szeptember 21. - október 31.

Marketingstratégia és brand management a gyakorlatban

Sikeres és megtérülő online kampányok

Megismernéd a legfrissebb marketingtrendeket, hogy mindig egy lépéssel versenytársaid előtt járhass? Elsajátítanál egy olyan elemzési eszköztárat, amit alkalmazva gyorsan reagálhatsz a változásokra, hogy a trendekből előnyöket kovácsolhass?
Ha készen állsz arra, hogy fejest ugorj a stratégiai marketing alapismereteibe, akkor ezt a kurzust neked találták ki! Szerezz jártasságot a leghasznosabb marketingeszközök használatában, hogy a marketing olyan stratégiai funkcióként működhessen a szervezeten belül, ami hosszú távú növekedéshez vezet.

Neked ajánljuk a kurzust, ha:

Kis- vagy középvállalkozás marketingese vagy

Szeretnéd megtudni a tökéletes marketingterv titkát? A legjobb adatelemzési eszközöket alkalmaznád? A kurzuson végigvezetünk a sikeres marketingstratégia kialakításának lépésein, hogy megvalósíthasd üzleti elképzeléseidet!

Multinacionális vállalat marketingese vagy

Elveszel a marketingfolyamatok útvesztőiben? A kurzuson betekintést nyersz a marketingszakma rejtelmeibe, az eredmények követésének naprakész módszereibe és a vállalat stratégiaimarketing-tevékenységében rejlő lehetőségekbe!

Reklám-, média- vagy kommunikációs ügynökségnél dolgozol

Lassú és nehézkes az ügynökség és a megbízók közötti kommunikáció? Szeretnéd átlátni az ügyféloldalon zajló munkafolyamatokat? A kurzuson a hatékony kommunikációhoz és külső, belső partnerek menedzseléséhez is kapsz eszközöket.

Egyéni vállalkozó, kisvállalkozás tulajdonosa vagy

Célzottan és hatékonyan népszerűsítenéd termékeidet és szolgáltatásaidat? Kitűnnél a versenytársak tengeréből? Tudj meg mindent arról, hogyan vághatsz bele egy új termék bevezetésébe vagy egy már meglévő márka tudatos fejlesztésébe!

Digitálismarketing-szakember, e-kereskedelmi szakember vagy

Szeretnéd elérni a célközönségedet? Megismernéd a legfrissebb marketingtrendeket? Mélyítsd el a márka és a fogyasztó közötti bizalmat és azonosítsd a jó ötletekben rejlő piaci lehetőségeket!

Teacher

A kurzusról

Mikor mit és hogyan?

Mit fogunk tanulni?

Hatékony marketingstratégia kialakítása

A jól felépített marketingstratégia hozzájárul ahhoz, hogy sikeres legyen vállalkozásod. Ha a stratégiát a megfelelő alapokra építed, stabil fejlődést érhetsz el. Kurzusunkon megtanulod, miért éri meg marketingfolyamataid optimalizálásába fektetned, és hogyan vágj bele marketingstratégiád kialakításába.

Pozicionálás

Mennyire ismered termékeid egyedi tulajdonságait? A hatékony pozicionálás alapja a célcsoportod és szolgáltatásaid versenykörnyezetének megismerése. Azonosítsd a szempontokat, amelyek alapján megkülönböztethető vagy versenytársaidtól, majd építsd be azokat a kommunikációdba!

Kommunikáció

A „reklámzaj” erősödése mellett hogyan törheted át a fogyasztók ingerküszöbét? Hogyan határozd meg az optimális kommunikációs csatornákat és a reklám céljait? Hogyan építs médiastratégiát? Kurzusunkon nemcsak a legfontosabb fogalmakat ismered meg, hanem megtanulod alkalmazni a leghatékonyabb kommunikációs és stratégiai eszközöket is!

Mikor és hogyan?

Kezdet
  • szeptember 21.
Menetrend
  • 6 hét
  • 12 alkalom
  • 18 óra
Formátum
  • webinárium
  • házi feladatok
  • visszajelzések/értékelések

Az előadóról

Peresztegi Ágnes

A Pannonhalmi Főapátság marketingvezetője

Bencsik Győző

A PHD Media közép-európai stratégiai igazgatója

Az előadóról
  • 15+ éves szakmai tapasztalattal rendelkező marketingirányultságú felsővezető
  • Három multinacionális vállalatnálnál töltött be vezetői pozíciót: Unilever, Egis, Ascendis Health
  • 15+ ország piacára dolgozott, többek között a magyar, lengyel, orosz, angol, német és dél-afrikai piacokra
  • Tapasztalat startup – a Kifli.hu – elindításában és kkv-k marketingtevékenységének strukturálásában
  • Három szegmensben is tevékenykedett: FMCG, OTC, e-kereskedelem ​
  • 30+ márkán dolgozott már: Carte d’Or, Knorr, Domestos, Hellmann’s, Betadine, Cralex, Suprastinex, Kifli.hu​
  • A teljes marketingspektrum ismerete: pozicionálás, bevezetés, újrabevezetés, termékfejlesztés, kreatív fejlesztés, ATL-kommunikáció, Performance Marketing, BTL-kommunikáció

A kurzus programja

  • Időtartam:

    május 19. —  június 30.

  • Előadások száma:

    11

Részletes program + Regisztrálok

Kurzus programja

  • május 19. 18:00

    Alkalom 1

    Bevezetés a marketingbe
    • A marketing definíciója
    • Alapfogalmak – penetráció, lojalitás, gain/loss, image-asszociációk, NPS
    • A piackutatási folyamata – célcsoport és action standard
    • A piackutatás módszertana
    • A 6P fogalma
    • A marketing szerepe a szervezetben
    • A fogyasztócentrikus szemléletmód
    • A stratégiai tervezés folyamata
    • Megatrendek
  • Alkalom 2

    A makro- és mikrokörnyezet elemzése
    • STEEP-elemzés
    • A termék- és márkaéletciklus modell
    • Versenytárselemzés
  • Alkalom 3

    A belső környezet elemzése és növekedési stratégiák
    • SWOT-elemzés
    • Ansoff-mátrix
    • BCG-mátrix
  • Alkalom 4

    Szegmentáció
    • A tömegpiac és a réspiac (niche market)
    • Árpiramis – áralapú szegmentáció
    • Földrajzi, demográfiai, társadalmi-gazdasági, pszichográfiai, viselkedési és technikai szegmentáció
  • Alkalom 5

    Pozicionálás I.
    • A pozicionálás definíciója
    • A jó márka alapismérvei
    • Az Arany Kör-modell alkalmazása
    • A vállalat víziójának megfogalmazása
  • Alkalom 6

    Pozicionálás II.
    • A pozicionálási folyamat és egyes elemeinek részletes vizsgálata
    • A márka vizuális eszköztára
  • Alkalom 7

    Célmeghatározás
    • Az üzleti célok
    • Marketingcélok és -aktivitások
    • Volumen- és forgalmi célok
    • Az aktivitási terv
    • A budget tervezése
  • Alkalom 8

    Termék- és csomagolásfejlesztés
    • A portfólió
    • Branding-stratégiák
    • A termékfejlesztés fajtái
    • Portfólióelemzési eszközök, pareto és kannibalizáció
    • A termékfejlesztés folyamata
    • Csomagolóanyag-fejlesztés
    • Design
  • Alkalom 9

    Árazás és disztribúció
    • Stratégiai árazás
    • Good – Better – Best koncepció
    • Taktikai árazás
    • Árpromóciók
    • Árrugalmasság
    • Disztribúció
  • Alkalom 10

    Kommunikáció I.
    • A kommunikáció célja
    • A kommunikáció típusai
    • A hatékony kommunikáció alapjai
    • Kreatív platformok
    • Briefelés
  • Alkalom 11

    Kommunikáció II.
    • Az ABC visszajelzési modell
    • Médiastratégia
    • Médiaterv
    • Médiaügynökségek – sales house
    • A média technikai fogalmai
    • Márkaépítés alternatív kommunikációs stratégiával
    • Médiatervezési alapszabályok
    • Véleményformálók
    • Közösségi média
  • Alkalom 12

    Kiértékelés
    • Marketingmutatószám-rendszer – KPI scorecard – kialakítása
    • A kritikus sikertényezők meghatározása
    • Rendhagyó példák a 6P-keretrendszer implementálására

Így tanítunk

LABA
Felhasználói fiókom

Lépj be a Google Classroom rendszerébe - itt találod a személyes fiókod. Nézd az órákat élő közvetítésben vagy felvételről, oszd meg ötleteidet az előadóval, és teljesítsd a feladatokat - mindent megteszünk, hogy kényelmesen tanulhass.

Regisztrálok
Mindig elérhető és mindig segít
Mindig elérhető és mindig segít

Az ügyfelek értékelik a támogatást. Az előadók és a LABA csapat minden kérdésedre választ ad. Ne félj kérdezni!

Regisztrálok
Eredmény
Tanulni nem egyszerű, de megéri

A házi feladatokat és teszteket az előadók metodológusokkal közösen tervezik meg. Muszáj tanulnod, hogy sikeresen teljesíts és elvégezd a feladatokat. Senki sem ígérte, hogy könnyű lesz, igaz? De ne aggódj, az itt megszerzett tudással már semmi sem lesz lehetetlen.

Regisztrálok
Oklevél
Elismert oklevél a képzésről

A kurzus alatt pontokat szerezhetsz a házi feladatok és tesztek megoldásával. Minél több pontot szerzel, annál jobb értékelést és oklevelet kapsz a kurzus végén.

Regisztrálok

Nézd meg, hogy fog kinézni az önéletrajzod a kurzus elvégzését követően. Megnézem

Támogató anyagok:
Támogató anyagok:
Támogató anyagok:

Prezentációk, fájlok, cikkek, videók, esettanulmányok - minden elérhető egy helyen.

Regisztrálok

Itt tudsz jelentkezni

A kurzussal és a részvételi díjjal kapcsolatos bővebb tájékoztatásért kérjük regisztráljon!

Töltsd ki a jelentkezési ívet

Kötelező mező

Add meg a telefonszámod

Szeretnénk kapcsolatban maradni veled és tájékoztatni a LABA legfrissebb híreiről és ajánlatairól. Legyél a közösségünk tagja! 
A "Jelentkezem" gomb megnyomásával és a regisztrációm elküldésével elfogadom az Adatkezelési tájékoztatót és az Általános szerződési feltételeket.

A piacvezető cégek munkatársai is nálunk tanulnak

Google
Burger King
Coca-Cola
Delloite
Mercedes
Renault
Shell
Pepsi
Arval
Pepsico
beeline
Burger king
Coca cola
Delloite
Epam
Google
Isida
Mercedes
Pepsi

Oldalunk sütiket (cookie-kat) használ a weboldal megfelelő működtetése, elemzése és használatának megkönnyítése érdekében. Az oldal használatával Ön beleegyezik a cookie-k használatába. További információért kérjük, olvassa el az Adatkezelési szabályzatunkat és Adatkezelési tájékoztatónkat.