A PR-nek nem csak üzeneteket kell közvetítenie, hanem értéket is. A vállalati értékeket közvetítő kommunikációra pedig minden cégnek szüksége van. A legkisebbtől a legnagyobbig minden szervezetnek fontos, hogy megjelenjen a médiában, mert aki kimarad, az lemarad.
Ennek az értékalapú vállalati kommunikációnak a kialakításához és megvalósításához nyújtunk szakmai segítséget.
Pár éve dolgozol a szakmában, és növelnéd a szaktudásodat. Célod az új eszközök elsajátítása a PR dinamikusan változó területén
Rendszerezni szeretnéd a tapasztalataidat, frissíteni az ismereteidet, és elemezni az iparág legújabb eseteit, trendjeit
A kommunikáció nem a fő tevékenységed, de felelős vagy ezért a területért is, és szeretnél megfelelő szakmai biztonsággal nyúlni a felmerülő feladatokhoz
A kurzuson átvesszük azokat az eszközöket, amelyek segítenek a vállalkozásod nyilvánossággal való kapcsolatának hatékony kezelésében
Egy vállalat sosem maradhat csendben. Megtanítjuk, hogyan építs ki jó kapcsolatot a média képviselőivel és influencerekkel, illetve hogyan reagálj a megváltozott igényekre, felhasználói szokásokra. A vállalat ismertsége és megítélése hatással van az üzleti életre és jelentősen meghatározza a cég sikereit. A kurzus után képes leszel a megfelelő tartalmakon keresztül alakítani és formálni a cégről alkotott képet a közvéleményben. Ha nem irányítod a vállalat kommunikációját, ki vagy téve a vállalat hírnevére veszélyt jelentő tényezőknek.
A kurzuson megmutatjuk, hogyan lehet izgalmas narratívát kialakítani egy adott márkáról, és hogyan lehet megfogalmazni a történeteket röviden, de érdekfeszítően. A hitelesség egyik mércéje, hogy a márkád vajon azon a hangon szól-e a közönségéhez, ami azzal teljesen harmóniában van.
A kurzuson megtanítjuk, hogyan lehet felkészülni a váratlan eseményekre, és mi a gyors és hatékony kríziskommunikáció alapja. Megtanítjuk, hogy a nehéz helyzetekben milyen előre meghatározott stratégia mentén cselekedj és kommunikálj cégen belül és kívül. Hatékony módszereket fogsz elsajátítani a krízishelyzetek, álhírek és kommentháborúk kezelésére.