Brand Management
Görgess lejjebb!Sajátítsd el egy brand manager mindennapi munkájának fortélyait egyedülálló kurzusunkon! Nemcsak a stabil elméleti alapokat tanulhatod meg, hanem olyan gyakorlati ismereteket is megszerezhetsz, amelyekkel a való életben is sikeres lehetsz. Fedezd fel a digitális marketing szerepét, és tanulj meg hatékonyan fejleszteni egy márkát! Csatlakozz most, és válj profi brand manager szakemberré!
Oktató
Mikola Orsolya, Senior Brand Manager
- 20+ év marketing tapasztalat nagy multinacionális vállalatoknál
- Unilever, Telenor, Vodafone, Microsoft
- Jól ismert márkák irányítása
- 5+ év piackutatási tapasztalat
- A Corvinus egyetem marketing oktatója 5 éve
-
Pannon - Telenor márka rebrandingjénak és újrapozícionálásának vezetője
-
Brand Management csapat felállítása és a marketingfolyamatok bevezetése az - UPC-Liberty Global esetében
-
A hatékony marketingtervezés bevezetése számos kisebb és nagyobb cégnél
Célközönség
Pillants a kulisszák mögé
-
Mit fogsz tanulniAhhoz, hogy valaki jó marketinges legyen, mind a stratégiai gondolkodás, mind az operatív menedzsment szintjén otthonosan kell mozogjon. Ismernie kell az elméleti alapokat és a gyakorlati fogásokat is. Ebben a kurzusban olyan program kerül bemutatásra, ami mindkét területen azonnali segítséget nyújt:
- Átfogó képet ad a marketing stratégiai tervezésről.
- Bemutatja a brand management feladatait operatív szinten, gyakorlati példákon keresztül.
-
Tartalom és stratégiaA hatékony marketing munka legfontosabb alapjai:
- Lásd át a piaci helyzetetdet, hogy felismerd mivel tudod a versenytársaidat megelőzni.
- Készíts stratégiát, hogy minden marketingtevékenységed konzisztensen ugyanabba az irányba mutasson.
- Használd a marketing eszközöket megfelelően, hogy a fentieket sikeresen elérd!
- Projektmunka – saját marketingterv elkészítése a gyakorlatban, oktatói segítséggel.
-
TeljesítményAzonosítsa az akadályokat és tervezze meg a sikert.
Megtudhatja, hogy a nagyteljesítményű és a fordulatot elért vállalatok hogyan használják a márkaépítést megkülönböztető elemként az üzleti eredmények előmozdítására.
A kurzusról
-
június 1. 18:00–19:30A marketing logikai rendszere a brand management tükrében
- A marketing tervezés szintjei
- A Marketing terv elemei
- Logikus kapcsolatok és összefüggések
-
június 6. 18:00–19:30Diagnózis 1 - Helyzetelemzés
- Helyzetelemzés módszerei (PESTEL,SWOT)
- Piackutatási tipusok, módszertanok
- Átfutási idők, költségek
-
június 8. 18:00–19:30Diagnózis 2 – Versenytársak és fogyasztók
- Versenytásrsak meghatározása, elemzése
- Vásárók igényeinek felmérése
- Vásárlási döntési folyamat részei
-
június 13. 18:00–19:30Célcsoport és célmeghatározás
- Üzleti és marketing célok különbsége és kapcsolata
- A helyes marketing célok meghatározása
- Piacszegmentáció és célcsoportválasztás
-
június 15. 15. 18:00–19:30A pozicionálás fontossága Brand Managerként
- A pozicionálás fontossága és módszerei
- A jelenlegi pozíció és jövőbeni pozíció meghatározása
- Nagyvállalati példák
-
június 20. 18:00–19:30A termék szerepe a Brand Managementben
- Termékdöntések a marketingcélok tükrében
- Termékfejlesztési lehetőségek, portfólió
- Briefek és ügynökségek
-
június 22. 18:00–19:30Árazási stratégiák, fogyasztói igények
- Árazási kérdések, stratégiák
- Ár a fogyasztói igények tükrében
- Disztribúciós kérdések
-
június 27. 18:00–19:30A kommunikáció kiemelt szerepe a munkafolyamatokban
- ATL, BTL kommunikáció
- Kampánymenedzsment a gyakorlatban
- Éves kampány és büdzsétervezés
-
június 29. 18:00–19:30Visszacsatolás és ellenőrzés Brand Managerként
- A marketingtevékenység sikerességének mérése
- Következtetések levonása
- Projektfeladat tanulságok
Regisztrálok
Adatkezelési szabályzatot, az Adatkezelési tájékoztatót és az Általános szerződési feltételeket.