Marketing a gyakorlatban | LABA üzleti iskola
  decor
  decor
    decor
  decor
Élő, online kurzus

Marketing
a gyakorlatban

Görgess tovább  

A marketinget legtöbbször csak a vásárlással kapcsolatos tevékenység szinonimájaként használják, pedig messze túlmutat egy termék értékesítésén. Ha eleged van a száraz elméletre épülő képzésekből és valós, gyakorlati tudásra vágysz, ez a kurzus neked szól!

2022. november 23. - 2023. január 18.

Az előadó

Karczub-Lehoczky Fanni
A MediaMarkt marketingvezetője

Számos projekt fűződik a nevéhez – Olyan márkákkal dolgozott együtt, mint a Negro, a Tucc, a Manner és a Győri Édes.

Tüzes Imre
  • 1

    10+ év tapasztalat ügynökségi és ügyféloldalon a kisvállalatoktól egészen a multinacionális cégekig

  • Oakley

    Stratégiai- és költségtervezés, marketingtanácsadás valamint 11 ország retail marketing projektjeinek irányítása van a kisujjában

Célközönség

Kik vesznek részt a kurzuson általában?
Audience icon
100 résztvevőből
25 résztvevő
Kezdő marketinges, karrierváltó
Szeretnél praktikus, a munkádban azonnal bevethető tudást elsajátítani? Nyerj betekintést a termékek és szolgáltatások bevezetésének módszereibe, a marketingkampányok lebonyolításának lépéseibe és járd végig az ötlettől a megvalósításig vezető utat.
35 résztvevő
Az Univerzális „egyszemélyes” marketinges kolléga
Átfogó képet kapsz a marketing számodra eddig ismeretlen területeinek működéséről és elsajátíthatod a hatékony marketingstratégia megalkotásához elengedhetetlen eszközöket és készségeket.
40 résztvevő
Vállalkozók
Vállalkozást alapítanál, de nincs lehetőséged marketingszakértők foglalkoztatására? Teljes képet kapsz a marketingfolyamatok tervezéséről és irányításáról, valamint a leghatékonyabb marketingeszközök használatáról.

Pillants bele a kurzusba

Amiről tanulsz majd
  • Gyakorlat…
    25+ marketingeszköz és csatorna

    A kurzus alatt több, mint 25 marketingeszköz és csatorna működését, célját és hatékonyságát mutatjuk be, így tudni fogod, hogy a te vállalkozásod számára mi a legmegfelelőbb.

    Identity
  • …egy kis elmélet…
    10+ elemzési módszer

    A mai üzleti világban megkerülhetetlen az adatokon alapuló döntéshozatal. Elemzés nélkül minden csak feltételezés – az erre felépített terv pedig sorsdöntő lehet egy vállalkozás számára. Több hasznos módszert is bemutatunk, hogy biztosan megtaláld a számodra megfelelőt.

    Communication and campaigns
  • …és még több gyakorlat!
    25+ marketingeszköz és csatorna

    A kurzus alatt több, mint 25 marketingeszköz és csatorna működését, célját és hatékonyságát mutatjuk be, így tudni fogod, hogy a te vállalkozásod számára mi a legmegfelelőbb.

    Perfomance

A kurzusról

Program
?  12 alkalom
  18 óra oktatás
  1. 2022. november 23., 18:00-19:30
    Bevezetés a marketing alapjaiba
    • Mi a marketing? (És mi nem tartozik bele?)
    • Alapfogalmak, amelyeket gyakran használ a szakma
    • Területek és pozíciók
    • Különbségek kkv és nagyvállalati szektor között marketing szemszögből
  2. 2022. november 28., 18:00-19:30
    Helyzetelemzés, a külső és belső környezet felmérése
    • Környezetelemzés módszerei: mikró és makró környezet
    • Vizsgált módszerek: STEEP, PESTEL, SWOT analízis
    • Mi az insight és hogyan határozzuk meg?
    • Releváns belső célszámok (vásárlók száma, vásárlási gyakoriság, kosárérték stb.)
    • Célszámok az online és offline környezetben (bolt VS webshop)
  3. 2022. november 30., 18:00-19:30
    A pozicionálás fontossága
    • Mit jelent a pozicionálás? Miért fontos?
    • Cél, vízió, értékek - Tanuljunk a nagyoktól!
    • USP – avagy termékünk/szolgáltatásunk hogyan lesz beazonosítható és hogyan emelkedik ki a piacon?
    • Versenytársak fontossága és a versenytárselemzés egyszerű módszerei
    • A Customer Safari bemutatása
  4. 2022. december 5., 18:00-19:30
    A célcsoport tudatos meghatározása
    • Célcsoport jelentése és szerepe
    • Célcsoport jellemzői, csoportosítás (demográfiai tényezők, élethelyzet, behavior/style stb.)
    • Marketing Persona – mi ez és mire jó?
    • Persona megalkotása a gyakorlatban
  5. 2022. december 7., 18:00-19:30
    Piackutatás a gyakorlatban
    • Igényfelmérés
    • Kvantitatív és kvalitatív kutatási módszerek
    • Kérdőív összeállítás (kötelező elemek, mire figyeljünk technikailag, adatvédelem stb.)
    • Kutatási brief elkészítése piacelemzők részére, és a leggyakoribb mérések (TOM, BHC stb.)
    • Példa kérdőív áttekintése
  6. 2022. december 12., 18:00-19:30
    A vásárlói út – Customer decision journey
    • Vásárlói út állomásai és az állomásokhoz tartozó kommunikációs eszközök
    • Hangsúlyozás/visszaforgatás
    • Vásárlói/fogyasztói út szerepe marketing kampányok esetén
    • Vásárlói/fogyasztói út szerepe a stratégia szempontjából
    • Példák lehetséges vásárlói utakra
  1. 2022. december 14., 18:00-19:30
    A stratégia megalkotása
    • Szerkezet és megalkotás
    • Lehetséges fókuszok, célszámok
    • Éves akcióterv elkészítése stratégia alapján
    • Társterületek/társosztályok, együttműködési és kapcsolódási pontjai, témái (pl. CSR, fenntarthatóság, Employer Branding stb.)
    • Esettanulmány: stratégiai pontokhoz rendelt taktikák
  2. 2023. január 4., 18:00-19:30
    Marketing csatornák és eszközök ismertetése I. – Offline
    • Csoportosítási lehetőségek és megközelítések (offline-online/digitális; ATL – BTL; 360fok, omnichannel, multichannel)
    • Offline csatornák bemutatása és vizsgálata: melyiket mire és mikor válasszuk?
    • A következőket tekintjük át: OOH fajták, print, gerilla, rendezvény
    • Offline megjelenés a gyakorlatban: hogyan maximalizáljuk a részvételt egy szakmai rendezvényen vagy expón?
  3. 2023. január 9., 18:00-19:30
    Marketing csatornák és eszközök ismertetése II. – Digital
    • Digitális csatornák bemutatása és vizsgálata: melyiket mire és mikor válasszuk?
    • A következőket tekintjük át: SEO, SEA, NL, SoMe, blog/vlog
    • Mi a Social listening és az ORM
    • Hogy mutat egy landing page a gyakorlatban: megvizsgálunk és elemzünk egy landing page-t
  4. 2023. január 11., 18:00-19:30
    Marketing kampányok menedzsmentje
    • Kampányok folyamatának menedzselése: időzítés, részfeladatok, mérföldkövek, célszámok, költségvetés, nyomon követes, mérés stb.
    • Kampány brief összeállítása – üzenet, cél, költségvetés stb.
    • Együttműködés kreatív-, marketing-, kommunikációs-, és reklámügynökségekkel
  5. 2023. január 16., 18:00-19:30
    Marketingaktivitásunk éves tervezése
    • Marketing kalendárium
    • Budget felosztás
    • Tender kiírása
    • Learnings & újragondolás
    • Hogy mutat ez a gyakorlatban: Eseménynaptár készítése egy adott időszakhoz, példa naptár megtekintése
  6. 2023. január 18., 18:00-19:30
    Új csatornák/eszközök és peremterületek a marketingben
    • Új csatornák bemutatása: botok, applikációk, VR/augmented reality, podcast, további interaktív megoldások stb.
    • Együttműködés influenszerekkel (mikró és makró influenszerek, influenszer ügynökségek)
    • Ambassador (nagykövet) programok: ki lehet ő, és miért fontos nekünk?
    • Idea pool – közös ötletelés
   

Regisztrálok

A kurzussal és részvételi díjjal kapcsolatos bővebb tájékoztatásért kérjük regisztrálj!
Kötelező mező
Kötelező mező
Kötelező mező
A "Jelentkezem" gomb megnyomásával és a regisztrációm elküldésével elfogadom az
Adatkezelési szabályzatunkat az Adatkezelési tájékoztatónkat és az Általános szerződési feltételeket..