Üzletfejlesztés a gyakorlatban élő online kurzus: Tüzes Imre üzletfejlesztési igazgató megtanít arra, hogyan ismerd fel a növekedés mozgatórugóit és készíts fejlesztési tervet | LABA üzleti iskola
  decor
  decor
    decor
  decor
Online kurzus

Üzletfejlesztés a gyakorlatban

Görgess tovább  

Ismerd meg az üzleti növekedés mozgatórugóit a tervezéstől kezdve a termékfejlesztésen át a vállalat expanziójáig, és alkalmazd az itt megszerzett tudást a saját cégedben akár már másnap.

február 16. – március 30. (6 héten át)

Az előadó

Tüzes Imre, aProfession.hu üzletfejlesztési igazgatója

Imre keze alatt a Profession.hu az egyik legnagyobb üzleti növekedést érte el a hazai digitális vállalatok között, és mára piacvezetővé vált az online recruitment területen.

Tüzes Imre
  • 1 5

    Több, mint 15 év szakmai tapasztalat telco és digital területeken

  • Oakley

    Korábban milliárdos árbevételt ért el a Vodafone számára

Célközönség

Kik vesznek részt a kurzuson általában?
Audience icon
100 résztvevőből
35 résztvevő
Cégvezetők, vállalkozók
Az üzletfejlesztés több, mint eszköztár: ez egy szemléletmód, ami minden döntésedet áthatja majd a céged vezetése során. Optimalizáld az üzleti működést, és hozd ki a legtöbbet a vállalkozásodból!
25 résztvevő
Üzletfejlesztők
Rendszerezzük és kiegészítjük az elméleti tudásod, bemutatjuk a jó gyakorlatokat, és felvértezünk egy sokat látott szakértő piaci bölcsességével. Itt az ideje szintet lépni a karrieredben!
40 résztvevő
Menedzserek, értékesítők
Stabil alapokkal és átfogó rálátással rendelkezel az egyes üzleti folyamatok és a piac működése kapcsán. Akár karrierváltás a célod, akár a szakmai előmenetel, segítünk jó szakemberből kiváló üzletfejlesztővé válni.

Pillants bele a kurzusba

Amiről tanulsz majd
  • Tervezés & stratégia
    Ha felkészült vagy, sikeres leszel

    Pontos tervezés nélkül a fejlődés nem lehetséges. Határozd meg az üzlet fejlődési céljait, tanulj a korábbi hibákból, és építs világos fejlődési stratégiát.

    Identity
  • Megvalósítás
    Teremts értéket az ügyfeleid számára

    Üzletfejlesztőként komplexen kell gondolkodnod az általad nyújtott termék, szolgáltatás vagy digitális megoldás által megtestesített értékről. Elmondjuk, hogyan kell terméket fejleszteni és piacra vinni, árazási stratégiát alkotni, pozícionálni és mérni az eredményeket.

    Communication and campaigns
  • Krízis
    Számolj a váratlan nehézségekkel

    Még a legjobb vezetők életében is vannak mélypontok. Elmondjuk, hogyan ismerd fel a kockázatot, hogyan reagálj gyorsan a kritikus helyzetekre, és hogyan minimalizáld a vállalat veszteségét.

    Perfomance

A kurzusról

Program
?  13 alkalom
  19,5 óra oktatás
  1. 2023.02.16 18:00
    A vállalati terv megalkotása Fehér laptól a terepmunkáig: a stratégiai tervezés módszertana
    • A vállalati tervezés szerepe az üzletfejlesztésben
    • A VMOST keretrendszer használata
    • Vízió- és misszióalkotás érthetően
    • S.M.A.R.T.+C., avagy mire figyelj a célok megfogalmazásakor?
    • A stratégia helye a vállalati tervben
    • Taktikai szint, ahol a terepmunka kezdődik
  2. 2023.02.21 18:00
    Potenciálelemzés A vállalati működés kontextusában
    • A vállalati életciklusok működése
    • A vállalati érettség és a piaci verseny dinamikájának üzleti hatásai
    • A külső és belső elemzési eszközök szerepe
    • A SWOT & GAP analízis gyakorlati alkalmazása
    • A Porter-féle „5 erő modell” használata
  3. 2023.02.23 18:00
    Termék- és szolgáltatásfejlesztés 1. Az ötlettől az előkészítésig
    • A termékek/szolgáltatások életútja és csoportosítása
    • A „Komplett termékélmény”
    • A Growth-hacking jelenség
    • Az Amazon press release módszer
    • Go-to-market keretrendszer
    • A business case elemei
  4. 2023.02.28 18:00
    Termék- és szolgáltatásfejlesztés 2. A megvalósítástól a piaci ítéletig
    • A value proposition szerepe
    • Stakeholder management a termékfejlesztés során
    • A sikeres termék definíciója és a follow up szerepe
    • A divízók szerepvállalása
    • Sikerfaktorok és buktatók a termék- és szolgáltatásfejlesztés folyamatában
  5. 2023.03.02 18:00
    Árképzés és monetizáció Az ügyfélérték számszerűsítése
    • Árazás mint versenyelőny
    • Az árészlelés, az ár-érték és az árérzékenység szerepe
    • Az árpolitikai célok megfogalmazása
    • Az árazási stratégia kialakításának lépései
    • Ármeghatározási modellek: szimuláció, Gabor-Granger modell, PSM analízis
    • Árazási taktikák: freemium modellek, dinamikus árazás
  6. 2023.03.07 18:00
    Sales- és marketingstratégia 1. Frontvonalban: a sikeres sales fundamentumai
    • Az ügyféléletciklus alapú sales stratégia
    • Hatékony sales szervezeti struktúra
    • A sales funnel szerepe
    • A sales pipeline felépítése és használata
    • Ügyfélszegmentáció
  1. 2023.03.09 18:00
    Sales- és marketingstratégia 2. Marketing hatékonyan és professzionálisan
    • Adatalapú sales működés
    • A CRM szerepe
    • Sales metrikák
    • A marketingstratégia felépítése
    • A célpiac, célcsoport és a buyer personák meghatározása
    • Marketingbüdzsé tervezés
  2. 2023.03.14 18:00
    Adatból információ: a BI szerepe Hogyan alakítsd át a nyers adatokat profittá
    • A vállalati adatkultúra kialakítása és fejlesztése
    • A HIPPO effektus elkerülése
    • A leíró, a diagnosztikai és a prediktív adatelemzés gyakorlati alkalmazása
    • Az AI és a gépi tanulás üzleti felhasználása gyakorlati példákon keresztül
    • Big Data
    • Hatékony dashboardok felépítése
  3. 2023.03.16 18:00
    Ügyfélélmény alapú üzleti validáció Ismerd fel, mire van szüksége az ügyfeleidnek
    • Az ügyfélelégedettség dimenziói
    • Mérési módszertanok: CSS, CES, NPS használata
    • Információból stratégia és üzleti felhasználás
  4. 2023.03.21 18:00
    A skálázhatóság és terjeszkedés eszközei Gyorsabban, magasabbra, erősebben
    • Növekedés, fejlődés, expanzió
    • A növekedés hajtóerői és az arra ható tényezők
    • Organikus és/vagy külső növekedés
    • A diverzifikáció jelentősége és lehetséges irányai
    • Az M&A fogalma, típusai, sajátosságai
    • Stratégiai szövetségek
  5. 2023.03.23 18:00
    HR-stratégia és performanciamenedzsment A belső sikerfaktor optimalizálása
    • A humán faktor jelentősége
    • Munkavállalói életciklusok
    • A fluktuációelemzés eszköztára
    • Munkaerőpiaci dinamikák
    • A toborzás hatékonyságának növelése
    • Motivációs- és bérrendszerek
    • Tehetségmenedzsment megváltozott környezetben
  6. 2023.03.28 18:00
    Krízismenedzsment Csak egy kiszámító tényező létezik: a kiszámíthatatlanság
    • A krízishelyzetek típusai és jellemzői
    • A krízismenedzsment célja és fázisai
    • Az üzletfolytonossági és készenléti terv célja és alkalmazása
    • A kockázatértékelés szerepe és működése
    • Kockázati hatás és valószínűségszámítás
    • A kríziskommunikációs terv jelentősége és elkészítési módja
  7. 2023.03.30 18:00
    Üzletfejlesztés a gyakorlatban: szakértői workshop Valós üzleti probléma elemzése az elsajátított módszertanokkal
    • A lehetséges irányok kapcsán közös üzleti terv készítése
    • A különböző, lehetséges irányokban rejlő potenciálok felmérése
    • A megvalósítás lépéseinek analizálása
   

Regisztrálok

A kurzussal és részvételi díjjal kapcsolatos bővebb tájékoztatásért, kérjük, regisztrálj!
Kötelező mező
Kötelező mező
Kötelező mező
A „Jelentkezem” gomb megnyomásával és a regisztrációm elküldésével elfogadom az
Adatkezelési szabályzatot, az Adatkezelési tájékoztatót és az Általános szerződési feltételeket.