ÉLŐ ONLINE KURZUS
BRAND MANAGEMENT A GYAKORLATBAN
BENCSIK GYŐZŐ AZ UNILEVER, EGIS ÉS KIFLI.HU MARKETING VEZETŐJE
ONLINE KURZUS AZ UNILEVER, EGIS ÉS KIFLI.HU MARKETINGVEZETŐJÉVEL.
2022.02.23. — 2022.03.30.
5 HÉT HÉTFŐI ÉS SZERDAI NAPOKON 18:00 - 19:30
Hogyan tűnj ki a versenytársaid közül? Ne a terméket add el, hanem a márkád!
Egy vállalkozás sikeres márkaépítésével kapcsolatban a legelső, amit meg kell érteni, hogy a brand egy mély és erős kapcsolaton alapszik a fogyasztóval. Mint minden kapcsolat, ez sem működik bizalom és érzelmi kötődés nélkül.
MAGADRA ISMERTÉL? NEKED AJÁNLJUK A KURZUST, HA:
-
VÁLLALKOZÓ VAGY EGYÉNI VÁLLALKOZÓ VAGY
Kifejezetten fontos számodra, hogy célzottan és hatékonyan népszerűsítsd az általad kínált terméket vagy szolgáltatást.
-
KOMMUNIKÁCIÓVAL ÉS E-KOMMUNIKÁCIÓVAL FOGLALKOZOL
Fontos számodra, hogy hatékonyan érd el a célközönséged, szeretnél bizalmi kapcsolatot kiépíteni a márka és a fogyasztó között.
-
KIS- ÉS KÖZÉPVÁLLALKOZÁS MARKETING SZAKEMBERE VAGY
Ha egy kisebb cégnél önállóan végzed a marketing tevékenységet és szükséged van egy jól strukturált rendszerre a mindennapi munkavégzéshez.
-
REKLÁM, MÉDIA VAGY KOMMUNIKÁCIÓS ÜGYNÖKSÉGNÉL DOLGOZOL
Szeretnéd megérteni, hogy ügyféloldalon hogyan zajlanak a napi szintű munkafolyamatok, ezzel is elősegítve a tökéletes marketing stratégia megalkotását.
A MÁRKA NEM CSAK LÉTEZIK, HANEM MEG IS SZÓLAL!
-
Szakmai fejlődés
Az előadóval együtt lépésről lépésre fogod létrehozni a saját márkádat: célcsoport elemzése, pozicionálás kidolgozása, reklámkampányok elemzése. A kurzus végére létrehozzuk a márkafejlesztési tervet, amit prezentálhatsz a döntéshozóknak vagy tulajdonosként a csapatodnak.
-
Támogatunk
A képzésen végigkísér az előadó és a LABA csapata. Személyes visszajelzést és támogatást nyújtunk a házi feladatok elkészítése során. Ezen kívül tagja leszel a kurzus zárt Facebook-csoportjának, ahol tapasztalatot cserélhetsz a többiekkel.
A KURZUSRÓL
-
PIACKUTATÁS Mit kell tudni az ügyfélről? Hogyan kommunikál a konkurenciád? Hol a helyed a piacon? Együtt megismerjük a piackutatás minden részletét, meghatározzuk a célközönséged felépítését.
-
MÁRKAÉPÍTÉS Miért nem lesz minden vállalatból márka? Elmagyarázzuk, hogyan emelkedj ki a versenytársak közül. Megtanulod, hogyan igazodhatsz a fogyasztói igényekhez, érzelmekhez és a versenyképes üzleti környezethez, és azt, hogyan növeld a termék iránti lojalitást.
-
ÚT A SIKERHEZ A termék nem csak létezik, hanem meg is szólal. Meghatározzuk az optimális kommunikációs csatornákat és a reklám céljait. Együtt kielemezzük az ügyféladatbázist és megfogalmazzuk az ügyfelek megtartásának módszerét. Megvizsgáljuk a brand építésével, mérésével és kezelésével kapcsolatos témákat és különféle stratégiai eszközöket
ELŐADÓ
BENCSIK
GYŐZŐ
- +15 éves szakmai tapasztalattal rendelkező marketing orientáltságú felsővezető.
- Három multinacionális vállalatnálnál töltött be vezetői pozíciót (Unilever, Egis, Ascendis Health).
- +15 ország piacára dolgozott, többek között: magyar, lengyel, orosz, angol, német és dél-afrikai piacokra.
- Tapasztalat startup elindításában (Kifli.hu), és a helyi kkv-k marketing munkájának a strukturálásában.
- Három szegmensben is tevékenykedett: FMCG, OTC, e-kereskedelem.
- +30 márkán dolgozott már (Carte d’Or, Knorr, Domestos, Hellmann’s, Betadine, Cralex, Suprastinex, Kifli.hu).
- A teljes marketing spektrum ismerete: pozicionálás, bevezetés, újra-bevezetés, termékfejlesztés, kreatív fejlesztés, ATL kommunikáció, Performance Marketing, BTL kommunikáció.
- egy arany Effie (Lipton tea) és egy ezüst Effie (Magnum jégkrém) díjjal kitüntetett szakember
PROGRAM
-
01
SZERDA (02.24.) 18:00
Értékteremtés márkákon keresztül
- Marketing definíciója, alapjai, 6P.
- Marketing szerepe a szervezetben.
- Márkaérték & erő, ismertség. „Distinctiveness & Salience” koncepciója.
-
02
HÉTFŐ (02.28.) 18:00
Diagnózis (1) – Piac és versenytársak
- Helyzetelemzés, piackutatási típusok, módszertanok.
- Eszközök a kérdések megválaszolására.
- Átfutási idők, költségek.
- Tanulságok értelmezése.
-
03
SZERDA (03.02.) 18:00
Diagnózis (2) – Fogyasztók & vásárlók
- Helyzetelemzés, piackutatási típusok, módszertanok.
- Eszközök a kérdések megválaszolására.
- Átfutási idők, költségek.
- Tanulságok értelmezése.
-
04
HÉTFŐ (03.07.) 18:00
Célmeghatározás
- Üzleti célok, marketing és kommunikációs célok közötti különbség, azok megfogalmazása
- Éves aktivitás terv koncepciója.
- Volumen & disztribúció tervezés.
-
05
SZERDA (03.09.) 18:00
Termék- és csomagolásfejlesztés
- Briefelés és kritikus sikertényezők.
- Ügynökségek – szakértők kiválasztása, kapcsolat menedzsmentje.
- Átfutási idők & költségek.
-
06
SZERDA (03.16.) 18:00
Árazás & Disztribúció
- Stratégiai és taktikai árazás meghatározása.
- Csatorna stratégia és prioritások.
- Portfólió lehetőségek.
-
07
HÉTFŐ (03.21.) 18:00
ATL Kommunikáció
- Célkitűzések és budget meghatározása.
- Briefelés & szolgáltatók, egyéb megoldások.
- Átfutási idők & költségek.
-
08
SZERDA (03.23.) 18:00
Digitális kommunikáció & Performance marketing
- Célkitűzések és budget meghatározása.
- Briefelés & Szolgáltatók, egyéb megoldások.
- Átfutási idők & költségek.
-
09
HÉTFŐ (03.28.) 18:00
BTL aktivitások: event, promóció, in-store, aktivációk
- Célkitűzések és eszközök.
- Briefelés & Szolgáltatók, egyéb megoldások
- Átfutási idők & költségek.
-
10
SZERDA (03.30.) 18:00
Kiértékelés
- Eredmények visszamérése.
- ROI számítások.
- Inputok a következő aktivitás ciklusra.
REGISZTRÁCIÓ
A kurzussal és a részvételi díjjal kapcsolatos bővebb tájékoztatásért kérjük regisztrálj!