Kereskedelmi vezető élő online képzés: építs hatékony kereskedelmi struktúrát | Laba üzleti iskola
  decor
  decor
    decor
  decor
Élő, online kurzus

Kereskedelem:
szervezet, stratégia, menedzsment

Görgess tovább  

Kereskedelmi vezetőként stratégiaalkotásra, szervezetfejlesztésre és az operatív aspektusok megértésére is szükséged van az üzleti sikerhez. A Kereskedelmi vezető kurzuson felkészítünk a szereppel járó kihívásokra.

2022. november 17. - 2023. január 12.

Az előadó

Bálint Gergely,
A Nestlé Hungária Kereskedelmi Igazgatója

Felelősségi körébe tartozik 6 üzletág, és egy közel 100 fős csapat irányítása. A kurzuson ellesheted tőle az átfogó kereskedelmi stratégia építésének titkát.

Tüzes Imre
  • 1 5

    +20 év szakmai tapasztalat az FMCG szektorban, multinacionális vállalatoknál

  • Oakley

    Jelenleg a világ vezető élelmiszeripari vállalatának (Nestlé) magyarországi kereskedelmi igazgatója

Célközönség

Kik vesznek részt a kurzuson általában?
Audience icon
100 résztvevőből
25 résztvevő
Kereskedelmi vezetők
Gyakorlati tanácsokat, bevált módszereket, valós példákat, és strukturált tudásanyagot nyújtunk számodra Magyarország egyik legtapasztaltabb kereskedelmi vezetőjétől.
35 résztvevő
Cégtulajdonosok, ügyvezetők
Megtanítunk a marketing, beszerzés, pénzügy és értékesítés komplex vezetésére, hogy növelhesd az értékesítési osztály hatékonyságát és a vállalat profitját.
40 résztvevő
Értékesítők, üzletfejlesztők
Felkészítünk a kereskedelmi vezetői szerepkörre, hogy magabiztosan léphess szintet a karrieredben - és már az első naptól kezdve képes legyél helytállni az új pozíciódban.

Pillants bele a kurzusba

Amiről tanulsz majd
  • Stratégia
    Ha felkészült vagy, sikeres leszel

    Tanuld meg felmérni a vállalat piaci pozícióját és hogy, milyen szempontok mentén érdemes elkészíteni a kereskedelmi stratégiát. Készülj fel a kereskedelmi vezetőként felmerülő döntési helyzetek kezelésére, és tervezd meg magabiztosan az üzleti évet.

    Identity
  • Értékesítés
    Tartsd kezedben az értékesítési ciklust

    Megtanítjuk az értékesítési ciklus minden lépésének irányítását, az új termékbevezetéstől egészen a nehezen forgó termékek értékesítéséig.

    Communication and campaigns
  • Beszerzés
    Optimalizáld a készleteket

    Egy hatékonyan működő vállalat számára elengedhetetlen a készlettervhez és az értékesítés üteméhez való igazodás. Kerüld el a készlethiányt és túlkészletet, találd meg a megfelelő beszállítókat,és számold ki a beszerzés hatékonyságát.

    Perfomance

A kurzusról

Program
?  12 alkalom
  18 óra oktatás
  1. 2022. november 17., 18:00-19:30
    A kereskedelmi osztály helye és funkciója a szervezetben
    • Egy kereskedelemmel foglalkozó vállalat felépítése
    • Társosztályok és azok funkciói:
      • Marketing
      • Logisztika (Áruellátás, Raktározás, Kiszállítás)
      • Kereskedelmi Marketing (Trade Marketing)
      • Pénzügy / Kontrolling
    • A kereskedelmi igazgató felelőssége, feladatai
  2. 2022. november 21., 18:00-19:30
    A kereskedelmi osztály felépítése és főbb mérőszámai
    • Key Account Management (B2C és B2B közötti különbséggel kiegészítve)
    • Területi értékesítés (B2C és B2B közötti különbséggel kiegészítve)
    • Főbb mérőszámok
  3. 2022. november 24., 18:00-19:30
    Kereskedelmi csatornák
    • A kereskedelem csatornánkénti felépítése
    • A kereskedelmi csatornák összefüggése
    • Alapvető vevői elvárások (és azok különbözősége csatornánként)
    • A súlyozott és numerikus disztribúció fontossága
  4. 2022. november 28., 18:00-19:30
    A stratégiai tervezés folyamata
    • Hosszú távú tervezés
    • Rövid távú tervezés
    • A társosztályok feladatai
    • Kereskedelmi elvárások házon belül tervezési folyamatban
  5. 2022. december 1., 18:00-19:30
    Mire van szükség marketing oldalról? #1
    • Piacelemzés, trendek elemzése
    • Kereskedelmi potenciál felmérése
    • Konkurencia elemzése
  6. 2022. december 5., 18:00-19:30
    Mire van szükség marketing oldalról? #2
    • Termékportfólió-tervezés
    • Árpozícionálás és árstratégia
    • Marketing kampánytervezés
  1. 2022. december 8., 18:00-19:30
    Kereskedelem #1: Csatorna és vevői árbevétel-tervezés
    • Árbevétel kereskedelmi csatorna tervezése
    • Célzott disztribúciós szint elérésének opciói
    • Partner szintű árbevétel-tervezés
  2. 2022. december 12., 18:00-19:30
    Kereskedelem #2: Customer Planning
    • Psonto vevőtervek kialakítása
    • Promóciós stratégia felépítése és kampánytervvel való összehangolása
    • Eladáshelyi tervezés – Mit szeretnénk az eladáshelyen látni, és ehhez mire van szükség? (POS, Display, Merchandising)
  3. 2022. december 15., 18:00-19:30
    Pénzügyi és kereskedelmi kontrolling
    • KPI-ok felállítása
    • Kereskedelmi tervezés pénzügyi ellenőrzése és támogatása
    • Teljes vállalati költségvetés tervezése
  4. 2023. január 5., 18:00-19:30
    Kereskedelmi szerződések és a kondíciós rendszer felépítése
    • Általános szerződési feltételek – mire figyeljünk?
    • Hogyan épül fel egy partneri szerződés és melyek a legfontosabb elemei?
    • Mit vár el tőlünk egy partner, és hogyan határozzuk meg a reális elvárásokat?
  5. 2023. január 9., 18:00-19:30
    Tárgyalás - hogyan csináljuk?
    • Legyünk tisztában a vevők prioritásaival!
    • Legyünk tisztában a saját prioritásainkkal!
    • Tárgyalási stratégiák szélesebb vevőportfólió esetén
  6. 2023. január 12., 18:00-19:30
    Follow up - nyomonkövetés
    • Meeting struktúra a kereskedelmi osztályon belül
    • Meeting struktúra a társosztályokkal
    • A területi kivitelezés nyomonkövetése
    • A promóciós aktivitások értékelése
    • Beavatkozás – ha nem halad minden a terv szerint
   

Regisztrálok

A kurzussal és részvételi díjjal kapcsolatos bővebb tájékoztatásért kérjük regisztrálj!
Kötelező mező
Kötelező mező
Kötelező mező
A "Jelentkezem" gomb megnyomásával és a regisztrációm elküldésével elfogadom az
Adatkezelési szabályzatunkat az Adatkezelési tájékoztatónkat és az Általános szerződési feltételeket..