Ahol értékesítés zajlik, ott kereskedelmi vezetőnek is lennie kell. Kereskedelmi vezetőként pedig stratégiaalkotásra, szervezetfejlesztésre, a pénzügyi és jogi aspektusok megértésére is szükséged van ahhoz, hogy sikerrel vedd a kihívásokat.
A Kereskedelem: szervezet, stratégia, menedzsment kurzust azért alkottuk meg, hogy olyan eszközöket és tudást adjunk a kezedbe, amelynek révén elérheted üzleti céljaidat a kereskedelem területén.
Gyakorlati tanácsokat, bevált módszereket, valós példákat, és strukturált tudásanyagot nyújtunk számodra Magyarország egyik legtapasztaltabb kereskedelmi vezetőjétől.
Megtanítunk a marketing, beszerzés, pénzügy és értékesítés komplex vezetésére, hogy növelhesd az értékesítési osztály hatékonyságát és a vállalat profitját.
Felkészítünk a kereskedelmi vezetői szerepkörre, hogy magabiztosan léphess szintet a karrieredben - és már az első naptól kezdve képes legyél helytállni az új pozíciódban.
Megtanulod, hogyan mérd fel a vállalat piaci pozícióját, milyen szempontok mentén érdemes elkészíteni a kereskedelmi stratégiát, és mire figyelj az üzleti év tervezésekor. Tanácsot adunk a kereskedelmi vezetőként felmerülő döntési helyzetek kezelésére.
Megérted a kereskedelemmel kapcsolatos üzleti funkciók - marketing, pénzügy, értékesítés, beszerzés - közötti összefüggéseket. Elmondjuk, mire figyelj a kereskedelmi szerződések kialakításakor ahhoz, hogy biztonságos és hatékony partneri kapcsolatokat építhess.
Ha az értékesítési osztály működése nem elég hatékony, nem tudsz profitot növelni, hiába optimalizálod a logisztikát vagy rendelkezel megfelelő marketing stratégiával. Megtanítjuk az értékesítési ciklus minden lépésének irányítását, az új termékbevezetéstől egészen a nehezen forgó termékek értékesítéséig.