Product management élő online kurzus: átadunk minden hard és soft skill-t, végigjárjuk egy termék útját az első interjútól az MVP-n át egészen a túlterhelt szolgáltatások irányításáig | LABA üzleti iskola
Online
kurzus
Kezdő

Product Management

Ezt a kurzust azok számára hoztuk létre, akik szeretnék elsajátítani a termékfejlesztés alapjait. Hogyan készíts megvalósítási tervet, milyen módszert használj a termék backlog kidolgozásához és hogyan értelmezz helyesen elemzési eredményeket?

Kovács Edit, az InPlayer, Revolut, Amazon és Yahoo Product Managere segít elkerülni a téma rejtelmeiben!
Lesd el a hatékony piaci- és versenytárselemzés lépéseit és alakíts ki hatékony marketingstratégiát!
Sajátíts el módszereket a Design Thinking, Lean és a Business Model Canvas területéről!
Lásd át a terméktesztelés- és bevezetés folyamatait és tegyél szert a bevezetést kísérő kommunikációval, termékmarketinggel (eszközök, platformok, ezek szerepe), termékellenőrzéssel és fenntarthatósággal kapcsolatos ismeretekre!
Az előadóról
Kovács Edit
CHIEF PRODUCT OFFICER INPLAYER
10 év tapasztalata van nemzetközi piacra készülő szoftverek fejlesztésének irányításában a következő cégeknél: Shell, Yahoo!, Meltwater, Amazon Prime Video, Revolut, InPlayer.
Global Technical Product Owner szerepkörben két, összesen 18 főt számláló, többfunkciós csapat vezetéséért volt felelős.
Fő érdeklődési területe a felhasználói problémák azonosítása, megoldások validálása és a felhasználó-központú termékfejlesztés bevezetése kis- és középvállalatoknál.
Az általa menedzselt szoftverek között találunk havi pár száztól havi több száz millió aktív felhasználóval rendelkezőt is.
50-70.000+ fős, amerikai és európai technológiai cégekben szerzett tapasztalatot.
Számos csapatban vitte végig a termékközpontú szemlélet bevezetését, összesen több, mint 15 szoftverfejlesztő csapattal dolgozott együtt.
Nemcsak elméleti képzést adunk, hanem valóban hasznos gyakorlati tudást is, amelyet szinte azonnal alkalmazni tudsz a munkád során a szakmai céljaid megvalósításához. Ebben hiszünk, ebben támogatunk!
A kurzusról:
A kurzusról:
KÖZPONTBAN A FELHASZNÁLÓ
Egy szoftvertermék manapság akkor lehet igazán sikeres, ha felhasználói számára értéket teremt és egy számukra fontos problémára nyújt magas minőségű megoldást. A kurzus során betekintést nyerhetsz a termékmenedzsment legmodernebb módszereibe és megtanulod, hogyan lehet megismerni a piaci lehetőségeket, a felhasználói igényeket és hogy miként lehet ezekre valóban sikeres termékeket építeni.
TERMÉKFEJLESZTÉS ÉS ADATMODELLEZÉS
A kurzus során megtanulod, hogyan állítsd fel a hipotézist és a termék üzleti modelljét. Ha minden stimmel, áttérünk a dizájnra, a prototípus-készítésre, az MVP kidolgozására és beszélünk a különböző kvalitatív kutatási módszerek és az A/B tesztelés használatáról. Menedzserként meg fogod tanulni priorizálni a feladatokat, kidolgozni a termék backlogot és irányítani a fejlesztői csapatot. A hosszú távú sikerek elérése érdekében foglalkozunk a product vízió kidolgozásával, az OKR módszer használatával és a roadmap készítésével is.
TERMÉKBEVEZETÉS
Hogyan kell pontosan megtervezni a termékbevezetést és nyomon követni az eredményeket? Mi megmutatjuk, hogy mi történik a termékkel a bevezetése után és hogyan növelhető elemzések alapján a termék hatékonysága. Megtanulhatod, milyen az ideális csapat és milyen szakterületek bevonására van szükség a termék működtetéséhez és továbbfejlesztéséhez.
Kezdés:
február 23.
Menetrend:
6 hét
12 alkalom
18 óra
Formátum:
webinárium + házi feladatok
+ visszajelzések és értékelések
Hogyan tanítunk?
Gyakorlat
Az előadásokon a legfrissebb elméletek mellett gyakorlati tanácsokat, tippeket kapsz, amelyeket akár már másnap tudsz alkalmazni a munkádban. A megszerzett, friss tudást az órákat követően a házi feladatokkal és gyakorlatokkal szinte azonnal ki is próbálhatod. A megszerzett szemléletmód nem csak szoftverek, de fizikai termékek és szolgáltatások fejlesztése során is alkalmazható.
Támogatás és mentorálás
A képzésen végig veled lesz az előadó és a csapatunk is. A gyakorlati feladatok után visszajelzést adunk, illetve hozzáférést kapsz a kurzus zárt Facebook-csoportjához is, ahol folytathatod a kapcsolatépítést és megoszthatod a gondolataid.
PROGRAM
Alkalom 1
A termékmenedzser szerepe és kompetenciái
  • - Termékmenedzsment, termékközpontú gondolkodásmód
  • - Mit tekinthetünk terméknek?
  • - Mi a különbség a projekt- és a termékmenedzsment között?
  • - A termékfejlesztési folyamat áttekintése
  • - A termékmenedzser szerepe a szervezetben
Alkalom 2
A piac és a felhasználók megértése
  • - Az üzleti modell felmérése, Lean Canvas
  • - Az értékteremtés elemzése, Value Proposition Canvas
  • - A piac és a megoldás találkozása, Product-Market fit
Alkalom 3
Felhasználói kutatás
  • - Felhasználói interjúk, platformok
  • - User story mapping
  • - Jobs to be done
Alkalom 4
Üzleti modell, megtérülés
  • - Egységgazdasági számítás (ROI)
  • - Beszerzési költség (CAC, CPI)
  • - Üzleti modellek - subscription based, freemium, etc.
  • - Üzleti modellek tesztelése
Alkalom 5
OKR, ütemterv, termék vízió - termékfejlesztési stratégia
  • - Termék vízió, misszió, stratégia
  • - OKR célok
  • - Termék ütemterv (roadmap) kialakítása
Alkalom 6
A termék backlog prioritása és kezelése
  • - Roadmap, backlog szervezése
  • - Fontossági sorrend, priorizálási módszerek
  • - Reach impact confidence effort (RICE)
  • - A hipotézisek értékelése, a hatás feltérképezése
Alkalom 7
Validáció - Tervezés és prototípus készítés, MVP
  • - Termék prototípus készítés
  • - Hogyan kell megfogalmazni az MVP-t
  • - Gyors hipotézis tesztelő eszközök
  • - Felhasználói tesztelés (usability testing)
Alkalom 8
Adatok a termékfejlesztésben - Fő mutatók és elemzések
  • - Metrikák technikai jellemzői
  • - Elemzési eszközök
  • - North star metrics
  • - AARRR modell
Alkalom 9
A / B tesztelés
  • - Hipotézisek alkotása a teszthez
  • - Statisztikai jelentőség
  • - Cél és további mutatók
  • - Riportok:
    • - Szegmentálás
    • - Értékesítési folyamatok (funnelek) építése
    • - Kohorsz elemzés
Alkalom 10
Termékbevezetés: előkészítés és monitoring
  • - Termék tesztelése és bevezetése
  • - A bevezetést kísérő kommunikáció, termékmarketing
  • - Visszajelzési eszközök (intercom, usabilla)
Alkalom 11
A termékfejlesztés csapatmunka
  • - Szerepek és szakterületek a termékfejlesztési csapatban
  • - PM archetípusok
  • - Termékmenedzseri karrierpálya
  • - Módszertanok és a köztük lévő különbségek (Kanban, Scrum, Waterfall)
  • - Feladatkezelő eszközök
Alkalom 12
Összefoglalás, tanultak átültetése a mindennapokba
  • - Az új megközelítés bevezetése a csapat életébe
  • - A kurzus tanulságainak áttekintése
  • - Q&A
 
Az online oktatás
élvonalában
Megteremtettünk egy teljesen új világot a tanulni és tanítani vágyóknak
Világszerte 90 képzés 6 különböző területen
Kurzusainkon már több mint 35 ezren vettek részt a világ közel 50 országából
Szerintünk az élethosszig tartó tanulás nélkülözhetetlen a személyes fejlődéshez. Legyél te is részese az új online tanulói közösségünknek.
Minden egy helyen
A saját személyes felhasználói fiókodban.
Tanúsítvány
A képzés elvégzését követően tanúsítványt állítunk ki.
Maradjunk kapcsolatban
Az előadók és a képzés szervezői minden kérdésedre válaszolnak.
Visszanézhető
A kurzus felvételeit visszanézheted, a kiegészítő anyagokat pedig a képzést követően is eléred.
Házi feladatok és tesztek
Hogy azonnal beépíthesd a megszerzett gyakorlati tudást.
Itt tudsz jelentkezni
Szeretnénk kapcsolatban maradni veled és tájékoztatni a LABA legfrissebb híreiről és ajánlatairól. Legyél a közösségünk tagja! 
A "Jelentkezem" gomb megnyomásával és a regisztrációm elküldésével elfogadom az Adatkezelési szabályzatunkat, az Adatkezelési tájékoztatónkat és az Általános szerződési feltételeket.
Az új tudás megszerzése és új készségek elsajátítása nélkülözhetetlen egy elégedett karrierúthoz. A piacvezető cégek munkatársai is nálunk tanultak.