Üzleti elemző A-tól Z-ig élő online képzés: megtanítunk valódi üzleti problémák megoldására | Laba

ÉLŐ ONLINE KURZUS

ÜZLETI ELEMZÉS A-TÓL Z-IG

NAGY PÉTER ÜZLETI ELEMZŐ,
COMMITTEE OF THE REGIONS
(EUROPEAN UNION)

СЕРЕЖА ШВЕЦ

ÉLŐ, ONLINE KURZUS EGY TAPASZTALT ÜZLETI ELEMZŐ VEZETÉSÉVEL

2022.06.08. - 2022.07.11.

MENETREND:
5 HÉT, HÉTFŐ & SZERDA, 18:00

Sajátítsd el az üzleti elemzés alapjait – azonosítsd hatékonyan az üzleti igényeket, kövesd nyomon a változásokat és készíts átlátható kimutatásokat. Vértezd fel magad olyan elemzői eszköztárral, amelyet alkalmazva hatékonyan járulhatsz hozzá a projektek sikeréhez! Nagy Péter, a European Committee of the Regions üzleti elemzője megtanítja, hogyan értelmezd és kezeld az adatokat és fejleszd elemzőkészséged!

Új, céged értékeivel összhangban álló megoldásokat keresel? Gyakorlati fókuszú kurzusunkon elsajátíthatod az üzleti elemzés alapjait – megmutatjuk, hogyan azonosítsd az üzleti igényeket, dolgozz ki elemzési tervet, kövesd nyomon a változásokat és értékeld egy projekt eredményeit.

MAGADRA ISMERTÉL?
NEKED AJÁNLJUK A KURZUST, HA:

  • KEZDŐ ÜZLETI ELEMZŐ, PROJEKTMENEDZSER VAGY

    Bővítsd, rendszerezd tudásod és készségeid, hogy előrébb léphess a karrieredben. Tanuld meg, hogyan járulhatsz hozzá hatékonyan egy projekt sikeréhez!

  • KARRIERVÁLTÓ VAGY

    Szerezz átfogó, gyakorlati tudást az üzleti elemzésről – az alapvető eszközökről és módszerekről, valamint a legfontosabb készségekről és ismeretekről. Vágj bele az üzleti elemzői karrierbe!

  • FEJLESZTŐ VAGY IT-SZAKEMBER VAGY

    Tanuld meg szervezetten használni az üzleti elemzők által alkalmazott technikákat. Ismerd meg a követelményfejlesztés teljes életciklusát!

  • DÖNTÉSHOZÓI POZÍCIÓT TÖLTESZ BE AZ ÜZLETI SZEKTORBAN

    Vezesd a projektcsapatokat biztos kézzel a siker felé vezető úton! Teljes képet kapsz arról, hogyan kezeld az üzleti élet állandó változásait és hogyan hozz jó döntéseket a projektek elindításával kapcsolatban.

AZ ÜZLETI ELEMZŐK KULCSSZEREPET TÖLTENEK BE A VÁLLALAT HATÉKONYSÁGÁBAN.

  • Mit csinál egy üzleti elemző?

    Az üzleti elemzők hidat képeznek az IT-csapat és az üzleti partnerek között. A folyamatokat megértve határozzák meg a követelményeket, illetve javaslatokat, jelentéseket készítenek a vezetők és az érdekelt felek számára. Képzésünkön megismerkedsz az üzleti elemzés lépéseivel, miközben megérted az elemzők szerepét és felelősségi körét egy projektcsapaton belül.

  • Mit fogsz tanulni?

    A kurzus során igényelemzési technikákkal ismerkedsz meg és betekintést nyersz a folyamatmodellezés módszereibe. Bepillantást nyersz az üzleti folyamatok felderítésére és optimalizálására használt eszközök kiválasztásába és alkalmazásába. Megtanulod, hogyan kezeld és hajtsd végre a vállalaton belüli változásokat, és miképp tedd ezt a folyamatot egyszerűbbé és eredményesebbé minden résztvető számára. Kezedbe adjuk az eszközkészletet, ami egy igazán sikeres üzleti elemzői karrierhez szükséges!

A KURZUSRÓL

  1. ÜZLETI ELEMZÉS A GYAKORLATBAN

    A kurzus során megvizsgáljuk a különböző problémák megoldásait, megértjük, mi és hogyan fordulhat rosszra és rangsoroljuk a folyamat során jelentkező feladatokat. Megismered az üzleti problémák azonosításához használt megközelítéseket és módszereket, és megtanulod, milyen technikákat alkalmazz a feladatok sikeres elvégzéséhez. Lesd el az érdekelt felekkel való együttműködés fortélyait, elemezd a projektek eredményeit és növeld hatékonyságukat!

  2. A KÖVETELMÉNYEK KEZELÉSE

    Bevezetünk az igények felderítésének és követelményekké alakításának lépéseibe és módszereibe, valamint az üzleti elemző szerepkörének rejtelmeibe is. Értsd meg a különbséget a funkcionális és a nem funkcionális követelmények között, és kóstolj bele az összegyűjtött követelmények elemzésének és modellezésének módszereibe. Ismerkedj meg a követelményéletciklus-menedzsment fogalmával és az üzleti elemzésben és projekttervben használt dokumentumok elkészítésével.

  3. ESZKÖZÖK ÉS TECHNIKÁK

    Ismerd meg a leghatékonyabb eszközöket és technikákat, mert ez neked is segíthet abban, hogy új és jobb megoldásokat találj és sikeresebbé tehesd a cégedet! Megismerkedsz az MS Visio, az draw.io / diagrams.net és az Enterprise Architect szoftverekkel. Kurzusunkon azokat a kulcsfontosságú eszközöket vizsgáljuk meg, amelyek segítenek egy vállalat problémáinak hatékony megoldásában.

ELŐADÓ

NAGY
PÉTER

  • Jelenleg a European Committee of the Regions (European Union) üzleti elemzője.
  • Üzleti elemző és csoportvezető pozíciót töltött be a NEXON-nál, Magyarország piacvezető bér- és humánügyviteli szoftverfejlesztőjénél.
  • 10+ éves tapasztalat multinacionális környezetben, olyan vállalatoknál, mint az Allianz Hungária és a Hewlett-Packard.
  • Azon kevesek közé tartozik Magyarországon, akik rendelkeznek a Project Management Institute PMI-PBA® (Professional Business Analyst) vizsgájával.
  • Célja, hogy az üzleti elemzés a vállalati projektkultúra szerves részévé válhasson Magyarországon is.

PROGRAM

  • 01

    JÚNIUS 8. 18:00

    Bevezetés az üzleti elemzésbe

    • Az üzleti elemző szerepköre
    • Készségek
    • Projektmenedzser vagy üzleti elemző?
    • Stakeholderek
    • Az üzleti elemzés helye és folyamata
  • 02

    JÚNIUS 13. 18:00

    Igények és lehetőségek

    • Mi kell az üzletnek?
    • A szervezeti célok és hatásuk
    • Jelen, jövő és a gap
    • Az üzleti elemző eszköztára
    • Üzleti esettanulmány – Business Case
    • Projektindító dokumentum
  • 03

    JÚNIUS 15. 18:00

    Az Érintettekről

    • Hogyan találjuk meg őket?
    • Mit kell tudni róluk?
    • Az üzleti elemző eszközei
    • Együttműködési lehetőségek a projektmenedzser és az üzleti elemző között
  • 04

    JÚNIUS 20. 18:00

    Az üzleti elemző is tervez

    • Tervezés – mikor és miért?
    • Mi legyen a tervben?
    • Tesztelés
    • Tervezni a tervezhetetlent – változáskezelés
    • Tervezetten eljutni a jövőbe
    • A tervezés projektben betöltött helye
  • 05

    JÚNIUS 22. 18:00

    Követelmények gyűjtése

    • Honnan?
    • Követelmények típusai
    • A „jó” követelmény, avagy a tulajdonságok tulajdonságai
    • Mit kezdjünk a követelményekkel?
  • 06

    JÚNIUS 27. 18:00

    Követelmények elemzése

    • Elemzés – mikor és miért?
    • Az elemzés folyamata és lépései
    • Követelmények priorizálása és ellenőrzése
    • Modellezés
  • 07

    JÚNIUS 29. 18:00

    Követelmények dokumentálása

    • BRD és SDS – különbségek, készítés módja
    • Az üzleti elemző eszközei
    • A dokumentáció kezelése
    • Az elfogadási kritériumok
  • 08

    JÚLIUS 4. 18:00

    Követhetőség, átláthatóság, monitorozás

    • A Tracebility Matrix és szerepe
    • Backlog és követelmény
    • A változások kezelése
    • Roadmap
  • 09

    JÚLIUS 6. 18:00

    Értékelés

    • A Tracebility Matrix és szerepe
    • Tesztelés
    • A megoldás értékelése
    • Az elfogadás – amikor „végre vége”
  • 03

    JÚLIUS 11. 18:00

    A deszantos üzleti elemző – miután a projekt elindult

    • Ami nélkül túl kockázatos…
    • …és amit még megtehetsz, ha már benne vagy

REGISZTRÁCIÓ

A kurzussal és a részvételi díjjal kapcsolatos bővebb tájékoztatásért kérjük regisztrálj!

A "Jelentkezem" gomb megnyomásával és a regisztrációm elküldésével elfogadom az Adatkezelési szabályzatunkat az Adatkezelési tájékoztatónkat és az Általános szerződési feltételeket.