Modern PR & kommunikáció élő online képzés: megtanítunk a kommunikációs stratégia kidolgozására és a krízishelyzetek megfelelő kezelésére | Laba
ÉLŐ ONLINE KURZUS

VÁLLALATI KOMMUNIKÁCIÓ

Szeretnéd, hogy a vállalati kommunikáció a cég értékeit közvetítse? Kurzusunk kommunikációs szakembereknek, pr-vezetőknek vagy felsővezetőknek és tulajdonosoknak kínál azonnal bevethető, gyakorlati tudást. Regisztrálj most és növeld céged reputációját az értékalapú vállalati kommunikációval.
Építs ki jó kapcsolatokat a médiában
Formáld a cégedről alkotott képet a közvéleményben
Alakíts ki narratívát a márkádról
Írj gyorsan és hatékonyan kommunikációs anyagokat
Készülj fel a váratlan és nehéz helyzetekre
Ismerd meg az oktatódat!
Ozoli Gábor
Head of Content, MOL Group
Számos nagy, hazai ipari beruházás kommunikációs stratégiájának kialakítása és sajtókommunikációja fűződik a nevéhez.
Magyarország meghatározó multinacionális vállalatainak (Magyar Telekom, Richter Gedeon és MOL) kommunikációs csapatában dolgozott kommunikációs szakértőként.
Felelőssége alá tartozott a koronavírussal kapcsolatos átfogó belső- és külső vállalati kommunikáció kialakítása és felügyelete.
> 20+ év tapasztalata van a vállalati kommunikáció területén.
> Az ELTE és a Corvinus egyetemek oktatója (tantárgya: Vállalati kommunikáció)
Nemcsak elméleti képzést nyújtunk, hanem valóban hasznos gyakorlati tudást is, amelyet azonnal alkalmazhatsz az értékalapú vállalati kommunikáció kialakítására.
A KURZUSRÓL
Tartalom
Az elérhető tartalom folyamatosan változik és átalakul. Mitől lesz érdekes egy hír a média számára? Mitől jó egy közlemény vagy egy cikk? A kurzuson eszközöket kapsz arra, hogy gyorsan és hatékonyan írj kommunikációs anyagokat a szöveg felépítésétől kezdve az ütős headline-ig.
Kommunikációs stratégia kialakítása
A kommunikációs stratégia a munkád alapját képezi. Megtanítjuk, hogyan kell megfelelően használni a kutatásokat, meghatározni a célközönséget, kialakítani a vállalati kommunikációhoz tartozó költségvetést és projekttervet.
Kríziskommunikáció
Hogyan állj mindig készen a váratlan eseményekre? A kurzus során megtanulod, hogy a nehéz helyzetekben milyen előre meghatározott stratégia mentén cselekedj és kommunikálj cégen belül és kívül. Hatékony módszereket fogsz elsajátítani a krízishelyzetek, álhírek és kommentháborúk kezelésére.
Kezdés:
Október 6.
Menetrend:
11 alkalom
16,5 óra
Formátum:
Webinárium
+ házi feladatok, visszajelzések, értékelések
Magyar nyelven
Hogyan tanítunk?
Gyakorlati ismereteket adunk
Kurzusaink az elmélet és gyakorlat tökéletes összhangját teremtik meg. Az előadó valódi példákon keresztül vezet be a megoldásfókuszú fejlesztés rejtelmeibe, hogy lépést tarthass a korral!
Mindenkit támogatunk
A képzés teljes ideje alatt számíthatsz az előadó és csapatunk támogatására. Tudásodról és fejlődésedről rendszeres visszajelzést kapsz, és egy kérdésed sem marad válasz nélkül.
Segítünk a kapcsolatépítésben
Hozzáférést kapsz a kurzus zárt csoportjához, ahol folytathatod a kapcsolatépítést és tapasztalatot cserélhetsz a kurzus többi résztvevőjével.
Élő, online kurzus Ozoli Gáborral
Kezdés időpontja: október 6. 18:00 / minden kedden és csütörtökön
1.
Vállalati kommunikáció és hírérték
  • - A vállalati kommunikáció alapjai
  • - Miért fontos a vállalati kommunikáció, tartalom és reputáció
  • - A kommunikáció, mint az üzleti célok elérésének eszköze
  • - PR-trendek a nagyvilágban és Magyarországon
  • - Karrierutak a vállalati kommunikációban
  • - Hírérték - mitől és miért érdekes egy hír
  • - Stakeholderek jelentősége
2.
A vállalati kommunikációs szakember feladatai - multifunkcionalitás
  • - Kommunikációs stratégia kialakítása
  • - Média kapcsolatok
  • - Szövegírás
  • - Szerkesztőkészségek, hírérzékenység
  • - Médiaismeret, trendsetting
  • - Sajtófigyelés
  • - Belső- és külső hálózatépítés
  • - Vállalati szolgáltatói szemlélet
3.
Üzleti PR - reputáció
  • - Miért fontos az ismertség?
  • - Mikor van szükség egy kkv-nak kommunikációs stratégiára?
  • - Kommunikáció és üzlet - miért érdemes befektetni a kommunikációban?
  • - Vállalati reputáció
  • - Mennyibe kerülnek az üzletnek a reputációs hibák?
4.
Kommunikációs stratégia
  • - Belső igény megfogalmazása - szolgáltatói szemlélet
  • - Célközönség meghatározása
  • - Kutatások használata
  • - Célok megfogalmazása
  • - Kommunikációs eszköztár
  • - Budget kialakítása
  • - Timeline jelentősége
  • - Projektvezetés jelentősége
5.
Médiakapcsolatok
  • - Sajtó, mint a kommunikáció klasszikus eszköze
  • - Ideális médiaszolgálat létrehozása
  • - A sajtó eszközei: sajtóközlemény, press kit stb
  • - Együttműködés a sajtóval: személyes kommunikáció, média- és egyéb speciális esemény, interjúk és speciális projektek
  • - Előadók kezelése és felkészítés sajtótájékoztatóra, interjúkra
  • - Új sajtókommunikációs csatornák
6.
Előkészítő folyamatok
  • - Felkészülés, a vállalati kommunikáció kulcsa
  • - Felkészítő anyagok készítése
  • - Q&A jelentősége
  • - Proaktív / reaktív kommentek jelentősége
  • - Médiafigyelés jelentősége
  • - Sajtókapcsolat /médiakapcsolat jelentősége
7.
Társadalmi felelősségvállalás (CSR)
  • - Miért van szüksége a cégnek CSR tevékenységre?
  • - CSR és PR kapcsolata
  • - Társadalmi trendek és PR
  • - A szociális partnerség modelljei. Hogyan válasszuk ki a megfelelő megközelítést?
  • - Szponzori és partneri együttműködések
  • - Jótékonyság és mecénáskodás
  • - Vállalati önkéntesség
  • - Társadalmi felelősségvállalás és Covid-19
8.
Employer branding: HR-brand és belső kommunikáció
  • - Employer branding és a belső folyamatok
  • - Misszió, álláspont, értékek
  • - Dolgozók: kockázatok és lehetőségek
  • - Vállalati kódex és információpolitika
  • - A belső hallgatóság kezelésének eszközei: vállalati honlap, közösségi média oldalak
9.
Válságkezelő kommunikáció
  • - Kríziskommunikáció – hogyan álljunk mindig készen a váratlan eseményekre?
  • - A krízis elkerülése – a reputációs kockázatok
  • - Információs támadás, fake news
  • - Narratíva jelentősége
  • - Belső kommunikáció jelentősége a válság alatt
  • - Személyes kommunikáció
  • - Kompromisszum (mérlegelt hozzáállás a válság alatti kommunikációhoz)
10.
Integrált PR-kampányok
  • - A kommunikációs kampányok és stratégiák
  • - Költségtervezés
  • - Kontent vs. PR
  • - Médiataktika és médiatervezés
  • - Product-placement és native advertising
  • - Együttműködés vállalkozókkal: PR-ügynökségek, design irodák, video-production
  • - Az osztály tagjainak keresése, kiválasztása
11.
Business copywriting és content
  • - Mitől jó egy szöveg?
  • - Beszéd, cikk, előadás – mi a szöveg célja? Ki fogja hallgatni, olvasni?
  • - A szöveg felépítése, szerkesztése
  • - Copywriting eszköztár az íráskészség fejlesztésére
  • - A kulcsmondatok jelentősége
  • - Üzenet és headline harmóniája
  • - Mitől érdekes egy tartalom?
AZ ONLINE OKTATÁS ÉLVONALÁBAN
Már 7 éve segítünk a tanulni vágyóknak szakmai céljaik elérésében.
Kurzusainkon eddig már több, mint 35 ezren vettek részt, és ez még csak a kezdet.
Nemzetközi szervezetek által akkreditált tanúsítvány – PMI (USA, Európa), HRCI (USA), IIBA (Kanada)
Célunk szakmai fejlődésed támogatása – kurzusaink nem csupán előadások.
Minden egy helyen
Személyes felhasználói fiókodban.
Tanúsítvány
A képzés elvégzését követően tanúsítványt állítunk ki.
Visszanézhető
A kurzus felvételeit visszanézheted, a kiegészítő anyagokat pedig a képzést követően is eléred.
Házi feladatok és tesztek
Hogy azonnal bevethesd a megszerzett gyakorlati tudást.
Maradjunk kapcsolatban
Az előadók és a Laba csapata minden kérdésedre válaszolnak.
Itt tudsz jelentkezni
Szeretnénk kapcsolatban maradni veled és tájékoztatni a LABA legfrissebb híreiről és ajánlatairól. Legyél a közösségünk tagja!
A "Jelentkezem" gomb megnyomásával és a regisztrációm elküldésével elfogadom az Adatkezelési szabályzatunkat, az Adatkezelési tájékoztatónkat és az Általános szerződési feltételeket.
Az új tudás és készségek elsajátítása nélkülözhetetlen ahhoz, hogy egy felfelé ívelő karrierutat járhass be. A piacvezető cégek munkatársai is nálunk tanultak – legyél te is egy közülük!