Üzletfejlesztési szakértő élő online kurzus: Tüzes Imre üzletfejlesztési igazgató megtanít arra, hogyan ismerd fel a növekedés mozgatórugóit és készíts fejlesztési tervet | LABA üzleti iskola
 
Teacher

szeptember 22. - november 3.

Üzletfejlesztési szakértő

A hosszú távú üzleti növekedés mozgatórugója

A vállalati működés minden mozzanatának hátterében egy egyszerű és jól értelmezhető cél húzódik meg: az üzleti növekedés. Hogy mitől indul be a gépezet és mitől fejlődik igazán az üzlet, vállalatonként eltérő. Az emberek, stratégiák, termékek, rendszerek és folyamatok fejlesztése egyaránt fontos. A kurzus során megtanítunk arra, hogyan ismerd fel a növekedés mozgatórugóit és készíts fejlesztési tervet.

Komplex üzleti fejlődés

 
 
Haszon és siker

Előbb-utóbb minden vállalat eléri a plafont. Hogyan törhetjük át? A helyzetünk tényszerű vizsgálatával, a változások irányításával és a piaci igényekhez igazított fejlődéssel. Ehhez olyan üzletfejlesztési szakemberre van szükség, akinek célja a hatékonyság, a folyamatos fejlődés és az erős piaci pozíció elérése. Válj eredményessé az üzletfejlesztés területén és vidd sikerre a vállalatod!

Külső és belső fejlődés

A vállalatot egy globális cél vezérli: piacvezetővé válni. Csak akkor leszünk képesek hatékony stratégiát alkalmazni a cél eléréséhez, ha megértjük a belső működésünk erősségeit és gyengeségeit, illetve a piacunkban rejlő külső lehetőségeket és veszélyeket. A megfelelő eszközök megválasztásával képesnek kell lennünk felismerni és belátni, ha rossz az irány.

Sokoldalúság

A kiváló üzletfejlesztő átlátja a lehetőségeket és a buktatókat egyaránt. Egy hibás business case, a sales támogatás hiánya, a tévesen meghatározott célcsoport, egy hibás árazási logika, vagy épp a rossz pozícionálás egyaránt gátolhatja a növekedést. Ismerd meg azokat az eszközöket és módszertanokat, amelyek mentén fel tudod mérni, mire összpontosíts a haszon érdekében.

Teacher

A kurzusról

Mit, mikor és hogyan?

Mit fogunk tanulni?

Megvalósítás

Nem számít, hogy terméket, szolgáltatást, vagy digitális megoldást kínálsz, a feladatod az, hogy komplex módon gondolkodj és cselekedj. Elmondjuk, hogyan kell terméket fejleszteni és piacra vinni, árazási stratégiát alkotni, pozícionálni és mérni az eredményeket.

Stratégia

Pontos tervezés nélkül a fejlődés nem lehetséges. Határozd meg az üzlet fejlődési céljait, tanulj a korábbi hibákból, és építs világos fejlődési stratégiát.

Krízis

Még a legjobb vezetők életében is vannak mélypontok. Dolgozz előre, kalkuláld bele a stratégiádba, hogy készen állj. Elmondjuk, hogyan ismerd fel a kockázatot, hogyan reagálj gyorsan a kritikus helyzetekre, és hogyan minimalizáld a vállalat veszteségét.

Mikor és hogyan?

KEZDET
  • szeptember 22
FORMÁTUM
  • 6 hét
  • 12 alkalom
MENETREND
  • webinárium
  • házi feladatok
  • visszajelzések / értékelések

Az előadóról

Teacher

Tüzes Imre

A Profession.hu üzletfejlesztési igazgatója

Az előadóról
  • +14 év tapasztalat telco, digital, online recruitment területen (Profession.hu, Vodafone, Sanoma Media, Central Media Group)
  • Jelenleg a Profession.hu üzletfejlesztési igazgatója
  • A Profession.hu az elmúlt években az egyik legnagyobb üzleti növekedést felmutató digitális hazai vállalat (az “Év legjobb munkahelye”, az “Év irodája”, többszörös Effie és Superbrands díjazott)
  • Kiemelt szerepe volt a Profession.hu Kft. önálló cégként való létrejöttében, valamint abban, hogy több területen nagyvállalati szofisztikáltságú KKV-ként működjön (pl.: BI és DWH létrehozás, Salesforce CRM bevezetése)
  • Egy üzleti folyamat milliárdos árbevételének elérése miatt 2011-ben a Vodafone Év dolgozója elismeréssel jutalmazták
  • Certified Scrum Product Owner és 6Sigma Green Belt minősítéssel rendelkezik

A kurzus bemutatása

Kurzus programja

  • Időtartam:

    szeptember 22. 18:00 —  november 3.

  • Előadások száma:

    12

Részletes program + Regisztrálok

Kurzus programja

  • szeptember 22. 18:00

    Alkalom 1

    Vállalati terv megalkotása
    • a vállalati tervezés szerepe az üzletfejlesztésben
    • a VMOST keretrendszer használata
    • Vízió és Misszió alkotás érthetően
    • S.M.A.R.T.+C., avagy mire figyelj a célok megfogalmazásakor
    • a Stratégia helye a vállalati tervben
    • Taktikai szint, ahol a terepmunka kezdődik
  • szeptember 27. 18:00

    Alkalom 2

    Potenciál elemzés
    • a vállalati életciklusok működése
    • a vállalati érettség és a piaci verseny dinamikájának üzleti hatásai
    • külső és belső elemzési eszközök szerepe
    • a SWOT & GAP analízis gyakorlati alkalmazása
    • a Porter féle 5 erő modell használata
  • szeptember 29. 18:00

    Alkalom 3

    Termék- és szolgáltatás fejlesztés 1
    • a termékek/szolgáltatások életútja és csoportosítása
    • a Komplett termékélmény
    • a Growth-hacking jelenség
    • Amazon press release módszer
    • Go-to-market keretrendszer
    • a business case elemei
  • október 4. 18:00

    Alkalom 4

    Termék- és szolgáltatás fejlesztés 2.
    • a value proposition szerepe
    • stakeholder management a termékfejlesztés során
    • a sikeres termék definíciója és a follow up szerepe
    • Divízók szerepvállalása
    • sikerfaktorok és buktatók a termék- és szolgáltatásfejlesztés folyamatában
  • október 6. 18:00

    Alkalom 5

    Árképzés és monetizáció
    • árazás, mint versenyelőny
    • az ár észlelés, az ár-érték és az árérzékenység szerepe
    • az árpolitikai célok megfogalmazása
    • árazási stratégia kialakításának lépései
    • ármeghatározási modellek: Szimuláció, Gabor-Granger modell, PSM analízis
    • árazási taktikák: freemium modellek, dinamikus árazás
  • október 11. 18:00

    Alkalom 6

    Sales és marketing stratégia 1
    • az ügyféléletciklus alapú sales stratégia
    • hatékony sales szervezeti struktúra
    • a sales funnel szerepe
    • a sales pipeline felépítése és használata
    • ügyfélszegmentáció
  • október 13. 18:00

    Alkalom 7

    Sales és marketing stratégia 2
    • adatalapú sales működés
    • a CRM szerepe
    • sales metrikák
    • a marketing stratégia felépítése
    • a célpiac, célcsoport és a buyer persona-k meghatározása
    • marketing budget tervezés
  • október 18. 18:00

    Alkalom 8

    Adatból információ: a BI szerepe
    • vállalati adatkultúra kialakítása és fejlesztése
    • a HIPPO effektus elkerülése
    • a leíró, a diagnosztikai és a prediktív adatelemzés gyakorlati alkalmazása
    • AI & Machine Learning üzleti felhasználása gyakorlati példákon keresztül
    • Big Data
    • Aa hatékony dashboard-ok felépítése
  • október 20. 18:00

    Alkalom 9

    Ügyfélélmény alapú üzleti validáció
    • az ügyfélelégedettség dimenziói
    • mérési módszertanok: CSS, CES, NPS használata
    • információból stratégia és üzleti felhasználás
  • október 25. 18:00

    Alkalom 10

    A skálázhatóság és a terjeszkedés eszközei
    • növekedés, fejlődés, expanzió
    • a növekedés hajtóerői és az arra ható tényezők
    • organikus és/vagy külső növekedés
    • a diverzifikáció jelentősége és lehetséges irányai
    • M&A fogalma, típusai, sajátosságai
    • stratégiai szövetségek
  • október 27. 18:00

    Alkalom 11

    HR stratégia és performancia menedzsment
    • a humán faktor jelentősége
    • munkavállalói életciklusok
    • fluktuáció elemzés eszköztára
    • munkaerőpiaci dinamikák
    • toborzási hatékonyság növelés
    • motivációs-, és bérrendszerek
    • tehetségmenedzsment megváltozott környezetben
  • november 3. 18:00

    Alkalom 12

    Krízismenedzsment
    • krízishelyzetek típusai és jellemzői
    • krízismenedzsment célja és fázisai
    • Üzletfolytonossági és Készenléti Terv célja és alkalmazása
    • A kockázatértékelés szerepe és működése
    • Kockázati hatás és valószínűség számítás
    • Kríziskommunikációs terv jelentősége és elkészítési módja

Így tanítunk

LABA
Felhasználói fiókom

Lépj be a Google Classroom rendszerébe - itt találod a személyes fiókod. Nézd az órákat élő közvetítésben vagy felvételről, oszd meg ötleteidet az előadóval, és teljesítsd a feladatokat - mindent megteszünk, hogy kényelmesen tanulhass.

Regisztrálok
Mindig elérhető és mindig segít
Mindig elérhető és mindig segít

Az ügyfelek értékelik a támogatást. Az előadók és a LABA csapat minden kérdésedre választ ad. Ne félj kérdezni!

Regisztrálok
Eredmény
Tanulni nem egyszerű, de megéri

A házi feladatokat és teszteket az előadók metodológusokkal közösen tervezik meg. Muszáj tanulnod, hogy sikeresen teljesíts és elvégezd a feladatokat. Senki sem ígérte, hogy könnyű lesz, igaz? De ne aggódj, az itt megszerzett tudással már semmi sem lesz lehetetlen.

Regisztrálok
Oklevél
Elismert oklevél a képzésről

A kurzus alatt pontokat szerezhetsz a házi feladatok és tesztek megoldásával. Minél több pontot szerzel, annál jobb értékelést és oklevelet kapsz a kurzus végén.

Regisztrálok

Nézd meg, hogy fog kinézni az önéletrajzod a kurzus elvégzését követően. Megnézem

Támogató anyagok:
Támogató anyagok:
Támogató anyagok:

Prezentációk, fájlok, cikkek, videók, esettanulmányok - minden elérhető egy helyen.

Regisztrálok

Semen Berezovsky

 

Tudom, hogyan kell:
  • felmérni a vállalatom piaci pozícióját
  • üzleti stratégiát alkotni és ehhez üzleti évet tervezni
  • analitikai eszközökkel elemezni a belső erőforrások hatékonyságát
  • felmérni a versenytársakat
  • különböző árazási stratégiákat alkalmazni
  • harmonizálni a sales, a marketing és a termékfejlesztés szerepét az üzletfejlesztésben

Itt tudsz jelentkezni

A kurzussal és a részvételi díjjal kapcsolatos bővebb tájékoztatásért kérjük regisztráljon!

Töltsd ki a jelentkezési ívet

Kötelező mező

Add meg a telefonszámod

Szeretnénk kapcsolatban maradni veled és tájékoztatni a LABA legfrissebb híreiről és ajánlatairól. Legyél a közösségünk tagja! 
A "Jelentkezem" gomb megnyomásával és a regisztrációm elküldésével elfogadom az Adatkezelési tájékoztatót és az Általános szerződési feltételeket.

A piacvezető cégek munkatársai is nálunk tanulnak

Google
Burger King
Coca-Cola
Delloite
Mercedes
Renault
Shell
Pepsi
Arval
Pepsico
beeline
Burger king
Coca cola
Delloite
Epam
Google
Isida
Mercedes
Pepsi