Csapatvezetés mesterfokon élő online képzés: megtanítunk a csapatod hatékony vezetésére | Laba
Élő, online kurzus

CSAPATVEZETÉS MESTERFOKON

Bővebben
Tom Crate
Élő, online kurzus egy tapasztalt vezetővel
Időpont:
2022.12.14. – 2023.02.01.
Menetrend:
6 hét
hétfő & szerda
18:00

A jó csapat jó vezetővel kezdődik.

Amikor a beosztottak nincsenek tisztában a saját szerepükkel, értékeikkel és feladatkörükkel, akkor a csapat sokszor megcsúszik a határidőkkel, a projektek pedig nem valósulnak meg. Ahhoz, hogy ezt elkerüljük, elengedhetetlen a hatékony csapatvezetés.

Magadra ismertél?
Neked ajánljuk a kurzust, ha:

  • Vezetői ambíciókkal rendelkezel / Frissen kinevezett vezető vagy,

    aki tudást és gyakorlatias eszközöket szeretne kapni csapatának motiválása és irányítása terén, hogy felkészülten és magabiztosan tudjon teljesíteni az új szerepben.

  • 1-3 év tapasztalattal rendelkező vezető vagy,

    aki szeretné elmélyíteni a tudását és tudatosabbá válni a szerepében.

  • Nagyvállalatnál dolgozol team leader / line-manager pozícióban,

    és szeretnéd fejleszteni magad, hogy ki tudd hozni a csapatodból a maximumot.

  • Kis- és középvállalkozásoknál dolgozol vezetőként,

    és szeretnél strukturált tudást és a mindennapokban alkalmazható gyakorlati megoldásokat szerezni a cégben tapasztalt konfliktusokra, a hatékonysággal kapcsolatos égető problémákra és a magas fluktuációra.

A siker esszenciája

Fejlesztés

Teremts olyan munkakörnyezetet, amelyben örömmel dolgoznak a kollégák. A kurzuson elsajátíthatod azokat a lépéseket, amelyekkel segítheted a csapat fejlődését, szervezését, betanítását, és megtanulod, hogyan adj konstruktív visszajelzéseket.

Motiválás

Megmutatjuk, hogyan motiválhatod a munkavállalókat, és miként kerülheted el a csapat kiégését. Azt is megtudod, hogyan növelheted a proaktivitást, miként tarthatod fenn az érdeklődésüket a feladatok iránt, és hogyan érhetsz el jobb eredményeket.

A kurzusról
01
CSAPAT
A csapatépítés részleteinek mélyére nézünk, a jelöltek kiválasztásától egészen a feladatok meghatározásáig. Megtanítunk, hogyan kommunikálj hatékonyan, hogyan kezeld a konfliktusokat, és hogyan építs összetartó csapatot.
02
HATÉKONYSÁG
Kész a csapat? A következő lépés a munkaszervezés. Elsajátítod a csapattagok szerepeinek meghatározását, világos és reális célok felállítását, az irodai és otthoni munkavégzés megszervezését. A képzés végére megtanulod, milyen eszközökre van szükséged az eredmények ellenőrzéséhez, és miként kommunikálj úgy, hogy meg is halljanak.
03
MOTIVÁCIÓ

Ahhoz, hogy az üzlet teljes gőzzel menjen, és minden dolgozó proaktívan a vállalat célja felé haladjon, folyamatos eredményértékelésre és visszajelzésre van szükség. A kurzus során hasznos metrikákat és eszközöket kapsz arra, hogy a csapatodat motiválni és objektíven értékelni tudd, KPI-okat határozz meg nekik, és a haladásról strukturáltan visszajelzést adj.

Az előadóról
Müller Diána LinkedIn Profile
  • Korábban a Yettel szervezetfejlesztési vezetőjeként működött.
  • 10+ év nagyvállalati tapasztalatot szerzett stratégiai HR és szervezetfejlesztési területen.
  • Teljesítményértékelés, karriermenedzsment, elkötelezettségmérés és munkáltatói márkaépítési projektek nemzetközi koordinációjával foglalkozott.
  • Szervezetfejlesztési, képzési és talent csapatokat vezetett 1000-9000 fős nagyvállalatoknál.
  • A MOL-csoportnál széleskörű tapasztalatot szerzett a vezetőfejlesztés és a tehetségek menedzselése terén.
  • Jelenleg a Telenor Szervezetfejlesztési és Toborzás-Kiválasztási Osztályát vezeti.
  • Egy fiatal nők fejlesztésével és üzleti szerepvállalásával foglalkozó szervezet, a Business Women’s Network elnöke.
Program
01
2022.12.14. 18:00–19:30
Management vs. Leadership: a vezetői szerepek
  • A vezető szerepe és feladatai
  • A 21. századi vezető készségei
  • Hitelesség & önismeret
BŐVEBBEN
02
2022.12.19. 18:00–19:30
Stratégiai tervezés és célkitűzés
  • Vezetői jövőképalkotás 
  • Világos és inspiráló célok kitűzése
  • A teljesítmény nyomon követése
  • Priorizálás 
BŐVEBBEN
03
2022.12.21. 18:00–19:30
Vezetői stílusok
  • Vezetői önismeret
  • Vezetői stílusok és alkalmazásuk
  • Saját vezetői stílusunk kialakítása és formálása
BŐVEBBEN
04
2023.01.04. 18:00–19:30
Az ütőképes csapat
  • Mitől lesz egy csapat eredményes?
  • Hogyan építsünk sikeres csapatot?
  • Vezetői bizalom kiépítése
  • Konfliktusok kezelése
  • A csapatszellem erősítése és fenntartása
BŐVEBBEN
05
2023.01.09. 18:00–19:30
Konstruktív és hatásos visszajelzés
  • A visszajelzés szükséges rossz vagy az erős kapcsolatok alapja?
  • Hogyan adjunk visszajelzést úgy, hogy célt érjen?
  • Fejlesztő visszajelzés adása és az ellenállás kezelése
  • Erősségekre építő feedback
BŐVEBBEN
06
2023.01.11. 18:00–19:30
Eredményes vezetés a mindennapokban
  • Szerepek és feladatok felosztása
  • Döntéshozás
  • Delegálás
  • Elvárások kommunikálása
  • A csapatmegbeszélések agilis facilitálása
BŐVEBBEN
07
2023.01.16. 18:00–19:30
Emberközpontú vezetési eszköztár
  • Empátia és EQ
  • Az értő figyelem alkalmazása
  • Coaching típusú vezetés
  • A sokszínűség előnyei és menedzselése
BŐVEBBEN
08
2023.01.18. 18:00–19:30
A megfelelő csapattagok kiválasztása
  • Hol és hogyan keressünk megfelelő munkaerőt?
  • Szükséges kompetenciák meghatározása
  • Hogyan tegyük vonzóvá az álláslehetőséget?
  • Interjúztatás: hogyan győződjünk meg a jelöltek alkalmasságáról és a kultúrába való illeszkedésükről? 
  • Fizetési elvárások kezelése
BŐVEBBEN
09
2023.01.23. 18:00–19:30
A munkavállalók betanítása és folyamatos fejlesztése
  • Onboarding: az új kollégák integrálása, feladatátadás
  • Erősségek és fejlesztési igények meghatározása
  • Fejlesztési terv készítése
  • Fejlesztési eszközök (minimális büdzsével is)
  • Karrierambíciók és potenciál feltárása és kezelése
BŐVEBBEN
10
2023.01.25. 18:00–19:30
A kollégák megtartása: motiváció és elkötelezettség
  • Elégedettség vs. elkötelezettség
  • Honnan tudhatjuk, kit mi motivál?
  • Hogyan vehetjük észre/mit tehetünk a kollégák kiégése ellen?
  • Mit tehetünk, ha felmond egy munkavállalónk?
BŐVEBBEN
11
2023.01.30. 18:00–19:30
Az online és hibrid csapatvezetés kihívásai
  • Együttműködés online
  • Elvárások és eredmények menedzselése a „távolból”
  • Csapatkohézió kialakítása és fenntartása
  • Eszközök a hatékony online kollaboráció során
  • Online meetingek vezetése
BŐVEBBEN
12
2023.02.01. 18:00–19:30
Vezetői jóllét és fejlődési szemlélet
  • Önmagunk menedzsmentje
  • Energiagazdálkodás & feltöltődés
  • A szakmai és magánéletet összeegyeztetése
  • A kiégés elkerülése
  • Folyamatos fejlődés mint a vezetői siker kulcsa
BŐVEBBEN
REGISZTRÁCIÓ
A kurzussal és a részvételi díjjal kapcsolatos bővebb tájékoztatásért, kérjük, regisztrálj!
Név
This is required field!
E-mail
This is required field!
Telefonszám
This is required field!
A „Jelentkezem” gomb megnyomásával és a regisztrációm elküldésével elfogadom az
Adatkezelési szabályzatout, az Adatkezelési tájékoztatót és az Általános szerződési feltételeket.
Done
You have been signed up successfully. Please, check your inbox.