / csütörtök
Business copywriting és content
  • Mitől jó egy szöveg?
  • Beszéd, cikk, előadás – mi a szöveg célja? Ki fogja hallgatni, olvasni?
  • A szöveg felépítése, szerkesztése
  • Copywriting eszköztár az íráskészség fejlesztésére
  • A kulcsmondatok jelentősége
  • Üzenet és headline harmóniája
  • Mitől érdekes egy tartalom?
more
REGISZTRÁCIÓ
A kurzussal és a részvételi díjjal kapcsolatos bővebb tájékoztatásért kérjük regisztrálj!
Név
This is required field!
E-mail
This is required field!
Telefonszám
This is required field!
A "Jelentkezem" gomb megnyomásával és a regisztrációm elküldésével elfogadom az
Adatkezelési szabályzatunkat az Adatkezelési tájékoztatónkat és az Általános szerződési feltételeket..
Done
You have been signed up successfully. Please, check your inbox.