Teacher

Február 2. — Március 16.

Válj sikeres kereskedelmi vezetővé

Hogyan növeld a vállalat profitját

Bármely üzleti tevékenység elengedhetetlen része a kereskedelem. Ez alapvetően meghatározza a vállalat profittermelő képességét. A kurzuson megtanítjuk, milyen lépésekkel lehet javítani az értékesítési osztály hatékonyságát, hogyan érdemes kompetensen kezelni a beszerzés, a marketing és az értékesítés funkcióit, valamint azt is, miként alakítható ki egy átfogó kereskedelmi stratégia a vállalati profit maximalizálásának érdekében. A kurzus nagy hangsúlyt fektet a fenntartható növekedés alapjaira, illetve segítséget nyújt a tipikusan felmerülő döntési helyzetek kezelésére.

Kinek ajánljuk a kurzust?

 
 
Kereskedelmi vezetőknek

Gyakorlati tanácsokat és bevált módszereket hozunk olyan szakemberektől, akik piacvezető retail vállalatoknál szerzett sokéves tapasztalattal rendelkeznek.

Cégtulajdonosoknak

Megtanítunk a marketing, beszerzés, pénzügy és értékesítés komplex vezetésére, így növelve a vállalat kereskedelmi osztályának hatékonyságát és a vállalati profitot.

Vezetőknek

Bemutatunk olyan eszközöket, amelyek segítenek növelni a forgalmat, sikeresen felvenni a versenyt a konkurenciával és alkalmazkodni a piaci igényekhez.

Teacher

A kurzusról

Mit, mikor és hogyan?

Mit fogunk tanulni?

Marketing

Részletesen ismertetjük a legfontosabb marketing folyamatokat: árképzés, stratégia, akciós ajánlatok. Megtanulod, hogyan lehet összehangolni a termékkínálatot a marketingkommunikációval, sikeres csatát vívni a konkurenciával és növelni a piaci részt.

Beszerzés

Egy hatékonyan működő vállalat számára elengedhetetlen a készlettervhez és az értékesítés üteméhez való igazodás. A kurzuson elmondjuk, miként kerülhető el a raktári készlethiány és túlkészlet, hogyan találd meg a megfelelő beszállítókat, valamint azt is elmondjuk, hogyan számolható ki a beszerzés hatékonysága.

Értékesítés

Ha az értékesítési osztály működése nem elég hatékony, nem tudsz profitot növelni, hiába optimalizálod a logisztikát vagy rendelkezel megfelelő marketing stratégiával. Megtanítjuk az értékesítési ciklus minden lépésének irányítását, az új termékbevezetéstől egészen a nehezen forgó termékek értékesítéséig.

Mikor és hogyan?

KEZDET
  • Február 2.
FORMÁTUM
  • 6 hét
  • 12 alkalom
MENETREND
  • webinárium
  • házi feladatok
  • visszajelzések / értékelések

Az előadóról

Teacher

Bálint Gergely

A Nestlé Hungária Kft. kereskedelmi igazgatója

Az előadóról
  • +20 év szakmai tapasztalat az FMCG szektorban, multinacionális vállalatoknál.
  • Jelentős B2C kereskedelmi háttér, kiegészülve B2B, marketing és general management tapasztalatokkal.
  • Jelenleg a világ vezető élelmiszeripari vállalatának (Nestlé) magyarországi kereskedelmi igazgatója.
  • Felelősségi körébe tartozik 6 üzeltág direkt, illetve indirekt irányítása, valamint egy közel 100 fős csapat vezetése.
  • Jelentős tapasztalatot szerzett mátrix szervezet irányításában, illetve az ahhoz kapcsolódó stakeholder menedzsmentben.
  • A SZIE és BGE rendszeres egyetemi előadója.

Kurzus programja

  • Időtartam:

    Február 2. 18:00 —  Március 16.

  • Előadások száma:

    12

Részletes program + Regisztrálok

Kurzus programja

  • február 2.

    Alkalom 1

    KERESKEDELMI OSZTÁLY HELYE ÉS FUNKCIÓJA A SZERVEZETBEN
    • Kereskedelemmel foglalkozó vállalat felépítése
    • Társosztályok és azok funkciói:
      • Marketing
      • Logisztika (Áruellátás, Raktározás, Kiszállítás)
      • Kereskedelmi Marketing (Trade Marketing)
      • Pénzügy / Kontrolling
    • Kereskedelmi igazgató felelőssége, feladatai
  • február 7.

    Alkalom 2

    KERESKEDELMI OSZTÁLY FELÉPÍTÉSE ÉS FŐBB MÉRŐSZÁMAI
    • Key Account Management (B2C és B2B közötti különbséggel kiegészítve)
    • Területi értékesítés (B2C és B2B közötti különbséggel kiegészítve)
    • Kereskedelmi adminisztráció (Back Office)
    • Főbb mérőszámok
  • február 14.

    Alkalom 3

    KERESKEDELMI CSATORNÁK
    • A kereskedelem csatornánkénti felépítése
    • Kereskedelmi csatornák összefüggése
    • Alapvető vevői elvárások (és azok különbözősége csatornánként)
    • Súlyozott és numerikus disztribúció fontossága
  • február 16.

    Alkalom 4

    STRATÉGIAI TERVEZÉS FOLYAMATA
    • Hosszú távú tervezés
    • Rövid távú tervezés
    • Társosztályok feladata, kereskedelmi elvárások házon belül tervezési folyamatban
  • február 21.

    Alkalom 5

    MIRE VAN SZÜKSÉG A MARKETING OLDALRÓL 1.
    • Piacelemzés, trendek elemzése
    • Kereskedelmi potenciál felmérése
    • Konkurencia elemzése
  • február 23.

    Alkalom 6

    MIRE VAN SZÜKSÉG A MARKETING OLDALRÓL 2.i
    • Termék portfólió tervezés
    • Árpozícionálás, árstratégia
    • Marketing kampánytervezés
  • február 28.

    Alkalom 7

    KERESKEDELEM 1. / CSATORNA és VEVŐI ÁRBEVÉTEL TERVEZÉS
    • Árbevétel kereskedelmi csatorna tervezése
    • Célzott disztribúciós szint elérésének opciói
    • Partner szintű árbevétel tervezés
  • március 2.

    Alkalom 8

    KERESKEDELEM 2. / CUSTOMER PLANNING
    • Pontos vevő tervek kialakítása
    • Promóciós stratégia felépítése és kampány tervvel való összehangolása
    • Eladáshelyi tervezés – Mit szeretnénk az eladáshelyen látni, és ehhez mire van szükség (POS, Display, Merchandising)
  • március 7.

    Alkalom 9

    PÉNZÜGYI ÉS KERESKEDELMI KONTROLLING
    • KPI-ok felállítása
    • Kereskedelmi tervezés pénzügyi ellenőrzése – segítése
    • Teljes vállalati költségvetés tervezése
  • március 9.

    Alkalom 10

    KERESKEDELMI SZERZŐDÉSEK, KONDÍCIÓS RENDSZER FELÉPÍTÉSE
    • Általános szerződési feltételek – mire figyeljünk
    • Hogyan épül fel egy partneri szerződés, mik a legfontosabb elemei
    • Mit vár el tőlünk egy partner – hogyan határozzuk meg a reális elvárásokat
  • március 14.

    Alkalom 11

    TÁRGYALÁS – HOGYAN ÉPÍTSÜK FEL?
    • Legyünk tisztában a vevők prioritásaival
    • Legyünk tisztában a saját prioritásinkkal
    • Tárgyalási stratégiák szélesebb vevőportfólió esetén
  • március 16.

    Alkalom 12

    FOLLOW UP - NYOMONKÖVETÉS
    • Meeting struktúra kereskedelmi osztályon belül
    • Meeting struktúra társosztályokkal
    • Területi kivitelezés nyomonkövetése
    • Promóciós aktivitások értékelése
    • Beavatkozás – ha nem minden a terv szerint halad

Így tanítunk

LABA
Felhasználói fiókom

Lépj be a Google Classroom rendszerébe - itt találod a személyes fiókod. Nézd az órákat élő közvetítésben vagy felvételről, oszd meg ötleteidet az előadóval, és teljesítsd a feladatokat - mindent megteszünk, hogy kényelmesen tanulhass.

Regisztrálok
Mindig elérhető és mindig segít
Mindig elérhető és mindig segít

Az ügyfelek értékelik a támogatást. Az előadók és a LABA csapat minden kérdésedre választ ad. Ne félj kérdezni!

Regisztrálok
Eredmény
Tanulni nem egyszerű, de megéri

A házi feladatokat és teszteket az előadók metodológusokkal közösen tervezik meg. Muszáj tanulnod, hogy sikeresen teljesíts és elvégezd a feladatokat. Senki sem ígérte, hogy könnyű lesz, igaz? De ne aggódj, az itt megszerzett tudással már semmi sem lesz lehetetlen.

Regisztrálok
Oklevél
Elismert oklevél a képzésről

A kurzus alatt pontokat szerezhetsz a házi feladatok és tesztek megoldásával. Minél több pontot szerzel, annál jobb értékelést és oklevelet kapsz a kurzus végén.

Regisztrálok

Nézd meg, hogy fog kinézni az önéletrajzod a kurzus elvégzését követően. Megnézem

Támogató anyagok:
Támogató anyagok:
Támogató anyagok:

Prezentációk, fájlok, cikkek, videók, esettanulmányok - minden elérhető egy helyen.

Regisztrálok

Semen Berezovsky

 

Tudom, hogyan kell:
  • felmérni a vállalatom piaci pozícióját
  • üzleti stratégiát alkotni és ehhez üzleti évet tervezni
  • analitikai eszközökkel elemezni a belső erőforrások hatékonyságát
  • felmérni a versenytársakat
  • különböző árazási stratégiákat alkalmazni
  • harmonizálni a sales, a marketing és a termékfejlesztés szerepét az üzletfejlesztésben

Itt tudsz jelentkezni

A kurzussal és a részvételi díjjal kapcsolatos bővebb tájékoztatásért kérjük regisztráljon!

Töltsd ki a jelentkezési ívet

Kötelező mező

Add meg a telefonszámod

Szeretnénk kapcsolatban maradni veled és tájékoztatni a LABA legfrissebb híreiről és ajánlatairól. Legyél a közösségünk tagja! 
A "Jelentkezem" gomb megnyomásával és a regisztrációm elküldésével elfogadom az Adatkezelési tájékoztatót és az Általános szerződési feltételeket.

A piacvezető cégek munkatársai is nálunk tanulnak

Google
Burger King
Coca-Cola
Delloite
Mercedes
Renault
Shell
Pepsi
Arval
Pepsico
beeline
Burger king
Coca cola
Delloite
Epam
Google
Isida
Mercedes
Pepsi

Oldalunk sütiket (cookie-kat) használ a weboldal megfelelő működtetése, elemzése és használatának megkönnyítése érdekében. Az oldal használatával Ön beleegyezik a cookie-k használatába. További információért kérjük, olvassa el az Adatkezelési szabályzatunkat és Adatkezelési tájékoztatónkat.