Értékesítési technikák | LABA üzleti iskola

ÉLŐ, ONLINE KURZUS

ÉRTÉKESÍTÉSI TECHNIKÁK

HOMOLKA BALÁZS Head of Inside Sales, EPAM Systems

Homolka Balázs

ÉLŐ ONLINE KURZUS EGY TAPASZTALT ÉRTÉKESÍTŐVEL

2023. MÁRCIUS 22. – MÁJUS 8.

6 HÉT, HÉTFŐ ÉS SZERDA 18:00

Minden saleses álma, hogy a potenciális vásárlóit ne kelljen győzködnie. A valóságban azonban minden nagyobb üzletet egy átgondolt eladási stratégia felállítása előz meg.

Megtanítunk arra, hogyan tervezd és alakítsd ki az eszköztárad, amely az értékesítésed maximalizálását szolgálja.

MAGADRA ISMERTÉL? NEKED AJÁNLJUK A KURZUST, HA:

  • ÉRTÉKESÍTŐ VAGY A KARRIERED ELEJÉN

    Kezdő értékesítők, karrierváltók, vagy minimális tapasztalattal rendelkezők, akik gyakorlati eszközökkel szeretnék szélesíteni a tudásukat.

  • KIS- ÉS KÖZÉPVÁLLALKOZÁS TULAJDONOSA / ÉRTÉKESÍTŐJE VAGY

    2-3 év tapasztalattal rendelkezel az értékesítés területén? Főleg ösztönből dolgozol és jól jönne a strukturált tudás a növekvő cégméret mellett? Itt a helyed!

  • ÉRTÉKESÍTÉSI OSZTÁLYVEZETŐ VAGY

    Ez a kurzus kiváló értékesítési osztályvezetők számára, akik a hatékony munkavégzés érdekében szeretnék megfelelően átadni csapatuk számára az értékesítéssel kapcsolatos strukturált tudást.

  • MAGÁNVÁLLALKOZÁSOD VAN

    Ha elkezdted építeni a vállalkozásod, de nincs nagy tudásod az értékesítésről, ez a kurzus tökéletes számodra, hiszen átfogó és strukturált tudást szerzel a vállalkozásod számára.

A SIKER ESSZENCIÁJA

  • Ügyfelet teremtünk a vásárlóból

    Kizárólag az ösztöneidre hallgatva nem lehet hosszú távon értékesíteni. Ha nem építed ki az ügyfélbázisod, nem írsz szkripteket és nem gondolsz előre a termék reputációjára, akkor nem fogsz üzletet kötni. Egy tapasztalt saleses tudja, hogyan lesz vásárlóból ügyfél, hiszen a lojalitás a legfontosabb – ezért nem csupán értékesít.

  • Sales eszköztár

    Értékesítőként folyamatosan a beáramló megrendelésekről, a nagy projektszerződésekről és a jutalékhalmokról ábrándozik az ember. Amíg a lelkesedés viszi előre, sikeres is lehet, de előbb-utóbb minden üzletkötő szembe kerül a nehézségekkel. Tanuld meg, hogyan alakíthatsz ki egy sales eszköztárat, amely hamarabb juttat el a szerződéskötésig.

A KURZUSRÓL

  1. ELADÁSOK NÖVELÉSE

    A még több megrendelés rövidebb idő alatt, rendelés- és jutalékhegyek – ez minden értékesítő és cégvezető álma. Megtanítjuk, hogyan tudod hatékonyan növelni az árbevételt!

  2. SALES KÉZIKÖNYV DATA MODELING

    A kurzus 12 alkalma során közösen fogjuk elkészíteni a sales kézikönyvedet, ami a saját értékesítési asszisztensed lesz a mindennapokban.

  3. HIDEGHÍVÁSOK

    Többé nem fog kihívást jelenteni a hideghívás sem! Az ismeretlenek megkeresése a kurzust követően rutinfeladattá válnak.

  4. ELUTASÍTÁS KEZELÉSE DATA MODELING

    A „nem” egy olyan szó, amit nem hall szívesen egy saleses. Ha nincs stratégiád az elutasítások kezelésére, akkor az ügyfelet valószínűleg sosem látod többé. Ehelyett közelítsd meg a kérdést rendszerszinten, gyűjtsd össze az elutasítások elhárításának eszközeit, és kezdd felkészülten a tárgyalást!

ELŐADÓ

HOMOLKA
BALÁZS

  • Jelenleg Head of Inside Sales pozícióban dolgozik az EPAM Systemsnél.
  • 20 éve sales területen: volt már értékesítő, head of sales; nemzetközi head of sales, de dolgozott key account managerként és üzletfejlesztőként is. Jelenleg kisvállalatok és startupok értékesítési rendszereit építi ki és mentorálja.
  • Eladásokban ezeken a területeken alkotott nagyot: bankszektor, retail, IT/Telco, állami szektor, szállodaipar, turizmus, szórakoztatás, oktatás.
  • Üzletágfejlesztésben 82%-os piaci részesedést ért el az automata készpénzfeldolgozók piacán, majd 3 évig dominálta is a piacot.
  • Szereti a kihívásokat: trénerként és mentorként megtanított már építészeket, gyógyszerészeket, alapítványi munkatársakat és szépségipari dolgozókat is a sikeres értékesítésre.
  • Értékesítőként hideghívásokkal bejutott olyan cégekhez, mint a Rossmann, az Amrest (Starbucks, KFC, Pizza Hut), a DM, a Budapesti Gyógyfürdők, Telenor, Vodafone, DHL és a Las Vegas kaszinók.
  • Tárgyalástechnikai tudását a Decathlon, a TakarékBank, a K&H, a Spar, az MNB és az IKEA képviselőivel lezárt üzletekben tökéletesítette.

PROGRAM

  • 01

    2023.03.22. 18:00–19:30

    Egy sikeres értékesítő jellemzői

    • Az értékesítő és eladó közötti különbség
    • Ki a legjobb értékesítő?
    • A hozzáadott érték jelentése és pénzzé váltása
    • Mitől leszel Te az igazi cápa, vagy a Wall Street farkasa?
    • Termékismeret, amire szükséged van az eladások során
    • A sales mesterei: értékesítési és tárgyalástechnikai készségek, amit a kurzustól kapsz
  • 02

    2023.03.27. 18:00–19:30

    Első lépések értékesítői pozícióban

    • Első lépések, építkezés
    • Az eladások megtervezése: a sales funnel, azaz értékesítési tölcsér felépítése
    • Miért érdemes tervezni?
    • A korlátlan jutalékod kulcsa: a mindennapi folyamatok
    • Hogyan fogja a CRM bevezetése megsokszorozni a bevételed?
  • 03

    2023.03.29. 18:00–19:30

    Sales az online világban

    • Hogyan változott a saleses munkája a covid óta?
    • Hogyan változtak a vevőink? Milyen új igények erősödtek fel?
    • Több online tárgyalás, kevesebb probléma
    • Az online tárgyalás 5 legfontosabb kritériuma
    • Javaslatok hideghívás helyett: LinkedIn és automatizált emailek
  • 04

    2023.04.03. 18:00–19:30

    Ügyfélkeresés és ügyféltípusok

    • Adatbázis felépítése nulláról
    • Az adatbázis rendszerezése: ügyféllisták, célcsoportok, vevők
    • KKV, nagyvállalatok/multik, állami intézmények, cégek
    • Miben hasonló és miben különbözik, ha nekik akarsz eladni?
  • 05

    2023.04.05. 18:00–19:30

    Kapcsolódás az ügyfelekhez

    • Miről szól a kapcsolódás?
    • Hogyan segíti az eladást a hallgatás?
    • Érzelmi intelligencia a salesben
    • A jó kérdések tárháza: rábeszélés helyett megfelelő kérdések
    • Szimpátia kialakítása az ügyfelekben
  • 06

    2023.04.12. 18:00–19:30

    Hideghívások

    • Miért félünk a hideghívástól?
    • Hogyan lesz élmény a hideghívás?
    • Mire való és miből áll egy jó script?
    • 1 mondatos elevator pitch
    • 3 kulcskérdés, amely minden beszélgetésben segítségedre lesz
    • A szó, amitől a leginkább félünk: a „nem” használata mentőövként
  • 07

    2023.04.17. 18:00–19:30

    Információgyűjtés és a fájó pont azonosítása

    • A sales ciklus felépítése
    • A hideghívást követő lépések
    • Információ az ügyfélről
    • Információ a sikeres üzletkötéshez
    • A fájó pont megtalálása: problémafeltáró kérdezéstechnika
    • Az „aha” élmény
    • Az ajánlat elkészítésének trükkjei
  • 08

    2023.04.19. 18:00–19:30

    Az első találkozó – Prezentálás, tárgyalás, pitch

    • Találkozás az ügyféllel
    • A bemutatkozásod új iránya, a sales pitch
    • A tárgyalás 5 fontos lépése
    • A siker kulcsa a céltudatosság
    • Ezekre figyelj tárgyalás közben
    • Mit tanulhatsz egy tárgyalásból?
    • Tárgyalási memo
  • 09

    2023.04.24. 18:00–19:30

    Hatáskeltés a salesben

    • Mit jelent a hatáskeltés?
    • A hatáskeltés technikái, ami minden eladásban működik
    • DISC-személyiségtípusok, hogy jobban megismerd magad
    • Az ügyfeleid 4 új kategóriája
    • Az ügyfeleid kezelési technikái
  • 10

    2023.04.26. 18:00–19:30

    Úton az üzletkötés felé

    • A piac és a versenytársak ismeretének jelentősége
    • Az árat is el kell tudnunk adni
    • Kedvezmények rendszere
    • Upselling és сross-selling fogalma és lehetősége
    • Az ügyfél terelése, döntéshozók azonosítása
    • Újabb tárgyalási időpont kérése
  • 11

    2023.05.03. 18:00–19:30

    Lezárási technikák – Kössük meg az üzletet!

    • Mi a különbség elutasítás és kifogás között?
    • A kifogások megelőzése
    • Az eladás alapja: a következetesség
    • 4 különleges lezárási technika
    • Az üzlet lezárása
    • Meddig menj el, és mikor húzz egy határt?
  • 12

    2023.05.08. 18:00–19:30

    Az eladások bebiztosítása: follow-up és KPI

    • A kudarcok legyőzése és a tapasztalatok beépítése
    • A follow-up mint a legfontosabb momentum
    • Hogyan tudok újra eladni?
    • KPI – Key Performance Indicators, azaz teljesítménymutatók
    • A legnagyobb lehetőség: az ajánlások kérése
    • A legjobb módszer ajánlások kérésére

REGISZTRÁCIÓ

A kurzussal és a részvételi díjjal kapcsolatos bővebb tájékoztatásért, kérjük, regisztrálj!

A „Jelentkezem” gomb megnyomásával és a regisztrációm elküldésével elfogadom az Adatkezelési tájékoztatót és az Általános szerződési feltételeket.