Élő online kurzus egy TAPASZTALT EMPLOYER BRANDING SPECIALISTA VEZETÉSÉVEL
IDŐPONT:
2023.05.23 - 2023.07.04
MENETREND:
5 HÉT
KEDD & CSÜTÖRTÖK
18:00
A munkáltatói márka sokkal több, mint egy hangzatos szlogen egy álláshirdetésben. A jó munkáltatói márka üzleti célokat szolgál, megalapozott, hiteles, megszólítja a jelenlegi és a leendő kollégákat. Vonzó, de valósághű képet fest egy munkáltatóról.
A sikeres munkáltatói márka pedig minden esetben előre definiált célok és stratégia mentén épül, mérhető eredményekkel, változatos csatornákon és eszközökkel teljesedik ki.MAGADRA ISMERTÉL?
NEKED AJÁNLJUK A KURZUST, HA:
-
JUNIOR EMPLOYER BRANDING SZAKEMBER, RECRUITER, HR VEZETŐ VAGY
Munkád során kapcsolódsz a munkáltatói márkaépítéshez és egy új, stratégiai szemléletet, praktikus eszköztárat szeretnél elsajátítani.
-
PR SZAKEMBER VAGY
Ügynökségi vagy vállalati oldalon felelsz a munkáltatók külső megítélésének alakításáért? A munkáltatói márka jelentősen eltér egy termék, szolgáltatás vagy brand építésétől, így sok hasznos információt gyűjthetsz!
-
BELSŐ KOMMUNIKÁCIÓÉRT FELELSZ
Mindennapi feladataid között szerepel a belső kommunikációs csatornák menedzselése, kollégákkal aktív kapcsolattartás és építés a szervezet részéről, illetve közösségépítés. Megérted, hogyan segíti a munkád egy jó Employer Branding stratégia.
-
CÉGVEZETŐ, MARKETING MENEDZSER VAGY
Szeretnéd megérteni az Employer Branding folyamatait és szeretnéd ezeket stratégiai szinten beépíteni üzleti folyamatokba.
KONCENTRÁLJ A VÁLLALAT ERŐSSÉGEIRE
-
Tudatos tervezés
Minden cég rendelkezik munkáltatói márkával, függetlenül attól, hogy aktívan dolgozik-e érte vagy sem. A munkáltatói márkaépítés egy olyan folyamat, amely hitelesen mutatja be a leendő és már meglévő kollégák számára a cég identitását, és azt, hogy miért jó ott dolgozni, miközben támogatja a vállalat üzleti céljait. A kurzus célja, hogy belevesd magad a munkáltatói értékek felfedezésébe és végigsétálj velünk a munkáltatói élményfolyamon, a bevonzástól a megtartásig.
-
Mérhető eredmények
Talán sosem volt ekkora a verseny a cégek között a munkaerőpiacon, mint manapság: tehetségekért, új jelöltek megszólításáért és a szakemberek megtartásáért folyik a mindennapi harc. Ha már van egy jól felépített stratégia, az eredmények adatalapú mérése elengedhetetlen. Marketingkommunikációs ismeretekkel, mérési és visszamérési módszerekkel vértezünk fel a megfelelő kampánymenedzsment érdekében, hogy a kurzus elvégzése után azonnal használható eszköztárral rendelkezz az Employer Branding területén.
A KURZUSRÓL
-
EMPLOYER
BRANDING ALAPOKAz első néhány alkalom az Employer Branding jelentőségéről, a szervezetben betöltött szerepéről, a fogalmak tisztázásáról, valamint a külső és belső stakeholderek menedzsmentjéről fog szólni. Kitérünk továbbá az alapvető piackutatási eszközökre és módszerekre, hogy minél komplexebb rálátásod legyen a cég jelenlegi megítélésére, a célcsoportok munkahelyválasztási szokásaira és a versenytársak jó gyakorlataira.
-
EVP ÉS STRATÉGIA-
ALKOTÁSA kurzus második felének fókuszában egyrészt, a szervezet munkáltatói erősségeinek feltárása, az Employer Branding kampányok központjában álló munkáltatói értékígéret (EVP) megfogalmazása és validálása áll. Másrészt, bemutatjuk a munkáltatói márka stratégiaalkotásának folyamatát, valamint azt, hogy miként tudod összehangolni ezt az üzleti célokkal.
-
KAMPÁNY-
TERVEZÉSAz utolsó alkalmak során olyan gyakorlati tudásra és eszköztárra tehetsz szert, amellyel magabiztosan tervezhetsz külső és belső munkáltatói márka-kampányokat: csökkentheted a toborzási költségeiteket és a fluktuációt, valamint vonzó munkáltatóként emelkedhettek ki a munkaerőpiaci zajban.
ELŐADÓ
VASS
MELINDA
- Több mint 9 év tapasztalattal rendelkezik Employer Branding, Employee Experience és Belső Kommunikáció fókuszú szerepkörökben
- Jelenleg Svédországban a Volvo Group - Head of Employee Experience Communication pozíciójában építi nemzetközi csapatát
- Több éves folyamatfejlesztésti és stratégiatervezési szerepkörökben felelt, budapesti- országos- és Adria régiós szinteken
- Szakmai koordinációja alatt a Bosch csoport visszatérően évek óta a legvonzóbb munkáltató és a fiatalok egyik legnépszerűbb munkahelye
- A Bosch budapesti Fejlesztés Központjának dinamikus növekedésének támogatását látta el csapatával, +3000 kolléga bevonzása a mérnöki- SW/IT célcsoportokból köthető pályafutásának ezen szakaszához
- Globális kampányimplementációs folyamatokat koordinált sikeresen csapatával a magyarországi piacra és igényekre, külön fókuszként kiemelve a Diversity és CSR tevékenységeket
- Sok éves rutinja van a vezetői kommunikáció támogatásában, a pandémia alatt pedig a kríziskommunikációban szerzett tapasztalatot
- 12 éve önkéntese és középvezetője a Bátor Tábor Alapítvány táborainak, a társadalmi felelősségvállalás elkötelezett nagykövete
PROGRAM
-
01
május 23., 18:00 - 19:30 / csütörtök
Bevezetés az Employer Brandingbe
- A munkáltatói márka jelentése és jelentősége
- A munkáltatói márkaépítés aktualitásának oka
- Munkáltatói márkaépítés alapvető fogalmai és célja
- A folyamat résztvevői: HR-marketing/COM-PR
-
02
május 25., 18:00 - 19:30 / kedd
Employer Branding eszköztár
- A vállalati kultúra fogalma és szintjei
- A munkáltatói márka stratégiai értékelése
- Csatornák, formátumok és az eszköztár kialakítása
- Célcsoportok definiálása, fókuszcsoportok bevonása
- Hatékonyságmérés
-
03
május 30., 18:00 - 19:30 / csütörtök
Employee Experience, avagy az end-to-end munkavállalói életciklus
- Mi az az EEX?
- Az Employer Branding helye a munkavállalói életciklusban
- A munkáltatói márkaépítés folyamata a jelöltélménytől az exit interjúig
- Az Employer Branding és a legfontosabb HR funkciók kapcsolata
- Vezetői és üzleti felelősség a belső EB-ben
-
04
június 1., 18:00 - 19:30 / kedd
Kommunikációs mátrix
- Az Employer Branding és üzleti stratégia kapcsolata
- Identitás: az értékek, erősségek felmérése
- Kommunikációért felelős folyamatok és résztvevők
- Employer Branding kampánytervezés alapjai
- Kreatív tervezés: különböző csatornák, egyedi célcsoportokra specifikált tartalmak
-
05
június 6., 18:00 - 19:30 / csütörtök
Stratégiai pontok megalapozása
- Vízió és misszió meghatározásának fontossága
- Célcsoportok meghatározása, szegmentáció
- Perszónák felépítése
- Stratégiatervezés az üzleti igények mentén
- Validációs folyamatok és belső jóváhagyatási szintek
-
06
június 8., 18:00 - 19:30 / kedd
Piackutatás, versenytárselemzés és saját márka pozicionálása
- Milyen külső inputokra van szükség a munkáltatói márkaépítés során?
- Kutatási eszközök és módszerek (célperszónák és versenytársak irányába)
- Piackutatási eredmények értékelése és értelmezése
- Út a jelenlegi márka megítéléstől a vágyott márka építéséig
- Stakeholder management
-
07
június 15., 18:00 - 19:30 / csütörtök
Employer Value Proposition
- EVP fontossága
- Elhelyezés a HR-folyamatokban
- Összehangolás a vállalati vízióval, misszióval és brand purpose-szel
- A kialakítás elvei - Perszónák
- Bevonás fontossága
- Validáció
-
08
június 27., 18:00 - 19:30 / kedd
Közös céges értékeink: Diversity, CSR tevékenységek
- Vállalati értékeink használata a kommunikációban
- Sokszínűség, befogadás és egyenlőség a munkahelyen
- Edukációs folyamatok a szervezeten belül
- Gondolkodj globálisan, cselekedj lokálisan!
- A társadalmi felelősségvállalás keretrendszere
-
09
június 29., 18:00 - 19:30 / csütörtök
Globális piac, nemzetközi gyakorlati példák ahogy a nagyok csinálják
- Globális irányelvek lokális igények szintézise
- Employer Branding kampánytervezés
- Munkáltatói márkakoncepció építése
- Különböző márkakommunikációs eszközök és csatornák
- Tervezés, utókövetés, konverzió mérése
-
10
július 4., 18:00 - 19:30 / kedd
A tanultak összegzése
- Interaktív témafeldolgozás
Rólunk mondták
REGISZTRÁCIÓ
A kurzussal és a részvételi díjjal kapcsolatos bővebb tájékoztatásért, kérjük, regisztrálj!