Üzletfejlesztés a gyakorlatban
Görgess továbbIsmerd meg az üzleti növekedés mozgatórugóit a tervezéstől kezdve a termékfejlesztésen át a vállalat expanziójáig, és alkalmazd az itt megszerzett tudást a saját cégedben akár már másnap.
Az előadó
Tüzes Imre, aProfession.hu üzletfejlesztési igazgatója
Imre keze alatt a Profession.hu az egyik legnagyobb üzleti növekedést érte el a hazai digitális vállalatok között, és mára piacvezetővé vált az online recruitment területen.
-
Több, mint 15 év szakmai tapasztalat telco és digital területeken
-
Korábban milliárdos árbevételt ért el a Vodafone számára
Célközönség
Pillants bele a kurzusba
-
Tervezés & stratégiaHa felkészült vagy, sikeres leszel
Pontos tervezés nélkül a fejlődés nem lehetséges. Határozd meg az üzlet fejlődési céljait, tanulj a korábbi hibákból, és építs világos fejlődési stratégiát.
-
MegvalósításTeremts értéket az ügyfeleid számára
Üzletfejlesztőként komplexen kell gondolkodnod az általad nyújtott termék, szolgáltatás vagy digitális megoldás által megtestesített értékről. Elmondjuk, hogyan kell terméket fejleszteni és piacra vinni, árazási stratégiát alkotni, pozícionálni és mérni az eredményeket.
-
KrízisSzámolj a váratlan nehézségekkel
Még a legjobb vezetők életében is vannak mélypontok. Elmondjuk, hogyan ismerd fel a kockázatot, hogyan reagálj gyorsan a kritikus helyzetekre, és hogyan minimalizáld a vállalat veszteségét.
A kurzusról
-
2023.02.21 18:00Potenciálelemzés A vállalati működés kontextusában
- A vállalati életciklusok működése
- A vállalati érettség és a piaci verseny dinamikájának üzleti hatásai
- A külső és belső elemzési eszközök szerepe
- A SWOT & GAP analízis gyakorlati alkalmazása
- A Porter-féle „5 erő modell” használata
-
2023.02.23 18:00Termék- és szolgáltatásfejlesztés 1. Az ötlettől az előkészítésig
- A termékek/szolgáltatások életútja és csoportosítása
- A „Komplett termékélmény”
- A Growth-hacking jelenség
- Az Amazon press release módszer
- Go-to-market keretrendszer
- A business case elemei
-
2023.02.28 18:00Termék- és szolgáltatásfejlesztés 2. A megvalósítástól a piaci ítéletig
- A value proposition szerepe
- Stakeholder management a termékfejlesztés során
- A sikeres termék definíciója és a follow up szerepe
- A divízók szerepvállalása
- Sikerfaktorok és buktatók a termék- és szolgáltatásfejlesztés folyamatában
-
2023.03.02 18:00Árképzés és monetizáció Az ügyfélérték számszerűsítése
- Árazás mint versenyelőny
- Az árészlelés, az ár-érték és az árérzékenység szerepe
- Az árpolitikai célok megfogalmazása
- Az árazási stratégia kialakításának lépései
- Ármeghatározási modellek: szimuláció, Gabor-Granger modell, PSM analízis
- Árazási taktikák: freemium modellek, dinamikus árazás
-
2023.03.07 18:00Sales- és marketingstratégia 1. Frontvonalban: a sikeres sales fundamentumai
- Az ügyféléletciklus alapú sales stratégia
- Hatékony sales szervezeti struktúra
- A sales funnel szerepe
- A sales pipeline felépítése és használata
- Ügyfélszegmentáció
-
2023.03.09 18:00Sales- és marketingstratégia 2. Marketing hatékonyan és professzionálisan
- Adatalapú sales működés
- A CRM szerepe
- Sales metrikák
- A marketingstratégia felépítése
- A célpiac, célcsoport és a buyer personák meghatározása
- Marketingbüdzsé tervezés
-
2023.03.14 18:00Adatból információ: a BI szerepe Hogyan alakítsd át a nyers adatokat profittá
- A vállalati adatkultúra kialakítása és fejlesztése
- A HIPPO effektus elkerülése
- A leíró, a diagnosztikai és a prediktív adatelemzés gyakorlati alkalmazása
- Az AI és a gépi tanulás üzleti felhasználása gyakorlati példákon keresztül
- Big Data
- Hatékony dashboardok felépítése
-
2023.03.16 18:00Ügyfélélmény alapú üzleti validáció Ismerd fel, mire van szüksége az ügyfeleidnek
- Az ügyfélelégedettség dimenziói
- Mérési módszertanok: CSS, CES, NPS használata
- Információból stratégia és üzleti felhasználás
-
2023.03.21 18:00A skálázhatóság és terjeszkedés eszközei Gyorsabban, magasabbra, erősebben
- Növekedés, fejlődés, expanzió
- A növekedés hajtóerői és az arra ható tényezők
- Organikus és/vagy külső növekedés
- A diverzifikáció jelentősége és lehetséges irányai
- Az M&A fogalma, típusai, sajátosságai
- Stratégiai szövetségek
-
2023.03.23 18:00HR-stratégia és performanciamenedzsment A belső sikerfaktor optimalizálása
- A humán faktor jelentősége
- Munkavállalói életciklusok
- A fluktuációelemzés eszköztára
- Munkaerőpiaci dinamikák
- A toborzás hatékonyságának növelése
- Motivációs- és bérrendszerek
- Tehetségmenedzsment megváltozott környezetben
-
2023.03.28 18:00Krízismenedzsment Csak egy kiszámító tényező létezik: a kiszámíthatatlanság
- A krízishelyzetek típusai és jellemzői
- A krízismenedzsment célja és fázisai
- Az üzletfolytonossági és készenléti terv célja és alkalmazása
- A kockázatértékelés szerepe és működése
- Kockázati hatás és valószínűségszámítás
- A kríziskommunikációs terv jelentősége és elkészítési módja
Regisztrálok
Adatkezelési szabályzatot, az Adatkezelési tájékoztatót és az Általános szerződési feltételeket.