Üzletfejlesztés a gyakorlatban élő online kurzus: Tüzes Imre üzletfejlesztési igazgató megtanít arra, hogyan ismerd fel a növekedés mozgatórugóit és készíts fejlesztési tervet | LABA üzleti iskola
Teacher

február 16. – március 30.

Üzletfejlesztés a gyakorlatban

A hosszú távú üzleti növekedés mozgatórugója

Tévedés lenne azt hinni, hogy az üzleti növekedés csak a továbblépésről szól. Az üzleti növekedés a fennmaradásról is szól. Változó gazdasági környezet, a versenytársak kiszámíthatatlan lépései, átalakuló fogyasztói igények – csupa olyan akadály, amit biztosan csak úgy győzhetünk le, ha a legjobbak maradunk. Ha fejlesztünk. Eredményes fejlesztés viszont nem létezik pontos terv nélkül. Ezt a tervet pedig csak egy, a növekedés mozgatórugóit ismerő szakértő tudja elkészíteni. Megmutatjuk, hogyan lehetsz te ez a szakértő!

Neked ajánljuk a kurzust, ha:

Cégvezető, vállalkozó vagy:

Az üzletfejlesztés több, mint eszköztár: ez egy szemléletmód, ami minden döntésedet áthatja majd a céged vezetése során. Optimalizáld az üzleti működést, és hozd ki a legtöbbet a vállalkozásodból!

Üzletfejlesztő vagy:

Rendszerezzük és kiegészítjük az elméleti tudásod, bemutatjuk a jó gyakorlatokat, és felvértezünk egy sokat látott szakértő piaci bölcsességével. Itt az ideje szintet lépni a karrieredben!

Menedzser, kontroller, értékesítő vagy:

Stabil alapokkal és átfogó rálátással rendelkezel az egyes üzleti folyamatok és a piac működése kapcsán. Akár a karrierváltás a célod, akár a szakmai előremenetel, segítünk jó szakemberből kiváló üzletfejlesztővé válni.

Teacher

A kurzusról

Mit, mikor és hogyan?

Mit fogunk tanulni?

Megvalósítás

Nem számít, hogy terméket, szolgáltatást, vagy digitális megoldást kínálsz, a feladatod az, hogy komplex módon gondolkodj és cselekedj. Elmondjuk, hogyan kell terméket fejleszteni és piacra vinni, árazási stratégiát alkotni, pozícionálni és mérni az eredményeket.

Stratégia

Pontos tervezés nélkül a fejlődés nem lehetséges. Határozd meg az üzlet fejlődési céljait, tanulj a korábbi hibákból, és építs világos fejlődési stratégiát.

Krízis

Még a legjobb vezetők életében is vannak mélypontok. Dolgozz előre, kalkuláld bele a stratégiádba, hogy készen állj. Elmondjuk, hogyan ismerd fel a kockázatot, hogyan reagálj gyorsan a kritikus helyzetekre, és hogyan minimalizáld a vállalat veszteségét.

Mikor és hogyan?

KEZDET
  • február 16
FORMÁTUM
  • 6 hét
  • 13 alkalom
MENETREND
  • webinárium
  • házi feladatok
  • visszajelzések / értékelések

Az előadóról

Teacher

Tüzes Imre

A Profession.hu üzletfejlesztési igazgatója

Az előadóról
  • +14 év tapasztalat telco, digital, online recruitment területen (Profession.hu, Vodafone, Sanoma Media, Central Media Group)
  • Jelenleg a Profession.hu üzletfejlesztési igazgatója
  • A Profession.hu az elmúlt években az egyik legnagyobb üzleti növekedést felmutató digitális hazai vállalat (az “Év legjobb munkahelye”, az “Év irodája”, többszörös Effie és Superbrands díjazott)
  • Kiemelt szerepe volt a Profession.hu Kft. önálló cégként való létrejöttében, valamint abban, hogy több területen nagyvállalati szofisztikáltságú KKV-ként működjön (pl.: BI és DWH létrehozás, Salesforce CRM bevezetése)
  • Egy üzleti folyamat milliárdos árbevételének elérése miatt 2011-ben a Vodafone Év dolgozója elismeréssel jutalmazták
  • Certified Scrum Product Owner és 6Sigma Green Belt minősítéssel rendelkezik

A kurzus bemutatása

Kurzus programja

  • Időtartam:

    február 16. – március 30.

  • Előadások száma:

    12

Részletes program + Regisztrálok

Kurzus programja

  • 2023.02.16 18:00

    Alkalom 1

    A vállalati terv megalkotása
    • a vállalati tervezés szerepe az üzletfejlesztésben
    • a VMOST keretrendszer használata
    • Vízió- és Misszióalkotás érthetően
    • S.M.A.R.T.+C., avagy mire figyelj a célok megfogalmazásakor?
    • a Stratégia helye a vállalati tervben
    • Taktikai szint, ahol a terepmunka kezdődik
  • 2023.02.21 18:00

    Alkalom 2

    Potenciálelemzés
    • a vállalati életciklusok működése
    • a vállalati érettség és a piaci verseny dinamikájának üzleti hatásai
    • a külső és belső elemzési eszközök szerepe
    • a SWOT & GAP analízis gyakorlati alkalmazása
    • a Porter-féle „5 erő modell” használata
  • 2023.02.23 18:00

    Alkalom 3

    Termék- és szolgáltatásfejlesztés 1.
    • a termékek/szolgáltatások életútja és csoportosítása
    • a „Komplett termékélmény”
    • a Growth-hacking jelenség
    • Amazon press release módszer
    • Go-to-market keretrendszer
    • a business case elemei
  • 2023.02.28 18:00

    Alkalom 4

    Termék- és szolgáltatásfejlesztés 2.
    • a value proposition szerepe
    • stakeholder management a termékfejlesztés során
    • a sikeres termék definíciója és a follow up szerepe
    • divízók szerepvállalása
    • sikerfaktorok és buktatók a termék- és szolgáltatásfejlesztés folyamatában
  • 2023.03.02 18:00

    Alkalom 5

    Árképzés és monetizáció
    • árazás, mint versenyelőny
    • az árészlelés, az ár-érték és az árérzékenység szerepe
    • az árpolitikai célok megfogalmazása
    • az árazási stratégia kialakításának lépései
    • ármeghatározási modellek: Szimuláció, Gabor-Granger modell, PSM analízis
    • árazási taktikák: freemium modellek, dinamikus árazás
  • 2023.03.07 18:00

    Alkalom 6

    Sales- és marketingstratégia 1.
    • az ügyféléletciklus alapú sales stratégia
    • hatékony sales szervezeti struktúra
    • a sales funnel szerepe
    • a sales pipeline felépítése és használata
    • ügyfélszegmentáció
  • 2023.03.09 18:00

    Alkalom 7

    Sales- és marketingstratégia 2.
    • adatalapú sales működés
    • a CRM szerepe
    • sales metrikák
    • a marketingstratégia felépítése
    • a célpiac, célcsoport és a buyer personák meghatározása
    • marketingbüdzsé tervezés
  • 2023.03.14 18:00

    Alkalom 8

    Adatból információ: a BI szerepe
    • vállalati adatkultúra kialakítása és fejlesztése
    • a HIPPO effektus elkerülése
    • a leíró, a diagnosztikai és a prediktív adatelemzés gyakorlati alkalmazása
    • az AI és a gépi tanulás üzleti felhasználása gyakorlati példákon keresztül
    • Big Data
    • a hatékony dashboardok felépítése
  • 2023.03.16 18:00

    Alkalom 9

    Ügyfélélmény alapú üzleti validáció
    • az ügyfélelégedettség dimenziói
    • mérési módszertanok: CSS, CES, NPS használata
    • információból stratégia és üzleti felhasználás
  • 2023.03.21 18:00

    Alkalom 10

    A skálázhatóság és a terjeszkedés eszközei
    • növekedés, fejlődés, expanzió
    • a növekedés hajtóerői és az arra ható tényezők
    • organikus és/vagy külső növekedés
    • a diverzifikáció jelentősége és lehetséges irányai
    • M&A fogalma, típusai, sajátosságai
    • stratégiai szövetségek
  • 2023.03.23 18:00

    Alkalom 11

    HR-stratégia és performanciamenedzsment
    • a humán faktor jelentősége
    • munkavállalói életciklusok
    • a fluktuációelemzés eszköztára
    • munkaerőpiaci dinamikák
    • a toborzás hatékonyságának növelése
    • motivációs- és bérrendszerek
    • tehetségmenedzsment megváltozott környezetben
  • 2023.03.28 18:00

    Alkalom 12

    Krízismenedzsment
    • a krízishelyzetek típusai és jellemzői
    • a krízismenedzsment célja és fázisai
    • Üzletfolytonossági és Készenléti Terv célja és alkalmazása
    • a kockázatértékelés szerepe és működése
    • kockázati hatás és valószínűségszámítás
    • a kríziskommunikációs terv jelentősége és elkészítési módja
  • 2023.03.30 18:00

    Alkalom 13

    Üzletfejlesztés a gyakorlatban: szakértői workshop
    • valós üzleti probléma elemzése az elsajátított módszertanokkal
    • a lehetséges irányok kapcsán közös üzleti terv készítése
    • a különböző, lehetséges irányokban rejlő potenciálok felmérése
    • a megvalósítás lépéseinek analizálása

Így tanítunk

LABA
Felhasználói fiókom

Lépj be a Google Classroom rendszerébe - itt találod a személyes fiókod. Nézd az órákat élő közvetítésben vagy felvételről, oszd meg ötleteidet az előadóval, és teljesítsd a feladatokat - mindent megteszünk, hogy kényelmesen tanulhass.

Regisztrálok
Mindig elérhető és mindig segít
Mindig elérhető és mindig segít

Az ügyfelek értékelik a támogatást. Az előadók és a LABA csapat minden kérdésedre választ ad. Ne félj kérdezni!

Regisztrálok
Eredmény
Tanulni nem egyszerű, de megéri

A házi feladatokat és teszteket az előadók metodológusokkal közösen tervezik meg. Muszáj tanulnod, hogy sikeresen teljesíts és elvégezd a feladatokat. Senki sem ígérte, hogy könnyű lesz, igaz? De ne aggódj, az itt megszerzett tudással már semmi sem lesz lehetetlen.

Regisztrálok
Oklevél
Elismert oklevél a képzésről

A kurzus alatt pontokat szerezhetsz a házi feladatok és tesztek megoldásával. Minél több pontot szerzel, annál jobb értékelést és oklevelet kapsz a kurzus végén.

Regisztrálok

Nézd meg, hogy fog kinézni az önéletrajzod a kurzus elvégzését követően. Megnézem

Támogató anyagok:
Támogató anyagok:
Támogató anyagok:

Prezentációk, fájlok, cikkek, videók, esettanulmányok - minden elérhető egy helyen.

Regisztrálok

Semen Berezovsky

 

Tudom, hogyan kell:
  • felmérni a vállalatom piaci pozícióját
  • üzleti stratégiát alkotni és ehhez üzleti évet tervezni
  • analitikai eszközökkel elemezni a belső erőforrások hatékonyságát
  • felmérni a versenytársakat
  • különböző árazási stratégiákat alkalmazni
  • harmonizálni a sales, a marketing és a termékfejlesztés szerepét az üzletfejlesztésben

Відгуки студентів

photo
Віталій Букалов

Junior 3D artist

Курс дуже сподобався і затягнув у процес, у мене не було досвіду в цій сфері, але я бачу величезний прогрес та бажання розвиватися далі у цьому напрямі.

Курс виявився добрий, радий, що отримав усе, за чим прийшов. Тепер можу повністю пройти пайплайн створення моделі від початку до кінця.

Читать больше Свернуть
photo
Віталій Букалов

графічний дизайнер

Курс дуже сподобався і затягнув у процес, у мене не було досвіду в цій сфері, але я бачу величезний прогрес та бажання розвиватися далі у цьому напрямі.

photo
Віталій Букалов

Junior 2D/3D artist

Курс дуже сподобався і затягнув у процес, у мене не було досвіду в цій сфері, але я бачу величезний прогрес та бажання розвиватися далі у цьому напрямі.

Курс виявився добрий, радий, що отримав усе, за чим прийшов. Тепер можу повністю пройти пайплайн створення моделі від початку до кінця.

Читать больше Свернуть
photo
Віталій Букалов

Junior 3D artist

Курс дуже сподобався і затягнув у процес, у мене не було досвіду в цій сфері, але я бачу величезний прогрес та бажання розвиватися далі у цьому напрямі.

Курс виявився добрий, радий, що отримав усе, за чим прийшов. Тепер можу повністю пройти пайплайн створення моделі від початку до кінця.

Читать больше Свернуть
photo
Віталій Букалов

Junior 3D artist

Курс дуже сподобався і затягнув у процес, у мене не було досвіду в цій сфері, але я бачу величезний прогрес та бажання розвиватися далі у цьому напрямі.

Курс виявився добрий, радий, що отримав усе, за чим прийшов. Тепер можу повністю пройти пайплайн створення моделі від початку до кінця.

Читать больше Свернуть

Itt tudsz jelentkezni

A kurzussal és a részvételi díjjal kapcsolatos bővebb tájékoztatásért kérjük regisztráljon!

Töltsd ki a jelentkezési ívet

Kötelező mező

Add meg a telefonszámod

Szeretnénk kapcsolatban maradni veled és tájékoztatni a LABA legfrissebb híreiről és ajánlatairól. Legyél a közösségünk tagja! 
A "Jelentkezem" gomb megnyomásával és a regisztrációm elküldésével elfogadom az Adatkezelési tájékoztatót és az Általános szerződési feltételeket.

A piacvezető cégek munkatársai is nálunk tanulnak

Google
Burger King
Coca-Cola
Delloite
Mercedes
Renault
Shell
Pepsi
Arval
Pepsico
beeline
Burger king
Coca cola
Delloite
Epam
Google
Isida
Mercedes
Pepsi