Mitől lesz sikeres egy női vezető?
Befolyásos női vezető szeretnél lenni, aki magabiztosan irányítja karrierjét és sikeresen kezeli a gyorsan változó világ kihívásait? Ezt a kurzust neked találták ki, ha eleged van az előítéletekből és új vezetői szemléletmódot sajátítanál el, hiszen az alapvető különbség nem a női és férfi vezetők, hanem a velük szemben támasztott elvárások között van.
Fejleszd készségeidet, kommunikálj hatékonyan, képviseld magabiztosan saját érdekeidet és formáld a szervezeti kultúrát – törd át az üvegplafont és válj sikeres női vezetővé!
- Elsajátítod a személyesmárka-építés leghatékonyabb technikáit.
- Magabiztosan fogod képviselni saját érdekeidet.
- Tudni fogod, hogyan tartsd meg az egyensúlyt munka és magánélet között.
Előadó
Magadra ismertél? Neked ajánljuk a kurzust, ha:
- Nőként szeretnél érvényesülni az üzleti világban
- Frissen kinevezett manager vagy
- Előrelépnél a karrieredben
- Női vállalkozó vagy
A kurzusról:
- házi feladatok
- visszajelzések
Kurzus programja:
-
AlkalomHogyan navigálj vezetőként a VUCA-világban?szeptember 21.
- Az üzleti hétköznapok új kihívásai
- Milyen készségeket fejlessz, hogy versenyképes maradj a piacon?
- Tippek és trükkök
-
AlkalomDiverz világ, sokszínű szervezetekszeptember 26.
- A Női Vezetői Klub 2021. decemberi piackutatásának eredményei
- A sokszínűség gazdasági haszna
- Mi az az unconscious bias és miért vedd figyelembe?
- Legyünk egyenlők, de nem egyformák!
-
AlkalomSzemélyes márkaépítés I.szeptember 28.
- A személyes márka dimenziói
- Hogyan fogalmazd meg személyes márkád?
- Miért érdemes szakmai márkádat építeni?
-
AlkalomSzemélyes márkaépítés II.október 3.
- Személyes SWOT-elemzés
- Hogyan fejleszd szakmai márkádat?
- A történetmesélés szerepe saját a személyesmárka-építésben
-
AlkalomSzemélyes márkánk kommunikálásaoktóber 5.
- Kommunikációs stratégiai alapok
- Az érdekelti körök feltérképezése
- Milyen eszközök támogathatnak a kommunikációban?
- Hogyan használd jól az eszközöket márkád építésére?
-
AlkalomMegbízható elköteleződés vagy elkötelezett megbízhatóság?október 10.
- Mit jelent a márkahűség és hogyan alakítsd ki?
- Az érdekelti körök menedzsmentje
- Mi is az a customer journey és miért hasznos?
-
AlkalomUtazás a generációk körüloktóber 12.
- Miért fontos a generációs különbségeket áthidalva megérteni egymást?
- Hogyan viselkednek fogyasztóként a ma fizetőképes kereslettel rendelkező generációk?
- Hogy alakulnak az Alfák preferenciái, elvárásai és hogyan készülj fel rájuk?
-
AlkalomPiackutatásoktóber 17.
- Értsd meg, mire vágyik a piac!
- Hogyan kutass?
- Mire használd az eredményeket?
-
AlkalomOnline kommunikációoktóber 19.
- Stratégia kialakítása
- Célcsoportok, csatornák, üzenetek, időzítés
- Közösségépítés
-
AlkalomOffline kommunikációoktóber 24.
- Önbizalom, önbecsülés, önértékelés
- Az asszertív kommunikáció
- Buzzword, lufi, vagy tényleg működik?
-
AlkalomEquilibrium: a női szerepek és a munka-magánélet egyensúlyaoktóber 26.
- Mire figyelj az egyensúly érdekében?
- Miért tartsd fókuszban a munka-magánélet egyensúlyát?
- A hibrid világ hétköznapjai nőként
- Hogyan és mikor mondj nemet – határaink kijelölése és megtartása
-
AlkalomKarriertervezésnovember 2.
- Hogyan tervezd meg a jelenedet és a jövődet?
- Az üzleti terv felépítése
Itt tudsz jelentkezni
A kurzussal és a részvételi díjjal kapcsolatos bővebb tájékoztatásért kérjük regisztráljon!
A "Jelentkezem" gomb megnyomásával és a regisztrációm elküldésével elfogadom az
Adatkezelési szabályzatunkat az Adatkezelési tájékoztatónkat és az Általános szerződési feltételeket..