Marketingstratégia és brand management a gyakorlatban
Időpont:
szeptember 21. - október 31.
Menetrend:
6 hét
12 alkalom
18:00

Megismernéd a legfrissebb marketingtrendeket, hogy mindig egy lépéssel versenytársaid előtt járhass? Elsajátítanál egy olyan elemzési eszköztárat, amit alkalmazva gyorsan reagálhatsz a változásokra, hogy a trendekből előnyöket kovácsolhass?

Szerezz jártasságot a leghasznosabb marketingeszközök használatában, hogy a marketing olyan stratégiai funkcióként működhessen a szervezeten belül, ami hosszú távú növekedéshez vezet.

Magadra ismertél?
Neked ajánljuk a kurzust, ha:

  • Kis- vagy középvállalkozás marketingese vagy

    Szeretnéd megtudni a tökéletes marketingterv titkát? A legjobb adatelemzési eszközöket alkalmaznád? A kurzuson végigvezetünk a sikeres marketingstratégia kialakításának lépésein, hogy megvalósíthasd üzleti elképzeléseidet!

  • Multinacionális vállalat marketingese vagy

    Elveszel a marketingfolyamatok útvesztőiben? A kurzuson betekintést nyersz a marketingszakma rejtelmeibe, az eredmények követésének naprakész módszereibe és a vállalat stratégiaimarketing-tevékenységében rejlő lehetőségekbe!

  • Reklám-, média- vagy kommunikációs ügynökségnél dolgozol

    Lassú és nehézkes az ügynökség és a megbízók közötti kommunikáció? Szeretnéd átlátni az ügyféloldalon zajló munkafolyamatokat? A kurzuson a hatékony kommunikációhoz és külső, belső partnerek menedzseléséhez is kapsz eszközöket.

  • Egyéni vállalkozó, kisvállalkozás tulajdonosa vagy

    Célzottan és hatékonyan népszerűsítenéd termékeidet és szolgáltatásaidat? Kitűnnél a versenytársak tengeréből? Tudj meg mindent arról, hogyan vághatsz bele egy új termék bevezetésébe vagy egy már meglévő márka tudatos fejlesztésébe!

  • Digitálismarketing-szakember, e-kereskedelmi szakember vagy

    Szeretnéd elérni a célközönségedet? Megismernéd a legfrissebb marketingtrendeket? Mélyítsd el a márka és a fogyasztó közötti bizalmat és azonosítsd a jó ötletekben rejlő piaci lehetőségeket!

A MÁRKA NEM CSAK LÉTEZIK, HANEM MEG IS SZÓLAL!

Szakmai fejlődés

Az előadóval együtt lépésről lépésre fogod létrehozni a saját márkádat: célcsoport elemzése, pozicionálás kidolgozása, reklámkampányok elemzése. A kurzus végére létrehozzuk a márkafejlesztési tervet, amit prezentálhatsz a döntéshozóknak vagy tulajdonosként a csapatodnak.

Támogatunk

A képzésen végigkísér az előadó és a LABA csapata. Személyes visszajelzést és támogatást nyújtunk a házi feladatok elkészítése során. Ezen kívül tagja leszel a kurzus zárt Facebook-csoportjának, ahol tapasztalatot cserélhetsz a többiekkel.

A kurzusról
01
HATÉKONY Marketingstratégia
A jól felépített marketingstratégia hozzájárul ahhoz, hogy sikeres legyen vállalkozásod. Ha a stratégiát a megfelelő alapokra építed, stabil fejlődést érhetsz el. Kurzusunkon megtanulod, miért éri meg marketingfolyamataid optimalizálásába fektetned, és hogyan vágj bele marketingstratégiád kialakításába.
02
Pozicionálás
Mennyire ismered termékeid egyedi tulajdonságait? A hatékony pozicionálás alapja a célcsoportod és szolgáltatásaid versenykörnyezetének megismerése. Azonosítsd a szempontokat, amelyek alapján megkülönböztethető vagy versenytársaidtól, majd építsd be azokat a kommunikációdba!
03
Kommunikáció
tervezés

A „reklámzaj” erősödése mellett hogyan törheted át a fogyasztók ingerküszöbét? Hogyan határozd meg az optimális kommunikációs csatornákat és a reklám céljait? Hogyan építs médiastratégiát? Kurzusunkon nemcsak a legfontosabb fogalmakat ismered meg, hanem megtanulod alkalmazni a leghatékonyabb kommunikációs és stratégiai eszközöket is!

04
Hogyan
tűnj ki?
Ne a terméket add el, hanem a márkád! Egy vállalkozás sikeres márkaépítésével kapcsolatban a legelső, amit meg kell érteni, hogy a brand egy mély és erős kapcsolaton alapszik a fogyasztóval. Mint minden kapcsolat, ez sem működik bizalom és érzelmi kötődés nélkül.

Az előadóról
  • 15+ éves tapasztalattal rendelkezik a marketing területén, amit 5 nemzetközi nagyvállalatnál szerzett: Unilever, Mars, Heineken, Vodafone, Molson Coors
  • Több, mint 20 hazai és nemzetközi márka bevezetésén és újrapozicionálásán dolgozott
  • Célcsoportok és fogyasztói korcsoportok alapos ismerete
  • 3 nagymárka – Soproni, Borsodi, M&M’s – újrapozicionálása és több, mint 10 termék piaci bevezetése fűződik a nevéhez
  • 3+ év marketing- és szervezetfejlesztési tanácsadói tapasztalat startup cégektől a nagyvállalatokig
  • Marketingtevékenységét 1 platina, 8 arany, 3 ezüst és 2 bronz Effie-vel díjazták
Az előadóról
  • 15+ éves szakmai tapasztalattal rendelkező marketingirányultságú felsővezető
  • Három multinacionális vállalatnálnál töltött be vezetői pozíciót: Unilever, Egis, Ascendis Health
  • 15+ ország piacára dolgozott, többek között a magyar, lengyel, orosz, angol, német és dél-afrikai piacokra
  • Tapasztalat startup – a Kifli.hu – elindításában és kkv-k marketingtevékenységének strukturálásában
  • Három szegmensben is tevékenykedett: FMCG, OTC, e-kereskedelem ​
  • 30+ márkán dolgozott már: Carte d’Or, Knorr, Domestos, Hellmann’s, Betadine, Cralex, Suprastinex, Kifli.hu​
  • A teljes marketingspektrum ismerete: pozicionálás, bevezetés, újrabevezetés, termékfejlesztés, kreatív fejlesztés, ATL-kommunikáció, Performance Marketing, BTL-kommunikáció
  • Marketingtevékenységét 1 arany és 1 ezüst Effie-vel díjazták
Program
01
Bevezetés a marketingbe
  • A marketing definíciója
  • Alapfogalmak – penetráció, lojalitás, gain/loss, image-asszociációk, NPS
  • A piackutatási folyamata – célcsoport és action standard
  • A piackutatás módszertana
  • A 6P fogalma
  • A marketing szerepe a szervezetben
  • A fogyasztócentrikus szemléletmód
  • A stratégiai tervezés folyamata
  • Megatrendek
more
02
A makro- és mikrokörnyezet elemzése
  • STEEP-elemzés
  • A termék- és márkaéletciklus modell
  • Versenytárselemzés
more
03
A belső környezet elemzése és növekedési stratégiák
  • SWOT-elemzés
  • Ansoff-mátrix
  • BCG-mátrix
more
04
Szegmentáció
  • A tömegpiac és a réspiac (niche market)
  • Árpiramis – áralapú szegmentáció
  • Földrajzi, demográfiai, társadalmi-gazdasági, pszichográfiai, viselkedési és technikai szegmentáció
more
05
Pozicionálás I.
  • A pozicionálás definíciója
  • A jó márka alapismérvei
  • Az Arany Kör-modell alkalmazása
  • A vállalat víziójának megfogalmazása
more
06
Pozicionálás II.
  • A pozicionálási folyamat és egyes elemeinek részletes vizsgálata
  • A márka vizuális eszköztára
more
07
Célmeghatározás
  • Az üzleti célok
  • Marketingcélok és -aktivitások
  • Volumen- és forgalmi célok
  • Az aktivitási terv
  • A budget tervezése
more
08
Termék- és csomagolásfejlesztés
  • A portfólió
  • Branding-stratégiák
  • A termékfejlesztés fajtái
  • Portfólióelemzési eszközök, pareto és kannibalizáció
  • A termékfejlesztés folyamata
  • Csomagolóanyag-fejlesztés
  • Design
more
09
Árazás és disztribúció
  • Stratégiai árazás
  • Good – Better – Best koncepció
  • Taktikai árazás
  • Árpromóciók
  • Árrugalmasság
  • Disztribúció
more
10
Kommunikáció I.
  • A kommunikáció célja
  • A kommunikáció típusai
  • A hatékony kommunikáció alapjai
  • Kreatív platformok
  • Briefelés
more
11
Kommunikáció II.
  • Az ABC visszajelzési modell
  • Médiastratégia
  • Médiaterv
  • Médiaügynökségek – sales house
  • A média technikai fogalmai
  • Márkaépítés alternatív kommunikációs stratégiával
  • Médiatervezési alapszabályok
  • Véleményformálók
  • Közösségi média
more
12
Kiértékelés
  • Marketingmutatószám-rendszer – KPI scorecard – kialakítása
  • A kritikus sikertényezők meghatározása
  • Rendhagyó példák a 6P-keretrendszer implementálására
more
REGISZTRÁCIÓ
A kurzussal és a részvételi díjjal kapcsolatos bővebb tájékoztatásért kérjük regisztrálj!
Név
This is required field!
E-mail
This is required field!
Telefonszám
This is required field!
Kötelező mező
A "Jelentkezem" gomb megnyomásával és a regisztrációm elküldésével elfogadom az
Adatkezelési szabályzatunkat az Adatkezelési tájékoztatónkat és az Általános szerződési feltételeket..
Done
You have been signed up successfully. Please, check your inbox.