Online
kurzus
Kezdő

Product Management

A kurzus bemutatja a modern termékfejlesztés alapjait, a felhasználó központú gondolkodásmódot nemzetközi szinten működő módszereken keresztül. Az órákon végigvesszük a termékmenedzsment minden aspektusát az elmélettől a gyakorlatig. Átadunk minden hard és soft skill-t, végigjárjuk egy termék útját az első interjútól az MVP-n át egészen a túlterhelt szolgáltatások irányításáig. Az előadásokon a legfrissebb elméletek mellett gyakorlati tanácsokat, tippeket kapsz, amelyeket akár már másnap tudsz alkalmazni a munkádban. A megszerzett friss tudást az órákat követően a házi feladatokkal és gyakorlatokkal szinte azonnal ki is próbálhatod. Mindebben Sipos Andrea a Skyscanner, Prezi és OptiMonk product manager lesz a segítségedre.
10+ év tapasztalat hazai és nemzetközi piacra készülő szoftverek fejlesztésének irányításában
10-1500 fős, amerikai- és európai technológiai cégekben szerzett tapasztalatot
az általa menedzselt szoftverek között találunk havi párszáztól havi 100 millió aktív felhasználóval rendelkező szoftvert is
Ismerd meg az előadónkat
Sipos Andrea
Product management vezető
Számos csapatban bevezette a termékközpontú szemlélet, összesen több, mint 15 szoftverfejlesztő csapattal dolgozott már együtt
Csapatai résztvételével készült mobilos applikációk hazai és nemzetközi elismeréseket szereztek
Fő érdeklődési területe a felhasználói problémák azonosítása, megoldások validálása és az eredményt mutató adatok elemzése
Nem csak elméleti képzést adunk, hanem valóban hasznos gyakorlati tudást, amelyet szinte azonnal alkalmazni tudsz a munkád során szakmai céljaid megvalósításához. Ebben hiszünk, ebben támogatunk.
A kurzusról:
A kurzusról:
Központban a felhasználó
Apple, Google, Netflix - mi a közös bennük? Az ott dolgozó szakemberek olyan szoftvereket építenek, amiket emberek százmilliói használnak és szeretnek. Mi a titkuk? Manapság egy szoftver termék akkor lehet igazán sikeres, ha a felhasználói számára értéket teremt, egy számukra fontos problémára nyújt magas minőségű megoldást. A kurzus során betekintést nyerhetsz a legmodernebb termékmenedzsment módszerekbe. Megtanulod hogyan lehet megismerni a piaci lehetőségeket és felhasználó igényeket, és hogyan tudnak ezekre valóban sikeres termékeket építeni. Aki képes a felhasználóközpontú gondolkodásmódra, annak a csapata kevesebb energiát tesz majd felesleges funkciók építésébe.
Termékfejlesztés
A kurzus során megtanulod hogyan állítsd fel a hipotézist és a termék üzleti modelljét. Ha minden stimmel, áttérünk a dizájnra, prototipus készítésre és az MVP kidolgozására. Beszélünk a különböző kvalitatív kutatási módszerek és az A/B tesztelés használatáról. Menedzserként meg fogod tanulni priorizálni a feladatokat, kidolgozni a termék backlogot és irányítani a fejlesztői csapatot. A hosszú távok sikerek elérése érdekében foglalkozunk a product vízió kidolgozásával, az OKR módszer használatával és a roadmap készítésével is.
Termék bevezetés
Hogyan kell pontosan megtervezni a termékbevezetést és nyomonkövetni az eredményeket? Mi megmutatjuk, hogy mi történik a termékkel bevezetés után és elemzések alapján hogyan növeljük a termék hatékonyságát. Megtanulhatod, milyen az ideális csapat, milyen szakterületek bevonására van szükség a termék működtetéséhez és továbbfejlesztéséhez.
Kezdés:
augusztus 5.
Menetrend:
6 hét
12 alkalom
18 óra
Formátum:
webinárium + házi feladatok
+ visszajelzések és értékelések
Hogyan tanítunk?
Gyakorlati tudást adunk
A kurzusaink az elmélet és gyakorlat tökéletes összhangját teremtik meg: elmélet, amelyhez bármikor visszatérhetsz, illetve gyakorlat, amelyet szinte azonnal beépíthetsz a mindennapi munkavégzésedbe. Ebben pedig a segítségedre van az anyagokat tartalmazó online platform, az előadó és a LABA teljes csapata.
Élőben, online
Ahhoz, hogy hatékony legyen a tanulás és ne érezd a „távoktatást”, interaktív eszközökkel és tartalmakkal segítjük a fejlődésed.
Maradjunk kapcsolatban
Kérdezz bátran, az interaktív online előadások után minden kérdésedre választ kaphatsz, tapasztalataidat pedig megoszthatod a kurzusokhoz tartozó zárt Facebook-csoportokban.
 
PROGRAM
Alkalom 1
A termékmenedzser szerepe és kompetenciái
  • - Termékmenedzsment, termékközpontú gondolkodásmód
  • - Mit tekinthetünk terméknek?
  • - Mi a különbség a projekt- és a termékmenedzsment között?
  • - A termékfejlesztési folyamat áttekintése
  • - A termékmenedzser szerepe a szervezetben
Alkalom 2
A piac és a felhasználók megértése
  • - Az üzleti modell felmérése, Lean Canvas
  • - Az értékteremtés elemzése, Value Proposition Canvas
  • - A piac és a megoldás találkozása, Product-Market fit
Alkalom 3
Felhasználói kutatás
  • - Felhasználói interjúk, platformok
  • - User story mapping
  • - Jobs to be done
Alkalom 4
Validáció - Tervezés és prototípus készítés, MVP
  • - Termék prototípus készítés
  • - Hogyan kell megfogalmazni az MVP-t
  • - Gyors hipotézis tesztelő eszközök
  • - Felhasználói tesztelés (usability testing)
Alkalom 5
Adatok a termékfejlesztésben - Fő mutatók és elemzések
  • - Metrikák technikai jellemzői
  • - Elemzési eszközök
  • - North star metrics
  • - AARRR modell
  • - Riport típusok (Szegmentálás; Értékesítési folyamatok (funnelek) építése; Kohorsz elemzés)
Alkalom 6
A / B tesztelés
  • - Hipotézisek alkotása a teszthez
  • - Statisztikai jelentőség
  • - Cél és további mutatók
  • - Teszt gyakorlat
Alkalom 7
Üzleti modell, megtérülés
  • - Egységgazdasági számítás (ROI)
  • - Beszerzési költség (CAC, CPI)
  • - Üzleti modellek - subscription based, freemium stb.
  • - Üzleti modellek tesztelése
Alkalom 8
OKR, ütemterv, termék vízió - termékfejlesztési stratégia
  • - Termék vízió, misszió, stratégia
  • - OKR célok
  • - Termék ütemterv kialakítása
  • - Product vision
Alkalom 9
A termék backlog prioritása és kezelése
  • - Roadmap, backlog szervezése
  • - Fontossági sorrend, priorizálási módszerek
  • - A hipotézisek értékelése, a hatás feltérképezése
  • - Reach impact confidence effort (RICE)
Alkalom 10
Termékbevezetés: előkészítés és monitoring
  • - Termék tesztelése és bevezetése
  • - A bevezetést kísérő kommunikáció, termékmarketing (eszközök, platformok, ezek szerepe)
  • - Termékfigyelés és fenntarthatóság
  • - Visszajelzési eszközök (intercom, usabilla)
Alkalom 11
A termékfejlesztés csapatmunka
  • - Szerepek és szakterületek a termékfejlesztési csapatban
  • - Módszertanok és a köztük lévő különbségek (Kanban, Scrum, Waterfall)
  • - Feladatkezelő eszközök
Alkalom 12
Összefoglalás, tanultak átültetése a mindennapokba
  • - Az új megközelítés bevezetése a csapat életébe
  • - A kurzus tanulságainak áttekintése
  • - Q&A
 
Az online oktatás
élvonalában
Megteremtettünk egy teljesen új világot a tanulni és tanítani vágyóknak
Világszerte 90 képzés 6 különböző területen
Kurzusainkon már több mint 35 ezren vettek részt a világ közel 50 országából
Szerintünk az élethosszig tartó tanulás nélkülözhetetlen a személyes fejlődéshez. Legyél te is részese az új online tanulói közösségünknek.
Minden egy helyen
A saját személyes felhasználói fiókodban.
Tanúsítvány
A képzés elvégzését követően tanúsítványt állítunk ki.
Maradjunk kapcsolatban
Az előadók és a képzés szervezői minden kérdésedre válaszolnak.
Visszanézhető
A kurzus felvételeit visszanézheted, a kiegészítő anyagokat pedig a képzést követően is eléred.
Házi feladatok és tesztek
Hogy azonnal beépíthesd a megszerzett gyakorlati tudást.
Itt tudsz jelentkezni
Szeretnénk kapcsolatban maradni veled és tájékoztatni a LABA legfrissebb híreiről és ajánlatairól. Legyél a közösségünk tagja! 
A "Jelentkezem" gomb megnyomásával és a regisztrációm elküldésével elfogadom az Adatkezelési szabályzatunkat, az Adatkezelési tájékoztatónkat és az Általános szerződési feltételeket.
Az új tudás megszerzése és új készségek elsajátítása nélkülözhetetlen egy elégedett karrierúthoz. A piacvezető cégek munkatársai is nálunk tanultak.

Oldalunk sütiket (cookie-kat) használ a weboldal megfelelő működtetése, elemzése és használatának megkönnyítése érdekében. Az oldal használatával Ön beleegyezik a cookie-k használatába. További információért kérjük, olvassa el az Adatkezelési szabályzatunkat és Adatkezelési tájékoztatónkat.