ÉLŐ, ONLINE KURZUS
PPC a
gyakorlatban
Akkor tudsz hatékony PPC-kampányokat tervezni, ha nemcsak elmélet szintjén látod át a Google, a Meta és az e-kereskedelmi csatornák kampányoptimalizációs technikáit, hanem a gyakorlatban is megtanulod, hogy mikor, milyen változtatásokat és miért érdemes alkalmazni. A kurzuson lépésenként ismered meg, hogyan:
- használd a Google Analytics 4, Google Ads és a Meta hirdetési funkcióit az alapoktól,
- tanuld meg profin használni a Swydo adatvizualizációs eszközét
- használj kampányoptimalizációt és top teljesítménymetrikákat,
- építs releváns hirdetési stratégiát és tartsd kézben a költségkeretet.
Dátumok: június 25. – augusztus 1.
Időtartam: 6 hét 12 alkalom18:00–19:30
PPC a gyakorlatban
Akár weboldalad forgalmának fellendítése, akár a leadgenerálás és az eladások növelése a célod, ez a kurzus neked szól! Berta Zsuzsitól, a digitális marketing területén évtizedes tapasztalattal rendelkező PPC-szakértőtől nemcsak azt tudod meg, hogyan vezethetsz megtérülő hirdetésmenedzsmentet, de a hatékonyságmérés legjobb technikáit is elsajátítod.
Ismerd meg az előadót:
marketingvezető, PPC-szakértő
- • Több, mint 10 éve dolgozik digitális marketing területen, 8 éve kifejezetten PPC- és performance marketing specializációval
- • 6 Google minősítéssel rendelkező PPC-tanácsadó, szabadúszóként tevékenykedik saját ügyfélkörrel
- • Pályája elején kiemelt Google Partner ügynökségeknél szerzett szakmai tapasztalatot
- • Az A38 Hajó marketingvezetője, ahol projektgazdája volt a több szakmai díjat is nyert arculatváltásnak és a digitális hirdetési stratégia data-driven módszerek mentén történő átalakításának. Ezek közvetetten 12%-os bevételnövekedést hoztak az A38 paid és social media forgalmi forrású csatornáin (ebből 85%-os volt csak a Facebook mobil hirdetési forgalom)
- • A PR Agent ügynökséggel való együttműködésben olyan brandek lokális PPC-kampányait menedzseli, mint a Volvo Trucks, a Renault Trucks és a Suzuki Magyarország
Neked ajánljuk a kurzust, ha:
- Kezdő marketinges vagy
- Marketingszakember vagy
- Ügynökségnél vagy multinacionális vállalatnál dolgozol digitális marketing területen
- Kis- vagy középvállalkozás vezetője vagy
A kurzus programja:
12 alkalom
Gyakorlati házi feladatok
- visszajelzés az előadótól
- tudásanyag, amihez bármikor visszanyúlhatsz
Program:
-
01Bevezetés a PPC-marketingbejúnius 25., 18:00–19:30
- Bevezetés a PPC-marketingbe, alapfogalmak
- Magyarországi piaci körkép és szakmai-üzleti körülmények
- PPC-marketing mint szolgáltatás – vállalkozói és ügyféloldali perspektívából
- Leggyakrabban alkalmazott PPC hirdetési rendszerek
- Kampánytervezési keretrendszerek és gyakorlati alkalmazásuk
- PPC-marketing a vállalati digitálismarketing-mixben
- SMART KPI-ok meghatározása, body- és head metricek alkalmazása a gyakorlatban
- Alapvető PPC- és digitálismarketing-metrikák
-
02A PPC-marketing alapvető eszköztárajúnius 27., 18:00–19:30
- Alapvető digitális eszköztár a PPC-marketingmenedzsmenthez
- Bevezetés a PPC-hirdetési rendszerekbe: Google Ads, Facebook Ads
- Google Analytics 4, Google Tag Manager, Google Search Console, Google Merchant Center alkalmazása a PPC-marketingben
- Bevezetés a Meta Business Managerbe és a Meta Ads Managerbe
- Adatvizualizációs eszközök
- TikTok-hirdetések
- Az e-kereskedelmi célú kampánymenedzsment kiegészítő eszközei: dinamikus retargeting szolgáltatások, CSS-szolgáltatások
- Eszközök versenytárselemzéshez
-
03Bevezetés a Google Ads-kampánymenedzsmentbejúlius 2., 18:00–19:30
- Google Ads-fiókstruktúra bemutatása, a fióksetup legfontosabb lépései
- Google Ads-kampánytípusok bemutatása
- Google Ads kampányépítési gyakorlat
- Google Ads Közönségkezelő bemutatása
- Google Ads ajánlattételi stratégiák bemutatása és alkalmazása
- Szkriptek bemutatása, automata szabályok működése
- Google Ads-tervezőeszközök bemutatása: Google Ads Teljesítménytervező, Google Ads Eléréstervező, Google Ads Kulcsszótervező
-
04Google Search-hirdetések és kulcsszókutatás a gyakorlatbanjúlius 4., 18:00–19:30
- A kulcsszókutatás eszközei (Google toolok és egyéb kiegészítő eszközök)
- A kulcsszókutatás módszertana, lépései, validációja, tesztelésre alkalmas kulcsszólista készítése
- Google Ads-kulcsszóegyezések bemutatása és gyakorlati alkalmazásuk
- Google Ads Kulcsszótervező funkciói a kulcsszólista- és kampánytervezésben
- Standard search kampány vs dinamikus search kampány építése a gyakorlatban
- Kulcsszólista alkalmazása különböző kampányok szerint
-
05Bevezetés a Meta Business Manager használatábajúlius 9., 18:00–19:30
- Meta Business Manager funkciói, beállítási lehetőségei
- Meta Ads Manager beállításai és alfunkciói
- Meta Közönségek alkalmazása a gyakorlatban
- Meta Kereskedelemkezelő alkalmazása a gyakorlatban
- Facebook Pixel és a Facebook CAPI szerepe a mérésben és kampányoptimalizációban
- Facebook-kampánystruktúra felépítése
-
06Facebook-kampányok és kampányoptimalizációs beállítások a gyakorlatbanjúlius 11., 18:00–19:30
- Facebook kampánytípusok bemutatása
- Facebook Kampánytervező alkalmazása a gyakorlatban
- Facebook-hirdetések optimalizációs lehetőségei
- Facebook-költségoptimalizációs lehetőségek
- Automata szabályok
- Dinamikus remarketing kampányépítési gyakorlat
- UTM-paraméterezés a gyakorlatban
-
07Google Ads- és Meta-kampányépítés a gyakorlatbanjúlius 16., 18:00–19:30
- Google Ads konverziós értékszabályok, ajánlatkorrekciók alkalmazása a gyakorlatban
- Google Ads Jelentések alkalmazása a gyakorlatban
- Google Ads Tömeges műveletek beállításainak áttekintése: portfóliószintű ajánlattételi stratégiák, közös költségkeretek és ezek gyakorlati alkalmazása
- Google Ads kampányépítési gyakorlat
- Facebook kampányépítési gyakorlat
- Beleegyezési mód és kibővített konverziók
- Kampánymenedzsmentet és elemzést segítő eszközök, ajánlások
-
08Bevezetés a Google Analytics 4-bejúlius 18., 18:00–19:30
- Google Analytics 4 alapvető fiókbeállításai, setup menete
- Google Analytics 4 alapvető metrikáinak bemutatása és gyakorlati alkalmazása a webanalitikában
- Google Analytics 4 dashboardok, nézetek bemutatása
- Google Analytics 4-események és -konverziók
-
09E-kereskedelmi metrikák, jelentések, funnelek Google Analytics 4-benjúlius 23., 18:00–19:30
- E-kereskedelmi metrikák Google Analytics 4-ben
- E-kereskedelmi mérés nézetei
- Funnelek létrehozása
- Google Analytics 4-szegmensek, -dimenziók és -mutatók gyakorlati alkalmazása
- Google Analytics 4-közönségek létrehozása a gyakorlatban
-
10Esettanulmányokjúlius 25., 18:00–19:30
- Esettanulmányok bemutatása különböző brandeken
- Kampánytervezési gyakorlat, fontos szempontok és buktatók
-
11Adatelemzés és kampányoptimalizációjúlius 30., 18:00–19:30
- Performance metrikák jelentése és a elemzése a gyakorlatban
- Az adatelemzés és a kampányoptimalizáció kapcsolata
- A kampány-hatékonyságmérés eszközei és gyakorlati alkalmazásuk
- A szakmai döntéshozatal lehetőségei
-
12A PPC-marketing mint szolgáltatás menedzsmentjeaugusztus 1., 18:00–19:30
- A PPC-szolgáltatás legalapvetőbb elemei
- A PPC-szolgáltatásmenedzsment alapjai (auditálás lépései, szerződés tartalma, fizetési konstrukciók lehetőségei)
- Fontos útravaló információk az ügyfélmenedzsmenthez
- Kurzusösszefoglaló
Itt tudsz jelentkezni
A kurzussal és a részvételi díjjal kapcsolatos bővebb tájékoztatásért, kérjük, regisztrálj!