Brand Management | LABA üzleti iskola
  decor
  decor
    decor
  decor
Online kurzus

Brand Management

Görgess lejjebb!  

Sajátítsd el egy brand manager mindennapi munkájának fortélyait egyedülálló kurzusunkon! Nemcsak a stabil elméleti alapokat tanulhatod meg, hanem olyan gyakorlati ismereteket is megszerezhetsz, amelyekkel a való életben is sikeres lehetsz. Fedezd fel a digitális marketing szerepét, és tanulj meg hatékonyan fejleszteni egy márkát! Csatlakozz most, és válj profi brand manager szakemberré!

május 30. – június 29. (5 hét)

Oktató

Mikola Orsolya, Senior Brand Manager

  • 20+ év marketing tapasztalat nagy multinacionális vállalatoknál
  • Unilever, Telenor, Vodafone, Microsoft
  • Jól ismert márkák irányítása
  • 5+ év piackutatási tapasztalat
  • A Corvinus egyetem marketing oktatója 5 éve
Mikola Orsolya
  • 1 2

    Pannon - Telenor márka rebrandingjénak és újrapozícionálásának vezetője

  • Oakley

    Brand Management csapat felállítása és a marketingfolyamatok bevezetése az - UPC-Liberty Global esetében

  • Oakley

    A hatékony marketingtervezés bevezetése számos kisebb és nagyobb cégnél

Célközönség

Ezt a képzést neked ajánljuk, ha:
Audience icon
100 résztvevőből
40 résztvevő
Célközönség 1:
Tulajdonos, vállalkozó, aki átfogó képet szeretne kapni a marketing mikéntjéről, hogy helyes döntéseket tudjon hozni és saját termékét célzottan és hatékonyan tudja promótálni.
35 résztvevő
Célközönség 2:
Közepes vagy nagy szervezetek esetén kezdő vagy junior marketingesek, akiknél egy tapasztaltabb marketing vezető felügyeli a marketing munka stratégiai elemeit.
25 résztvevő
Célközönség 3:
KKV-ban dolgozó marketingesek akik szeretnék az elméleti tudásukat fejleszteni, valamint szeretnének rálátni hogyan működik a marketing nagyobb vállalatoknál.
25 résztvevő
Célközönség 4:
Reklám, média vagy kommunikációs ügynökségnél dolgozók, akik szeretnék az ügyféloldal napi szintű munkafolyamatait megismerni.

Pillants a kulisszák mögé

A kurzusról
  • Mit fogsz tanulni
    Ahhoz, hogy valaki jó marketinges legyen, mind a stratégiai gondolkodás, mind az operatív menedzsment szintjén otthonosan kell mozogjon. Ismernie kell az elméleti alapokat és a gyakorlati fogásokat is. Ebben a kurzusban olyan program kerül bemutatásra, ami mindkét területen azonnali segítséget nyújt:
    • Átfogó képet ad a marketing stratégiai tervezésről.
    • Bemutatja a brand management feladatait operatív szinten, gyakorlati példákon keresztül.
    Identity
  • Tartalom és stratégia
    A hatékony marketing munka legfontosabb alapjai:
    • Lásd át a piaci helyzetetdet, hogy felismerd mivel tudod a versenytársaidat megelőzni.
    • Készíts stratégiát, hogy minden marketingtevékenységed konzisztensen ugyanabba az irányba mutasson.
    • Használd a marketing eszközöket megfelelően, hogy a fentieket sikeresen elérd!
    • Projektmunka – saját marketingterv elkészítése a gyakorlatban, oktatói segítséggel.
    Communication and campaigns
  • Teljesítmény
    Azonosítsa az akadályokat és tervezze meg a sikert.

    Megtudhatja, hogy a nagyteljesítményű és a fordulatot elért vállalatok hogyan használják a márkaépítést megkülönböztető elemként az üzleti eredmények előmozdítására.

    Perfomance

A kurzusról

Program
?  12 alkalom
  18 óra oktatás
  1. május 30. 18:00–19:30
    Hogyan teremts értéket márkákon keresztül
    • Marketing definíciója, alapjai, 4P - 6P
    • Marketing szerepe a szervezetben
    • Márkaérték & erő, ismertség
  2. június 1. 18:00–19:30
    A marketing logikai rendszere a brand management tükrében
    • A marketing tervezés szintjei
    • A Marketing terv elemei
    • Logikus kapcsolatok és összefüggések
  3. június 6. 18:00–19:30
    Diagnózis 1 - Helyzetelemzés
    • Helyzetelemzés módszerei (PESTEL,SWOT)
    • Piackutatási tipusok, módszertanok
    • Átfutási idők, költségek
  4. június 8. 18:00–19:30
    Diagnózis 2 – Versenytársak és fogyasztók
    • Versenytásrsak meghatározása, elemzése
    • Vásárók igényeinek felmérése
    • Vásárlási döntési folyamat részei
  5. június 13. 18:00–19:30
    Célcsoport és célmeghatározás
    • Üzleti és marketing célok különbsége és kapcsolata
    • A helyes marketing célok meghatározása
    • Piacszegmentáció és célcsoportválasztás
  6. június 15. 15. 18:00–19:30
    A pozicionálás fontossága Brand Managerként
    • A pozicionálás fontossága és módszerei
    • A jelenlegi pozíció és jövőbeni pozíció meghatározása
    • Nagyvállalati példák
  1. június 20. 18:00–19:30
    A termék szerepe a Brand Managementben
    • Termékdöntések a marketingcélok tükrében
    • Termékfejlesztési lehetőségek, portfólió
    • Briefek és ügynökségek
  2. június 22. 18:00–19:30
    Árazási stratégiák, fogyasztói igények
    • Árazási kérdések, stratégiák
    • Ár a fogyasztói igények tükrében
    • Disztribúciós kérdések
  3. június 27. 18:00–19:30
    A kommunikáció kiemelt szerepe a munkafolyamatokban
    • ATL, BTL kommunikáció
    • Kampánymenedzsment a gyakorlatban
    • Éves kampány és büdzsétervezés
  4. június 29. 18:00–19:30
    Visszacsatolás és ellenőrzés Brand Managerként
    • A marketingtevékenység sikerességének mérése
    • Következtetések levonása
    • Projektfeladat tanulságok
   

Regisztrálok

A kurzussal és részvételi díjjal kapcsolatos bővebb tájékoztatásért, kérjük, regisztrálj!
Kötelező mező
Kötelező mező
Kötelező mező
A „Jelentkezem” gomb megnyomásával és a regisztrációm elküldésével elfogadom az
Adatkezelési szabályzatot, az Adatkezelési tájékoztatót és az Általános szerződési feltételeket.