B2B sales élő online kurzus: sikeres B2B értékesítési folyamatok Segesváry Andrással | LABA üzleti iskola
 
Teacher

December 9. - Január 20.

B2B Sales

Tanuld meg kiépíteni a sikeres B2B értékesítés folyamatait

A kurzus során elsajátíthatod az ügyfélkezelés legfontosabb lépéseit az akvirálástól az ügyfélmegtartásig, kiemelt fókusszal a B2B leadgenerálás módszereire a LinkedIn felületén. Végigvesszük a B2B értékesítési osztály felépítésének különböző aspektusait: az értékesítési osztályvezetés rendszerét, a csapat munkájának ellenőrzési pontjait, illetve a motivált és céloknak megfelelően felépített csapat ismérveit.

B2B, azaz People to People Business

 
 
Értékesítési ajánlat

Megtanítjuk, miként dolgozhatsz ki olyan kereskedelmi ajánlatot, ami a döntéshozók számára meggyőző és eladja a terméket. Bevezetünk a sikeres ajánlattétel részleteibe.

Értékesítési tölcsér

Lépésről lépésre átvesszük az értékesítési tölcsér felépítésének fokozatait. A képzés végére képes leszel meghatározni az megfelelő értékesítési csatornát a célcsoportok szerint, így növelve az üzletkötések hatékonyságát.

LinkedIn = Aranytojást tojó tyúk

A LinkedIn egy kiemelkedő értékesítési eszköz, de csak akkor, ha tudjuk használni. Megtanítunk a B2B leadgenerálás legfrissebb módszereire az üzleti social media felületén, hogy te is profi szinten tudd használni az egyik leghatékonyabb B2B értékesítési eszközt.

Teacher

A kurzusról

Mit, mikor és hogyan?

Mit fogunk tanulni?

Értékesítési stratégia kialakítása

Megtanítunk a stratégia meghatározására a vállalkozás méretétől függően - legyen szó startupról vagy nagyvállalatról. Lépésről lépésre megmutatjuk, hogyan kell auditálni az aktuális értékesítési állapotot, megtanítunk a piaci lehetőségek felmérésére és olyan értékesítési stratégia meghatározására, ami segít megelőzni a versenytársakat.

Értékesítési osztály kialakítása

A képzés során végigvesszük a B2B értékesítési osztály létrehozásának lépéseit, egészen a munkatársak megkeresésétől a feladatok hatékony leosztásáig. Megtanítunk forgalmi tervet írni, meghatározni a KPI-okat és automatizálni az osztály munkáját. A kurzus végére olyan csapatot építhetsz magad köré, amely jelentősen növelni fogja az értékesítést.

Hatékony üzletkötések

Végigvesszük az értékesítés lépéseit, egészen az ügyfelek keresésétől az üzletkötésig. Megmutatjuk, hogyan tudod hatékonyan prezentálni a terméket, megfogalmazni a kereskedelmi ajánlatokat és beosztani a munkatársakat az egyes ügyfelekhez. Megtanítunk a kapcsolatépítésre, aminek segítségével az egyszeri vásárlóból életre szóló ügyfél válhat.

Mikor és hogyan?

KEZDET
  • December 9.
FORMÁTUM
  • webinárium
  • házi feladatok
  • visszajelzések/értékelések
MENETREND
  • 6 hét
  • 10 alkalom
  • 15 óra

Az előadóról

Teacher

Segesváry András

A Nespresso B2B & B2B2C kereskedelmi vezetője

Az előadóról
  • 10+ év nagyvállalati tapasztalat különböző szektorokban a B2B sales területén, itthon és külföldön egyaránt
  • Több esetben teljesen új üzletágak és új eladási területek felépítése fűződik a nevéhez az alapokról a sikeres fenntartható növekedésig, a piacelemzéstől a teljes eladási stratégia meghatározásáig
  • Kiemelt partnerek megszerzésében és kezelésében széleskörű tapasztalatot szerzett a Zwack Unicum Nyrt. -nél
  • Jelenleg a Nespresso B2B kereskedelmi vezetője, ahol a teljes B2B csatorna stratégiájáért és eladásaiért felel, mind a direkt és az indirekt csatornában

Kurzus programja

  • Időtartam:

    December 9. 18:00 —  Január 20.

  • Előadások száma:

    12

Részletes program + Regisztrálok

Kurzus programja

  • december 9. 18:00

    Alkalom 1

    B2B, avagy People to People Business
    • Különbségek a B2B és B2C sales között
    • Legfőbb kihívások és azok megoldása a B2B értékesítésben
    • Az ember fontossága a B2B-ben
  • december 14. 18:00

    Alkalom 2

    B2B Sales elemzések
    • SWOT analízis fontossága
    • Konkurencia és piac feltérképezés
    • Értékesítési teljesítmény elemzése
  • december 16. 18:00

    Alkalom 3

    Stratégia kialakítása
    • Alapvető célok meghatározása az elemzések alapján
    • Stratégiai célok beépítése az üzleti tervekbe
    • Rövid és hosszú távú stratégiai különbségek meghatározása
  • december 21. 18:00

    Alkalom 4

    Hatékony értékesítési csapat felépítése
    • Hatékony szervezet felépítése a stratégia és eladási célok alapján
    • Megfelelő munkaerő felkutatása és kiválasztása
    • A hatékony betanítás módszerei
    • Ellenőrzési rendszer kialakítása
  • január 4. 18:00

    Alkalom 5

    Az értékesítési csapat menedzselése
    • Értékesítési terv és KPI-ok kidolgozása
    • Egyéni és csapatszintű célok meghatározása
    • Hatékony motiválási és fejlesztési rendszer felépítése
    • Egyéni fejlesztés fontossága
  • január 6. 18:00

    Alkalom 6

    B2B értékesítési tölcsér
    • Az értékesítési tölcsér kialakítása
    • Ügyfélciklus a kapcsolatfelvételtől az üzletkötésig
    • A konverzió mértékének a meghatározása
  • január 11. 18:00

    Alkalom 7

    LinkedIn: az új hideghívás
    • A sikeres LinkedIn profil alapjai
    • LinkedIn használata lead generáláshoz
    • Hogyan jussunk el a döntéshozóig a megcélzott partnernél
    • Első találkozó és az „aktív hallgatás” fontossága .
  • január 13. 18:00

    Alkalom 8

    Üzletkötés alapszabályai
    • B2B vásárlók lélektana
    • Ügyféltípusok meghatározása
    • Az előnyök sikeres bemutatása az ügyfélnek
    • Elutasítások kezelése
  • január 18. 18:00

    Alkalom 9

    CRM, mint a hosszú távú ügyfélkezelés alapja
    • Adatbázis létrehozása és kezelése
    • Customer Life Cycle Management fontossága
    • Up- és Cross sell technikák a növekedés érdekében
    • Kiemelt partnerek kezelése
  • január 20. 18:00

    Alkalom 10

    Ügyfélmegtartás kihívásai
    • Kapcsolattartás kihívásai és ezekre válaszok
    • Panaszkezelési megoldások
    • Elvesztett ügyfél reaktiválása

Így tanítunk

LABA
Felhasználói fiókom

Lépj be a Google Classroom rendszerébe - itt találod a személyes fiókod. Nézd az órákat élő közvetítésben vagy felvételről, oszd meg ötleteidet az előadóval, és teljesítsd a feladatokat - mindent megteszünk, hogy kényelmesen tanulhass.

Regisztrálok
Mindig elérhető és mindig segít
Mindig elérhető és mindig segít

Az ügyfelek értékelik a támogatást. Az előadók és a LABA csapat minden kérdésedre választ ad. Ne félj kérdezni!

Regisztrálok
Eredmény
Tanulni nem egyszerű, de megéri

A házi feladatokat és teszteket az előadók metodológusokkal közösen tervezik meg. Muszáj tanulnod, hogy sikeresen teljesíts és elvégezd a feladatokat. Senki sem ígérte, hogy könnyű lesz, igaz? De ne aggódj, az itt megszerzett tudással már semmi sem lesz lehetetlen.

Regisztrálok
Oklevél
Elismert oklevél a képzésről

A kurzus alatt pontokat szerezhetsz a házi feladatok és tesztek megoldásával. Minél több pontot szerzel, annál jobb értékelést és oklevelet kapsz a kurzus végén.

Regisztrálok

Nézd meg, hogy fog kinézni az önéletrajzod a kurzus elvégzését követően. Megnézem

Támogató anyagok:
Támogató anyagok:
Támogató anyagok:

Prezentációk, fájlok, cikkek, videók, esettanulmányok - minden elérhető egy helyen.

Regisztrálok

Itt tudsz jelentkezni

A kurzussal és a részvételi díjjal kapcsolatos bővebb tájékoztatásért kérjük regisztráljon!

Töltsd ki a jelentkezési ívet

Kötelező mező

Add meg a telefonszámod

Szeretnénk kapcsolatban maradni veled és tájékoztatni a LABA legfrissebb híreiről és ajánlatairól. Legyél a közösségünk tagja! 
A "Jelentkezem" gomb megnyomásával és a regisztrációm elküldésével elfogadom az Adatkezelési tájékoztatót és az Általános szerződési feltételeket.

A piacvezető cégek munkatársai is nálunk tanulnak

Google
Burger King
Coca-Cola
Delloite
Mercedes
Renault
Shell
Pepsi
Arval
Pepsico
beeline
Burger king
Coca cola
Delloite
Epam
Google
Isida
Mercedes
Pepsi