ÉPÍTS SIKERES KARRIERT PRODUCT MANAGERKÉNT!
IDŐPONT:
NOVEMBER 7. – DECEMBER 14.
MENETREND:
6 HÉT, 12 ALKALOM
18:00–19:30
Hogyan fejlessz olyan termékeket, amelyekre a felhasználóknak valóban szükségük van?
Kereskényi Balázs product management tanácsadó lépésről lépésre vezet végig a termék teljes életciklusán, és elárulja, mi az a legkisebb termékfejlesztési erőforrás-befektetés, amivel a legnagyobb üzleti hasznot érheti el a céged.
Tarts velünk, lesd el a modern termékfejlesztés trükkjeit, és építs sikeres karriert!
NEKED AJÁNLJUK A KURZUST, HA:
-
PRODUCT OWNER, BUSINESS ANALYST VAGY
Ha már dolgoztál fejlesztőcsapatokkal, de inkább projektmenedzsment-feladatokat látnál el, és elsajátítanád a termékmenedzsment alapjait.
-
AZ IT VILÁGA IRÁNT ÉRDEKLŐDŐ FRISS DIPLOMÁS, KARRIERVÁLTÓ VAGY
Ha szeretnél elhelyezkedni az IT-szektorban – de nem fejlesztői pozícióban –, és szeretnél megismerni egy üzleti oldalhoz közelebbi területet.
-
INDULÓ SZOFTVERES STARTUP VEZETŐJE, MUNKATÁRSA VAGY
Ha nem tudsz termékmenedzsert foglalkoztatni, és szeretnéd megismerni a termékfejlesztés fő technikáit, valamint rendszerezni a meglévő tudásodat.
KAPCSOLJ MAGASABB SEBESSÉGBE
-
ESZKÖZÖK ÉS STRATÉGIÁK
Ismerd meg azokat a módszereket, amelyekkel hatékonyan irányíthatod a termékfejlesztés folyamatát! A kurzus végére tudni fogod, hogyan alkoss reális képet a piacról, a termékről és az ügyfélkörről, és alkalmazd az adat- és az intuíció-alapú gondolkodás optimális elegyét a mindennapi döntéshozatal során.
-
KARRIERÉPÍTÉS
Az elméleti tudás mellett – a munkádban azonnal bevethető – gyakorlati tanácsokat is kapsz. Egy olyan szemléletmódot ismerhetsz meg, ami nemcsak szoftverek, de fizikai termékek és szolgáltatások fejlesztése során is alkalmazható, a soft skilljeid fejlesztésével pedig segítünk abban, hogy jobb kollégává és üzletféllé válj. Érd el, hogy a vállalat magas megtérüléssel dolgozzon, és hatékonyan tudja fókuszálni az erőforrásait a fontos projektekre!
A kurzusról
-
Központban a felhasználó A kurzus során betekintést nyersz a legmodernebb termékmenedzsment-módszerekbe. Megtanulod felmérni a piaci lehetőségeket és a felhasználó igényeket, és tudni fogod, hogyan építs ezekre valóban sikeres termékeket. Aki képes a felhasználóközpontú gondolkodásmódra, annak a csapata nem pazarol energiát felesleges funkciók építésére.
-
Termék-fejlesztés Megtanulod, hogyan alkoss hipotézist és tervezd meg a termék üzleti modelljét. Ha minden stimmel, áttérünk a dizájnra, a prototípuskészítésre és az MVP kidolgozására, valamint betekintünk a kvalitatív kutatási módszerek és az A/B-tesztelés kulisszái mögé. Többé nem fog gondot okozni a feladatok priorizálása, a termékbacklog kidolgozása és a fejlesztői csapat irányítása! A hosszú távú siker érdekében foglalkozunk az OKR-módszer használatával, valamint a termékvízió és a roadmap felépítésével is.
-
Termék-bevezetés Hogyan tervezd meg a termékbevezetést és kövesd nyomon az eredményeket? Megmutatjuk, mi történik a termékkel a bevezetés után, és hogyan növeld elemzések alapján a termék hatékonyságát. Tudj meg minden arról, milyen az ideális csapat, és milyen szakterületek bevonására van szükség a termék továbbfejlesztéséhez!
ELŐADÓ
Kereskényi
Balázs
- Az egyik első magyar startuphoz, a Ustreamhez az első 30 alkalmazott egyikeként csatlakozott, majd hozzájárult a sikeres akvizícióhoz, amikor az IBM felvásárolta a céget.
- Az IBM Budapest Lab vezetője volt 2019 és 2022 között, ekkor egy Közép-Kelet-Európában egyedülálló, 200 fős fejlesztőközpontot építettek ki Magyarországon.
- Olyan ügyfelekkel együttműködve fejlesztett termékeket, mint az Airbnb, a Slack, a Lyft, az Epic Games, az Nvidia vagy a VMWare.
- 2022-ben saját product management tanácsadó céget alapított néhány szakmabelivel; azóta olyan hazai és külföldi cégeknek segítenek, ahol a product managementben tudáshiány van.
PROGRAM
-
01
november 7. 18:00—19:30
Product management mint szakma
- A termék definíciója
- A termékmenedzser szerepe és helye a szervezetben
- A termékmenedzser egy napja – alapfogalmak
- Híres termékek és termékmenedzsment-sztorik
-
02
november 9. 18:00—19:30
A product managert körülvevő világ
- Csapatok, stakeholderek és egyéb szereplők
- Technológiai alapok
- A kommunikáció és a buy-in fontossága
- Managing up
-
03
november 14. 18:00—19:30
Egy termék életciklusa
- Ötlettől a termékig, MVP
- A value proposition
- A customer journey
- Stratégiaalkotás, piacelemzés, validáció, iteráció
-
04
november 16. 18:00—19:30
A termékfejlesztés folyamata
- Iterációalapú fejlesztés
- User storyk, backlog
- Fejlesztési módszertanok
- Customer és sales support
-
05
november 21. 18:00—19:30
Product discovery
- A discovery procedúra a gyakorlatban
- Userinterjúk – hogyan kérdezzünk?
- Eszközök, platformok
- Outcome-alapú fejlesztés
-
06
november 23. 18:00—19:30
A termék skálázódása
- Growth modellek
- Business modellek
- B2B, B2C
- Árazás, csomagolás, salescsatornák
-
07
november 28. 18:00—19:30
Az adatok szerepe a termékmenedzsmentben
- Mérési eszközök, metrikák, elemzések
- KPI-ok, OKR-ek
- Az 5 leggyakoribb metrika
- Tesztelési módszerek
-
08
november 30. 18:00—19:30
Product roadmap
- A roadmap evolúciója
- Tartalmi és formai elemek
- A roadmap mint kommunikációs eszköz
-
09
december 5. 18:00—19:30
Facilitációs és workshoptechnikák
- „Influence without authority”
- Design Thinking alapok
- A Lightning Decision Jam
-
10
december 7. 18:00—19:30
A kognitív torzítások világa
- A kognitív torzítások szerepe a szakmában
- A kognitív torzítások szerepe a terméken belül
- Használjuk jó célra a torzításokat
-
11
december 12. 18:00—19:30
Product management mint karrier
- A legfontosabb soft skillek és fejlesztésük
- A productcsapat és működése
- Product manager specializációk
- Product manager karrierút
- Álláskeresés product managerként
-
12
december 14. 18:00—19:30
Kurzuszárás, kurzusértékelés
- A tanfolyam főbb pontjainak átismétlése
- Esetleges fennmaradó kérdések megválaszolása
- Házi feladatokra szóbeli visszajelzés
- Kérdezési lehetőség az előadótól
- Hogyan tovább?
Tudj meg többet
A kurzussal kapcsolatos további információkért töltsd ki az űrlapot, és munkatársunk a lehető leghamarabb felveszi veled a kapcsolatot, hogy bővebb tájékoztatást adjon a kurzus részleteiről és áráról.