Laba Summer Sale Laba Summer Sale Laba Summer Sale Laba Summer Sale Laba Summer Sale Laba Summer Sale Laba Summer Sale Laba Summer Sale Laba Summer Sale Laba Summer Sale Laba Summer Sale
smile
2 kurzus, most 1 áráért!*
Marketingstratégia és brand management a gyakorlatban
Időpont:
szeptember 21. - október 31.
Menetrend:
6 hét
12 alkalom
18:00

Megismernéd a legfrissebb marketingtrendeket, hogy mindig egy lépéssel versenytársaid előtt járhass? Elsajátítanál egy olyan elemzési eszköztárat, amit alkalmazva gyorsan reagálhatsz a változásokra, hogy a trendekből előnyöket kovácsolhass?

Szerezz jártasságot a leghasznosabb marketingeszközök használatában, hogy a marketing olyan stratégiai funkcióként működhessen a szervezeten belül, ami hosszú távú növekedéshez vezet.

Magadra ismertél?
Neked ajánljuk a kurzust, ha:

  • Kis- vagy középvállalkozás marketingese vagy

    Szeretnéd megtudni a tökéletes marketingterv titkát? A legjobb adatelemzési eszközöket alkalmaznád? A kurzuson végigvezetünk a sikeres marketingstratégia kialakításának lépésein, hogy megvalósíthasd üzleti elképzeléseidet!

  • Multinacionális vállalat marketingese vagy

    Elveszel a marketingfolyamatok útvesztőiben? A kurzuson betekintést nyersz a marketingszakma rejtelmeibe, az eredmények követésének naprakész módszereibe és a vállalat stratégiaimarketing-tevékenységében rejlő lehetőségekbe!

  • Reklám-, média- vagy kommunikációs ügynökségnél dolgozol

    Lassú és nehézkes az ügynökség és a megbízók közötti kommunikáció? Szeretnéd átlátni az ügyféloldalon zajló munkafolyamatokat? A kurzuson a hatékony kommunikációhoz és külső, belső partnerek menedzseléséhez is kapsz eszközöket.

  • Egyéni vállalkozó, kisvállalkozás tulajdonosa vagy

    Célzottan és hatékonyan népszerűsítenéd termékeidet és szolgáltatásaidat? Kitűnnél a versenytársak tengeréből? Tudj meg mindent arról, hogyan vághatsz bele egy új termék bevezetésébe vagy egy már meglévő márka tudatos fejlesztésébe!

  • Digitálismarketing-szakember, e-kereskedelmi szakember vagy

    Szeretnéd elérni a célközönségedet? Megismernéd a legfrissebb marketingtrendeket? Mélyítsd el a márka és a fogyasztó közötti bizalmat és azonosítsd a jó ötletekben rejlő piaci lehetőségeket!

A MÁRKA NEM CSAK LÉTEZIK, HANEM MEG IS SZÓLAL!

Szakmai fejlődés

Az előadóval együtt lépésről lépésre fogod létrehozni a saját márkádat: célcsoport elemzése, pozicionálás kidolgozása, reklámkampányok elemzése. A kurzus végére létrehozzuk a márkafejlesztési tervet, amit prezentálhatsz a döntéshozóknak vagy tulajdonosként a csapatodnak.

Támogatunk

A képzésen végigkísér az előadó és a LABA csapata. Személyes visszajelzést és támogatást nyújtunk a házi feladatok elkészítése során. Ezen kívül tagja leszel a kurzus zárt Facebook-csoportjának, ahol tapasztalatot cserélhetsz a többiekkel.

A kurzusról
01
HATÉKONY Marketingstratégia
A jól felépített marketingstratégia hozzájárul ahhoz, hogy sikeres legyen vállalkozásod. Ha a stratégiát a megfelelő alapokra építed, stabil fejlődést érhetsz el. Kurzusunkon megtanulod, miért éri meg marketingfolyamataid optimalizálásába fektetned, és hogyan vágj bele marketingstratégiád kialakításába.
02
Pozicionálás
Mennyire ismered termékeid egyedi tulajdonságait? A hatékony pozicionálás alapja a célcsoportod és szolgáltatásaid versenykörnyezetének megismerése. Azonosítsd a szempontokat, amelyek alapján megkülönböztethető vagy versenytársaidtól, majd építsd be azokat a kommunikációdba!
03
Kommunikáció
tervezés

A „reklámzaj” erősödése mellett hogyan törheted át a fogyasztók ingerküszöbét? Hogyan határozd meg az optimális kommunikációs csatornákat és a reklám céljait? Hogyan építs médiastratégiát? Kurzusunkon nemcsak a legfontosabb fogalmakat ismered meg, hanem megtanulod alkalmazni a leghatékonyabb kommunikációs és stratégiai eszközöket is!

04
Hogyan
tűnj ki?
Ne a terméket add el, hanem a márkád! Egy vállalkozás sikeres márkaépítésével kapcsolatban a legelső, amit meg kell érteni, hogy a brand egy mély és erős kapcsolaton alapszik a fogyasztóval. Mint minden kapcsolat, ez sem működik bizalom és érzelmi kötődés nélkül.

Az előadóról
  • 15+ éves tapasztalattal rendelkezik a marketing területén, amit 5 nemzetközi nagyvállalatnál szerzett: Unilever, Mars, Heineken, Vodafone, Molson Coors
  • Több, mint 20 hazai és nemzetközi márka bevezetésén és újrapozicionálásán dolgozott
  • Célcsoportok és fogyasztói korcsoportok alapos ismerete
  • 3 nagymárka – Soproni, Borsodi, M&M’s – újrapozicionálása és több, mint 10 termék piaci bevezetése fűződik a nevéhez
  • 3+ év marketing- és szervezetfejlesztési tanácsadói tapasztalat startup cégektől a nagyvállalatokig
  • Marketingtevékenységét 1 platina, 8 arany, 3 ezüst és 2 bronz Effie-vel díjazták
Az előadóról
  • 15+ éves szakmai tapasztalattal rendelkező marketingirányultságú felsővezető
  • Három multinacionális vállalatnálnál töltött be vezetői pozíciót: Unilever, Egis, Ascendis Health
  • 15+ ország piacára dolgozott, többek között a magyar, lengyel, orosz, angol, német és dél-afrikai piacokra
  • Tapasztalat startup – a Kifli.hu – elindításában és kkv-k marketingtevékenységének strukturálásában
  • Három szegmensben is tevékenykedett: FMCG, OTC, e-kereskedelem ​
  • 30+ márkán dolgozott már: Carte d’Or, Knorr, Domestos, Hellmann’s, Betadine, Cralex, Suprastinex, Kifli.hu​
  • A teljes marketingspektrum ismerete: pozicionálás, bevezetés, újrabevezetés, termékfejlesztés, kreatív fejlesztés, ATL-kommunikáció, Performance Marketing, BTL-kommunikáció
  • Marketingtevékenységét 1 arany és 1 ezüst Effie-vel díjazták
Program
01
Bevezetés a marketingbe
  • A marketing definíciója
  • Alapfogalmak – penetráció, lojalitás, gain/loss, image-asszociációk, NPS
  • A piackutatási folyamata – célcsoport és action standard
  • A piackutatás módszertana
  • A 6P fogalma
  • A marketing szerepe a szervezetben
  • A fogyasztócentrikus szemléletmód
  • A stratégiai tervezés folyamata
  • Megatrendek
more
02
A makro- és mikrokörnyezet elemzése
  • STEEP-elemzés
  • A termék- és márkaéletciklus modell
  • Versenytárselemzés
more
03
A belső környezet elemzése és növekedési stratégiák
  • SWOT-elemzés
  • Ansoff-mátrix
  • BCG-mátrix
more
04
Szegmentáció
  • A tömegpiac és a réspiac (niche market)
  • Árpiramis – áralapú szegmentáció
  • Földrajzi, demográfiai, társadalmi-gazdasági, pszichográfiai, viselkedési és technikai szegmentáció
more
05
Pozicionálás I.
  • A pozicionálás definíciója
  • A jó márka alapismérvei
  • Az Arany Kör-modell alkalmazása
  • A vállalat víziójának megfogalmazása
more
06
Pozicionálás II.
  • A pozicionálási folyamat és egyes elemeinek részletes vizsgálata
  • A márka vizuális eszköztára
more
07
Célmeghatározás
  • Az üzleti célok
  • Marketingcélok és -aktivitások
  • Volumen- és forgalmi célok
  • Az aktivitási terv
  • A budget tervezése
more
08
Termék- és csomagolásfejlesztés
  • A portfólió
  • Branding-stratégiák
  • A termékfejlesztés fajtái
  • Portfólióelemzési eszközök, pareto és kannibalizáció
  • A termékfejlesztés folyamata
  • Csomagolóanyag-fejlesztés
  • Design
more
09
Árazás és disztribúció
  • Stratégiai árazás
  • Good – Better – Best koncepció
  • Taktikai árazás
  • Árpromóciók
  • Árrugalmasság
  • Disztribúció
more
10
Kommunikáció I.
  • A kommunikáció célja
  • A kommunikáció típusai
  • A hatékony kommunikáció alapjai
  • Kreatív platformok
  • Briefelés
more
11
Kommunikáció II.
  • Az ABC visszajelzési modell
  • Médiastratégia
  • Médiaterv
  • Médiaügynökségek – sales house
  • A média technikai fogalmai
  • Márkaépítés alternatív kommunikációs stratégiával
  • Médiatervezési alapszabályok
  • Véleményformálók
  • Közösségi média
more
12
Kiértékelés
  • Marketingmutatószám-rendszer – KPI scorecard – kialakítása
  • A kritikus sikertényezők meghatározása
  • Rendhagyó példák a 6P-keretrendszer implementálására
more
REGISZTRÁCIÓ
A kurzussal és a részvételi díjjal kapcsolatos bővebb tájékoztatásért kérjük regisztrálj!
Név
This is required field!
E-mail
This is required field!
Telefonszám
This is required field!
Kötelező mező
A "Jelentkezem" gomb megnyomásával és a regisztrációm elküldésével elfogadom az
Adatkezelési szabályzatunkat az Adatkezelési tájékoztatónkat és az Általános szerződési feltételeket..
Done
You have been signed up successfully. Please, check your inbox.

Oldalunk sütiket (cookie-kat) használ a weboldal megfelelő működtetése, elemzése és használatának megkönnyítése érdekében. Az oldal használatával Ön beleegyezik a cookie-k használatába. További információért kérjük, olvassa el az Adatkezelési szabályzatunkat és Adatkezelési tájékoztatónkat.