Egy vállalat üzleti sikeressége jelentős részben annak kereskedelmi tevékenységén múlik. A kurzuson megtanítjuk, milyen lépésekkel lehet javítani az értékesítési osztály hatékonyságát, hogyan érdemes kompetensen kezelni a beszerzés, a marketing és az értékesítés funkcióit, valamint azt is, miként alakítható ki egy átfogó kereskedelmi stratégia a vállalati profit maximalizálásának érdekében.
Irányítani tudod az értékesítési ciklus minden lépését, és képes leszel arra, hogy ütőképes értékesítési csapatot építs.
Megtanulod, hogyan lehet összehangolni a termékkínálatot a marketingkommunikációval, sikeres csatát vívni a konkurenciával és növelni a piaci részesedést.
Képes leszel arra, hogy hatékonyan kezeld a beszerzési folyamatokat, megtaláld a megfelelő beszállítókat, és felmérd a beszerzés hatékonyságát.
Tudni fogod, hogyan alkoss időtálló, az üzleti célokat támogató kereskedelmi stratégiát - és hogyan intézd annak implementálását.
Több, mint 20 év kereskedelmi tapasztalattal rendelkezik multinacionális vállalatoknál az FMCG szektorban
Felelősségi körébe tartozik 6 üzletág és több mint 500 termék kereskedelmi menedzsmentje, valamint egy közel 100 fős csapat irányítása
Jelenleg a Nestlé-nek, a világ vezető élelmiszeripari vállalatának a magyarországi kereskedelmi igazgatója
Jelentős tapasztalat mátrix szervezetirányításban, stakeholder-menedzsmentben, marketingben és általános menedzsmentben
A LABA kurzusain az elmélet és a gyakorlat kéz a kézben járnak. Olyan naprakész tudást biztosítunk számodra, amelyet akár már másnap alkalmazni tudsz majd a saját cégedben.
Ezt a képzést Neked ajánljuk, ha:
Kereskedelmi vezető vagy
Gyakorlati tanácsokat, bevált módszereket, valós példákat, és strukturált tudásanyagot nyújtunk számodra Magyarország egyik legtapasztaltabb kereskedelmi vezetőjétől.
Cégtulajdonos, cégvezető vagy
Megtanítunk a marketing, beszerzés, pénzügy és értékesítés komplex vezetésére, az értékesítési osztály hatékonyságának és a vállalat profitjának növelésére.
Sales manager, értékesítő vagy
Felkészítünk a kereskedelmi vezetői szerepkörre, hogy magabiztosan léphess szintet a karrieredben - és már az első naptól kezdve képes legyél helytállni az új pozíciódban.
A kurzusról:
12
élő online óra
Gyakorlati házi feladatok
szakmai visszajelzés az előadótól
további szakmai anyagok, amelyek a kurzus végét követően is elérhetőek maradnak
Témák, amiket érintünk a képzésen:
Értékesítés
Ha az értékesítési osztály működése nem elég hatékony, nem tudsz profitot növelni, hiába optimalizálod a logisztikát vagy rendelkezel megfelelő marketingstratégiával. Megtanítjuk az értékesítési ciklus minden lépésének irányítását, az új termékek bevezetésétől egészen a nehezen forgó termékek értékesítéséig.
Beszerzés
Egy hatékonyan működő vállalat számára elengedhetetlen a készlettervhez és az értékesítés üteméhez való igazodás. A kurzuson elmondjuk, miként kerülhető el a raktári készlethiány és túlkészlet, hogyan találd meg a megfelelő beszállítókat, valamint azt is elmondjuk, hogyan számolható ki a beszerzés hatékonysága.
Marketing
Részletesen ismertetjük a legfontosabb marketing folyamatokat: árképzés, stratégia, akciós ajánlatok. Megtanulod, hogyan lehet összehangolni a termékkínálatot a marketingkommunikációval, sikeres csatát vívni a konkurenciával és növelni a piaci részt.