Digitális marketing élő online kurzus: a hatékony online jelenlét alapjai Végső Péterrel | LABA üzleti iskola
  decor
  decor
    decor
  decor
Online kurzus

Digitális Marketing

Görgess tovább  

Szeretnéd megalapozni márkád vagy vállalkozásod digitálismarketing-stratégiáját? Ismerd meg azokat az eszközöket és platformokat, amelyeket a célközönség aktív bevonására és az ügyfelek megtartására használhatsz. Alkalmazd a kurzuson megszerzett tudást a munkádban – akár már másnap!

február 16. – március 28. (6 héten át)

Oktató

Végső Péter, Senior Manager – Digital Strategy, adidas

Jelenleg a sport- és divatmárka globális e-commerce stratégiájának kialakításával foglalkozik.

Végső Péter
  • 1 2

    Több mint 12 éves szakmai múltja során az adidas brand menedzsereként számos termék – köztük az Ultraboost, a Predator és a Yeezy – hazai bevezetése fűződik a nevéhez.

  • Oakley

    Saját webshopot és híroldalt is üzemeltetett, ügyfelei között volt a Nike, az adidas és a Converse is.

Célközönség

Ezt a képzést neked ajánljuk, ha:
Audience icon
100 résztvevőből
40 résztvevő
Marketinges vagy:
Még nincs tapasztalatod az online marketingben? A kurzuson nemcsak megismered a digitálismarketing-csatornákat, hanem be is tudod majd azokat illeszteni az offline marketingaktivitásaid mellé, egységes képet alkotva a vásárlók számára márkádról és termékeidről.
35 résztvevő
Tulajdonos/
Vállalkozó vagy:
Együttműködsz a marketinges kollégákkal, de nem látod át a döntéshozatal folyamatát? Szeretnéd tudni, hogyan ösztönözheted az ügyfeleket vásárlásra? Ismerd meg a népszerű digitálismarketing-csatornákat, határozd meg a marketingcélokat, mérd a hatékonyságot, és tudd meg, mi az ütős tartalom titka!
25 résztvevő
Értékesítéssel foglalkozol:
Vásárlóid aktívak az online térben, mégsem sikerül elérni őket? A kurzus végére tudni fogod, hogyan szólítsd meg a célcsoportodat, és juttass el hozzájuk megfelelő tartalmakat a legjobban konvertáló marketingcsatornán keresztül.

Pillants a kulisszák mögé

A kurzusról
  • Marketing az online térben
    Alakíts ki vásárlóid számára digitális csatornákon átívelő élményt

    Milyen lehetőségeid lesznek 2023-ban arra, hogy digitális csatornákon keresztül építsd a márkádat, add el termékeidet, vagy gyarapítsd a követőbázisodat? Gazdagodj egy új szemlélettel, mely segíti jövőbeli üzleti döntéseidet!

    Identity
  • Tartalom és stratégia
    Maradj releváns az ügyfeleid számára

    Hogyan alkoss ütős tartalommarketing-stratégiát, és alakíts ki csatornaspecifikus és releváns tartalmat? A kurzuson részletesen bemutatjuk a hatékony, contentalapú stratégiaalkotás eszközeit. Tartsd a lépést a dinamikusan változó közösségi csatornák és appok világával!

    Communication and campaigns
  • Projektmunka
    Építs saját digitálismarketing-stratégiát!

    A tanultakat lehetőséged lesz a gyakorlatban is alkalmazni – a 12 alkalmas kurzus alatt olyan házi feladatokkal készülünk, aminek hasznát veszed a saját marketingstratégiádban és akciótervedben is.

    Perfomance

A kurzusról

Program
?  12 alkalom
  18 óra oktatás
  1. február 16. 18:00–19:30
    A digitális marketing alapjai
    • Kurzus struktúra
    • Projektmunka ismertetése
    • Bevezetés a digitális marketing világába
  2. február 21. 18:00–19:30
    A vásárló a középpontban
    • Online vásárlói viselkedés és trendek
    • Célcsoport meghatározása
    • A vásárló útja és a konverzió
  3. február 23. 18:00–19:30
    Marketingcélok meghatározása a digitális térben
    • Milyen a jó marketingcél?
    • Költségvetés tervezése
    • Hogyan segítheti az online versenytárskutatás saját terveinket és célmeghatározásunkat?
  4. február 28. 18:00–19:30
    Hagyományos digitálismarketing-csatornák
    • Saját és külsős csatornák megkülönböztetése – hogyan álljunk több lábon?
    • PPC és Display-hirdetések
    • Affiliate marketing és partnermarketing a gyakorlatban
    • Email/CRM és az adatbázis-marketing
    • Online PR, együttműködések
  5. március 2. 18:00–19:30
    A közösségi média csatornák szerepe
    • A Facebook, Instagram, TikTok és a Snapchat mint marketing eszköz
    • Videómegosztó oldalak és a YouTube
    • Facebook Messenger és más chat applikációk
  6. március 7. 18:00–19:30
    Influencerek és online közösségek mint marketing eszköz
    • Mi alapján különböztetjük meg az influencereket?
    • Hogyan válasszunk a marketingcéljainknak megfelelő influencert?
    • Hogyan néz ki a hatékony online közösségépítés?
  1. március 9. 18:00–19:30
    Feltörekvő digitálismarketing-csatornák
    • Bevezetés a Web 3.0 korszakába
    • Mi a különbség a Metaverzum és a Gaming világa között?
    • Ki beszél hozzám? Mesterséges Intelligencia és a chatbotok
  2. március 14. 18:00–19:30
    Milyen a jó weboldal 2023-ban?
    • Felhasználói élmény és webdesign alapok
    • Mi az a Search Engine Optimization, és hogyan landolhatunk jó helyen a Google-ben?
    • Elég a weboldal? Mikor van szükségünk mobil verzióra vagy saját applikációra?
  3. március 16. 18:00–19:30
    Webshop tervezése és üzemeltetése
    • Milyen webshoptípusokat különböztetünk meg?
    • Hogyan épül fel egy jó webshop, és mik a kötelező elemei?
    • Kész a webshop, hogyan tovább? Üzemeltetés a gyakorlatban
  4. március 21. 18:00–19:30
    Tartalommarketing és -stratégia
    • Milyen a jó online tartalom, és kit akarunk elérni vele?
    • A minőség vagy a mennyiség a lényeg?
    • Hogyan működik a személyre szabott tartalom?
  5. március 23. 18:00–19:30
    Integrált digitálismarketing-stratégia
    • Hogyan harmonizáljuk online és offline marketing csatornáinkat?
    • Többcsatornás marketing kiépítésének módja
  6. március 28. 18:00–19:30
    Mérés és analitika
    • A hatékonyság mérésének eszközei
    • Az adatokra vagy az ösztöneimre hallgassak? Hogyan honosítsuk meg az adatalapú kultúrát?
   

Regisztrálok

A kurzussal és részvételi díjjal kapcsolatos bővebb tájékoztatásért, kérjük, regisztrálj!
Kötelező mező
Kötelező mező
Kötelező mező
A „Jelentkezem” gomb megnyomásával és a regisztrációm elküldésével elfogadom az
Adatkezelési szabályzatot, az Adatkezelési tájékoztatót és az Általános szerződési feltételeket.