Válj sikeres kereskedelmi vezetővé
Online
kurzus
Haladó

Válj sikeres kereskedelmi vezetővé

Bármely üzleti tevékenység elengedhetetlen része a kereskedelem. Ez alapvetően meghatározza a vállalat profittermelő képességét. A kurzuson megtanítjuk, milyen lépésekkel lehet javítani az értékesítési osztály hatékonyságát, hogyan érdemes kezelni a beszerzés, a marketing és az értékesítés funkcióit, valamint azt is, miként alakítható ki egy átfogó kereskedelmi stratégia a vállalati profit maximalizálásának érdekében. A kurzuson nagy hangsúlyt fektetünk a fenntartható növekedés alapjaira, illetve segítséget nyújtunk a tipikusan felmerülő döntési helyzetek kezelésére.
+20 év szakmai tapasztalat az FMCG szektorban
A világ vezető élelmiszeripari vállalatának, a Nestlének a magyarországi kereskedelmi igazgatója
6 üzletág, több mint 500 termék kereskedelmi menedzsmentje és egy 100 fős csapat irányítása
Ismerd meg az előadónkat
Bálint Gergely
A Nestlé Hungary Kft. kereskedelmi igazgatója
+20 év szakmai tapasztalat az FMCG szektorban, multinacionális vállalatoknál
Jelentős B2C kereskedelmi háttér, kiegészülve B2B, marketing és general management tapasztalatokkal
Jelenleg a világ vezető élelmiszeripari vállalatának (Nestlé) magyarországi kereskedelmi igazgatója
Felelősségi körébe tartozik 6 üzletág, több mint 500 termék kereskedelmi menedzsmentje, valamint egy közel 100 fős csapat irányítása
Jelentős tapasztalatot szerzett mátrix szervezet irányításában, illetve az ahhoz kapcsolódó stakeholder-menedzsmentben
A SZIE és BGE rendszeres egyetemi előadója
Nem csak elméleti képzést adunk, hanem valóban hasznos gyakorlati tudást, amelyet szinte azonnal alkalmazni tudsz a munkád során szakmai céljaid megvalósításához. Ebben hiszünk, ebben támogatunk.
A kurzusról:
A kurzusról:
Marketing
Részletesen ismertetjük a legfontosabb marketing folyamatokat: árképzés, stratégia, akciós ajánlatok. Megtanulod, hogyan lehet összehangolni a termékkínálatot a marketingkommunikációval, sikeres csatát vívni a konkurenciával és növelni a piaci részt.
Beszerzés
Egy hatékonyan működő vállalat számára elengedhetetlen a készlettervhez és az értékesítés üteméhez való igazodás. A kurzuson elmondjuk, miként kerülhető el a raktári készlethiány és túlkészlet, hogyan találd meg a megfelelő beszállítókat, valamint azt is elmondjuk, hogyan számolható ki a beszerzés hatékonysága.
Értékesítés
Ha az értékesítési osztály működése nem elég hatékony, nem tudsz profitot növelni, hiába optimalizálod a logisztikát vagy rendelkezel megfelelő marketing stratégiával. Megtanítjuk az értékesítési ciklus minden lépésének irányítását, az új termékbevezetéstől egészen a nehezen forgó termékek értékesítéséig.
Kezdés:
Augusztus 11.
Menetrend:
6 hét
12 alkalom
18 óra
Formátum:
webinárium + házi feladatok
+ visszajelzések és értékelések
Hogyan tanítunk?
Gyakorlati tudást adunk
A kurzusaink az elmélet és gyakorlat tökéletes összhangját teremtik meg: elmélet, amelyhez bármikor visszatérhetsz, illetve gyakorlat, amelyet szinte azonnal beépíthetsz a mindennapi munkavégzésedbe. Ebben pedig a segítségedre van az anyagokat tartalmazó online platform, az előadó és a LABA teljes csapata.
Élőben, online
Ahhoz, hogy hatékony legyen a tanulás és ne érezd a „távoktatást”, interaktív eszközökkel és tartalmakkal segítjük a fejlődésed.
Maradjunk kapcsolatban
Kérdezz bátran, az interaktív online előadások után minden kérdésedre választ kaphatsz, tapasztalataidat pedig megoszthatod a kurzusokhoz tartozó zárt Facebook-csoportokban.
PROGRAM
Alkalom 1
Kereskedelmi osztály helye és funkciója a szervezetben
augusztus 11.
  • - Kereskedelemmel foglalkozó vállalat felépítése
  • - Társosztályok és azok funkciói:
    • - Marketing
    • - Logisztika (Áruellátás, Raktározás, Kiszállítás)
    • - Kereskedelmi Marketing (Trade Marketing)
    • - Pénzügy / Kontrolling
  • - Kereskedelmi igazgató felelőssége, feladatai
Alkalom 2
Kereskedelmi osztály felépítése és mérőszámai
augusztus 16.
  • - Key Account Management (B2C és B2B közötti különbséggel kiegészítve)
  • - Területi értékesítés (B2C és B2B közötti különbséggel kiegészítve)
  • - Kereskedelmi adminisztráció (Back Office)
  • - Főbb mérőszámok
Alkalom 3
Kereskedelmi csatornák
augusztus 18.
  • - A kereskedelem csatornánkénti felépítése
  • - Kereskedelmi csatornák összefüggése
  • - Alapvető vevői elvárások (és azok különbözősége csatornánként)
  • - Súlyozott és numerikus disztribúció fontossága
Alkalom 4
Stratégiai tervezés folyamata
augusztus 23.
  • - Hosszú távú tervezés
  • - Rövid távú tervezés
  • - Társosztályok feladata, kereskedelmi elvárások házon belül tervezési folyamatban
Alkalom 5
Mire van szükség marketing oldalról 1.
augusztus 25.
  • - Piacelemzés, trendek elemzése
  • - Kereskedelmi potenciál felmérése
  • - Konkurencia elemzése
Alkalom 6
Mire van szükség marketing oldalról 2.
augusztus 30.
  • - Termék portfólió tervezés
  • - Árpozícionálás, árstratégia
  • - Marketing kampánytervezés
Alkalom 7
Kereskedelem 1. / Csatorna és vevői árbevétel tervezés
szeptember 1.
  • - Árbevétel kereskedelmi csatorna tervezése
  • - Célzott disztribúciós szint elérésének opciói
  • - Partner szintű árbevétel tervezés
Alkalom 8
Kereskedelem 2. / Customer planning
szeptember 6.
  • - Pontos vevő tervek kialakítása
  • - Promóciós stratégia felépítése és kampány tervvel való összehangolása
  • - Eladáshelyi tervezés – Mit szeretnénk az eladáshelyen látni, és ehhez mire van szükség (POS, Display, Merchandising)
Alkalom 9
Pénzügyi és kereskedelmi kontrolling
szeptember 8.
  • - KPI-ok felállítása
  • - Kereskedelmi tervezés pénzügyi ellenőrzése – segítése
  • - Teljes vállalati költségvetés tervezése
Alkalom 10
Kereskedelmi szerződések és a kondíciós rendszer felépítése
szeptember 13.
  • - Általános szerződési feltételek – mire figyeljünk
  • - Hogyan épül fel egy partneri szerződés, mik a legfontosabb elemei
  • - Mit vár el tőlünk egy partner – hogyan határozzuk meg a reális elvárásokat
Alkalom 11
Tárgyalás - hogyan építsük fel?
szeptember 15.
  • - Legyünk tisztában a vevők prioritásaival
  • - Legyünk tisztában a saját prioritásinkkal
  • - Tárgyalási stratégiák szélesebb vevőportfólió esetén
Alkalom 12
Follow up - nyomonkövetés
szeptember 20.
  • - Meeting struktúra kereskedelmi osztályon belül
  • - Meeting struktúra társosztályokkal
  • - Területi kivitelezés nyomonkövetése
  • - Promóciós aktivitások értékelése
  • - Beavatkozás – ha nem minden a terv szerint halad
Az online oktatás
élvonalában
Megteremtettünk egy teljesen új világot a tanulni és tanítani vágyóknak
Világszerte 90 képzés 6 különböző területen
Kurzusainkon már több mint 35 ezren vettek részt a világ közel 50 országából
Szerintünk az élethosszig tartó tanulás nélkülözhetetlen a személyes fejlődéshez. Legyél te is részese az új online tanulói közösségünknek.
Minden egy helyen
A saját személyes felhasználói fiókodban.
Tanúsítvány
A képzés elvégzését követően tanúsítványt állítunk ki.
Maradjunk kapcsolatban
Az előadók és a képzés szervezői minden kérdésedre válaszolnak.
Visszanézhető
A kurzus felvételeit visszanézheted, a kiegészítő anyagokat pedig a képzést követően is eléred.
Házi feladatok és tesztek
Hogy azonnal beépíthesd a megszerzett gyakorlati tudást.
Itt tudsz jelentkezni
Szeretnénk kapcsolatban maradni veled és tájékoztatni a LABA legfrissebb híreiről és ajánlatairól. Legyél a közösségünk tagja! 
A "Jelentkezem" gomb megnyomásával és a regisztrációm elküldésével elfogadom az Adatkezelési szabályzatunkat, az Adatkezelési tájékoztatónkat és az Általános szerződési feltételeket.
Az új tudás megszerzése és új készségek elsajátítása nélkülözhetetlen egy elégedett karrierúthoz. A piacvezető cégek munkatársai is nálunk tanultak.