Product management élő online képzés: hatékony termékfejlesztés | Laba

ÉLŐ ONLINE KURZUS

PRODUCT MANAGEMENT

VÉGH BÁLINT VP PRODUCT, SAP EMARSYS
CUSTOMER ENGAGEMENT

VÉGH BÁLINT

ÉLŐ, ONLINE KURZUS VÉGH BÁLINTTAL, AZ SAP EMARSYS TERMÉKFEJLESZTÉSI SZAKEMBERÉVEL

IDŐPONT:

2023.03.16. – 2023.04.25.

MENETREND:

6 HÉT
KEDD ÉS CSÜTÖRTÖK
18.00–19.30

Érdekel, hogyan olvashatsz szupererő nélkül a felhasználók gondolataiban? Adatokon alapuló döntést hoznál a fejlesztési irányokról? Hatékony tervet keresel a terméked megvalósítására?

Ha a modern termékfejlesztés nemzetközileg bevált módszereinek alkalmazását izgalmas kihívásnak érzed, akkor képzésünk a tökéletes választás számodra. Ismerd meg a teljes termékfejlesztési folyamatot, határozz meg sikerkritériumokat a csapatod számára, és törj a csúcsra!

MAGADRA ISMERTÉL? NEKED AJÁNLJUK A KURZUST, HA:

  • PRODUCT OWNER ESETLEG BUSINESS ANALYST VAGY

    Inkább projektmenedzsment feladatokat látnál el és szeretnéd bővíteni a tudásodat a product management alapjaival.

  • START-UP VÁLLALKOZÁS MENEDZSERE VAGY

    Szükséged van egy ilyen áttekintő, alapozó kurzusra, ahol megismerheted a fő technikákat és rendszerezheted a meglévő tudásodat a jobb product fit érdekében.

  • ÉRDEKEL AZ IT VILÁGA ÉS SZÍVESEN DOLGOZNÁL EZEN A TERÜLETEN

    Ha szeretnének elhelyezkedni az IT szektorban, de nem fejlesztői pozícióban és szeretnél megtanulni egy üzleti oldalhoz közelebbi területet.

  • TRADICIONÁLIS SZEMLÉLETŰ NAGYOBB CÉGEK PROJEKTMENEDZSERE, FEJLESZTÉSI VEZETŐJE VAGY

    Szertnék egy hagyományos, waterfallra hajazó módszertantól elköszönve egy modern, agilis szemlélet alapjait megtanulni.

NEM PUSZTÁN ELŐADÁS

  • GYAKORLAT

    Az előadásokon a legfrissebb elméletek mellett gyakorlati tanácsokat, tippeket kapsz, amelyeket akár már másnap tudsz alkalmazni a munkádban. A megszerzett friss tudást az órákat követően a házi feladatokkal és gyakorlatokkal szinte azonnal ki is próbálhatod. A megszerzett szemléletmód nem csak szoftverek, de fizikai termékek és szolgáltatások fejlesztése során is alkalmazható.

  • TÁMOGATÁS ÉS MENTORÁLÁS

    A képzésen végig veled lesz az előadó és a csapatunk is. A gyakorlati feladatok után visszajelzést adunk, illetve hozzáférést kapsz a kurzus zárt Discord-csoportjához is, ahol folytathatod a kapcsolatépítést és megoszthatod a gondolataid.

A KURZUSRÓL

  1. KÖZPONTBAN A FELHASZNÁLÓ

    Manapság egy szoftver termék akkor lehet igazán sikeres, ha a felhasználói számára értéket teremt, egy számukra fontos problémára nyújt magas minőségű megoldást. A kurzus során betekintést nyerhetsz a legmodernebb termékmenedzsment módszerekbe. Megtanulod hogyan lehet megismerni a piaci lehetőségeket és felhasználói igényeket, és hogy hogyan lehet ezekre valóban sikeres termékeket építeni.

  2. TERMÉK - FEJLESZTÉS - DATA MODELING

    A kurzus során megtanulod hogyan állítsd fel a hipotézist és a termék üzleti modelljét. Ha minden stimmel, áttérünk a dizájnra, prototipus készítésre és az MVP kidolgozására. Beszélünk a különböző kvalitatív kutatási módszerek és az A/B tesztelés használatáról. Menedzserként meg fogod tanulni priorizálni a feladatokat, kidolgozni a termék backlogot és irányítani a fejlesztői csapatot. A hosszú távok sikerek elérése érdekében foglalkozunk a product vízió kidolgozásával, az OKR módszer használatával és a roadmap készítésével is.

  3. TERMÉK BEVEZETÉS

    Hogyan kell pontosan megtervezni a termékbevezetést és nyomonkövetni az eredményeket? Mi megmutatjuk, hogy mi történik a termékkel bevezetés után és elemzések alapján hogyan növeljük a termék hatékonyságát. Megtanulhatod, milyen az ideális csapat, milyen szakterületek bevonására van szükség a termék működtetéséhez és továbbfejlesztéséhez.

ELŐADÓ

VÉGH
BÁLINT

  • 15 éve foglalkozik termékfejlesztéssel: olyan cégeknél dolgozott, mint a Deutsche Telekom, Vodafone, PwC. Jelenleg az SAP-nál VP Product pozíciót tölt be.
  • Pályafutása során három különböző országban, és számos iparágban szerzett szakmai tapasztalatot.
  • Jelen volt az első okos otthon csomagok piacra vitelénél, és magyar letöltési toplistákat uraló mobilalkalmazások fejlesztésénél.
  • Jelen volt az első okos otthon csomagok piacra vitelénél, és magyar letöltési toplistákat uraló mobilalkalmazások fejlesztésénél.

PROGRAM

  • 01

    MÁRCIUS 16. 18:00-19:30

    A modern termékmenedzsment alapjai

    • Termékmenedzsment, termékközpontú gondolkodásmód
    • Mit tekinthetünk terméknek?
    • Mi a különbség a projekt- és a termékmenedzsment között?
    • A termékfejlesztési folyamat áttekintése
    • A termékmenedzser szerepkör a fejlesztői szervezetben
    • A termékmenedzser kapcsolata a cég más területeivel
  • 02

    MÁRCIUS 21. 18:00-19:30

    Termék misszió, vízió és stratégia

    • A stratégiai tervezés folyamata és jelentősége
    • Tipikus termékfejlesztési modellek (product led, sales led, stb.)
    • Célok kijelölése és mérése: north star metric & OKR
    • Roadmap készítése
  • 03

    MÁRCIUS 23. 18:00-19:30

    A piac és a felhasználók megértése

    • Az ügyfélproblémák azonosítása
    • Az értékteremtés elemzése, Value Proposition Canvas
    • A piac és a megoldás találkozása, Product-Market fit
  • 04

    MÁRCIUS 28. 18:00-19:30

    A felhasználói igényeknek megfelelő termék fejlesztése (Solution discovery)

    • Dual track agile
    • UX kutatási módszertanok
    • Design thinking & a termék funkcióinak kialakítása
    • Prototípusok / MVP / tesztelés
  • 05

    MÁRCIUS 30. 18:00-19:30

    A fejlesztési folyamat

    • Szerepek és szakterületek a termékfejlesztési csapatban
    • Roadmap, backlog szervezése
    • Fontossági sorrend, priorizálási módszerek
    • Reach impact confidence effort (RICE) – előnyök és hátrányok
    • A hipotézisek értékelése, a hatás feltérképezése
  • 06

    ÁPRILIS 4. 18:00-19:30

    Sikeres fejlesztői csapatok – min múlik az innováció sebessége?

    • Release ciklusok
    • Tech debt kezelése
    • A beteg termékszervezet jelei és megoldásuk
  • 07

    ÁPRILIS 6. 18:00-19:30

    A termék piaci bevezetése és a felhasználói szám növelése

    • Termék tesztelése és bevezetése
    • A bevezetést kísérő kommunikáció, termékmarketing
    • Funnel elemzés, lead generálás, lead típusok
  • 08

    ÁPRILIS 11. 18:00-19:30

    Adat alapú termékfejlesztés - Fő mutatók és elemzések

    • Metrikák technikai jellemzői
    • Elemzési eszközök
    • AARRR modell
  • 09

    ÁPRILIS 13. 18:00-19:30

    B2B és B2C termékfejlesztés: a főbb különbségek,

    • B2C funkciók tesztelése és kiadása
      • Hipotézisek alkotása A/B teszthez
      • Statisztikai jelentőség
      • Cél és további mutatók
    • B2B pilot folyamat
      • A termék életciklusának fázisa
      • A termékmenedzser szerepe a pilot időszakban
      • A pilot megvalósításának folyamata, kiadás
  • 10

    ÁPRILIS 18. 18:00-19:30

    Üzleti modell, megtérülés

    • Egy egészséges szoftvertermék üzleti számai
    • Költségek és megtérülés, fenntartható üzleti modell
    • Üzleti modellek - subscription based, freemium, etc.
    • Üzleti modellek tesztelése
  • 11

    ÁPRILIS 20. 18:00-19:3

    Termékmenedzser karrierút

    • A termékmenedzser karrierjének lépcsői
    • Az egyes lépcsőkön szükséges főbb képességek
    • Hogyan fejlesszük magunkat?
    • A PM állásinterjú
  • 12

    ÁPRILIS 25. 18:00-19:30

    Összefoglalás, tanultak átültetése a mindennapokba

    • Az új megközelítés bevezetése a csapat életébe
    • A kurzus tanulságainak áttekintése
    • Q&A

REGISZTRÁCIÓ

A kurzussal és a részvételi díjjal kapcsolatos bővebb tájékoztatásért kérjük regisztrálj!

A "Jelentkezem" gomb megnyomásával és a regisztrációm elküldésével elfogadom az Adatkezelési tájékoztatót és az Általános szerződési feltételeket.