Üzletfejlesztés a gyakorlatban élő online kurzus: Tüzes Imre üzletfejlesztési igazgató megtanít arra, hogyan ismerd fel a növekedés mozgatórugóit és készíts fejlesztési tervet | LABA üzleti iskola
Teacher

május 16. - június 13.

Üzletfejlesztés a gyakorlatban

A hosszú távú üzleti növekedés mozgatórugója

Tévedés lenne azt hinni, hogy az üzleti növekedés csak a továbblépésről szól. Az üzleti növekedés a fennmaradásról is szól. Változó gazdasági környezet, a versenytársak kiszámíthatatlan lépései, átalakuló fogyasztói igények – csupa olyan akadály, amit biztosan csak úgy győzhetünk le, ha a legjobbak maradunk. Ha fejlesztünk. Eredményes fejlesztés viszont nem létezik pontos terv nélkül. Ezt a tervet pedig csak egy, a növekedés mozgatórugóit ismerő szakértő tudja elkészíteni. Megmutatjuk, hogyan lehetsz te ez a szakértő!

Neked ajánljuk a kurzust, ha:

Cégvezető, vállalkozó vagy:

Az üzletfejlesztés több, mint eszköztár: ez egy szemléletmód, ami minden döntésedet áthatja majd a céged vezetése során. Optimalizáld az üzleti működést, és hozd ki a legtöbbet a vállalkozásodból!

Üzletfejlesztő vagy:

Rendszerezzük és kiegészítjük az elméleti tudásod, bemutatjuk a jó gyakorlatokat, és felvértezünk egy sokat látott szakértő piaci bölcsességével. Itt az ideje szintet lépni a karrieredben!

Menedzser, kontroller, értékesítő vagy:

Stabil alapokkal és átfogó rálátással rendelkezel az egyes üzleti folyamatokra és a piac működésére. Akár karrierváltás a célod, akár a szakmai előremenetel, segítünk jó szakemberből kiváló üzletfejlesztővé válni.

Teacher

A kurzusról

Mit, mikor és hogyan?

Mit fogunk tanulni?

Megvalósítás

Nem számít, hogy terméket, szolgáltatást, vagy digitális megoldást kínálsz, a feladatod az, hogy komplex módon gondolkodj és cselekedj. Elmondjuk, hogyan kell terméket fejleszteni és piacra vinni, árazási stratégiát alkotni, pozicionálni és mérni az eredményeket.

Stratégia

Pontos tervezés nélkül a fejlődés nem lehetséges. Határozd meg az üzlet fejlődési céljait, tanulj a korábbi hibákból, és építs világos fejlődési stratégiát.

Krízis

Még a legjobb vezetők életében is vannak mélypontok. Dolgozz előre, kalkuláld bele a stratégiádba, hogy készen állj. Elmondjuk, hogyan ismerd fel a kockázatot, hogyan reagálj gyorsan a kritikus helyzetekre, és hogyan minimalizáld a vállalat veszteségét.

Mikor és hogyan?

KEZDET
  • május 16.
FORMÁTUM
  • 13 alkalom
MENETREND
  • Elméleti rész:
    május 16. - június 13.
  • Gyakorlati rész (házi feladatok / tesztek):
    június 13. - szeptember 14.

Az előadóról

Teacher

Tüzes Imre

A Profession.hu üzletfejlesztési igazgatója

Az előadóról
  • 14+ év tapasztalattal rendelkezik telco, digital, online recruitment területen (Profession.hu, Vodafone, Sanoma Media, Central Media Group).
  • Jelenleg a Profession.hu üzletfejlesztési igazgatója.
  • A Profession.hu az elmúlt években az egyik legnagyobb üzleti növekedést felmutató digitális hazai vállalat (az „Év legjobb munkahelye”, az „Év irodája”, többszörös Effie és Superbrands díjazott).
  • Kiemelt szerepe volt a Profession.hu Kft. önálló cégként való létrejöttében, valamint abban, hogy több területen nagyvállalati szofisztikáltságú kkv-ként működjön (pl.: BI és DWH létrehozás, Salesforce CRM bevezetése).
  • Egy üzleti folyamat milliárdos árbevételének elérése miatt 2011-ben a Vodafone Év dolgozója elismeréssel jutalmazták.
  • Certified Scrum Product Owner és 6Sigma Green Belt minősítéssel rendelkezik.

A kurzus programja

  • Időtartam:

    2023.05.16. – 2023.06.13.

  • Előadások száma:

    12

Részletes program + Regisztrálok

A kurzus programja

  • 2023.05.16. 18:00

    1. alkalom

    A vállalati terv megalkotása
    • a vállalati tervezés szerepe az üzletfejlesztésben
    • a VMOST-keretrendszer használata
    • vízió- és misszióalkotás érthetően
    • S.M.A.R.T.+C., avagy mire figyelj a célok megfogalmazásakor?
    • a stratégia helye a vállalati tervben
    • taktikai szint, ahol a terepmunka kezdődik
  • 2023.05.17. 18:00

    2. alkalom

    Potenciálelemzés
    • a vállalati életciklusok működése
    • a vállalati érettség és a piaci verseny dinamikájának üzleti hatásai
    • a külső és belső elemzési eszközök szerepe
    • a SWOT & GAP analízis gyakorlati alkalmazása
    • a Porter-féle „5 erő modell” használata
  • 2023.05.18. 18:00

    3. alkalom

    Termék- és szolgáltatásfejlesztés 1.
    • a termékek/szolgáltatások életútja és csoportosítása
    • a „komplett termékélmény”
    • a Growth-hacking jelenség
    • az Amazon press release módszer
    • go-to-market keretrendszer
    • a business case elemei
  • 2023.05.23. 18:00

    4. alkalom

    Termék- és szolgáltatásfejlesztés 2.
    • a value proposition szerepe
    • stakeholder management a termékfejlesztés során
    • a sikeres termék definíciója és a follow up szerepe
    • divízók szerepvállalása
    • sikerfaktorok és buktatók a termék- és szolgáltatásfejlesztés folyamatában
  • 2023.05.24. 18:00

    5. alkalom

    Árképzés és monetizáció
    • árazás mint versenyelőny
    • az árészlelés, az ár érték és az árérzékenység szerepe
    • az árpolitikai célok megfogalmazása
    • az árazási stratégia kialakításának lépései
    • ármeghatározási modellek: szimuláció, Gabor-Granger modell, PSM-analízis
    • árazási taktikák: freemium modellek, dinamikus árazás
  • 2023.05.25. 18:00

    6. alkalom

    Sales- és marketingstratégia 1.
    • az ügyféléletciklus alapú sales stratégia
    • hatékony sales szervezeti struktúra
    • a sales funnel szerepe
    • a sales pipeline felépítése és használata
    • ügyfélszegmentáció
  • 2023.05.30. 18:00

    7. alkalom

    Sales- és marketingstratégia 2.
    • adatalapú sales működés
    • a CRM szerepe
    • sales metrikák
    • a marketingstratégia felépítése
    • a célpiac, célcsoport és a buyer personák meghatározása
    • marketingbüdzsé tervezés
  • 2023.05.31. 18:00

    8. alkalom

    Adatból információ: a BI szerepe
    • vállalati adatkultúra kialakítása és fejlesztése
    • a HIPPO effektus elkerülése
    • a leíró, a diagnosztikai és a prediktív adatelemzés gyakorlati alkalmazása
    • az AI és a gépi tanulás üzleti felhasználása gyakorlati példákon keresztül
    • Big Data
    • a hatékony dashboardok felépítése
  • 2023.06.01. 18:00

    9. alkalom

    Ügyfélélmény-alapú üzleti validáció
    • az ügyfélelégedettség dimenziói
    • mérési módszertanok: CSS, CES, NPS használata
    • információból stratégia és üzleti felhasználás
  • 2023.06.06. 18:00

    10. alkalom

    A skálázhatóság és a terjeszkedés eszközei
    • növekedés, fejlődés, expanzió
    • a növekedés hajtóerői és az arra ható tényezők
    • organikus és/vagy külső növekedés
    • a diverzifikáció jelentősége és lehetséges irányai
    • M&A fogalma, típusai, sajátosságai
    • stratégiai szövetségek
  • 2023.06.07. 18:00

    11. alkalom

    HR-stratégia és performanciamenedzsment
    • a humán faktor jelentősége
    • munkavállalói életciklusok
    • a fluktuációelemzés eszköztára
    • munkaerőpiaci dinamikák
    • a toborzás hatékonyságának növelése
    • motivációs és bérrendszerek
    • tehetségmenedzsment megváltozott környezetben
  • 2023.06.08. 18:00

    12. alkalom

    Krízismenedzsment
    • a krízishelyzetek típusai és jellemzői
    • a krízismenedzsment célja és fázisai
    • az üzletfolytonossági és készenléti terv célja és alkalmazása
    • a kockázatértékelés szerepe és működése
    • kockázati hatás és valószínűségszámítás
    • a kríziskommunikációs terv jelentősége és elkészítési módja
  • 2023.06.13. 18:00

    13. alkalom

    Üzletfejlesztés a gyakorlatban: szakértői workshop
    • valós üzleti probléma elemzése az elsajátított módszertanokkal
    • a lehetséges irányok kapcsán közös üzleti terv készítése
    • a különböző, lehetséges irányokban rejlő potenciálok felmérése
    • a megvalósítás lépéseinek analizálása

Semen Berezovsky

 

Tudom, hogyan kell:
  • felmérni a vállalatom piaci pozícióját
  • üzleti stratégiát alkotni és ehhez üzleti évet tervezni
  • analitikai eszközökkel elemezni a belső erőforrások hatékonyságát
  • felmérni a versenytársakat
  • különböző árazási stratégiákat alkalmazni
  • harmonizálni a sales, a marketing és a termékfejlesztés szerepét az üzletfejlesztésben

Itt tudsz jelentkezni

A kurzussal és a részvételi díjjal kapcsolatos bővebb tájékoztatásért, kérjük, regisztrálj!

Töltsd ki a jelentkezési ívet

Kötelező mező

Add meg a telefonszámod

Szeretnénk kapcsolatban maradni veled és tájékoztatni a LABA legfrissebb híreiről és ajánlatairól. Legyél a közösségünk tagja! 
A „Jelentkezem” gomb megnyomásával és a regisztrációm elküldésével elfogadom az Adatkezelési tájékoztatót és az Általános szerződési feltételeket.

A piacvezető cégek munkatársai is nálunk tanulnak

Google
Burger King
Coca-Cola
Delloite
Mercedes
Renault
Shell
Pepsi
Arval
Pepsico
beeline
Burger king
Coca cola
Delloite
Epam
Google
Isida
Mercedes
Pepsi