Pénzügymenedzsment élő online kurzus: megtanítjuk a pénzügyrendszer alapvető elemeit és a vállalati kimutatások elkészítését | LABA üzleti iskola
Élő, online kurzus
Lépj szintet!

Pénzügymenedzsment

Kurzus a pénzügyi műveltségről

Szeretnéd megérteni a pénzügy szerepét a vállalaton belül? A kurzuson Köcse Istvántól, az MKB Fintechlab pénzügyi igazgatójától lesheted el az előrelátó pénzügyi tervezés trükkjeit.
Megérted a főbb pénzügyi folyamatokat és azok összefüggéseit.
Gyakorlati eszközöket kapsz a vezetői számvitelhez, a pénzügyi tervezéshez és a rövid távú cash flow menedzsmenthez.
Betekintést nyersz a pénzügyi kimutatások és a könyvelés rejtelmeibe.

Ismerd meg az előadónkat
Köcse István
CFO, MKB Fintechlab
20+ év szakmai tapasztalat vállalati pénzügyek területén, különböző szektorokban.
Jelenleg az MKB Fintechlab pénzügyi igazgatója.
Kipróbálta magát multinacionális környezetben kontrollerként (Porsche, Sony/AXN).
10+ év tapasztalatot szerzett globális szervezetfejlesztési és pénzügyi projektek megvalósításában: SAP bevezetés, pénzügyi tranzakciók kiszervezése Shared Services Centerekbe.
A Sonynál a közép-európai értékesítési-, marketing- és pénzügyi szervezet felépítésében vett részt 6 országban.
5 évet töltött CFO-ként technológiai startupoknál (Lab.Coop, Green Fox Academy).
A Green Fox Academy nemzetközi piacra lépését támogatta.
Két befektetési körben összesen 750 millió forint tőkebevonásban vett részt.
Nemcsak elméleti képzést, hanem valóban hasznos gyakorlati tudást is nyújtunk, amelyet azonnal alkalmazni tudsz szakmai céljaid megvalósításához. Ebben hiszünk, ebben támogatunk.
A kurzusról:
A kurzusról:
PÉNZÜGYI ÉS VEZETŐI KIMUTATÁSOK
A stabil vállalathoz és a profit növeléséhez elengedhetetlen a vezetői jelentések pontos kezelése. Együtt felfedjük, hogy milyen információkat rejtenek az alapvető kimutatások!
A KÖNYVELÉSRŐL ÉRTHETŐEN
Megmutatjuk, mit csinál a könyvelő, milyen könyvelési rendszereket fontos ismerni, illetve milyen információk nyerhetők ki a könyvelésből. Megérted, hogyan segítheted a könyvelő munkáját, és hogy miben segít a jó minőségű könyvelés.
PÉNZÜGYI TERVEZÉS
Szeretnéd sikeresen tervezni és felügyelni a stratégiai célok elérését? A pénzügyi terv önmagában nem létezik, azt megfelelően csak egy jól átgondolt üzleti tervre építve lehet összeállítani – most megmutatjuk, hogyan nézz szembe a tervezés kihívásaival!
Kezdés:
SZEPTEMBER 15.
Menetrend:
10 alkalom
5 hét
kedd & csütörtök
18:00
Formátum:
Webinárium + házi feladatok
+ visszajelzések és értékelések
Hogyan tanítunk?
Gyakorlati tudást adunk
Kurzusaink az elmélet és gyakorlat tökéletes összhangját teremtik meg. Az előadó valódi példákon keresztül vezet be a transzparensen működő tervezési folyamaton alapuló pénzügyi terv felépítésének módszereibe.
Mindenkit támogatunk
A képzés teljes ideje alatt számíthatsz az előadó és csapatunk támogatására. Tudásodról és fejlődésedről rendszeres visszajelzést kapsz, és egy kérdésed sem marad válasz nélkül.

A kurzus programja
01
A vállalat pénzügyi rendszere
szeptember 15. 18:00–19:30 / csütörtök
  • - A pénzügy szerepe a szervezeten belül
  • - A pénzügyi szervezet az eltérő méretű és korú vállalatoknál
  • - Pénzügyi tervezés és kimutatások készítése
  • - A pénzügy együttműködése az üzleti területtel
02
Pénzügyi kimutatások
szeptember 20. 18:00–19:30 / kedd
  • - Miért készülnek pénzügyi kimutatások?
  • - Eredménykimutatás, mérleg, cash flow
  • - Hogyan kapcsolódnak egymáshoz a pénzügyi kimutatások?
  • - Egy számla helye a kimutatásokban
03
A könyvelésről érthetően
szeptember 22. 18:00–19:30 / csütörtök
  • - A könyvelő feladatai
  • - Könyvelési rendszerek
  • - Milyen információkat nyerhetünk ki a könyvelésből?
  • - Hogyan segíthetjük a könyvelő munkáját?
  • - Miben segít a jó minőségű könyvelés?
04
Vezetői számvitel
szeptember 27. 18:00–19:30 / kedd
  • - Éves beszámoló vagy használható vezetői információk
  • - A cég igazi eredménykimutatásának megismerése
  • - Mozgástér a számviteli szabályozásban
  • - Kinek a feladata, hogy profitunk legyen?
  • - Hogyan lesz jól működő vezetői számvitel rendszerünk?
05
A cash flow
szeptember 29. 18:00–19:30 / csütörtök
  • - Mire jó a cash flow?
  • - Milyen cash flow kimutatást használjunk?
  • - Van profitunk, de nincs pénzünk, miért?
  • - Likviditási mutatók
06
Meddig és mire elég a pénzünk?
október 4. 18:00–19:30 / kedd
  • - Mikor jött el az idő a rövid távú cash flow terv készítésre?
  • - Esettanulmány – cash flow terv, burn rate, runway
  • - A cash flow terv használata
  • - Milyen döntésekben segít a cash flow terv?
07
A pénzügyi tervezés folyamata
október 6. 18:00–19:30 / csütörtök
  • - Kinek és miért készül a pénzügyi terv?
  • - Mikor készítsük a tervet?
  • - A tervezés folyamata
  • - Hogyan dolgozhatunk a terven sikeres csapatként?
  • - A tulajdonosi elvárások kezelése
08
Mitől lesz jó a pénzügyi terv?
október 11. 18:00–19:30 / csütörtök
  • - Esettanulmány – eredménytervezés
  • - Cash flow és finanszírozástervezés
  • - A tervezés kihívásai, gyakori hibák
09
Újratervezés
október 13. 18:00–19:30 / kedd
  • - Mi történik a terv leadása után?
  • - Az eltérések okainak megértése
  • - Mihez kezdjünk az eltérésekkel?
  • - Csapatmunka az újratervezés során
  • - Mikor van készen a pénzügyi terv?
10
A jól működő pénzügy
október 18. 18:00–19:30 / csütörtök
  • - A menedzsment pénzügyi felelőssége
  • - A pénzügy szerepe a menedzsmentben
  • - A pénzügy éves feladatai, erőforrásai
  • - A pénzügyi funkció jövője
Az online
oktatás
élvonalában
Már 7 éve segítünk a tanulni vágyóknak szakmai céljaik elérésében.
Kurzusainkon már több mint 60 ezren vettek részt, és ez a szám napról napra növekszik.
Szerintünk az élethosszig tartó tanulás nélkülözhetetlen a személyes fejlődéshez. Kurzusaink sokkal többet nyújtanak, mint a hagyományos előadások!
Minden egy helyen
A saját személyes felhasználói fiókodban.
Tanúsítvány
A képzés elvégzését követően tanúsítványt állítunk ki. Nem könnyű megszerezni, éppen ezért nagyra értékelik a munkaadók.
Maradjunk kapcsolatban
Az előadók és a képzés szervezői minden kérdésedre válaszolnak.
Visszanézhető
A kurzus felvételeit visszanézheted, a kiegészítő anyagokat pedig a képzést követően korlátlan ideig eléred.
Házi feladatok és tesztek
Hogy azonnal beépíthesd a megszerzett gyakorlati tudást.
Itt tudsz jelentkezni
Szeretnénk kapcsolatban maradni veled és tájékoztatni a LABA legfrissebb híreiről és ajánlatairól. Legyél a közösségünk tagja!
A "Jelentkezem" gomb megnyomásával és a regisztrációm elküldésével elfogadom az
Adatkezelési szabályzatunkat az Adatkezelési tájékoztatónkat és az Általános szerződési feltételeket.
Az új tudás megszerzése és új készségek elsajátítása nélkülözhetetlen egy elégedett karrierúthoz. A piacvezető cégek munkatársai is nálunk tanultak.
Что говорят о курсе наши выпускники:
Руководитель отдела продаж, “Меер груп”
Всем известно - Хочешь быть крутым и востребованным, нужно постоянно учиться (это в любой профессии так-то) Хочу отметить, что Kateryna Hubaryeva самый интересный и приятный лектор в направлении HR, которого мне приходилось слышать. Настолько интересно и по делу про институт эйчарства, и роль hr в решении бизнес-задач не рассказывал никто. А кейсы из практик других стран, прям вскрыли часто заниженную важность роли hr на просторах стран СНГ. (Больная тема для многих HR) В общем-то, большая благодарность менеджерам Лаба, за то, что приглашают таких лекторов как Катя. Было оочень на одном дыхании и по делу. Ну и Катя просто ван лав! Я пойду составлять стратегический план и ставить цели на следующий год!
Хочу отметить за замечательную подачу материала М.Гайчука, С.Ковалевского и А.Шулыка. Обязательно буду применять полученные рекомендации и фишки на практике. Спасибо ...
Читать отзыв полностью
HR-менеджер, EIS Group
Закончила курс Head of HR с Екатериной Губаревой. Была приятно удивлена наполнением: глубокие темы, домашние задания, которые заставляют хорошенько подумать и помогают закрепить материалы. И, конечно, сама Екатерина - это настоящий профессионал своего дела, которая вдохновляет! Обязательно буду использовать полученные знания в работе и добиваться новых вершин! Хочу отдельно отметить блестящую работу службы технической поддержки курса: моим личным менеджером была Ирина Дзюбенко, она очень быстро реагировала на мои запросы, помогала разрешить сложности и очень профессионально коммуницировала. Думаю, у ребят отличная команда! Ещё раз спасибо за курс, он стоит своих денег и времени.
Анна Хмеловская
Руководитель отдела по работе с персоналом, «Ранвей Украина»
Выбрала курс HR-директор, так как занимаю данную должность, и хотелось какого то свежего глотка знаний или понимания что я пользуюсь правильными инструментами и техниками и вообще на правильном пути. В нашей аутсорсинговой компании сложно что то менять. Хотя я всегда стараюсь делать больше и кое какие методы из курса все таки использую) Теперь я четко понимаю куда иду и спокойна на своем пути. Решила совершенствовать свои навыки в профессии, понимаю что без саморазвития нет движения. А если я планирую добиться высоких результатов, просто "маст хэв" с такими экспертами как Екатерина Губарева.