Léteznek márkák, amik már készen születnek, vagy inkább a módszeres tervezés, az apró részletekre is odafigyelő márkaépítés vezet sikerre?
Gerry Randolph nemcsak válaszol erre a kérdésekre, hanem bepillantást enged azokba – a leggyorsabban fejlődő vállalatoknál már jól bevált – módszerekbe is, amiket alkalmazva te is szilárd alapokon álló, értékközpontú márkastratégiát alakíthatsz ki!
Lesd el az egyedi márkastratégia kialakításának trükkjeit!
Tudj meg mindent arról, hogy a sikeres vállalatok milyen márkaépítési módszereket alkalmaznak!
Alkalmazd az alapelveket, amelyekre olyan márkák épültek, mint a Spotify, az ASOS és az Oakley!
Nyerj bepillantást a személyesmárka-építés rejtelmeibe!
Ne okozzon többé problémát az egyedi terméktulajdonságok, a vízió és a márkaérték meghatározása!
Tanulj egy világhírű vállalat vezető szakértőjétől, aki a nemzetközi közönség számára hasznos tapasztalait osztja meg veled:
GERRY RANDOLPH
GLOBAL MARKETING LEAD SPOTIFY
A Spotify Global Marketing Leadjeként azon dolgozik, hogy 170+ ország zeneszerető közönségét konzisztens márkaélményben részesítse.
10+ éves tapasztalattal rendelkezik népszerű világmárkák és sikeres startupok marketingcsapatainak vezetésében.
Szerepet vállalt az ASOS márkaélményének felépítésében az amerikai piacon – átalakítva a vállalat CRM-, marketing-, partnerségi és influenszerstratégiáját.
Felelős volt a Yahoo! Fantasy Sports ügyfélszerzési kampányainak felépítéséért és lebonyolításáért.
Szenvedélyes világutazó, eddig a világ 55 országába jutott el.
Nemcsak elméleti képzést adunk, hanem valóban hasznos gyakorlati tudást, amelyet szinte azonnal alkalmazni tudsz a szakmai céljaid eléréséhez.
Neked ajánljuk a kurzust, ha:
VÁLLALKOZÓ VAGY
Hogyan építs ütős márkát, érd el termékeiddel a célcsoportodat és növeld bevételeidet? Sajátítsd el az arculati kézikönyv elkészítésének módszereit és a kampánytervezés lépéseit!
TAPASZTALT CÉGTULAJDONOS VAGY
Lesd el a hatékony márkastratégia felépítésének trükkjeit, miközben saját projekteden dolgozol. Tudj meg mindent a márka piaci teljesítményének méréséről!
TARTALOMKÉSZÍTŐ VAGY
Fedezd fel, mi különböztet meg versenytársaidtól! Formáld a márkáról kialakított képet egy hatékony kommunikációs stratégia kialakításán, látványelemeken és kampányokon keresztül.
FELTÖREKVŐ MÁRKAMENEDZSER VAGY
Vértezd fel magad a legnépszerűbb világmárkák által alkalmazott gyakorlatias, munkádban azonnal bevethető módszerekkel. Fejleszd hard skilljeidet, hogy az ütős márkakampányok tervezése és vezetése is gyerekjáték lehessen!
Mi vár rád a kurzus során?
12
előadás
9
esettanulmány
2
workshop
A kurzusról
Márkaidentitás
Ismerd meg a márkaarculat létrehozásának fortélyait! Készíts arculati kézikönyvet és határozz meg kommunikációs irányelveket – alakíts ki az üzleti sikerek elérését támogató, egyedi márkaszemléletet!
Kommunikáció és kampányok
Építs átlátható kommunikációs stratégiát! Gerry beavat a stratégia tervezésének, létrehozásának és végrehajtásának lépéseibe, miközben a különböző folyamatok közötti összefüggésekre is felhívja a figyelmet.
Teljesítmény
Azonosítsd az akadályokat és koncentrálj a sikerre! Tudj meg mindent arról, hogy a márkaépítés milyen szerepet játszik a leggyorsabban fejlődő vállalatok üzleti sikerének növelésében.
Kezdés:
NOVEMBER 1.
Időtartam:
6 hét
12 óra
KEDD ÉS CSÜTÖRTÖK
18:00 CET
Formátum:
Élő, online előadások + Workshopok
+ Visszajelzések és értékelések
Kurzusaink az elmélet és gyakorlat tökéletes összhangját teremtik meg. Az előadó valódi példákon keresztül szemlélteti a termékek életciklusának szakaszait.
Mindenkit támogatunk
A képzés teljes ideje alatt számíthatsz az előadó és csapatunk támogatására. Tudásodról és fejlődésedről rendszeres visszajelzést kapsz, és egy kérdésed sem marad válasz nélkül.
PROGRAM
01
A márka fogalma
11.01. 18:00
- Mi az a márka?
- Márkatörténet
- Márkatípusok – vállalati, személyes és termékmárka
- Ütős márka – sikeres vállalkozás
- Esettanulmányok: Coke, Nike, Glossier és Oatly
02
Márkaidentitás
11.03. 18:00
- Misszió és vízió
- Márkaarchitektúra és portfólió
- Az alapvető és a kiterjesztett identitás
- Egyedi márkaérték (USP)
- Hogyan látod a márkádat és hogyan lát téged a közönséged?
- Versenytárselemzés
03
A márka irányelveinek meghatározása
11.08. 18:00
- A célcsoportod megismerése
- Pozicionálás, kulturális háttér és márkaszemélyiség
- Hogyan készíts moodboardot?
- Az emberközeli márka
- Hangnem, kommunikációs stratégia
04
Workshop I. – az arculati kézikönyv
11.10. 18:00
- A logók típusai – logotípia, monogram, szimbólum, kombinált, embléma
- Hogyan válassz betűtípust, színeket és nevet?
- Esettanulmány: Az Uber arculati kézikönyve
05
A márkafejlesztés kihívásai
11.15. 18:00
- Pozicionálás
- Versenytársak
- Lokáció és targetálás – a földrajzi hely szerinti célzás
- Időzítés
- Márkabefektetés
06
Az ügyfélbizalom erősítése
11.17. 18:00
- Az első benyomás fontossága
- A márka iránti elköteleződés
- Ügyfélkezelési stratégia
07
Kommunikációs csatornák
11.22. 18:00
- Digitális hirdetések – natív, programmatic
- Hagyományos média – TV, out-of-home, in-store
- Közösségi média – organikus, fizetős, influenszermarketing
08
Brand marketing és teljesítményalapú marketing
11.29. 18:00
- Brand marketing
- Teljesítményalapú marketing
- Kommunikációs stratégia és vizuális irányelvek
- A megfelelő csatornák kiválasztása
- Célok, stratégiák és folyamatok összehangolása
- Storytelling
- A Halo-effektus
09
Márkamutatók és a márka megtérülése
12.01. 18:00
- Kampányindítás – A KPI-ok meghatározása
- Tudatosság és mérlegelés
- A kampány eredményeinek elemzése
- Esettanulmány: ASOS brand dashboard
10
Workshop II. – Együttműködés és kampányfejlesztés
12.06. 18:00
- Workshop – Valentin-napi kampány, Spotify Duo
- A jó brief
- Szerepek és felelősségek
11
A Brand Marketing legfontosabb trendjei
12.08. 18:00
- 3 fontos trend, ami velünk marad
- Összefoglalás
12
Személyes márkaépítés
12.13. 18:00
- A sikeres marketingszakember eszköztára
- Tippek az önéletrajzod elkészítéséhez
- Hogyan tűnj ki az új munkahelyeden, csapatodban és szerepedben, miután megszerezted az első munkádat marketingesként