Megismernéd a legfrissebb marketingtrendeket, hogy mindig egy lépéssel versenytársaid előtt járhass? Elsajátítanál egy olyan elemzési eszköztárat, amit alkalmazva gyorsan reagálhatsz a változásokra, hogy a trendekből előnyöket kovácsolhass?
Szerezz jártasságot a leghasznosabb marketingeszközök használatában, hogy a marketing olyan stratégiai funkcióként működhessen a szervezeten belül, ami hosszú távú növekedéshez vezet.
Szeretnéd megtudni a tökéletes marketingterv titkát? A legjobb adatelemzési eszközöket alkalmaznád? A kurzuson végigvezetünk a sikeres marketingstratégia kialakításának lépésein, hogy megvalósíthasd üzleti elképzeléseidet!
Elveszel a marketingfolyamatok útvesztőiben? A kurzuson betekintést nyersz a marketingszakma rejtelmeibe, az eredmények követésének naprakész módszereibe és a vállalat stratégiaimarketing-tevékenységében rejlő lehetőségekbe!
Lassú és nehézkes az ügynökség és a megbízók közötti kommunikáció? Szeretnéd átlátni az ügyféloldalon zajló munkafolyamatokat? A kurzuson a hatékony kommunikációhoz és külső, belső partnerek menedzseléséhez is kapsz eszközöket.
Célzottan és hatékonyan népszerűsítenéd termékeidet és szolgáltatásaidat? Kitűnnél a versenytársak tengeréből? Tudj meg mindent arról, hogyan vághatsz bele egy új termék bevezetésébe vagy egy már meglévő márka tudatos fejlesztésébe!
Szeretnéd elérni a célközönségedet? Megismernéd a legfrissebb marketingtrendeket? Mélyítsd el a márka és a fogyasztó közötti bizalmat és azonosítsd a jó ötletekben rejlő piaci lehetőségeket!
Az előadóval együtt lépésről lépésre fogod létrehozni a saját márkádat: célcsoport elemzése, pozicionálás kidolgozása, reklámkampányok elemzése. A kurzus végére létrehozzuk a márkafejlesztési tervet, amit prezentálhatsz a döntéshozóknak vagy tulajdonosként a csapatodnak.
A képzésen végigkísér az előadó és a LABA csapata. Személyes visszajelzést és támogatást nyújtunk a házi feladatok elkészítése során. Ezen kívül tagja leszel a kurzus zárt Facebook-csoportjának, ahol tapasztalatot cserélhetsz a többiekkel.
A „reklámzaj” erősödése mellett hogyan törheted át a fogyasztók ingerküszöbét? Hogyan határozd meg az optimális kommunikációs csatornákat és a reklám céljait? Hogyan építs médiastratégiát? Kurzusunkon nemcsak a legfontosabb fogalmakat ismered meg, hanem megtanulod alkalmazni a leghatékonyabb kommunikációs és stratégiai eszközöket is!