Szeretnéd, hogy a vállalati kommunikáció a cég értékeit közvetítse? Kurzusunk kommunikációs szakembereknek, pr-vezetőknek vagy felsővezetőknek és tulajdonosoknak kínál azonnal bevethető, gyakorlati tudást. Regisztrálj most és növeld céged reputációját az értékalapú vállalati kommunikációval.
Építs ki jó kapcsolatokat a médiában
Formáld a cégedről alkotott képet a közvéleményben
Számos nagy, hazai ipari beruházás kommunikációs stratégiájának kialakítása és sajtókommunikációja fűződik a nevéhez.
Magyarország meghatározó multinacionális vállalatainak (Magyar Telekom, Richter Gedeon és MOL) kommunikációs csapatában dolgozott kommunikációs szakértőként.
Felelőssége alá tartozott a koronavírussal kapcsolatos átfogó belső- és külső vállalati kommunikáció kialakítása és felügyelete.
20+ év tapasztalata van a vállalati kommunikáció területén.
Az ELTE és a Corvinus egyetemek oktatója (tantárgya: Vállalati kommunikáció)
Nemcsak elméleti képzést nyújtunk, hanem valóban hasznos gyakorlati tudást is, amelyet azonnal alkalmazhatsz az értékalapú vállalati kommunikáció kialakítására.
Neked ajánljuk a kurzust, ha:
KOMMUNIKÁCIÓS SZAKEMBER VAGY
Növeld tudásodat és sajátíts el új eszközöket a PR dinamikusan változó területén!
VEZETŐ, FELSŐVEZETŐ, BOARD TAG VAGY
A kommunikáció nem a fő tevékenységed, de felelős vagy ezért a területért? Nyúlj megfelelő szakmai biztonsággal a felmerülő feladatokhoz!
PR-VEZETŐ VAGY
Rendszerezd tapasztalataidat, frissítsd ismereteidet, és elemezd az iparág legújabb trendjeit!
TULAJDONOS VAGY
Sajátítsd el azokat az eszközöket, melyek ahhoz kellenek, hogy hatékonyan építsd a kapcsolatod a nyilvánossággal!
Mi vár rád a kurzus során?
11
élő, online előadás
4
házi feladat
az oktatótól kapott rendszeres visszajelzés és értékelés
további szakmai anyagok, melyek a kurzus végét követően is elérhetőek lesznek
A KURZUSRÓL
Tartalom
Az elérhető tartalom folyamatosan változik és átalakul. Mitől lesz érdekes egy hír a média számára? Mitől jó egy közlemény vagy egy cikk? A kurzuson eszközöket kapsz arra, hogy gyorsan és hatékonyan írj kommunikációs anyagokat a szöveg felépítésétől kezdve az ütős headline-ig.
Kommunikációs stratégia kialakítása
A kommunikációs stratégia a munkád alapját képezi. Megtanítjuk, hogyan kell megfelelően használni a kutatásokat, meghatározni a célközönséget, kialakítani a vállalati kommunikációhoz tartozó költségvetést és projekttervet.
Kríziskommunikáció
Hogyan állj mindig készen a váratlan eseményekre? A kurzus során megtanulod, hogy a nehéz helyzetekben milyen előre meghatározott stratégia mentén cselekedj és kommunikálj cégen belül és kívül. Hatékony módszereket fogsz elsajátítani a krízishelyzetek, álhírek és kommentháborúk kezelésére.
Kurzusaink az elmélet és gyakorlat tökéletes összhangját teremtik meg. Az előadó valódi példákon keresztül vezet be a megoldásfókuszú fejlesztés rejtelmeibe, hogy lépést tarthass a korral!
Mindenkit támogatunk
A képzés teljes ideje alatt számíthatsz az előadó és csapatunk támogatására. Tudásodról és fejlődésedről rendszeres visszajelzést kapsz, és egy kérdésed sem marad válasz nélkül.
Segítünk a kapcsolatépítésben
Hozzáférést kapsz a kurzus zárt csoportjához, ahol folytathatod a kapcsolatépítést és tapasztalatot cserélhetsz a kurzus többi résztvevőjével.
Élő, online kurzus Ozoli Gáborral
Kezdés időpontja: október 6. 18:00 / minden kedden és csütörtökön
1.
Vállalati kommunikáció és hírérték
- A vállalati kommunikáció alapjai
- Miért fontos a vállalati kommunikáció, tartalom és reputáció
- A kommunikáció, mint az üzleti célok elérésének eszköze
- PR-trendek a nagyvilágban és Magyarországon
- Karrierutak a vállalati kommunikációban
- Hírérték - mitől és miért érdekes egy hír
- Stakeholderek jelentősége
2.
A vállalati kommunikációs szakember feladatai - multifunkcionalitás
- Kommunikációs stratégia kialakítása
- Média kapcsolatok
- Szövegírás
- Szerkesztőkészségek, hírérzékenység
- Médiaismeret, trendsetting
- Sajtófigyelés
- Belső- és külső hálózatépítés
- Vállalati szolgáltatói szemlélet
3.
Üzleti PR - reputáció
- Miért fontos az ismertség?
- Mikor van szükség egy kkv-nak kommunikációs stratégiára?
- Kommunikáció és üzlet - miért érdemes befektetni a kommunikációban?
- Vállalati reputáció
- Mennyibe kerülnek az üzletnek a reputációs hibák?
4.
Kommunikációs stratégia
- Belső igény megfogalmazása - szolgáltatói szemlélet
- Célközönség meghatározása
- Kutatások használata
- Célok megfogalmazása
- Kommunikációs eszköztár
- Budget kialakítása
- Timeline jelentősége
- Projektvezetés jelentősége
5.
Médiakapcsolatok
- Sajtó, mint a kommunikáció klasszikus eszköze
- Ideális médiaszolgálat létrehozása
- A sajtó eszközei: sajtóközlemény, press kit stb
- Együttműködés a sajtóval: személyes kommunikáció, média- és egyéb speciális esemény, interjúk és speciális projektek
- Előadók kezelése és felkészítés sajtótájékoztatóra, interjúkra
- Új sajtókommunikációs csatornák
6.
Előkészítő folyamatok
- Felkészülés, a vállalati kommunikáció kulcsa
- Felkészítő anyagok készítése
- Q&A jelentősége
- Proaktív / reaktív kommentek jelentősége
- Médiafigyelés jelentősége
- Sajtókapcsolat /médiakapcsolat jelentősége
7.
Társadalmi felelősségvállalás (CSR)
- Miért van szüksége a cégnek CSR tevékenységre?
- CSR és PR kapcsolata
- Társadalmi trendek és PR
- A szociális partnerség modelljei. Hogyan válasszuk ki a megfelelő megközelítést?
- Szponzori és partneri együttműködések
- Jótékonyság és mecénáskodás
- Vállalati önkéntesség
- Társadalmi felelősségvállalás és Covid-19
8.
Employer branding: HR-brand és belső kommunikáció
- Employer branding és a belső folyamatok
- Misszió, álláspont, értékek
- Dolgozók: kockázatok és lehetőségek
- Vállalati kódex és információpolitika
- A belső hallgatóság kezelésének eszközei: vállalati honlap, közösségi média oldalak
9.
Válságkezelő kommunikáció
- Kríziskommunikáció – hogyan álljunk mindig készen a váratlan eseményekre?
- A krízis elkerülése – a reputációs kockázatok
- Információs támadás, fake news
- Narratíva jelentősége
- Belső kommunikáció jelentősége a válság alatt
- Személyes kommunikáció
- Kompromisszum (mérlegelt hozzáállás a válság alatti kommunikációhoz)
Az új tudás és készségek elsajátítása nélkülözhetetlen ahhoz, hogy egy felfelé ívelő karrierutat járhass be. A piacvezető cégek munkatársai is nálunk tanultak – legyél te is egy közülük!